quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef dagdag het volgende:
Gooi ze gewoon allebei dicht, het is kindertijd in de klb vanmiddag.
Wat is dat nou voor een vergelijkingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.
Maar wat heeft dit ermee te maken? Ik klaag over mensen die minderwaardig doen over profielensites. Volgens mij zijn er nauwelijks van die topics. Als jij klaagt over lastige kinderen ga ik toch ook niet roepen dat ik je dochter wil verkrachten en roepen dat je daar om vroeg?![]()
Aaaah zieltjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.
Maar wat heeft dit ermee te maken? Ik klaag over mensen die minderwaardig doen over profielensites. Volgens mij zijn er nauwelijks van die topics. Als jij klaagt over lastige kinderen ga ik toch ook niet roepen dat ik je dochter wil verkrachten en roepen dat je daar om vroeg?![]()
Een domme vergelijking, net als dat ik hiermee vroeg dat er foto's van me geplaatst werden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vergelijking
Het topic keert tegen je en het moet gelijk dicht? Allemachtig, dit had je ook zelf wel uit kunnen vogelen gozer...quote:
Mensen mogen zich best tegen mij keren (dat gebeurd zo vaak) maar dit is wat anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het topic keert tegen je en het moet gelijk dicht? Allemachtig, dit had je ook zelf wel uit kunnen vogelen gozer...
Man je lijkt wel een wijf. En hoezo is dit anders...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Mensen mogen zich best tegen mij keren (dat gebeurd zo vaak) maar dit is wat anders.
Mensen met een grote neus Ook dicht?
Post um en je ligt er 2 maand af.quote:
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar dit is Crane dus niet?
Mensen die een hekel hebben aan fotosites als hyves...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Post um en je ligt er 2 maand af.
Doen Doen Doenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teringquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik hem posten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag ja in ruil voor 2 maandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |