Oh ja, dat deed ik eerst altijd. Vond al dat het anders was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Fipo
Als je op bewerrken klikt in de wiki, kun je makkelijker selecteren
Jullie mogen me uitlachen en uitschelden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Toch nog wat geleerd op vrijdagavond 23:15 wyc
Och, kan de beste overkomen.quote:
wantquote:en uitschelden.
Shit happensquote:Wat was dat stom van me.
Daarom ga ik dus Nijmegen uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het irritante van wonen in Den Bosch en niet carnaval vieren is dat je niet de stad in kunt.
Moet je even wachten tot ik thuis ben. Dan pak ik het scheldwoordenboek erbijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie mogen me uitlachen en uitschelden.
Wat was dat stom van me.
En die gooi je dan zeker naar mijn kop?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je even wachten tot ik thuis ben. Dan pak ik het scheldwoordenboek erbij
Ohja eb ik heb na 5 jaar nu toch echt een nieuwe mobiel nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat leert een dagje treinen vandaag
OV is druk en kut
Tenminste ene iemand heeft de het is winter memo niet gekregen
en het OV is druk en kut
En nu is het genoeg met je zelfmedelijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
En die gooi je dan zeker naar mijn kop?
Veel effectiever.
Zo aan het diner.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Toch nog wat geleerd op vrijdagavond 18:15 wyc
da's idd een optie. Maar ik kan me niet herinneren dat ze überhaupt carnaval op enige schaal in Nijmegen vierenquote:
Arme Yuri, niet echt je dag, hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Ohja eb ik heb na 5 jaar nu toch echt een nieuwe mobiel nodig
Ja, nu stop ik ermee. Maar ik voelde me wel even echt dom zeg. Het moest er even uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
En nu is het genoeg met je zelfmedelijden
Jawel, toch wel. In een sportzaak hingen carnavalsmaskers en capes. In een sportzaak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's idd een optie. Maar ik kan me niet herinneren dat ze überhaupt carnaval op enige schaal in Nijmegen vieren
Ik vraag me opeens echt af wat voor een accent jij hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, toch wel. In een sportzaak hingen carnavalsmaskers en capes. In een sportzaak!![]()
En ik heb zelfs 2 dagen vrij voor carnaval.
Geen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me opeens echt af wat voor een accent jij hebt
Ik heb al dommere verhalen gelezen hier in de SCquote:
Ja dan mag het wel een keertjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ohja eb ik heb na 5 jaar nu toch echt een nieuwe mobiel nodig
Iedereen heeft een accentquote:
motorola v525quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb al dommere verhalen gelezen hier in de SC
[..]
Ja dan mag het wel een keertjeWelke heb je nu?
Ik ken nog mensen die om de zes weken van GSM ruilen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb al dommere verhalen gelezen hier in de SC
[..]
Ja dan mag het wel een keertjeWelke heb je nu?
Mijn hoofd.quote:
Ja, ik vind het ook leuk, maar ik wil dan toch eigenlijk altijd zo'n beetje het oudste van het oudste. Ik moet kunnen bellen, sms'en en de wekker in kunnen stellen. En er moet een stille modus op zitten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Da's best oud![]()
Ik vind dat zo leuk he, nieuwe telefoon uitzoeken
Gadgets
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Da's best oud![]()
Gadgets
Ik vind hem mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik verveelde me een beetje
[ afbeelding ]
300x300 meen ik maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Etcetera het volgende:
Moet alleen even uitvogelen hoeveel pixels breed het kan
Jij vind het gewoon leuk dat ik je eeuwig 18 heb gegevenquote:
Je kan haar beter gewoon 1 groot vraagteken geven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon leuk dat ik je eeuwig 18 heb gegeven![]()
Speaking of which: computer is verstuurd! Maar morgen ben ik niet thuis dus dat wordt waarschijnlijk begin volgende week met een flinke doos sjouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Da's best oud![]()
Gadgets
Oh wauwquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk niet, grappig wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Etcetera het volgende:
Jij vind het gewoon leuk dat ik je eeuwig 18 heb gegeven![]()
520x640 volgens Operaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef Etcetera het volgende:
edit
Mijn versie is groter dan de versie die ik postZijn toch dezelfde
He ik sta er opquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn hoofd.![]()
Ik heb een heel licht Oosters accent. Maar je hoort het alleen als ik erg moe ben en als je het weet. Maar de meeste mensen die zelf uit het Oosten komen horen het niet aan mij.
I like!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit motorola's kopen!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
motorola v525
de antenne zit los dus die kan je er gewoon uithalen en de batterij is al nu 3 uur leeg
Geenquote:
Bah..... lekker een rustig zaterdagje ervan maken danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
GeenMaar wel weer verhoging en uitgeput
Hij heeft het toch vijf jaar gedaan en alleen de laaste maand(en) begint de batterij problemen te geven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
Nooit motorola's kopen!!die lui kunnen geen laders maken, die gaan altijd stuk
Ik zou heel graag willen dat mijn mooie Siemens-eitje het nog deedzo'n SL55...
Aflevering 15 van Grey's en 16 van PPquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bah..... lekker een rustig zaterdagje ervan maken dan
Ik ben dit weekend eindelijk toe aan de crossover van PP en Grey's, zit nu in afl 14, en volgens mij komt ie daarna toch?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aflevering 15 van Grey's en 16 van PP
Ik ga zo de nieuwe afleveringen kijken
Siemens maakt zelf geen telefoons meer, dat is allemaal verkocht aan BenQquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb tot nu toe Siemens en Nokia gehad. Moet zeggen dat ze eigenlijk allebei wel bevielen. Weet niet wat ik zou kopen als ik weer een nieuwe nodig heb (ben van het niveau bellen en sms-en en wat overige telefoonfuncties)
Ik ben happy met mijn N82quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt was idd nog in de tijd dat Siemens telefoons maakte
Ben wel redelijk tevreden over Nokia. De batterijen houden het redelijk lang vol en dat vind ik wel praktisch.
Nee hoor, ik had nooit problemen met de laders. Ik heb toch wel 4 jaar Motorola's gehad, en ze gingen alleen kapot als ik ze kapotgooide.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
Nooit motorola's kopen!!die lui kunnen geen laders maken, die gaan altijd stuk
De motorola vanmijn moeder had wel problemen met de batterij en hoewel de mijne nu ook kuren vertoon schijf ik die toch maar af op ouderdomquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nou ik heb 2 Motorola's gehad en allebei konden ze op een gegeven moment niet meer opladen
Ik haat koken voor mezelf......... heb helemaal geen zin om nu in de keuken te gaan staan en lekker eten te maken maar ik vind mezelf ook vreselijk als ik alleen maar een bord tortellini eet
Wat een waardeloze dingenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
ze gingen alleen kapot als ik ze kapotgooide.
Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd net in de Aldi uitgecheckt door een kerel terwijl zn vriendin naast hem stond!
En ik heb het doorgaans niet zo snel door als ik zulke aandacht krijg, dus dit was vrij obvious..... wat een loser
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje niet
Toemaar wat een verhaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Nesle het volgende:
Vakantie verhaal
Dat je als man het woord assemblee gebruikt klopt ook nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje niet
net ook gezien. wat kunnen mensen idd raar denken.....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef wyccie het volgende:
Heb net even Louis Theroux gekeken. Het was de aflevering bij de nazi's.
Het doet me pijn dat ze zo kunnen denken.
Klinkt als een herkenbaar verhaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Nesle het volgende:
-snip-
Vooral het stuk waarin de moeder vertelt waarom ze een hekel heeft aan andere rassen. "They annoy me".quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net ook gezien. wat kunnen mensen idd raar denken.....
Voor mij is het toegestaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je als man het woord assemblee gebruikt klopt ook niet
quote:
Zat gister in de trein zat een man naast me in een hemt en teenslippersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wauw, ik heb vandaag boodschappen gedaan met alleen een colbertje over een trui, maar dat was toch wel wat te koud nog....
Ik had ook in Londen moeten zijn
Ja ik weet niet wat het is. Ik trek altijd mensen aan die dingen moeten weten. Ook in winkels vaak. Blijkbaar loop ik rond alsof ik er werk ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mister Guide, mister Guide....![]()
Ik zag nog heel veel mensen zich warm aankleden hoor. Maar ook meiden in rokjes die geen naam mogen hebben. Dus tja...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wauw, ik heb vandaag boodschappen gedaan met alleen een colbertje over een trui, maar dat was toch wel wat te koud nog....
Ik had ook in Londen moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |