De motorola vanmijn moeder had wel problemen met de batterij en hoewel de mijne nu ook kuren vertoon schijf ik die toch maar af op ouderdomquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nou ik heb 2 Motorola's gehad en allebei konden ze op een gegeven moment niet meer opladen
Ik haat koken voor mezelf......... heb helemaal geen zin om nu in de keuken te gaan staan en lekker eten te maken maar ik vind mezelf ook vreselijk als ik alleen maar een bord tortellini eet
Wat een waardeloze dingenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
ze gingen alleen kapot als ik ze kapotgooide.
Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd net in de Aldi uitgecheckt door een kerel terwijl zn vriendin naast hem stond!
En ik heb het doorgaans niet zo snel door als ik zulke aandacht krijg, dus dit was vrij obvious..... wat een loser
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje niet
Toemaar wat een verhaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Nesle het volgende:
Vakantie verhaal
Dat je als man het woord assemblee gebruikt klopt ook nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon oog voor je assemblee maar dan klopt dat vriendin stukje niet
net ook gezien. wat kunnen mensen idd raar denken.....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef wyccie het volgende:
Heb net even Louis Theroux gekeken. Het was de aflevering bij de nazi's.
Het doet me pijn dat ze zo kunnen denken.
Klinkt als een herkenbaar verhaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Nesle het volgende:
-snip-
Vooral het stuk waarin de moeder vertelt waarom ze een hekel heeft aan andere rassen. "They annoy me".quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net ook gezien. wat kunnen mensen idd raar denken.....
Voor mij is het toegestaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je als man het woord assemblee gebruikt klopt ook niet
quote:
Zat gister in de trein zat een man naast me in een hemt en teenslippersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wauw, ik heb vandaag boodschappen gedaan met alleen een colbertje over een trui, maar dat was toch wel wat te koud nog....
Ik had ook in Londen moeten zijn
Ja ik weet niet wat het is. Ik trek altijd mensen aan die dingen moeten weten. Ook in winkels vaak. Blijkbaar loop ik rond alsof ik er werk ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mister Guide, mister Guide....![]()
Ik zag nog heel veel mensen zich warm aankleden hoor. Maar ook meiden in rokjes die geen naam mogen hebben. Dus tja...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wauw, ik heb vandaag boodschappen gedaan met alleen een colbertje over een trui, maar dat was toch wel wat te koud nog....
Ik had ook in Londen moeten zijn
Garderobes in kroegen zijn dun gezaaid in Engelandquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag nog heel veel mensen zich warm aankleden hoor. Maar ook meiden in rokjes die geen naam mogen hebben. Dus tja...
Zo zijn de britse meisjes he.....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag nog heel veel mensen zich warm aankleden hoor. Maar ook meiden in rokjes die geen naam mogen hebben. Dus tja...
Ja erg he? Echt verschrikkelijk waar ze hier af en toe in lopenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo zijn de britse meisjes he.....
Ik heb een week in een gastgezin gezeten in Colchester, en meegelopen op school daar, en mèn wat een ordinaire kinderen allemaal.... op school netjes in uniform, en zodra ze thuis zijn slaat het helemaal om
Circulaire polarisatiefilter. Die niet helemaal goed stond overigens. Verder was het redelijk schoon.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je nog in dat reuzenrad geweest?
Was de lucht zo schoon boven Londen of heb je een filter gebruikt?
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had al een vermoeden dat het een polarisatiefilter was. Staat denk ik op de helft of 2/3e
hmmm, dat wordt dan in Oss afspreken en ook daar vieren ze carnaval en we vieren dat allebei niet. Wordt lastig...quote:
Gelul. Waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmmm, dat wordt dan in Oss afspreken en ook daar vieren ze carnaval en we vieren dat allebei niet. Wordt lastig...![]()
Dan zal ik wel een slecht (goedkoop) filtertje hebben. Het wordt veel donkerder dan 1 stop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Meestal ga je 1 stop omlaag dus als je je filter erop hebt moet je gewoon je diafragma/sluitertijd aanpassen. Maar het is vooral handig om schitteringen en strooilicht tegen te gaan. Krijg je vaak scherpere fotos van.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
Hee hee, word ik nou verhuurd als hoertje?
Volgens mij bestaan er geen goedkope circ pol filters.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een slecht (goedkoop) filtertje hebben. Het wordt veel donkerder dan 1 stop.
De laatste tijd heb ik ook helemaal geen blauweluchtfoto's gemaakt. Überhaupt helemaal geen foto's eigenlijk.
Zo komt het over.quote:
Ja, echt. Staat op het doosje, en ik draai er ook aan. Ik zie echt reflecties verdwijnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij bestaan er geen goedkope circ pol filters.
Stel je hem wel in?
IS het wel een circ pol filter?
is wat mij betreft niet de bedoelingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
Hee hee, word ik nou verhuurd als hoertje?
Had Nems post niet gezien dus dacht even dat je wat anders bedoeldequote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
In de trein mag dat. Best lekker.
Heeeeel lekkerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
In de trein mag dat. Best lekker.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had Nems post niet gezien dus dacht even dat je wat anders bedoelde
Ja, dat is best wel uhm. Raar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Had Nems post niet gezien dus dacht even dat je wat anders bedoelde
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog een woord voo Tim: schier, als in "schier onmogelijk"
Nog welquote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 22 februari 2009 01:42 schreef MaJo het volgende:
Hehe dan moet ik natuurlijk niet meteen weer weg zijn
En toen was ik weer wegquote:
En? Alweer wat beter?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:42 schreef MaJo het volgende:
Hehe dan moet ik natuurlijk niet meteen weer weg zijn
Wat is eigenlijk dingsigheidje?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op m'n werk commentaar gehad dat ik soms wel erg archaïsch taalgebruik had
Oh, is dat hetquote:Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen was stiekem toch carnaval vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |