De bodem zit op 222, de steun op 227quote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat was de bodem ook al weer? 222, of 227?
Dankquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De bodem zit op 222, de steun op 227
oftewel, des te meer redenen voor mij persoonlijk dat ik straks wel weer een groene uitschieter verwacht, hoe langer het duurt, hoe dikker de groene plus gaat worden straks.
Welke steun? hehequote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
oftewel, des te meer redenen voor mij persoonlijk dat ik straks wel weer een groene uitschieter verwacht, hoe langer het duurt, hoe dikker de groene plus gaat worden straks.
Ik ga nog steeds voor een dikke plus op woensdag...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik doelde op de stand van nov. vorig jaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke steun? hehe
bodem 2003 zit op 217,80; 21 november 2008 zit op 220,xx dacht ik.
Spammert.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef King_MT het volgende:
Door een gelukkig handeltje mooi vermogen bij elkaar gespaard.
Wil na deze maand graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo.. HELP AUB HELP het liefste naar mijn inboxs
intraday was 220; einstand was 223.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de stand van nov. vorig jaar.
Ook aan jou, dankquote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
intraday was 220; einstand was 223.
Wat wil je nou? .quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef King_MT het volgende:
Wil na deze maand graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo.. HELP AUB HELP het liefste naar mijn inboxs
Dat is hét koopsignaal! Als zelfs de journalisten bang worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ze zijn bang bij RTLZ.... beurs analist stamelt en klinkt paniekerig...
Je hoeft niet eens een bachelor te hebben om full-time trader te worden. Ik woon zelf in londen en daar kun je als 1e jaar je al overal aanmelden bij verscheidene trading bureaus. Een goed mathematisch geheugen, door de psychologie test heen komen en een vlotte babbel hebben en je kunt al aan de slag. Daar heb je geen diploma voor nodig.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef richbitch het volgende:
Waar handelen jullie in dan? FTI'tjes of speeders/turbo's/sprinters..?
paar jaar terug in turbo's gehandeld dat was niet echt een succes, hehe.
Wil na mijn bachelor graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |