abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66291989
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Ok .
Zo heel indrukwekkend is het niet maar het is wel vét handig omdat alles live is. Geen delay, en je kunt zelfs alles opzoeken, er was zelfs een tracker die alle gevangen beoordelingen in amerika bijhoudt als er weer iemand een straf opgelegd krijgt. En zoals gezegd, het is gewoon 2 beeldschermen met een gekleurd toetsenbord. Maar ik zal kijken of ik morgen nog ff langs kan gaan voor wat eigen onderzoek. Als je bijv. de aex wil zien, krijg je eerst de verschillende sectoren te zien hoe ze reageren. En wat bijv. ook leuk is om de nederlandse financials te vergelijken met alle! financials over de hele wereld haha.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66292055
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo heel indrukwekkend is het niet maar het is wel vét handig omdat alles live is. Geen delay, en je kunt zelfs alles opzoeken, er was zelfs een tracker die alle gevangen beoordelingen in amerika bijhoudt als er weer iemand een straf opgelegd krijgt. En zoals gezegd, het is gewoon 2 beeldschermen met een gekleurd toetsenbord. Maar ik zal kijken of ik morgen nog ff langs kan gaan voor wat eigen onderzoek. Als je bijv. de aex wil zien, krijg je eerst de verschillende sectoren te zien hoe ze reageren. En wat bijv. ook leuk is om de nederlandse financials te vergelijken met alle! financials over de hele wereld haha.
pi_66292100
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

.

Intraday even 60% hoger.
Je zou er maar een turbo op hebben
Hoeveel procent winst had je dan!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:01:06 #54
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66292268
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

.

Intraday even 60% hoger.
Steunaankopen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_66292414
die rally ook van de EUR/USD
pi_66294303
Ik ben benieuwd hoe de beurshandelaren reageren op een PPT actie...

Was de stijging PPT, of op basis van nieuws?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:44:42 #57
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_66294784
Deze topics gaan trouwens wel erg snel
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_66295727
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Deze topics gaan trouwens wel erg snel
Ik zal wat rustiger zijn komende week uiteindelijk toch weinig verandering op WS tov slot AEX...
pi_66296285
Mhaow, toch een procent hoger tegenover het slot van de AEX.
pi_66296478
nja, maar wordt geen klapper voor onze longs, of er moet goed nieuws komen dit weekend

We zien maandag wel hoe de futs staan. Fijn weekend!
pi_66300404
http://www.rtl.nl/compone(...)willem.avi_plain.xml

De laatste beursupdate van Willem, na 8 jaar lang gelijk krijgen

Vooral goud is opmerkelijk .

Roland Koopman noemt nog de Plunge Protection Team .
pi_66300506
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef M.Melandri het volgende:
nja, maar wordt geen klapper voor onze longs, of er moet goed nieuws komen dit weekend

We zien maandag wel hoe de futs staan. Fijn weekend!
Futs toch weer op 770.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:53:26 #63
56749 BlaZ
pi_66312757
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)willem.avi_plain.xml

De laatste beursupdate van Willem, na 8 jaar lang gelijk krijgen

Inderdaad, wel mooie dag om afscheid te nemen voor hem!
pi_66313363
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ja de beursen op (bijna) het laagste niveau sinds 10 jaar.

Wat gaat hij eigenlijk nu doen?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_66313599
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]

alsof het geregisseerd was .
pi_66313647
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Gremen het volgende:

[..]

Ja de beursen op (bijna) het laagste niveau sinds 10 jaar.

Wat gaat hij eigenlijk nu doen?
Hij gaat zich vooral met goud bezig houden; via www.Amsterdamgold.com kun je fysiek goud bestellen en hij heeft ook een fonds voor goudmijnaandelen. Uiteraard blijft hij wel in de media verschijnen, ook bij RTL Z, en ook boeken schrijven uiteraard.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:26:16 #67
56749 BlaZ
pi_66313781
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef pberends het volgende:

[..]

alsof het geregisseerd was .
Na het afscheid van Willem ging de DJ ook weer om hoog. Mischien iets voor the Truth forum
pi_66313977
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:26 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Na het afscheid van Willem ging de DJ ook weer om hoog. Mischien iets voor the Truth forum
De dag dat bekend werd dat Middelkoop stopte als beursanalist steeg de AEX 3% .
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:57:30 #69
56749 BlaZ
pi_66314656
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef pberends het volgende:

[..]

De dag dat bekend werd dat Middelkoop stopte als beursanalist steeg de AEX 3% .
Zoveel fans had hij dus niet
pi_66314718
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:57 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zoveel fans had hij dus niet
Niet onder beleggers uiteraard .
pi_66314845
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij gaat zich vooral met goud bezig houden; via www.Amsterdamgold.com kun je fysiek goud bestellen en hij heeft ook een fonds voor goudmijnaandelen. Uiteraard blijft hij wel in de media verschijnen, ook bij RTL Z, en ook boeken schrijven uiteraard.
leuk kado
leuk filmpje ook
pi_66317336
quote:
ING hoopt op Amerikaanse steun

ZATERDAG 21 FEBRUARI 2009, 10:47

AMSTERDAM (AFN) - Bank en verzekeraar ING onderzoekt of het bedrijf financiële steun kan krijgen van de Amerikaanse overheid. Dat zegt ING-bestuursvoorzitter Jan Hommen zaterdag in Het Financieele Dagblad.

,,ING heeft grote activiteiten in Amerika. Op grond daarvan wil ik me goed laten voorlichten over de huidige steunprogramma's van de Amerikaanse overheid'', aldus Hommen in de krant.

ING heeft rake klappen opgelopen door de crisis. Het concern stond vrijdag onder zware druk op de Amsterdamse beurs. Het aandeel zakte met ruim 16 procent naar 3,85 euro, het laagste niveau ooit. De marktwaarde van ING ligt momenteel onder de 9 miljard euro. Dat was vorig jaar nog 50 miljard euro.

Werkbezoek

Hommen is dit weekeinde op werkbezoek bij enkele ING-onderdelen in de VS. Hij zei echter dan niet te spreken met Amerikaanse instanties. Wel zegt hij een eventuele Amerikaanse staatssteun voor ING te hebben besproken met minister Wouter Bos van Financiën. Het ministerie wilde tegen Het Financieele Dagblad hierover niet reageren.

ING heeft in de Verenigde Staten vooral grote verzekeringsactiviteiten. Verzekeraar Aegon, met eveneens grote belangen in de VS, diende eind vorig jaar een aanvraag in om in aanmerking te komen voor hulp uit het Amerikaanse steunprogramma, maar trok die aanvraag later weer in. Het bedrijf zei toch geen lening nodig te hebben.
pi_66317392
quote:
Hij was echt op dreef gisteren!

Hij blijft verbonden aan Rtlz al iets bekend wat ie gaat doen?
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_66317540
Obama: Amerikanen voelen snel belastingvoordeel
21 februari 2009, 13:18 | ANP
WASHINGTON (AFN) - De gemiddelde Amerikaan zal het effect van de belastingvoordelen, die deel uitmaken van het steunprogramma voor de economie van de VS, vanaf april in zijn portemonnee gaan voelen. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama zaterdag gezegd in zijn wekelijkse radiotoespraak.

De president beloofde verder het gigantische begrotingstekort, waarmee de VS door het hulpprogramma en de crisis is opgezadeld, hard aan te pakken.

Een gemiddeld gezin gaat er 65 dollar per maand op vooruit, aldus Obama. ,,Nooit in onze geschiedenis is een belastingverlaging zo snel doorgevoerd en heeft die zo veel hardwerkende Amerikanen bereikt.'' Volgens de president geniet 95 procent van de inwoners van de VS voordeel van de maatregelen in het programma, dat onder meer ook investeringen in de infrastructuur, de energievoorziening en het onderwijs behelst.

Economisch steunprogramma

Het steunprogramma is echter slechts ,,een begin naar economisch herstel'', zo liet Obama weten. De weg ernaartoe zal ,,moeilijk en vol obstakels'' zijn. De nieuwe Amerikaanse president zette afgelopen week zijn handtekening onder het steunprogramma, dat de overheid in totaal 787 miljard dollar gaat kosten.

Als gevolg van het economische steunprogramma en andere maatregelen van de overheid, onder meer een hulpfonds voor de financiële sector en de huizenmarkt, loopt het Amerikaanse begrotingstekort volgens deskundigen in 2009 op tot minimaal 1,2 biljoen dollar. Dat is drie keer zo hoog als in 2008. Ook de kostbare oorlogen in Afghanistan en Irak, die Obama van zijn voorganger George Bush heeft geërfd, drukken zeer zwaar op de begroting.

Obama beloofde komende week te onderzoeken hoe het begrotingstekort aan te pakken. Maandag praat hij daarover met economische, financiële en juridische deskundigen. Donderdag presenteert de president een eerste opzet voor de begroting voor 2010. Volgens Obama is het niet mogelijk om duurzame economische groei te realiseren zonder de uitgaven onder controle te krijgen.
pi_66317643
quote:
onbekende kopers die de verliezen beperkt houden
whehe
pi_66319736
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Neem foto's, ik geloof je niet!

Zie je de PPT overigens nog ergens bezig?
Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminal en sinds je foto's wou omdat je het anders niet geloofde Zo heel speciaal is het overigens niet, je hebt deze terminals op bijna alle werkvloeren in verscheidene banken en trading companies. Maar het beats sitting at home achter je laptopje yahoo finance kijken

Tzijn wat belabberde foto's maarja :/

foto1
foto2
foto3
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_66319790
Held ! Maar eeuhhh, windows 95 ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66319990
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jo, sinds ik me vandaag niet al te best voelde dacht ik, fuck et, ik gaat wel even wat spielerei doen met de Bloomberg terminal en sinds je foto's wou omdat je het anders niet geloofde Zo heel speciaal is het overigens niet, je hebt deze terminals op bijna alle werkvloeren in verscheidene banken en trading companies. Maar het beats sitting at home achter je laptopje yahoo finance kijken

foto1
foto2
foto3
Mooi hoor .
pi_66322078
quote:

[..]

foto1
foto2
foto3
mooi

Maar jij bent fulltime trader dan? Zoiets kost toch wel 1000$ per maand?
x
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:54:03 #81
56749 BlaZ
pi_66322253
quote:

[..]

foto1
foto2
foto3
Zie er vet uit man
pi_66322622
waar zijn al die speciale toetsen voor?
pi_66324395
Die speciale toetsen zijn hotlinks om snel van pagina te verwisselen. En als je bijv. een aandeel wil opzoeken je gebruikt maakt van die hotlinks zodat je niet zoveel hoeft te typen.

Het systeem draait op volgens mij een windows 2000 server? Of 2003 server weet zo ook niet precies.
En de kosten van zon 'terminal' zijn volgens mij 1800 amerikaanse dollar per maand.

Ik ben overigens geen full day trader, ik trade wel zo veel als ik kan maar ik heb nog een voltijd studie die ik moet afronden

maar zoals gezegd het grote voordeel is dat je bijna alle informatie die je wilt op economisch gebied kunt krijgen, van wie is de vrouw van onder minister van blbablba in Amerika tot de GDP van verweggistan in vergelijking trekken met de economische groei van china enzovoorts. Je kunt zelfs voetbal clubs vergelijken op hun economische sterkte.
pi_66327806

Koper van mijn optie wou me pesten?
pi_66328561
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:11 schreef henkway het volgende:

[..]

zeker het saldo na transactie
Effectenkrediet ftw, lekker opties schrijven op geleend geld
Maar even serieus, wat wil de eigenaar hiermee? Hij had beter op 3,80 die aandelen kunnen kopen.
pi_66328841
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Effectenkrediet ftw, lekker opties schrijven op geleend geld
Maar even serieus, wat wil de eigenaar hiermee? Hij had beter op 3,80 die aandelen kunnen kopen.
zal wel een limiet 4.00 euro van een gekochte put zijn

ik durf niks met ING te doen meer
Snap er echt niets van

Gaat nou de hele wereld naar de verdommenis??
pi_66336856
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Die speciale toetsen zijn hotlinks om snel van pagina te verwisselen. En als je bijv. een aandeel wil opzoeken je gebruikt maakt van die hotlinks zodat je niet zoveel hoeft te typen.

Het systeem draait op volgens mij een windows 2000 server? Of 2003 server weet zo ook niet precies.
En de kosten van zon 'terminal' zijn volgens mij 1800 amerikaanse dollar per maand.

Ik ben overigens geen full day trader, ik trade wel zo veel als ik kan maar ik heb nog een voltijd studie die ik moet afronden

maar zoals gezegd het grote voordeel is dat je bijna alle informatie die je wilt op economisch gebied kunt krijgen, van wie is de vrouw van onder minister van blbablba in Amerika tot de GDP van verweggistan in vergelijking trekken met de economische groei van china enzovoorts. Je kunt zelfs voetbal clubs vergelijken op hun economische sterkte.
Via welk bedrijf heb je dit geregeld gewoon via Bloomberg zelf en laten installeren? Trade je ook NQ, YM of alleen FTI? Je doet 't wel goed als dat systeem uit kan
x
pi_66339321
quote:
Hillary: China moet obligaties kopen

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton heeft op de laatste dag van haar bezoek aan China nogmaals opgeroepen om staatsobligaties te blijven aanschaffen. Clinton bracht een driedaags bezoek aan de grootste schuldeiser van Amerika.

"Door het Amerikaanse ministerie van Financiën te steunen tonen de Chinezen onze onderlinge verbondenheid. We zullen echt samen vallen of groeien", aldus Clinton, die eerder zei de band met de Volksrepubliek te willen versterken en verbreden.

Clinton's Chinese ambtsgenoot Yang Jichie verzekerde haar gisteren al dat China vertrouwen in het Amerikaanse financiële bestel blijft houden. Het Aziatische land heeft bijna 700 miljard dollar aan staatsobligaties in handen. Als Peking niet langer dit soort schuldbrieven zou aanschaffen, zou Washington het middenin de financiële crisis zonder deze gestage geldstroom moeten doen.

Clinton maakte afgelopen week een tour door Azië. Ze bezocht naast China ook Indonesië, Japan en Zuid-Korea. Het was voor het eerst dat zij als minister van Buitenlandse Zaken op reis ging.
Hillary: China moet obligaties kopen:-China-moet-obligaties-kopen.html

Raap me op jongens .
pi_66339597
quote:

[..]

foto1
foto2
foto3
Ik miste nog een foto!

pi_66339658
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Hillary: China moet obligaties kopen:-China-moet-obligaties-kopen.html

Raap me op jongens .
china wil ze liever verkopen, die hebben het geld zelf nodig om infrastructuur aan te leggen
pi_66339721
Geert Schaaij (Beleggingsexpert 2007) was nog bij Harry Mens. Hij gaf een koopadvies voor Air France-KLM omdat het aandeel enorm afgestrafd is en omdat het binnenkort in de AEX komt. Dan moeten fondsmanagers het aandeel ook in het porto opnemen.

Nutreco en SBM Offshore vond hij ook interessant. Heineken vind hij echter verkoopwaardig. Schaaij zei verder dat deze beurs nieuwe rijken met zich mee gaat brengen . De onrust rond ING snapte hij niet helemaal.
  zondag 22 februari 2009 @ 15:31:49 #93
56749 BlaZ
pi_66342002
SBM offshore is zeker interessant.
pi_66343668
SBM vind ik persoonlijk helemaal niet interessant, Fugro des te meer.
pi_66344384
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik miste nog een foto!

[ afbeelding ]
hahahahah die is echt goed!
pi_66347557
Wall Street: All eyes on the banks

The Dow and S&P 500 are hovering near 1997 levels as investors look for reassurance that banks can stay afloat and the stimulus plan will work.

http://money.cnn.com/2009(...)stversion=2009022211
pi_66347724
EU-top bereikt akkoord over financiële sector Gerelateerde artikelen

Premier: 'Sociale markteconomie'
Om de wereldwijde economische...

Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikel
EU top bereikt accoord : Financiele sector
39 minuuten geleden KrankzinnigBERLIJN - Op de EU-top in Berlijn is zondag overeenstemming bereikt over concrete stappen voor strenger toezicht op de financiële markten. Vooral het speculeren van de hedgefonds en de ratingbureaus die kredietwaardigheid beoordelen, zullen scherper in de gaten worden gehouden door de overheden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_sector__.html?p=2,1
pi_66347840
AMSTERDAM - De wereldwijde aandelenmarkten staan door de financiële crisis en de recessie weer rond de bodems van het najaar van 2008. Het is de vraag of de Amsterdamse beurs komende week aan een val naar het laagste niveau in meer dan een decennium weet te ontsnappen.

De AEX heeft vorige week ruim 20 punten moeten inleveren en sloot de week af op 229,13 punten. Daarmee staat de index in de buurt van de bodem van 222,93 punten die november vorig jaar werd gezet. Als de index hier doorheen zakt en vervolgens nog enkele punten inlevert tot onder de 218,71 punten, wordt het laagste niveau sinds eind 1995 bereikt.

De Dow-Jonesindex in New York ging vorige week al door het dieptepunt van november vorig jaar. Vrijdag sloot de toonaangevende Amerikaanse index op 7365,67 punten.

Beleggers richten op deze miserabele markt de blik op de overheid. De grote vraag daarbij is of het de staat lukt de financiële sector van de ondergang te redden.

Een plan van de regering Obama dat onder meer voorziet in een privaat-publiek fonds dat giftige leningen moet opkopen is slecht ontvangen. Het was volgens beleggers te vaag en niet ingrijpend genoeg.

De Amerikaanse regering zal naar verluidt deze week beginnen met onderzoek naar de gezondheid van Amerikaanse banken. De grote vraag bij investeerders is of deze onderzoeken een voorbode zijn van nationalisaties.

Beleggers hebben daarbij dubbele gevoelens. Aan de ene kant is duidelijk dat hard ingrijpen waarschijnlijk nodig is om de financiële sector overeind te houden en de voor de economie zo cruciale kredietverstrekking op gang te krijgen. Aan de andere kant vrezen beleggers de gevolgen voor aandeelhouders die bij nationalisaties hun investeringen zien verdampen.

Deze angst zette vorige week de bankaandelen sterk onder druk. Citigroup en Bank of America, de zwakste broeders op Wall Street, sloten vrijdag in de buurt van niveau’s die in jaren niet zijn gezien.

Het Nederlandse zorgenkind ING zal deze week waarschijnlijk ook weer in de aandacht staan. Het aandeel van de bankverzekeraar sloot vrijdag op 4,04 euro. Dit is het laagste niveau sinds begin jaren negentig.

Minister van Financiën Wouter Bos zei vrijdag na afloop van de ministerraad in de sterke koersdaling geen reden te zien om ING opnieuw te hulp te schieten. Marktpartijen houden er echter rekening mee dat ING toch nieuwe staatssteun zal moeten krijgen.

In zowel de Verenigde Staten als in Nederland loopt het jaarcijferseizoen langzaam ten einde. TomTom, de Nederlandse producent van navigatiekastjes, opent dinsdag zijn boeken. De vastgoedbedrijven Corio en Wereldhave, beide AEX-fondsen, rapporteren respectievelijk dinsdag en vrijdag over 2008. Op woensdag staan de voedingsmiddelenconcerns Wessanen en CSM op de rol.
pi_66347854
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

http://rapidshare.com/files/201199915/gratisebooks.rar.html

Download hier gratis (legaal) beleggings ebooks.

Erg handig , bedankt Peter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')