abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:07:07 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66319457
Hm nou ik heb 2 Motorola's gehad en allebei konden ze op een gegeven moment niet meer opladen

Ik haat koken voor mezelf......... heb helemaal geen zin om nu in de keuken te gaan staan en lekker eten te maken maar ik vind mezelf ook vreselijk als ik alleen maar een bord tortellini eet
pi_66319677
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nou ik heb 2 Motorola's gehad en allebei konden ze op een gegeven moment niet meer opladen

Ik haat koken voor mezelf......... heb helemaal geen zin om nu in de keuken te gaan staan en lekker eten te maken maar ik vind mezelf ook vreselijk als ik alleen maar een bord tortellini eet
De motorola vanmijn moeder had wel problemen met de batterij en hoewel de mijne nu ook kuren vertoon schijf ik die toch maar af op ouderdom
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:35:17 #78
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_66320126
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:03 schreef wyccie het volgende:

[..]

ze gingen alleen kapot als ik ze kapotgooide.
Wat een waardeloze dingen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:42:16 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66320272
Ik werd net in de Aldi uitgecheckt door een kerel terwijl zn vriendin naast hem stond!

En ik heb het doorgaans niet zo snel door als ik zulke aandacht krijg, dus dit was vrij obvious..... wat een loser
pi_66320286
Of had je wc-papier uit je panty hangen?
pi_66320687
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd net in de Aldi uitgecheckt door een kerel terwijl zn vriendin naast hem stond!

En ik heb het doorgaans niet zo snel door als ik zulke aandacht krijg, dus dit was vrij obvious..... wat een loser
Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje niet
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:24:13 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66321312
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje niet
pi_66322051
New York.... wat een stad!
We zaten zo'n 5 minuutjes lopen vanaf Times Square, ideaal! Dan sta je het eerste halfuur toch wel ff te kijken hoor, wat een lichtjes, wat een boel mensen, wat veel gele taxi's ! Het was geweldig, het is er altijd druk! ALTIJD! Lekkere vreettentjes aan Times Square en met de goedkope dollar en ce moment is dat errruuug goed te doen. We kwamen zondag om 15u VS tijd aan maar door een grote mongool van de shuttlebus waren we pas 18u in het hotel, hij werd ook nog aangehouden door de politie Maar goed, we leefden nog! Die avond dus Times Square ontdekt en de M&M store, was erg geinig. Lekker op tijd naar bed om de volgende ochtend om 05u wakker te worden door dat verrekte tijdsverschil! Hup aankleden en naar het ontbijt, wat erg lekker was. Volop bagels, french toast, cinnamon roles en lekkere muffins Die dag hebben we Midtown Manhattan ontdekt, uitgezocht hoe de metro werkte en de nodige leuke dingen in de metro gezien, zwervers zonder benen maar erruuug goed vooruitkunnen komen of goochelaars in de metro . Toen downtown gegaan, Ground Zero, Brooklynn Bridge, Soho, Little Italy, Chinatown en Wall street. Daar waren we wel even zoet mee! Toen naar Battery Park gegaan, lopend vanaf Wall Street wat goed te doen was. Hier werd je doodgegooid met I love NY standjes en nep-vrijheidsbeeld-personen. Kaartjes gekocht voor de ferry naar Liberty Island en Ellis Island maar er stond zo'n mega rij dat we besloten om de volgende dag vroeg op pad te gaan zodat we de eerste ferry konden pakken Even verder gelopen en zo kwamen we uit bij een gratis ferry die naar Staten Island ging, deze gepakt en super mooie plaatjes kunnen schieten van het vrijheidsbeeld, weer de nodige typical american stuff gezien zoals een negerin die helemaal uit haar plaat ging aan de mobiele telefoon in de waiting area voor de ferry terug naar Manhattan. "YOU KNOW WHY I LEFT YOU MOTHERFUCKER!" Leuk detail, haar kind van ongeveer 4 stond er doodleuk naast 'S avonds weer rond en op Times Square gebivakeerd en gegeten bij Sbarro's. Waren leuke act's op Times Square dus waren hele avond daar .

Volgende dag vroeg eruit om de eerste ferry te pakken naar het vrijheidsbeeld, op de een of andere manier mochten we in de VIP rij (heule snelle rij) en stonden we zo vooraan, hele proces van door de detectiepoortjes weer ondergaan en off we went. Rustig Liberty Island op gegaan, de nodige foto's gemaakt en lekker genoten van het uitzicht, echt heel mooi Super lekker weer erbij (zie foto 8))! Daarna met de ferry naar Ellis Island, hier kwamen de immigranten aan en moesten hier zich inschrijven. Hier kon je je achternaam in een computer invoeren en dan kijken of je voorouders hier waren aangekomen, resultaat: zéro Dit was op zich wel interessant allemaal maar na 4 zalen te hebben gezien hadden wij het ook wel gezien daar, lekker terug op het dak van de ferry met de zon in onze snoet Daarna rondgewandeld door Battery Park en de metro genomen naar 34th street om even wat te winkelen. Daar was ook het Empire State Building. Na een half uurtje te hebben gewacht hadden we een prachtig uitzicht, was superhelder weer en de zon scheen nog steeds volop! PRACHTIG! Na hier wat tijd hebben doorgebracht weer met de zoeflift naar beneden en na de nodige souvenirs te hebben gekocht hebben we daarnat de metro naar Central Park genomen. Erg mooi weer erbij en even lekker decadent in de Trump Tower een starbucksje wezen drinken. 's Avonds hebben we gegeten in Planet Hollywood op Times Square, erg geinig om daar eens te zitten.

De volgende dag bestond voor mijn zus en ik uit winkelen, winkelen en nog eens winkelen. Als eerste naar de Abercrombie omdat we dachten dat het om 10u niet zo stervens druk zou zijn... verkeerd gedacht! Nog even weer naar Central Park waar het spontaan begon te sneeuwen!. Maar uiteindelijk goed kunnen slagen bij de A&F, daarna wederom naar 34th street om daar nog de nodige uren hebben hebben geshopt. Om 18u werden we bij het hotel opgehaald op met de shuttle bus weer naar JFK te worden gebracht. We vlogen om 22u dus we hadden nog een heerlijke lange dag gehad. Het was maar 6 uurtjes vliegen dus dat was heel goed te doen!

Nu moet je nagaan dat ik het allemaal nog aardig heb ingekort en wat heb weggelaten we hebben dus superveel gedaan in een paar dagen! Het was echt SUPERVET!

Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_66322427
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Nesle het volgende:
Vakantie verhaal
Toemaar wat een verhaal volgens mij heb jij in een paar dagen new york meer gedaan dan ik in twee weken los angeles

Blij dat het leuk was, krijgen we binnenkort meer foto's of word wyccie dan jaloers
pi_66322842
Leuk om te lezen Nes. Je hebt je zo te zien goed vermaakt.
New York is zeker de moeite waard
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_66323130
Nee hoor, ik wil meer foto's zien!
pi_66324909
zo, wat een rust hier vanavond.

Is iedereen de stad in of heeft een ander sociaal leven?
pi_66324962
Heb net even Louis Theroux gekeken. Het was de aflevering bij de nazi's.
Het doet me pijn dat ze zo kunnen denken.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:20:54 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66324967
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Dat je als man het woord assemblee gebruikt klopt ook niet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator zaterdag 21 februari 2009 @ 21:21:22 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66324990
Mooi verhaal nes, en toffe foto

ik heb een down dagje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66325015
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef wyccie het volgende:
Heb net even Louis Theroux gekeken. Het was de aflevering bij de nazi's.
Het doet me pijn dat ze zo kunnen denken.
net ook gezien. wat kunnen mensen idd raar denken.....
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:24:11 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66325072
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Nesle het volgende:
-snip-
Klinkt als een herkenbaar verhaal
Wij hadden op de Empire helaas nogal heiig weer dus mijn fotos zijn niet heel mooi geworden toen.
Bizar toch als je daarboven staat? Bij ons kwam er op die hoogte een rode vlinder langsvliegen
pi_66325241
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net ook gezien. wat kunnen mensen idd raar denken.....
Vooral het stuk waarin de moeder vertelt waarom ze een hekel heeft aan andere rassen. "They annoy me".
Ze vindt ze lelijk, ze vindt het vervelend dat ze in een andere taal praten etc. Ziekelijk.
En dan die kinderen, dat is triest. De woorden die ze uitspraken.
pi_66325322
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat je als man het woord assemblee gebruikt klopt ook niet
Voor mij is het toegestaan en ik gebruikte het alleen voor deze context
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:35:48 #96
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66325463
Mijn dagje London was ook erg geslaagd trouwens
Een beetje het geopperde schema van MaJo aangehouden en dat beviel prima.

Eerst even de Big Ben bekeken en direct daarbij de London Eye(reuzenrad). Daar zat een expositie naast van Dali met allerlei standbeelden, schetsen en kleding.

Daarna langs de Thames naar het Tate Modern gelopen. Onderweg een hoop straatartiesten ontweken en nog wat fotos gemaakt bij één of andere graffittikelder met bikers en skateboarders.

Tate is echt een massief gebouw
Vooral de surrealistische hoek vond ik interessant.
Er was ook een special over Rodchenko en Popova. Vooral het werk uit de beginjaren vond ik niets. De latere propagandaposters vond ik dan weer heel stoer

Daarna naar St. Paul's geweest(heb het Shakespeartheater overgeslagen). Toen met de metra naar Bank gegaan en nog even naar de Tower Bridge gekeken vanaf de London Bridge. Dan kom je gelijk langs the Monument, een pilaar die de grote brand van 1666 gedenkt. Stukje gelopen en vervolgens de metro gepakt naar Covent Garden

Daar was ik al eens geweest maar wist totaal niet meer dat het zo heette. Even lekker een tijdje rondgelopen en wat thee zitten lurken op een terrasje(weer was uitstekend trouwens geen jas aangehad vandaag).

Uiteindelijk naar Leicester Square gegaan en een beetje omgeving doorkruist.
Musicalkaartjes waren er niet meer dus dat heb ik toch maar niet gedaan. Uiteindelijk een rete-slechte hamburger naar binnen gewerkt en de trein terug gepakt

Onderweg is me nog 3x gevraagd door Engelsen(!) waar een bepaald iets was. Gelukkig net allemaal dingen waar ik óf geweest was óf zelf nog heenmoest. En dat had ik natuurlijk al uitgezocht
pi_66325752
Mister Guide, mister Guide....
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:51:28 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66325889
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
geen jas aangehad vandaag).
wauw, ik heb vandaag boodschappen gedaan met alleen een colbertje over een trui, maar dat was toch wel wat te koud nog....

Ik had ook in Londen moeten zijn
pi_66325930
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

wauw, ik heb vandaag boodschappen gedaan met alleen een colbertje over een trui, maar dat was toch wel wat te koud nog....

Zat gister in de trein zat een man naast me in een hemt en teenslippers
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:00:06 #100
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66326090
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mister Guide, mister Guide....
Ja ik weet niet wat het is. Ik trek altijd mensen aan die dingen moeten weten. Ook in winkels vaak. Blijkbaar loop ik rond alsof ik er werk ofzo

Ik vind het altijd wel grappig want ik weet het meestal wel en dan kan ik ze nog extra tips geven ook
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:02:11 #101
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66326156
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik zag nog heel veel mensen zich warm aankleden hoor. Maar ook meiden in rokjes die geen naam mogen hebben. Dus tja...
pi_66326185
Ik heb er in Scandinavie wel regelmatig last van. Dan zijn ze an 30 seconden Noors of Zweeds tegen je aan het lullen en dan komen ze er pas achter dat je ze niet verstaat
pi_66326197
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:02 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zag nog heel veel mensen zich warm aankleden hoor. Maar ook meiden in rokjes die geen naam mogen hebben. Dus tja...
Garderobes in kroegen zijn dun gezaaid in Engeland
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:06:51 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66326271
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:02 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zo zijn de britse meisjes he.....

Ik heb een week in een gastgezin gezeten in Colchester, en meegelopen op school daar, en mèn wat een ordinaire kinderen allemaal.... op school netjes in uniform, en zodra ze thuis zijn slaat het helemaal om
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:09:38 #105
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66326317
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:06 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Zo zijn de britse meisjes he.....

Ik heb een week in een gastgezin gezeten in Colchester, en meegelopen op school daar, en mèn wat een ordinaire kinderen allemaal.... op school netjes in uniform, en zodra ze thuis zijn slaat het helemaal om
Ja erg he? Echt verschrikkelijk waar ze hier af en toe in lopen
Heb echter ook echt enorm knappe, goedgekleden meiden gezien in de metro. Of misshien leek dat maar zo in verhouding
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:13:35 #106
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66326423
Enkele fotos. Stelt niet veel voor
Die olifant is de Space Elephant van Dali. Binnen staat dan een echte versie.

zaterdag 21 februari 2009 @ 22:33:10 #107
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66326975
Ik lees net dat Moby via zijn eigen website aangemeld staat voor Rock Werchter
pi_66326981
Ben je nog in dat reuzenrad geweest?

Was de lucht zo schoon boven Londen of heb je een filter gebruikt?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:37:06 #109
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66327078
Ik hoop nergens op maar als ik tussen de regels doorlees:

zaterdag 21 februari 2009 @ 22:38:23 #110
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66327109
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je nog in dat reuzenrad geweest?

Was de lucht zo schoon boven Londen of heb je een filter gebruikt?
Circulaire polarisatiefilter. Die niet helemaal goed stond overigens. Verder was het redelijk schoon.
Totdat je kijkt naar de foto van de Tower Bridge. Die was wat laat in de middag genomen en dan zie je de smog goed.

Dat rad ben ik niet in geweest. Die rij was inmens!
pi_66327215
Ik had al een vermoeden dat het een polarisatiefilter was. Staat denk ik op de helft of 2/3e
pi_66327326
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had al een vermoeden dat het een polarisatiefilter was. Staat denk ik op de helft of 2/3e
Dat dacht ik ook.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:49:35 #113
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66327405
Oh get a room you two
pi_66327444
pi_66327465
Ik gebruik trouwens nooit mijn filter, vind het zo donker en ik ben te lui om te wisselen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:53:51 #116
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66327509
Meestal ga je 1 stop omlaag dus als je je filter erop hebt moet je gewoon je diafragma/sluitertijd aanpassen. Maar het is vooral handig om schitteringen en strooilicht tegen te gaan. Krijg je vaak scherpere fotos van.
pi_66327555
ik gebruik polarisatie regelmatig. UV zit er standaard op.
pi_66327654
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Oh get a room you two
hmmm, dat wordt dan in Oss afspreken en ook daar vieren ze carnaval en we vieren dat allebei niet. Wordt lastig...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:02:25 #119
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66327732
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

hmmm, dat wordt dan in Oss afspreken en ook daar vieren ze carnaval en we vieren dat allebei niet. Wordt lastig...
Gelul. Waar een wil is, is een weg
pi_66327852
Hee hee, word ik nou verhuurd als hoertje?
pi_66327897
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Meestal ga je 1 stop omlaag dus als je je filter erop hebt moet je gewoon je diafragma/sluitertijd aanpassen. Maar het is vooral handig om schitteringen en strooilicht tegen te gaan. Krijg je vaak scherpere fotos van.
Dan zal ik wel een slecht (goedkoop) filtertje hebben. Het wordt veel donkerder dan 1 stop.
De laatste tijd heb ik ook helemaal geen blauweluchtfoto's gemaakt. Überhaupt helemaal geen foto's eigenlijk.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:07:33 #122
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66327902
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:08:35 #123
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66327936
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dan zal ik wel een slecht (goedkoop) filtertje hebben. Het wordt veel donkerder dan 1 stop.
De laatste tijd heb ik ook helemaal geen blauweluchtfoto's gemaakt. Überhaupt helemaal geen foto's eigenlijk.
Volgens mij bestaan er geen goedkope circ pol filters.
Stel je hem wel in?
IS het wel een circ pol filter?
pi_66328023
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
Zo komt het over.
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij bestaan er geen goedkope circ pol filters.
Stel je hem wel in?
IS het wel een circ pol filter?
Ja, echt. Staat op het doosje, en ik draai er ook aan. Ik zie echt reflecties verdwijnen.
Maar het is zo donker dus.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:12:43 #125
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66328057
Ik ga zo slapen trouwens. Zat in de trein al te knikkenbollen
pi_66328073
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
is wat mij betreft niet de bedoeling
pi_66328092
In de trein mag dat. Best lekker.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:14:46 #128
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66328122
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zo komt het over.
Nee joh
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:14:51 #129
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_66328125
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
Had Nems post niet gezien dus dacht even dat je wat anders bedoelde
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:15:56 #130
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66328166
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
Heeeeel lekker
Alleen minder lekker als je je station mist. Hier laten ze in ieder geval een hele harde pieptoon horen zodat je wakker wordt

Nog een woord voo Tim: schier, als in "schier onmogelijk"

Ik ben verder knikkenbollen
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:16:27 #131
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66328178
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

pi_66328225
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Ja, dat is best wel uhm. Raar.
pi_66328310
ik ga maffen
pi_66328355
Welterusten allen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 21 februari 2009 @ 23:36:16 #135
39237 crew  H_T
2733
pi_66328654
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nog een woord voo Tim: schier, als in "schier onmogelijk"
Ik heb op m'n werk commentaar gehad dat ik soms wel erg archaïsch taalgebruik had
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 00:30:19 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66329998
nog iemand wakker?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66330061
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
nog iemand wakker?
Nog even. Ik moet nog wat dingen doen, maar ik ben aan het treuzelen.
  zondag 22 februari 2009 @ 00:40:50 #138
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 februari 2009 @ 00:49:53 #139
39237 crew  H_T
2733
pi_66330430
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
nog iemand wakker?
Nog wel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 01:42:39 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66331637
Hehe dan moet ik natuurlijk niet meteen weer weg zijn
  zondag 22 februari 2009 @ 01:59:54 #141
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_66331928
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er nog
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 03:33:37 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66332808
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Ik ben er nog
En toen was ik weer weg

ik ga
  zondag 22 februari 2009 @ 03:35:55 #143
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zondag 22 februari 2009 @ 10:20:49 #144
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66334312
Wat een rustig nachtje
  zondag 22 februari 2009 @ 10:21:08 #145
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66334318
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:42 schreef MaJo het volgende:
En? Alweer wat beter?
  zondag 22 februari 2009 @ 10:25:45 #146
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_66334359
Moguh
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zondag 22 februari 2009 @ 10:26:05 #147
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66334362
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb op m'n werk commentaar gehad dat ik soms wel erg archaïsch taalgebruik had
Wat is eigenlijk dingsigheidje?
pi_66334383
iedereen was stiekem toch carnaval vieren
  zondag 22 februari 2009 @ 10:39:58 #149
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66334516
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen was stiekem toch carnaval vieren
Oh, is dat het
Ik kreeg net nog een MMS binnen met een carnavalfoto
pi_66334593
laat op de avond en lichtelijk onder invloed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')