Nationalisatie zullen ze zo lang mogelijk uitstellen ivm het grote balanstotaal van ING. Als ING een kleine bank was, waren ze uiteraard allang genationaliseerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef edwinh het volgende:
[..]
Eens ik denk ook dat we op 220 even blijven hangen.....het valt en staat wat America doet. En natuurlijk wat Wout en Nout van plan zijn.
Met nadruk op Kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:48 schreef pberends het volgende:
Goud op 1000, nu kan het afstorten naar de 950 beginnen.
Kan, niemand is een profeet hequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Sloggi het volgende:
En heren, zal ik mijn geld van mijn ING-rekening maar snel oversluizen naar een andere bank?
nee joh onzin, de staat zal er wel 10 miljard bij pluggen ,anders zijn ze tien miljard kwijt, ze kope nu voor tien miljard 2,5 keer zoveel aandelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Sloggi het volgende:
En heren, zal ik mijn geld van mijn ING-rekening maar snel oversluizen naar een andere bank?
Als ING omvalt dan valt heel Nederland om. De helft van alle particulieren zit bij de Postbank/ING. Ik ook overigens. Die laten ze dus niet vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Sloggi het volgende:
De vraag is: zal tien miljard genoeg zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef henkway het volgende:
[..]
nee joh onzin, de staat zal er wel 10 miljard bij pluggen ,anders zijn ze tien miljard kwijt, ze kope nu voor tien miljard 2,5 keer zoveel aandelen
Voor 10 miljard heb je in ieder geval alle uitstaande aandelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De vraag is: zal tien miljard genoeg zijn?
Maar goed, Wouter zal het wel regelen. Maria is toch carnaval aan het vieren, heeft 'ie daar ook geen last van.
Das niet helemaal waar natuurlijk, voordat je alle aandelen opgekocht hebt zit je weer bij de 40 euro.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Voor 10 miljard heb je in ieder geval alle uitstaande aandelen
Leuke low... net niet onder de 4000.quote:
3,50quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:15 schreef pberends het volgende:
http://www.google.com/finance?q=NYSE:BAC
PTT lijkt in te grijpen bij BAC. Van 2,53 naar 3,33.
Kwam in 1 uur tijd 1 dollar bij, das een stijging van bijna 40%quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:15 schreef pberends het volgende:
http://www.google.com/finance?q=NYSE:BAC
PTT lijkt in te grijpen bij BAC. Van 2,53 naar 3,33.
Die zitten aan de champagne met de shorters van INGquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, wie belt het AFM?
heb je alle shorts nog vastgehouden dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef edwinh het volgende:
Tering toch niet normaal meer man! zo zie je het niet vaak
Beursdag is nog lang, kan van alles gebeuren, ook een afstortquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef M.Melandri het volgende:
hopelijk geen afstort op et eind... anders ziet het er weer goed uit voor maandag
deze dag lijkt tot nu toe wel een exacte kopie van 20/11.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Beursdag is nog lang, kan van alles gebeuren, ook een afstort.
Geen idee, de PPT heeft de blueprints van die dag vernietigd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
deze dag lijkt tot nu toe wel een exacte kopie van 20/11.......
quote:WASHINGTON, Feb 20 (Reuters) - The White House said on Friday it strongly believed in a privately held bank system, after rumors that the U.S. government could nationalize banks saw shares in Bank of America (BAC.N) and Citigroup (C.N) plummet.
"Let me reassure as best I can on banks," White House spokesman Robert Gibbs told a news conference.
"This administration continues to strongly believe that a privately held banking system is the correct way to go, ensuring they are regulated sufficiently by this government.
"That's been our belief for quite some time and we continue to have that
melandri is jaloersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Vanaf vandaag toegang tot een bloomberg terminal. Zon pc met 2 beeldschermen en zon vaag toetsenbord met kleurtjes. Eindelijk alles alles live en geen vertraging nergens op. Overal news tickers van alles en nog wat. W00t, kan niet wachten op komende maandag.
quote:
Neem foto's, ik geloof je niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Vanaf vandaag toegang tot een bloomberg terminal. Zon pc met 2 beeldschermen en zon vaag toetsenbord met kleurtjes. Eindelijk alles alles live en geen vertraging nergens op. Overal news tickers van alles en nog wat. W00t, kan niet wachten op komende maandag.
et was crucell zeker weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Nasplaq is het nog duidelijker.
Maandag krijg je foto's als ik er weer zitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Neem foto's, ik geloof je niet!
Zie je de PPT overigens nog ergens bezig?
Okquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maandag krijg je foto's als ik er weer zit
Of te vroeg naar huis zoals laatst.quote:
had je maar aan je woord gehouden dat je long zou gaan op DJquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Intraday even 60% hoger.
Zo heel indrukwekkend is het niet maar het is wel vét handig omdat alles live is. Geen delay, en je kunt zelfs alles opzoeken, er was zelfs een tracker die alle gevangen beoordelingen in amerika bijhoudt als er weer iemand een straf opgelegd krijgt. En zoals gezegd, het is gewoon 2 beeldschermen met een gekleurd toetsenbord. Maar ik zal kijken of ik morgen nog ff langs kan gaan voor wat eigen onderzoek. Als je bijv. de aex wil zien, krijg je eerst de verschillende sectoren te zien hoe ze reageren. En wat bijv. ook leuk is om de nederlandse financials te vergelijken met alle! financials over de hele wereld haha.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo heel indrukwekkend is het niet maar het is wel vét handig omdat alles live is. Geen delay, en je kunt zelfs alles opzoeken, er was zelfs een tracker die alle gevangen beoordelingen in amerika bijhoudt als er weer iemand een straf opgelegd krijgt. En zoals gezegd, het is gewoon 2 beeldschermen met een gekleurd toetsenbord. Maar ik zal kijken of ik morgen nog ff langs kan gaan voor wat eigen onderzoek. Als je bijv. de aex wil zien, krijg je eerst de verschillende sectoren te zien hoe ze reageren. En wat bijv. ook leuk is om de nederlandse financials te vergelijken met alle! financials over de hele wereld haha.
Je zou er maar een turbo op hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Intraday even 60% hoger.
Steunaankopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Intraday even 60% hoger.
Ik zal wat rustiger zijn komende weekquote:
Futs toch weer op 770.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef M.Melandri het volgende:
nja, maar wordt geen klapper voor onze longs, of er moet goed nieuws komen dit weekend
We zien maandag wel hoe de futs staan. Fijn weekend!
Inderdaad, wel mooie dag om afscheid te nemen voor hem!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)willem.avi_plain.xml
De laatste beursupdate van Willem, na 8 jaar lang gelijk krijgen
Ja de beursen op (bijna) het laagste niveau sinds 10 jaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, wel mooie dag om afscheid te nemen voor hem!
alsof het geregisseerd wasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, wel mooie dag om afscheid te nemen voor hem!
Hij gaat zich vooral met goud bezig houden; via www.Amsterdamgold.com kun je fysiek goud bestellen en hij heeft ook een fonds voor goudmijnaandelen. Uiteraard blijft hij wel in de media verschijnen, ook bij RTL Z, en ook boeken schrijven uiteraard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja de beursen op (bijna) het laagste niveau sinds 10 jaar.
Wat gaat hij eigenlijk nu doen?
Na het afscheid van Willem ging de DJ ook weer om hoog. Mischien iets voor the Truth forumquote:
De dag dat bekend werd dat Middelkoop stopte als beursanalist steeg de AEX 3%quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na het afscheid van Willem ging de DJ ook weer om hoog. Mischien iets voor the Truth forum
Zoveel fans had hij dus nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
De dag dat bekend werd dat Middelkoop stopte als beursanalist steeg de AEX 3%.
Niet onder beleggers uiteraardquote:
leuk kadoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij gaat zich vooral met goud bezig houden; via www.Amsterdamgold.com kun je fysiek goud bestellen en hij heeft ook een fonds voor goudmijnaandelen. Uiteraard blijft hij wel in de media verschijnen, ook bij RTL Z, en ook boeken schrijven uiteraard.
quote:ING hoopt op Amerikaanse steun
ZATERDAG 21 FEBRUARI 2009, 10:47
AMSTERDAM (AFN) - Bank en verzekeraar ING onderzoekt of het bedrijf financiële steun kan krijgen van de Amerikaanse overheid. Dat zegt ING-bestuursvoorzitter Jan Hommen zaterdag in Het Financieele Dagblad.
,,ING heeft grote activiteiten in Amerika. Op grond daarvan wil ik me goed laten voorlichten over de huidige steunprogramma's van de Amerikaanse overheid'', aldus Hommen in de krant.
ING heeft rake klappen opgelopen door de crisis. Het concern stond vrijdag onder zware druk op de Amsterdamse beurs. Het aandeel zakte met ruim 16 procent naar 3,85 euro, het laagste niveau ooit. De marktwaarde van ING ligt momenteel onder de 9 miljard euro. Dat was vorig jaar nog 50 miljard euro.
Werkbezoek
Hommen is dit weekeinde op werkbezoek bij enkele ING-onderdelen in de VS. Hij zei echter dan niet te spreken met Amerikaanse instanties. Wel zegt hij een eventuele Amerikaanse staatssteun voor ING te hebben besproken met minister Wouter Bos van Financiën. Het ministerie wilde tegen Het Financieele Dagblad hierover niet reageren.
ING heeft in de Verenigde Staten vooral grote verzekeringsactiviteiten. Verzekeraar Aegon, met eveneens grote belangen in de VS, diende eind vorig jaar een aanvraag in om in aanmerking te komen voor hulp uit het Amerikaanse steunprogramma, maar trok die aanvraag later weer in. Het bedrijf zei toch geen lening nodig te hebben.
Hij was echt op dreef gisteren!quote:
onbekende kopers die de verliezen beperkt houdenquote:
Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Neem foto's, ik geloof je niet!
Zie je de PPT overigens nog ergens bezig?
Mooi hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminalen sinds je foto's wou omdat je het anders niet geloofde
Zo heel speciaal is het overigens niet, je hebt deze terminals op bijna alle werkvloeren in verscheidene banken en trading companies. Maar het beats sitting at home achter je laptopje yahoo finance kijken
Tzijn wat belabberde foto's maarja :/
foto1
foto2
foto3
mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminalen sinds je foto's wou omdat je het anders niet geloofde
Zo heel speciaal is het overigens niet, je hebt deze terminals op bijna alle werkvloeren in verscheidene banken en trading companies. Maar het beats sitting at home achter je laptopje yahoo finance kijken
foto1
foto2
foto3
Zie er vet uit manquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
foto1
foto2
foto3
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Koper van mijn optie wou me pesten?
Effectenkrediet ftw, lekker opties schrijven op geleend geldquote:
zal wel een limiet 4.00 euro van een gekochte put zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Effectenkrediet ftw, lekker opties schrijven op geleend geld![]()
Maar even serieus, wat wil de eigenaar hiermee? Hij had beter op 3,80 die aandelen kunnen kopen.
Via welk bedrijf heb je dit geregeld gewoon via Bloomberg zelf en laten installeren? Trade je ook NQ, YM of alleen FTI? Je doet 't wel goed als dat systeem uit kanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Die speciale toetsen zijn hotlinks om snel van pagina te verwisselen. En als je bijv. een aandeel wil opzoeken je gebruikt maakt van die hotlinks zodat je niet zoveel hoeft te typen.
Het systeem draait op volgens mij een windows 2000 server? Of 2003 server weet zo ook niet precies.
En de kosten van zon 'terminal' zijn volgens mij 1800 amerikaanse dollar per maand.
Ik ben overigens geen full day trader, ik trade wel zo veel als ik kan maar ik heb nog een voltijd studie die ik moet afronden
maar zoals gezegd het grote voordeel is dat je bijna alle informatie die je wilt op economisch gebied kunt krijgen, van wie is de vrouw van onder minister van blbablba in Amerika tot de GDP van verweggistan in vergelijking trekken met de economische groei van china enzovoorts. Je kunt zelfs voetbal clubs vergelijken op hun economische sterkte.
Hillary: China moet obligaties kopen:-China-moet-obligaties-kopen.htmlquote:Hillary: China moet obligaties kopen
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton heeft op de laatste dag van haar bezoek aan China nogmaals opgeroepen om staatsobligaties te blijven aanschaffen. Clinton bracht een driedaags bezoek aan de grootste schuldeiser van Amerika.
"Door het Amerikaanse ministerie van Financiën te steunen tonen de Chinezen onze onderlinge verbondenheid. We zullen echt samen vallen of groeien", aldus Clinton, die eerder zei de band met de Volksrepubliek te willen versterken en verbreden.
Clinton's Chinese ambtsgenoot Yang Jichie verzekerde haar gisteren al dat China vertrouwen in het Amerikaanse financiële bestel blijft houden. Het Aziatische land heeft bijna 700 miljard dollar aan staatsobligaties in handen. Als Peking niet langer dit soort schuldbrieven zou aanschaffen, zou Washington het middenin de financiële crisis zonder deze gestage geldstroom moeten doen.
Clinton maakte afgelopen week een tour door Azië. Ze bezocht naast China ook Indonesië, Japan en Zuid-Korea. Het was voor het eerst dat zij als minister van Buitenlandse Zaken op reis ging.
Ik miste nog een foto!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
foto1
foto2
foto3
china wil ze liever verkopen, die hebben het geld zelf nodig om infrastructuur aan te leggenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Hillary: China moet obligaties kopen:-China-moet-obligaties-kopen.html
Raap me op jongens.
hahahahah die is echt goed!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik miste nog een foto!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://rapidshare.com/files/201199915/gratisebooks.rar.html
Download hier gratis (legaal) beleggings ebooks.
Waar die lui het gore lef vandaag halen om te protesteren tegen een bonus verlagingquote:
kun je ze hier ook parkeren??quote:Op zondag 22 februari 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://rapidshare.com/files/201199915/gratisebooks.rar.html
Download hier gratis (legaal) beleggings ebooks.
TeringHenkie zal 'm gaan hosten op z'n servertje.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef henkway het volgende:
[..]
kun je ze hier ook parkeren??
rapidshare mag ik niet meer gebruiken kennelijk
https://www.idrive.com/idrivee/jsp/ide_freesignup.jsp
Fugro heeft inderdaad betere groeimogelijkheden!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef pberends het volgende:
SBM vind ik persoonlijk helemaal niet interessant, Fugro des te meer.
SBM is een goed bedrijf hoor, maar ik zie SBM niet zo enorm profiteren van een hogere olieprijs. Bij olieschaarste worden er niet substantieel meer (duurdere) olieboorplatformen gebouwd is mijn idee.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Fugro heeft inderdaad betere groeimogelijkheden!
Had je me tijdje geleden al voor getipt
Profeet Koenders!quote:AMSTERDAM VANDAAG: AEX opent 1 tot 3 punten hoger
23-02-2009 08:33:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX opent maandag waarschijnlijk hoger, vanwege de hogere futures in de Verenigde Staten en het aantrekken van de handel in Azie.
De beurzen reageren positief op het nieuws dat de Amerikaanse overheid zeer waarschijnlijk zijn preferente aandelen in Citigroup zal omruilen voor gewone aandelen, waarmee het een belang van 40% neemt in de bank, zegt handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer.
"We zullen naar verwachting 1 tot 3 punten hoger openen", zegt Koenders. Hij verwacht dat de financials zullen aansterken vanwege de berichten over Citigroup. "Financials waren donderdag en vrijdag ontzettend aangeslagen, ze zullen nu voorzichtig opveren."
Volgens de handelaar is de vrees op nationalisatie van banken enigszins afgenomen door de oplossing die de Amerikaanse overheid heeft gevonden bij Citigroup. Koenders: "Vrijdag was nationalisatie het woord van de dag. Dat is nu niet helemaal van tafel, maar het is wel duidelijker hoe men de zaak gaat aanpakken."
De Amsterdamse beurs is vrijdag met fors verlies gesloten. De AEX-index sloot vrijdag 3,6% lager op 229,13 punten, de Midkap verloor 2,6% op 292,71 punten en de Smallcap eindigde 2,3% lager op 300,30 punten.
Koenders wijst erop dat de S&P en de AEX afstevenen op het dieptepunt van de dramatische maand november. Het wordt spannend als de AEX dat niveau van 220 punten bereikt. "Vorige week kregen we een gevoelige klap, nu gaan we een dag pauzeren, maar de trend is neerwaarts", analiseert Koenders.
De macro-economische agenda voor maandag is leeg. Later in de week verschijnen er verschillende cijfers die een indicatie geven van de stand van de Amerikaanse economie, waaronder cijfers over de huizenmarkt, de industriele productie en de werkgelegenheid. Het belangrijkste cijfer, het bruto binnenlands product (bbp), verschijnt vrijdag. Van alle cijfers wordt verwacht dat ze negatief zijn, zegt Koenders.
Wall Street is vrijdag lager gesloten, met name vanwege grote verliezen bij de financials. De Dow Jones-index eindigde de week 6% lager, het grootste weekverlies sinds oktober.
De toonaangevende Dow Jones-index eindigde vrijdag 1,34% lager op 7.365,67 punten. De breed samengestelde S&P 500 daalde 1,14% tot 770,05 punten, terwijl de technologiezware Nasdaq 0,11% afstond tot 1.441,23 punten.
De Nikkei-225 sloot 0,54% lager op 7.376,16 punten.
De euro noteert rond 8.30 uur op $1,299 ten opzichte van de dollar, ten opzichte van een koers van $1,2633 vrijdag rond 18.00 uur.
Weer ophef om niets (tijdelijk dan).quote:ING betaalt rente eeuwigdurende obligaties uit
23-02-2009 08:16:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--ING Groep nv betaalt de rente over de eeuwigdurende obligaties. Dit bevestigt de financiele dienstverlener maandag tegenover Dow Jones Nieuwsdienst.
Op vrijdag ontstond onzekerheid onder beleggers of ING de rente over de obligaties zou opschorten.
"Wanneer we het uitbetalen van de rente op zouden willen schorten hadden we de markt daar vrijdag over geinformeerd", aldus een ING woordvoerder.
Het aandeel ING sloot vrijdag 12,4% lager op EUR4,04.
quote:Amerikaanse overheid overweegt groter belang in Citigroup
23-02-2009 07:49:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Citigroup Inc. voert gesprekken met de Amerikaanse overheid die zouden kunnen leiden tot een vergroting van het belang van de overheid in de Amerikaanse bank. Dat schrijft The Wall Street maandag op basis van personen bekend met de situatie.
De gesprekken zouden mogelijk kunnen leiden tot een vergroting van het staatsbelang in Citigroup tot 40%. Citigroup zelfs hoopt dat het overheidsbelang dichterbij de 25% zal komen te liggen. De gesprekken zouden volgens de bronnen mogelijk ook nog gestaakt kunnen worden.
De gesprekken reflecteren de groeiende vrees dat Citigroup en andere grote Amerikaanse banken door de recessie en de crisis op de huizenmarkt geconfronteerd zullen worden met enorme verliezen. Het aandeel Citigroup zakte afgelopen week nog tot onder $2,00, het laagste niveau in achttien jaar.
Om de aanhoudende koersdaling een halt toe te roepen zou de overheid volgens bankbestuurders een groter belang dienen te nemen in de financiele instelling. Onder het scenario dat wordt overwogen zou een substantieel deel van de $45 miljard aan preferente aandelen dat gehouden wordt door de Amerikaanse overheid worden geconverteerd in gewone aandelen. De overheid verkreeg deze aandelen in ruil voor een kapitaalinjectie in Citigroup.
De maatregel zal de belastingbetaler niet meer geld gaan kosten, maar zal wel leiden tot verwatering voor de andere Citigroup-aandeelhouders. De maatregel zou ook kunnen leiden tot verdere speculatie op gelijksoortige overeenkomsten voor andere geplaagde banken.
Bank of America Corp. heeft zondag echter aangegeven geen discussies te voeren over een groter belang voor de overheid.
Could be worse bij een balans van 30 miljard.quote:23-02-2009 08:02:00 NIBC nettoverlies KW4 EUR61 mln
23-02-2009 08:02:00 NIBC Tier-1 ratio 16,6%
23-02-2009 08:01:00 NIBC nettowinst 2008 EUR92 mln
Denk het wel, simpelweg om de duidelijkheid. Sell the rumour, buy the fact.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:44 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom de futures zo "hoog" staan atm?
Wat er heel snel bij komt, kan er ook net zo snel weer vanafquote:Op maandag 23 februari 2009 09:09 schreef M.Melandri het volgende:
lijkt wel een goed weekje te worden... ING kan ook weer ff vooruit....
denk dat ING in maart nog wel een x richting 3xx gaat..voor nu is de paniek ff wegquote:Op maandag 23 februari 2009 09:11 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat er heel snel bij komt, kan er ook net zo snel weer vanaf
Lekker een stoplossje ingevoerd bij +10 cent op m'n longs, ik wacht even op een verdere stijging.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:06 schreef M.Melandri het volgende:
lekker bij binck.... futs zien er goed uit voor longs
november ook...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Maart is meestal een goede maand...
ff kijken hoe de aex blijft liggen tot half 4, dan voor 4u long positie mss iets uitbouwen...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker een stoplossje ingevoerd bij +10 cent op m'n longs, ik wacht even op een verdere stijging.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Maart is meestal een goede maand...
zowel de futs als de AEX lopen iets terug... Aegon & Unilever staan al in de min...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ff kijken hoe de aex blijft liggen tot half 4, dan voor 4u long positie mss iets uitbouwen...
Das het totaal per maand he.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:28 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
en mensen maar zeggen dat beleggen per definitie meer oplevert dan een spaarrekening. Totaal staat op +0.7%
Geen idee, probeer ook al nieuws te vinden... Winst ING is al gehalveerd...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef M.Melandri het volgende:
waarom zakken we nu weg? futs staan gewoon goed...
die lopen ook iets terug, maar niet zo veel als de AEX...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef M.Melandri het volgende:
ik snap hier niets van... vrijdag won WS iets terug en futs nu 1,5% hoger...
omdat het kanquote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef M.Melandri het volgende:
waarom zakken we nu weg? futs staan gewoon goed...
Heb ze nog in bezit(+18% ATM)...echt ae niks vandaagquote:Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef pberends het volgende:
Jeeej, longs verzilverd, 10 euro winst.
bereikte de stoploss al, wat een klote AEX vandaag weer.
Futs lopen nou niet echt die kant uit...quote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef M.Melandri het volgende:
citi+24% PM hoop dat aex vanmiddag nog iets omhoog kan met amerika
jij kijkt zeker nog naar de futs van afgelopen vrijdagquote:Op maandag 23 februari 2009 11:08 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Futs lopen nou niet echt die kant uit...
Waarom Citi zo hard omhoog? nieuwe bailout of gewoon omdat ze zo laag staan?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef M.Melandri het volgende:
citi+24% PM hoop dat aex vanmiddag nog iets omhoog kan met amerika
op dat moment, stonden de futs op +95 (DJ), tov de +122 van eerder vanmorgen. Dan lopen ze dus iets terug.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
jij kijkt zeker nog naar de futs van afgelopen vrijdag
ja dat is dus het effect van de finnen...tot opening gewoon wat golfbewegingen bij de futs...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
op dat moment, stonden de futs op +95 (DJ), tov de +122 van eerder vanmorgen. Dan lopen ze dus iets terug.
Nu op +118
De finnen? Bedoel je de financials?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ja dat is dus het effect van de finnen...tot opening gewoon wat golfbewegingen bij de futs...
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De finnen? Bedoel je de financials?
Begon al rare gedachten te krijgen bij je teksquote:
Op de beurs nu ook al "finnen"...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ja dat is dus het effect van de finnen...tot opening gewoon wat golfbewegingen bij de futs...
en ik maar subtiel juist die discussie uit de weg proberen te gaanquote:
Mr. Stock is backquote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef PlungeStock het volgende:
Rvlaak, doe je zelf ook wat op de beurs? Tot nu toe post je hier meestal weinigzeggende standen van futures en Dow Jones..
Nope, maar ik vind de ontwikkelingen erg interessant. Wat mij opviel was dat er bijzonder weinig beweging zat in de futs en dat de AEX rare dingen liet zien. Mijns inziens natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef PlungeStock het volgende:
Rvlaak, doe je zelf ook wat op de beurs? Tot nu toe post je hier meestal weinigzeggende standen van futures en Dow Jones..
Zelfde reden als ik, doe ook niet aan beleggen. Daar ben ik ook niet echt kapitaalkrachtig genoeg voor. Maar leuk om hier even de kat uit de boom te kijken en misschien te leren voor laterquote:Op maandag 23 februari 2009 13:09 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Nope, maar ik vind de ontwikkelingen erg interessant. Wat mij opviel was dat er bijzonder weinig beweging zat in de futs en dat de AEX rare dingen liet zien. Mijns inziens natuurlijk
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zelfde reden als ik, doe ook niet aan beleggen. Daar ben ik ook niet echt kapitaalkrachtig genoeg voor. Maar leuk om hier even de kat uit de boom te kijken en misschien te leren voor laterVerder zijn het inderdaad spannende tijden en de beurs is daar een graadmeter van.
UK staat op beurs.nl in de min...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
dan moet je idd bij de angsthazen van de AEX zijn, rest van europa gewoon UP.
10tje, gelukkig ben ik van m'n longs afquote:Op maandag 23 februari 2009 13:31 schreef edwinh het volgende:
iemand nog winst gemaakt op zijn longs?
230![]()
![]()
?
ik was vanmorgen ook aan het twijfelen om mijn short sprinters weg te doen maar ik heb inmiddels genoeg rendement erop om te kunnen blijven zitten. Ben benieuwd vanmiddag zal wel weer een grote steunaankoop worden. Ik verwacht toch nog een plusje van 1%vandaag voor de aex.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
10tje, gelukkig ben ik van m'n longs af.
heb niet helemaal 100% vertrouwen in dat bedrijf als ik eerlijk ben, WPA taxatie voor 2009 moet nog aangepast worden denk ik...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:34 schreef pberends het volgende:
AMG op 5,90, nog even en ze hebben een KW van 1 op 1. Begint wel een sappig aandeeltje te worden zo.
Citigroup PM klimt inmiddels weer naar de 8.21% edit 10.26%quote:Op maandag 23 februari 2009 13:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
heb niet helemaal 100% vertrouwen in dat bedrijf als ik eerlijk ben, WPA taxatie voor 2009 moet nog aangepast worden denk ik...
Citigroup PM nog maar 0,5% moet wel negatief nieuws zijn....
fortis is al gezonken...ING moet nog....quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Hoezo staat trouwens Fortis zo hoog, terwijl zowel ING als Aegon in de min staan?
hoor net op RTLZ dat de gesprekken met BNP nog immer doorgaan... Wellicht dat men daar ook hoop uit put.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
fortis is al gezonken...ING moet nog....
en ING weer in de plus... Voor zolang als het duurtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef M.Melandri het volgende:
AMG nu echt volledig door het putje -7%
Wow, dit lijkt geen eens op Nederlands.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef King_MT het volgende:
ok ok ik begin net met deze dingen en ik begrijp het niet zo goed maar heb er best wel een gevoet voor want bedin van de krisses aig nog geen 1.2 dollar waar en ik heb toen in gekocht maar toen die 5 dollar was verkocht ik hem maar ik snap niks van turbos sprinter short enzo zie kan mij helpen AUB Help
Nog even en ik krijg een erectiequote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef M.Melandri het volgende:
AMG nu echt volledig door het putje -7%
Je begint inderdaad af te vragen wat er mis met AMG zou zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
heb niet helemaal 100% vertrouwen in dat bedrijf als ik eerlijk ben, WPA taxatie voor 2009 moet nog aangepast worden denk ik...
Citigroup PM nog maar 0,5% moet wel negatief nieuws zijn....
Zodat je van 0,02 naar 0,01 kan gaanquote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
na 28-2 hopelijk shorts ING kopen
Houd maar 100¤ achter de hand, kun je misschien groot aandeelhouder worden tegen die tijd.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Je begint inderdaad af te vragen wat er mis met AMG zou zijn.
Waar ik me wel zorgen over maakt: als de koers nu al hard daalt, op hoeveel komt AMG dan te staan als de AEX op 175 staat?
Best onreeel deze koersfluctuaties aangezien het bedrijf in de kern best gezond is.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef redguy2222 het volgende:
[..]
Houd maar 100¤ achter de hand, kun je misschien groot aandeelhouder worden tegen die tijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turbo_(belegging)quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef King_MT het volgende:
hahaha mijn probleem is ik heb 1 keer aandelen gekocht van een amerikaans bedrijf ik heb goed winst gemaakt maar nu is het een beetje moeilijk in teschatten welke aandelen zo snel stijgen en ik wil mee doen en ik hoor dat turbo`s of speeders makelijk en goed koop zijn maar ik weet niet zo goed hoe het werkt en hoe je winst word uitgekeerd
Waar zie je dat?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef M.Melandri het volgende:
citi lijkt toch te gaan knallen straks..
Aan deze grafiek te zien, is er niet veel bijzonders aan de hand... Enkel "beetje" volatiel...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Is er in Engeland ook een Plunge Protection Team actief ofzo
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef M.Melandri het volgende:
http://www.google.com/finance?q=NYSE%3AC
Zo ziet het er idd wat minder spectaculair uit. Ik keek meer naar die grafiek op de eerste pagina van dit topic. Is als het goed is dezelfde, maar daar lijkt het wat scherper door andere presentatie.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Aan deze grafiek te zien, is er niet veel bijzonders aan de hand... Enkel "beetje" volatiel...
Die in de OP is wat compacter... Dan lijken de dingen nogal snel spectaculairder... Ander perspectiefquote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd wat minder spectaculair uit. Ik keek meer naar die grafiek op de eerste pagina van dit topic. Is als het goed is dezelfde, maar daar lijkt het wat scherper door andere presentatie.
thanksquote:Op maandag 23 februari 2009 15:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turbo_(belegging)
Ja ik weet eigenlijk ook wel hoe bedrieglijk grafieken kunnen zijn als je wat met de assen speelt, maar sinds ik deze topicreeks heb ondekt zie ik achter elke boom een PPTquote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Die in de OP is wat compacter... Dan lijken de dingen nogal snel spectaculairder... Ander perspectief
Het is zeer verstandig om je ogen en oren open te houden, maar het is ook slim om waakzaam te blijven voor paranoiaquote:Op maandag 23 februari 2009 15:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja ik weet eigenlijk ook wel hoe bedrieglijk grafieken kunnen zijn als je wat met de assen speelt, maar sinds ik deze topicreeks heb ondekt zie ik achter elke boom een PPT
Das een boel in 1 keer, als ik er van uit ga dat je al deze aandelen in 1 keer hebt gekocht. Je kunt beter altijd per periode wat inkopen, ipv alles op 1 dag in te kopen. Statistisch werkt dat beter. Als je puur naar de sectoren van je aandelen kijkt heb je inderdaad wel goed gespreid, maar je had ook eventueel wat aandelen buiten de deur kunnen aanschaffen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef Falco het volgende:
Vandaag maar es een portefeuille(tje) aangelegd met:Arcelor Mittal BAM KPN Randstad Royal Dutch Unilever
Heel verantwoord gespreid allemaal natuurlijk
Ik heb wel wat basiskennis beleggen, vindt het interessant en hoop komende tijd toch nog wat extra kennis op te doen. Wat longs en turbo's inhouden, weet ik bijvoorbeeld niet helemaal
.
Als dat klopt dan lijken me de cijfers voor Nederland ook nog aan de positieve kant.quote:Econoom Deutsche Bank: economie Duitsland krimpt minimaal 5%
Hoe werkt dat eigenlijk? Al vanaf 227.99, of pas bij 227.00?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens leuk saillant detail, het volume in sprinter 227 zo ontzettend hoog, terwijl we zo! dicht bij de 227 zitten.
tja maar die zitten echt op de rand nu....quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens leuk saillant detail, het volume in sprinter 227 zo ontzettend hoog, terwijl we zo! dicht bij de 227 zitten.
Risico is ook laag he als je dicht bij de stoploss zit. Dan kun je hoogstens 5 eurocent ofzo per sprinter verliezen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
-4.5% atm...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:51 schreef Zero2Nine het volgende:
ING constant rond de -3,5% vertrouwen blijft laag dus. Maar ook geen schokkende daling, gezien de lage koers.
even 226hoog toen weer terug naar 227 iddquote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef redguy2222 het volgende:
Als je even je allu hoedje opzet zou je toch bijna denken dat er wat meer krachten dan alleen marketwerking werkte toen die sprinter 227 knalde.
De bodem zit op 222, de steun op 227quote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat was de bodem ook al weer? 222, of 227?
Dankquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De bodem zit op 222, de steun op 227
oftewel, des te meer redenen voor mij persoonlijk dat ik straks wel weer een groene uitschieter verwacht, hoe langer het duurt, hoe dikker de groene plus gaat worden straks.
Welke steun? hehequote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
oftewel, des te meer redenen voor mij persoonlijk dat ik straks wel weer een groene uitschieter verwacht, hoe langer het duurt, hoe dikker de groene plus gaat worden straks.
Ik ga nog steeds voor een dikke plus op woensdag...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik doelde op de stand van nov. vorig jaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke steun? hehe
bodem 2003 zit op 217,80; 21 november 2008 zit op 220,xx dacht ik.
Spammert.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef King_MT het volgende:
Door een gelukkig handeltje mooi vermogen bij elkaar gespaard.
Wil na deze maand graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo.. HELP AUB HELP het liefste naar mijn inboxs
intraday was 220; einstand was 223.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de stand van nov. vorig jaar.
Ook aan jou, dankquote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
intraday was 220; einstand was 223.
Wat wil je nou? .quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef King_MT het volgende:
Wil na deze maand graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo.. HELP AUB HELP het liefste naar mijn inboxs
Dat is hét koopsignaal! Als zelfs de journalisten bang worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ze zijn bang bij RTLZ.... beurs analist stamelt en klinkt paniekerig...
Je hoeft niet eens een bachelor te hebben om full-time trader te worden. Ik woon zelf in londen en daar kun je als 1e jaar je al overal aanmelden bij verscheidene trading bureaus. Een goed mathematisch geheugen, door de psychologie test heen komen en een vlotte babbel hebben en je kunt al aan de slag. Daar heb je geen diploma voor nodig.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef richbitch het volgende:
Waar handelen jullie in dan? FTI'tjes of speeders/turbo's/sprinters..?
paar jaar terug in turbo's gehandeld dat was niet echt een succes, hehe.
Wil na mijn bachelor graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo..
Is altijd nog beter dan die -9.5 waar ze één refresh op stondenquote:
Hoezo weer?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Die kale van RTL-Z nog even lekker benadrukken hoe ING daaltstraks krijgen ze weer een aanklacht van ING aan de broek...
Low 3,64 van net is -10%quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Is altijd nog beter dan die -9.5 waar ze één refresh op stonden
ik zag m net (blijkbaar alweer) voorbijkomen... Damn, wat voor nieuws is er over ING?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Low 3,64 van net is -10%![]()
KPN maar stijgen
http://www.telegraaf.nl/dft/streamingkoersen/aandelen/quote:Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef pberends het volgende:
Fucking Binck, vertraagde koersen.
Waarom nu?
Iddquote:Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef pberends het volgende:
Fucking Binck, vertraagde koersen.
Waarom nu?
Moet je maar niet onder een steen leven en het nieuws volgen, denk ik dan maarquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens heb ik best wel te doen met al die mensen die bakken met geld verliezen door te denken van goh, die nederlandse financials, die kunnen echt! niet lager!
zat er vanochtend wel over te denken om in te stappen, maar er is iets raars aan de hand, heel raarsquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens heb ik best wel te doen met al die mensen die bakken met geld verliezen door te denken van goh, die nederlandse financials, die kunnen echt! niet lager!
D'r moet toch een aandeel uit mijn Fok! top 5 stijgen...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef BlaZ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom KPN het eigenlijk tijdens deze crisis zo goed doet?
Stabiele inkomsten, goeie schuldpositie, betrouwbaar managment en een net dividend. Ik geloof dat ze wel zijn gestopt met hun aandeleninkoop programma.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef BlaZ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom KPN het eigenlijk tijdens deze crisis zo goed doet?
defensief aandeel, net als UNI en AHquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef BlaZ het volgende:
Absoluut en het zal me niks verbazen als we daar nu toch een keertje onder duiken (om daarna flink te corrigeren).quote:
Day Low = ¤3.50quote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef star_gazer het volgende:
ING @ 3,70Wellicht een mooi instapmoment voor Bos?
Don't ! Mensen weten best dat beleggen risico nemen is, zo niet, dan ben je een levensles wijzer.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat laatste weet ik zo net niet. De weg naar de 200 ligt open, al hangt dat voor een groot deel af van wat er met ING gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Absoluut en het zal me niks verbazen als we daar nu toch een keertje onder duiken (om daarna flink te corrigeren).
Nou, ik hoop dat de verliezen meevallen!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef Falco het volgende:
Vandaag maar es een portefeuille(tje) aangelegd met:Arcelor Mittal BAM KPN Randstad Royal Dutch Unilever
Heel verantwoord gespreid allemaal natuurlijk
Ik heb wel wat basiskennis beleggen, vindt het interessant en hoop komende tijd toch nog wat extra kennis op te doen. Wat longs en turbo's inhouden, weet ik bijvoorbeeld niet helemaal
.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat de verliezen meevallen!
Ik weet het ook niet, ik denk het.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:29 schreef star_gazer het volgende:
Dat laatste weet ik zo net niet. De weg naar de 200 ligt open, al hangt dat voor een groot deel af van wat er met ING gaat gebeuren.
Dat lukt vooralsnog niet al te best.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
iemand is bezig om ING boven de -10% te proberen te houden....
nee, idd... Ben benieuwd hoeveel geld daar in zit...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat lukt vooralsnog niet al te best.
idd kan helemaal niks doen op deze manier...gelukkig heb ik geen positie atmquote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef pberends het volgende:
Hoe kun je nu handelen met die vertraagde koersen? lekkere service weer.
Ik heb alleen nog een positie in Nyrstar, maar die blijft vooralsnog aardig liggen (hoorde ik daar de bel van de selloffquote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
idd kan helemaal niks doen op deze manier...gelukkig heb ik geen positie atm
ik heb alleen crucell nog... die doet gelukkig vrij weinig bij deze bewegingenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een positie in Nyrstar, maar die blijft vooralsnog aardig liggen (hoorde ik daar de bel van de selloff?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |