Aan deze grafiek te zien, is er niet veel bijzonders aan de hand... Enkel "beetje" volatiel...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Is er in Engeland ook een Plunge Protection Team actief ofzo
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef M.Melandri het volgende:
http://www.google.com/finance?q=NYSE%3AC
Zo ziet het er idd wat minder spectaculair uit. Ik keek meer naar die grafiek op de eerste pagina van dit topic. Is als het goed is dezelfde, maar daar lijkt het wat scherper door andere presentatie.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Aan deze grafiek te zien, is er niet veel bijzonders aan de hand... Enkel "beetje" volatiel...
Die in de OP is wat compacter... Dan lijken de dingen nogal snel spectaculairder... Ander perspectiefquote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd wat minder spectaculair uit. Ik keek meer naar die grafiek op de eerste pagina van dit topic. Is als het goed is dezelfde, maar daar lijkt het wat scherper door andere presentatie.
thanksquote:Op maandag 23 februari 2009 15:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turbo_(belegging)
Ja ik weet eigenlijk ook wel hoe bedrieglijk grafieken kunnen zijn als je wat met de assen speelt, maar sinds ik deze topicreeks heb ondekt zie ik achter elke boom een PPTquote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Die in de OP is wat compacter... Dan lijken de dingen nogal snel spectaculairder... Ander perspectief
Het is zeer verstandig om je ogen en oren open te houden, maar het is ook slim om waakzaam te blijven voor paranoiaquote:Op maandag 23 februari 2009 15:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja ik weet eigenlijk ook wel hoe bedrieglijk grafieken kunnen zijn als je wat met de assen speelt, maar sinds ik deze topicreeks heb ondekt zie ik achter elke boom een PPT
Das een boel in 1 keer, als ik er van uit ga dat je al deze aandelen in 1 keer hebt gekocht. Je kunt beter altijd per periode wat inkopen, ipv alles op 1 dag in te kopen. Statistisch werkt dat beter. Als je puur naar de sectoren van je aandelen kijkt heb je inderdaad wel goed gespreid, maar je had ook eventueel wat aandelen buiten de deur kunnen aanschaffen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef Falco het volgende:
Vandaag maar es een portefeuille(tje) aangelegd met:Arcelor Mittal BAM KPN Randstad Royal Dutch Unilever
Heel verantwoord gespreid allemaal natuurlijk
Ik heb wel wat basiskennis beleggen, vindt het interessant en hoop komende tijd toch nog wat extra kennis op te doen. Wat longs en turbo's inhouden, weet ik bijvoorbeeld niet helemaal
.
Als dat klopt dan lijken me de cijfers voor Nederland ook nog aan de positieve kant.quote:Econoom Deutsche Bank: economie Duitsland krimpt minimaal 5%
Hoe werkt dat eigenlijk? Al vanaf 227.99, of pas bij 227.00?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens leuk saillant detail, het volume in sprinter 227 zo ontzettend hoog, terwijl we zo! dicht bij de 227 zitten.
tja maar die zitten echt op de rand nu....quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens leuk saillant detail, het volume in sprinter 227 zo ontzettend hoog, terwijl we zo! dicht bij de 227 zitten.
Risico is ook laag he als je dicht bij de stoploss zit. Dan kun je hoogstens 5 eurocent ofzo per sprinter verliezen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
-4.5% atm...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:51 schreef Zero2Nine het volgende:
ING constant rond de -3,5% vertrouwen blijft laag dus. Maar ook geen schokkende daling, gezien de lage koers.
even 226hoog toen weer terug naar 227 iddquote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef redguy2222 het volgende:
Als je even je allu hoedje opzet zou je toch bijna denken dat er wat meer krachten dan alleen marketwerking werkte toen die sprinter 227 knalde.
De bodem zit op 222, de steun op 227quote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat was de bodem ook al weer? 222, of 227?
Dankquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De bodem zit op 222, de steun op 227
oftewel, des te meer redenen voor mij persoonlijk dat ik straks wel weer een groene uitschieter verwacht, hoe langer het duurt, hoe dikker de groene plus gaat worden straks.
Welke steun? hehequote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
oftewel, des te meer redenen voor mij persoonlijk dat ik straks wel weer een groene uitschieter verwacht, hoe langer het duurt, hoe dikker de groene plus gaat worden straks.
Ik ga nog steeds voor een dikke plus op woensdag...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik doelde op de stand van nov. vorig jaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke steun? hehe
bodem 2003 zit op 217,80; 21 november 2008 zit op 220,xx dacht ik.
Spammert.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef King_MT het volgende:
Door een gelukkig handeltje mooi vermogen bij elkaar gespaard.
Wil na deze maand graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo.. HELP AUB HELP het liefste naar mijn inboxs
intraday was 220; einstand was 223.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de stand van nov. vorig jaar.
Ook aan jou, dankquote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
intraday was 220; einstand was 223.
Wat wil je nou? .quote:Op maandag 23 februari 2009 16:08 schreef King_MT het volgende:
Wil na deze maand graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo.. HELP AUB HELP het liefste naar mijn inboxs
Dat is hét koopsignaal! Als zelfs de journalisten bang worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ze zijn bang bij RTLZ.... beurs analist stamelt en klinkt paniekerig...
Je hoeft niet eens een bachelor te hebben om full-time trader te worden. Ik woon zelf in londen en daar kun je als 1e jaar je al overal aanmelden bij verscheidene trading bureaus. Een goed mathematisch geheugen, door de psychologie test heen komen en een vlotte babbel hebben en je kunt al aan de slag. Daar heb je geen diploma voor nodig.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef richbitch het volgende:
Waar handelen jullie in dan? FTI'tjes of speeders/turbo's/sprinters..?
paar jaar terug in turbo's gehandeld dat was niet echt een succes, hehe.
Wil na mijn bachelor graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |