Zo heel indrukwekkend is het niet maar het is wel vét handig omdat alles live is. Geen delay, en je kunt zelfs alles opzoeken, er was zelfs een tracker die alle gevangen beoordelingen in amerika bijhoudt als er weer iemand een straf opgelegd krijgt. En zoals gezegd, het is gewoon 2 beeldschermen met een gekleurd toetsenbord. Maar ik zal kijken of ik morgen nog ff langs kan gaan voor wat eigen onderzoek. Als je bijv. de aex wil zien, krijg je eerst de verschillende sectoren te zien hoe ze reageren. En wat bijv. ook leuk is om de nederlandse financials te vergelijken met alle! financials over de hele wereld haha.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo heel indrukwekkend is het niet maar het is wel vét handig omdat alles live is. Geen delay, en je kunt zelfs alles opzoeken, er was zelfs een tracker die alle gevangen beoordelingen in amerika bijhoudt als er weer iemand een straf opgelegd krijgt. En zoals gezegd, het is gewoon 2 beeldschermen met een gekleurd toetsenbord. Maar ik zal kijken of ik morgen nog ff langs kan gaan voor wat eigen onderzoek. Als je bijv. de aex wil zien, krijg je eerst de verschillende sectoren te zien hoe ze reageren. En wat bijv. ook leuk is om de nederlandse financials te vergelijken met alle! financials over de hele wereld haha.
Je zou er maar een turbo op hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Intraday even 60% hoger.
Steunaankopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Intraday even 60% hoger.
Ik zal wat rustiger zijn komende weekquote:
Futs toch weer op 770.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef M.Melandri het volgende:
nja, maar wordt geen klapper voor onze longs, of er moet goed nieuws komen dit weekend
We zien maandag wel hoe de futs staan. Fijn weekend!
Inderdaad, wel mooie dag om afscheid te nemen voor hem!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)willem.avi_plain.xml
De laatste beursupdate van Willem, na 8 jaar lang gelijk krijgen
Ja de beursen op (bijna) het laagste niveau sinds 10 jaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, wel mooie dag om afscheid te nemen voor hem!
alsof het geregisseerd wasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, wel mooie dag om afscheid te nemen voor hem!
Hij gaat zich vooral met goud bezig houden; via www.Amsterdamgold.com kun je fysiek goud bestellen en hij heeft ook een fonds voor goudmijnaandelen. Uiteraard blijft hij wel in de media verschijnen, ook bij RTL Z, en ook boeken schrijven uiteraard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja de beursen op (bijna) het laagste niveau sinds 10 jaar.
Wat gaat hij eigenlijk nu doen?
Na het afscheid van Willem ging de DJ ook weer om hoog. Mischien iets voor the Truth forumquote:
De dag dat bekend werd dat Middelkoop stopte als beursanalist steeg de AEX 3%quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na het afscheid van Willem ging de DJ ook weer om hoog. Mischien iets voor the Truth forum
Zoveel fans had hij dus nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
De dag dat bekend werd dat Middelkoop stopte als beursanalist steeg de AEX 3%.
Niet onder beleggers uiteraardquote:
leuk kadoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij gaat zich vooral met goud bezig houden; via www.Amsterdamgold.com kun je fysiek goud bestellen en hij heeft ook een fonds voor goudmijnaandelen. Uiteraard blijft hij wel in de media verschijnen, ook bij RTL Z, en ook boeken schrijven uiteraard.
quote:ING hoopt op Amerikaanse steun
ZATERDAG 21 FEBRUARI 2009, 10:47
AMSTERDAM (AFN) - Bank en verzekeraar ING onderzoekt of het bedrijf financiële steun kan krijgen van de Amerikaanse overheid. Dat zegt ING-bestuursvoorzitter Jan Hommen zaterdag in Het Financieele Dagblad.
,,ING heeft grote activiteiten in Amerika. Op grond daarvan wil ik me goed laten voorlichten over de huidige steunprogramma's van de Amerikaanse overheid'', aldus Hommen in de krant.
ING heeft rake klappen opgelopen door de crisis. Het concern stond vrijdag onder zware druk op de Amsterdamse beurs. Het aandeel zakte met ruim 16 procent naar 3,85 euro, het laagste niveau ooit. De marktwaarde van ING ligt momenteel onder de 9 miljard euro. Dat was vorig jaar nog 50 miljard euro.
Werkbezoek
Hommen is dit weekeinde op werkbezoek bij enkele ING-onderdelen in de VS. Hij zei echter dan niet te spreken met Amerikaanse instanties. Wel zegt hij een eventuele Amerikaanse staatssteun voor ING te hebben besproken met minister Wouter Bos van Financiën. Het ministerie wilde tegen Het Financieele Dagblad hierover niet reageren.
ING heeft in de Verenigde Staten vooral grote verzekeringsactiviteiten. Verzekeraar Aegon, met eveneens grote belangen in de VS, diende eind vorig jaar een aanvraag in om in aanmerking te komen voor hulp uit het Amerikaanse steunprogramma, maar trok die aanvraag later weer in. Het bedrijf zei toch geen lening nodig te hebben.
Hij was echt op dreef gisteren!quote:
onbekende kopers die de verliezen beperkt houdenquote:
Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Neem foto's, ik geloof je niet!
Zie je de PPT overigens nog ergens bezig?
Mooi hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminalen sinds je foto's wou omdat je het anders niet geloofde
Zo heel speciaal is het overigens niet, je hebt deze terminals op bijna alle werkvloeren in verscheidene banken en trading companies. Maar het beats sitting at home achter je laptopje yahoo finance kijken
Tzijn wat belabberde foto's maarja :/
foto1
foto2
foto3
mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminalen sinds je foto's wou omdat je het anders niet geloofde
Zo heel speciaal is het overigens niet, je hebt deze terminals op bijna alle werkvloeren in verscheidene banken en trading companies. Maar het beats sitting at home achter je laptopje yahoo finance kijken
foto1
foto2
foto3
Zie er vet uit manquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
foto1
foto2
foto3
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Koper van mijn optie wou me pesten?
Effectenkrediet ftw, lekker opties schrijven op geleend geldquote:
zal wel een limiet 4.00 euro van een gekochte put zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Effectenkrediet ftw, lekker opties schrijven op geleend geld![]()
Maar even serieus, wat wil de eigenaar hiermee? Hij had beter op 3,80 die aandelen kunnen kopen.
Via welk bedrijf heb je dit geregeld gewoon via Bloomberg zelf en laten installeren? Trade je ook NQ, YM of alleen FTI? Je doet 't wel goed als dat systeem uit kanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Die speciale toetsen zijn hotlinks om snel van pagina te verwisselen. En als je bijv. een aandeel wil opzoeken je gebruikt maakt van die hotlinks zodat je niet zoveel hoeft te typen.
Het systeem draait op volgens mij een windows 2000 server? Of 2003 server weet zo ook niet precies.
En de kosten van zon 'terminal' zijn volgens mij 1800 amerikaanse dollar per maand.
Ik ben overigens geen full day trader, ik trade wel zo veel als ik kan maar ik heb nog een voltijd studie die ik moet afronden
maar zoals gezegd het grote voordeel is dat je bijna alle informatie die je wilt op economisch gebied kunt krijgen, van wie is de vrouw van onder minister van blbablba in Amerika tot de GDP van verweggistan in vergelijking trekken met de economische groei van china enzovoorts. Je kunt zelfs voetbal clubs vergelijken op hun economische sterkte.
Hillary: China moet obligaties kopen:-China-moet-obligaties-kopen.htmlquote:Hillary: China moet obligaties kopen
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton heeft op de laatste dag van haar bezoek aan China nogmaals opgeroepen om staatsobligaties te blijven aanschaffen. Clinton bracht een driedaags bezoek aan de grootste schuldeiser van Amerika.
"Door het Amerikaanse ministerie van Financiën te steunen tonen de Chinezen onze onderlinge verbondenheid. We zullen echt samen vallen of groeien", aldus Clinton, die eerder zei de band met de Volksrepubliek te willen versterken en verbreden.
Clinton's Chinese ambtsgenoot Yang Jichie verzekerde haar gisteren al dat China vertrouwen in het Amerikaanse financiële bestel blijft houden. Het Aziatische land heeft bijna 700 miljard dollar aan staatsobligaties in handen. Als Peking niet langer dit soort schuldbrieven zou aanschaffen, zou Washington het middenin de financiële crisis zonder deze gestage geldstroom moeten doen.
Clinton maakte afgelopen week een tour door Azië. Ze bezocht naast China ook Indonesië, Japan en Zuid-Korea. Het was voor het eerst dat zij als minister van Buitenlandse Zaken op reis ging.
Ik miste nog een foto!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
foto1
foto2
foto3
china wil ze liever verkopen, die hebben het geld zelf nodig om infrastructuur aan te leggenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Hillary: China moet obligaties kopen:-China-moet-obligaties-kopen.html
Raap me op jongens.
hahahahah die is echt goed!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik miste nog een foto!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://rapidshare.com/files/201199915/gratisebooks.rar.html
Download hier gratis (legaal) beleggings ebooks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |