Citigroup PM klimt inmiddels weer naar de 8.21% edit 10.26%quote:Op maandag 23 februari 2009 13:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
heb niet helemaal 100% vertrouwen in dat bedrijf als ik eerlijk ben, WPA taxatie voor 2009 moet nog aangepast worden denk ik...
Citigroup PM nog maar 0,5% moet wel negatief nieuws zijn....
fortis is al gezonken...ING moet nog....quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Hoezo staat trouwens Fortis zo hoog, terwijl zowel ING als Aegon in de min staan?
hoor net op RTLZ dat de gesprekken met BNP nog immer doorgaan... Wellicht dat men daar ook hoop uit put.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
fortis is al gezonken...ING moet nog....
en ING weer in de plus... Voor zolang als het duurtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef M.Melandri het volgende:
AMG nu echt volledig door het putje -7%
Wow, dit lijkt geen eens op Nederlands.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef King_MT het volgende:
ok ok ik begin net met deze dingen en ik begrijp het niet zo goed maar heb er best wel een gevoet voor want bedin van de krisses aig nog geen 1.2 dollar waar en ik heb toen in gekocht maar toen die 5 dollar was verkocht ik hem maar ik snap niks van turbos sprinter short enzo zie kan mij helpen AUB Help
Nog even en ik krijg een erectiequote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef M.Melandri het volgende:
AMG nu echt volledig door het putje -7%
Je begint inderdaad af te vragen wat er mis met AMG zou zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
heb niet helemaal 100% vertrouwen in dat bedrijf als ik eerlijk ben, WPA taxatie voor 2009 moet nog aangepast worden denk ik...
Citigroup PM nog maar 0,5% moet wel negatief nieuws zijn....
Zodat je van 0,02 naar 0,01 kan gaanquote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
na 28-2 hopelijk shorts ING kopen
Houd maar 100¤ achter de hand, kun je misschien groot aandeelhouder worden tegen die tijd.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Je begint inderdaad af te vragen wat er mis met AMG zou zijn.
Waar ik me wel zorgen over maakt: als de koers nu al hard daalt, op hoeveel komt AMG dan te staan als de AEX op 175 staat?
Best onreeel deze koersfluctuaties aangezien het bedrijf in de kern best gezond is.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef redguy2222 het volgende:
[..]
Houd maar 100¤ achter de hand, kun je misschien groot aandeelhouder worden tegen die tijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turbo_(belegging)quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef King_MT het volgende:
hahaha mijn probleem is ik heb 1 keer aandelen gekocht van een amerikaans bedrijf ik heb goed winst gemaakt maar nu is het een beetje moeilijk in teschatten welke aandelen zo snel stijgen en ik wil mee doen en ik hoor dat turbo`s of speeders makelijk en goed koop zijn maar ik weet niet zo goed hoe het werkt en hoe je winst word uitgekeerd
Waar zie je dat?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef M.Melandri het volgende:
citi lijkt toch te gaan knallen straks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |