Alsof je ooit tegen me praat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
PK, waarom ben je niet online
11 uur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
hoelaat bp?
ik heb mn rijbewijs alvandaag even gereden in onze nieuwe auto, stationwagen, maar die is langer dan de auto die we hiervoor hadden. Wat rijdt dat kut
Sterf even lekker af. Ik post toch één goede lapo en geen duizenden falende? Niet zo whinen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
kap dan met die lapo zoekers en post gewoon door
peugeotquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
11 uur.
16 maart examen om 8 uur.![]()
Dude, wtf hebben jullie voor station dan?Wij hebben een Subaru station, rijdt als beer.
lapo!!!!!!!11quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
Leuk, mede-ik-kan-geen-ijsjes-maken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
Pannenkoekenhuis dus. Ironisch.quote:
Ja, en daarna had ik de lapo, maar IQM verpestte hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Zag ik het oude topic nou opeens weer open nadat 'ie eerder gesloten was?![]()
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Zag ik het oude topic nou opeens weer open nadat 'ie eerder gesloten was?![]()
Omdat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
PK, WAARM HEBBE WIJ ELKAAR NIET OP DIII MSN
Ik had de enige echte. Don't hate the player. Hate the game.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, en daarna had ik de lapo, maar IQM verpestte het
wel, want ik weet hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb geen msn bedenk ik me net.
THE GAME, I JUST LOST IT!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had de enige echte. Don't hate the player. Hate the game.
of je hebt een heel zielig hoopje ijs of het druipt er aan alle kanten overheen, ik ben blij dat er tegenwoordig machines bestaan, waar je die hoorntjes in kunt zetten en het allemaal automatisch gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Leuk, mede-ik-kan-geen-ijsjes-maken.
Ik heb meestal hoorntje met puntijs net zo lang als het hoortje zelf.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel, want ik weet hem uit mijn hoofd
Ik wil wel tegen je praten, maar je bent niet onlinequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof je ooit tegen me praat.
Ik vertrouw jou niet, want jij hebt de lapo te vaak, en ook alleen maar daar op azend, zonder nog mee te posten vanaf post 290 ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had de enige echte. Don't hate the player. Hate the game.
geef me een tt en ik pas hem aan, thema kun je zelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
Oh, ik wilde trouwens een leuk ijsjes-naamtopic voor zvo maken. Mja, toen moestAdelante
weer zonodig roet in het eten gooien. Dingen censuren en verwijderen doe je maar in fucking China.
Die hebben ze bij ons nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
of je hebt een heel zielig hoopje ijs of het druipt er aan alle kanten overheen, ik ben blij dat er tegenwoordig machines bestaan, waar je die hoorntjes in kunt zetten en het allemaal automatisch gaat.
Ja, so? Mag ik er misschien voor kiezen om niet meer van 290 te posten? Ik vervuil het topic tenminste niet met falende lapo's zoals die anderen (JA, JULLIE JA!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet, want jij hebt de lapo te vaak, en ook alleen maar daar op azend, zonder nog mee te posten vanaf post 290 ofzo
[/muik]quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet, want jij hebt de lapo te vaak, en ook alleen maar daar op azend, zonder nog mee te posten vanaf post 290 ofzo
Flikker op ik reageer altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen je praten, maar je bent niet onlineEn vaak reageer je niet
PK en ik hebben altijd lange diepzinnige gesprekkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen je praten, maar je bent niet onlineEn vaak reageer je niet
[KLB SC #914] Waar zvo allemaal ijsjes voor ons maakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
geef me een tt en ik pas hem aan, thema kun je zelf
Nee, jij vervuild liever topics met je OP's.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, so? Mag ik er misschien voor kiezen om niet meer van 290 te posten? Ik vervuil het topic tenminste niet met falende lapo's zoals die anderen (JA, JULLIE JA!![]()
)
Klopt. Wanneer gaan we het weer over de LHC hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PK en ik hebben altijd lange diepzinnige gesprekkendat slokt zijn tijd gewoon op.
PK kiest mij boven jou hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PK en ik hebben altijd lange diepzinnige gesprekkendat slokt zijn tijd gewoon op.
NIETUUSSquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Flikker op ik reageer altijd.
Wat is LHC?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer gaan we het weer over de LHC hebben?
Van alle dingen, ga jij je druk maken over de nummering?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
de nummering, wat doe je!?!>@!21
Drugs, waardoor je gister naakt over straat rende.quote:
Jawöhl, die klopt nogquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle dingen, ga jij je druk maken over de nummering?
Die klopt al vanaf het begin niet meer
quote:
Jawel. En anders aids.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PK kiest mij boven jou hoor![]()
[..]
NIETUUSS
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawöhl, die klopt nog. Toch?
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende dataquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
http://archief.flabber.nl/archief/025083.php
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
There is no such thing as LHC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Drugs, waardoor je gister naakt over straat rende.
Ik heb in ieder geval niks verkeerds gedaan. De vorige was #912.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aids it isquote:
Ik ook niet, aangezien ik niet elk deel erbij ben geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, ik hou het iig niet meer bij.
Het was gezellig zonder jequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemist?
Nee, want voor de voetbal was het nog keurig 909 ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemist?
Duurt nog een aantal maanden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende data
Ik wil eentje met spikkeltjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil?
Mijn internetheld status is weer met +10 gegroeid, want over het internet kan je geen mislukte ijsjes maken
Oh yes there is!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
There is no such thing as LHC.
quote:
Ergens hoop ik echt dat wij met z'n allen (de hele aarde dus) opgeslokt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende data
Lullig voor je.quote:
Dat zou ziek zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef behangplakker het volgende:
Ik ook niet, aangezien ik niet elk deel erbij ben geweest
DISCOSPIKKELSquote:
Dankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duurt nog een aantal maanden.
Vooral met nachtbagger met NB en Kali, en overdag de normale usertsquote:
Ja en dan flikkert die bol ijs er af in die bak met spikkelsquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ergens hoop ik echt dat wij met z'n allen (de hele aarde dus) opgeslokt worden.Ik zou dat zó geniaal vinden!
Tja, als NB nog eens een keer zou terug komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vooral met nachtbagger met NB en Kali, en overdag de normale userts
Wat? Niet fijn?quote:
quote:
Nee, serieus, ik zou dat gewoon tof vinden. Ik bedoel, waar moet je om balen? IEDEREEN gaat eraan, dus. En sowieso... hoe mooi is het als de mensheid tenonder gaat door z'n eigen gefaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou ja het einde der tijden is in aantocht, dus wie weet.
[onheilsprofeet-modus uit/]
Maar die heb ik helemaal niet op het werkquote:
als ik het maar van tevoren weet, zodat ik nog een flinke joint kan smoken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik zou dat gewoon tof vinden. Ik bedoel, waar moet je om balen? IEDEREEN gaat eraan, dus. En sowieso... hoe mooi is het als de mensheid tenonder gaat door z'n eigen gefaal.Veel beter dan een oerknal ofzo.
We zouden nog een housewarming bij hem krijgen!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, als NB nog eens een keer zou terug komen
Nakend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe zien jullie mij voor je op de meet![]()
![]()
Dankje, jij ook.quote:
quote:
Vechtend, met een zeker persoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe zien jullie mij voor je op de meet![]()
![]()
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik het maar van tevoren weet, zodat ik nog een flinke joint kan smoken.
misschien welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vechtend, met een zeker persoon.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
Spikkeltjes.![]()
Bananenijsjes, whihihi.
Maar zou dat dan ook het laatste zijn wat je zou doen? Drugs?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaan
Hallooooo heroine!
HIJ ZAT BIJ MIJ OP SCHOOL NO SHITquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met die linker heb ik zovaak ruzie gehad op superdudes_!
Ik zou jou verkrachten, gestraft word ik toch nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaan
Hallooooo heroine!
serpjequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIJ ZAT BIJ MIJ OP SCHOOL NO SHIT
Drugs en daarna keiharde seks, urenlangquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar zou dat dan ook het laatste zijn wat je zou doen? Drugs?
Jawel, jij gaat nog eerder dood dan onsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou jou verkrachten, gestraft word ik toch niet
Kijk, dat klinkt al beter dan wiet of heroïne.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou jou verkrachten, gestraft word ik toch niet
Wij zouden samen aan de heroïne gaan hè. Gister afgesproken.quote:
Ah, je zei ooit "Jij bent wel de laatste die ik wil neukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drugs en daarna keiharde seks, urenlang!
quote:Driv-E-Motion
Uit beschaafd uw gemoedstoestand op de weg met de Driv-E-mocion. De Driv-E-mocion kan 5 verschillende gemoedstoestanden uitdrukken door middel van een LED display. U dient de display met een zuignap aan de achterruit bevestigen en u kunt bij de bestuurdersstoel de afstandsbediening met een zuignapbevestigen en zo aangeven op de afstandsbediening hoe u zich voelt of wat u wilt uitdrukken. Dit alles werkt draadloos, zodat u geen vervelende kabel door uw auto heeft lopen.
Productdetails:
* De Driv-E-mocion kan 5 verschillende berichten weergeven:
-Lachend gezicht
-Ongelukkig gezicht
-Back off
-Thanks
-Sorry
* Gewicht: 0,5 kg
Precies, hupakee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drugs en daarna keiharde seks, urenlang!
FAAL!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
prachtig toch
Subwayquote:
Is goed hoor liefste.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij zouden samen aan de heroïne gaan hè. Gister afgesproken.
Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, je zei ooit "Jij bent wel de laatste die ik wil neuken", dus ik ga die lui van de LHC even bellen.
Ik vind het wel humor, alleen die teksten mogen wel wat "anders"quote:
Ze bespringen je dan van alle kanten manquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, hupakee.![]()
Hopelijk iemand die meewerkt dan.
Verdorie, die loop je dan mooi misquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zouden nog een housewarming bij hem krijgen!!
Gezellig.quote:
Humor?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, alleen die teksten mogen wel wat "anders"
Nee, niet serieus natuurlijk, maar als er een heel lelijk wijf achter je rijdt, dat je dan dequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Humor?Het zijn mensen die het serieus gaan gebruiken.
"Uit beschaafd uw gemoedstoestand op de weg"
Why?!!
Ik zou het doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Humor?Het zijn mensen die het serieus gaan gebruiken.
"Uit beschaafd uw gemoedstoestand op de weg"
Why?!!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het doenkan ik de hele dag sjansen als er knappe mannen achter me rijden.
Wat ga je me hyves-naam gebruiken dan, is het een verkapte ik-wil-sex-met-je post?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het doenkan ik de hele dag sjansen als er knappe mannen achter me rijden.
No shit !quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Jullie gaan weer snel, Het is net alsof jullie allemaal schoolvakantie hebben
Héhé, zijn ook mensen die net hebben gewerktquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat ga je me hyves-naam gebruiken dan, is het een verkapte ik-wil-sex-met-je post?
Heul niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?
Donderdagavond toch pas?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef NoelGallagher het volgende:
skaff-a is nu kippen aan het vangen
Leuk dingquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
prachtig toch
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
No shit !![]()
Maar remmie, de topics gaan pas snel sinds 5u ofzo, dan is de school allang uit joh !
Wie is Ijsje?quote:
Ja, ik volgde het niet hequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensen
FAIL!
Ik kan heel goed ijsjes maken is vandaag weer gebleken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uit
[..]
Wie is Ijsje?
Call mequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen bij een goede-doelen callcenterdus ik ga jullie lastig vallen!
No gringo, kon ook net klaar zijn met school + huiswerkquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uit
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Haha zou ik best kunnen doen, als je daar ook zelf nummers in kunt voeren tenminstequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Call me![]()
[..]
No gringo, kon ook net klaar zijn met school + huiswerk
Wat voor goede doelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen bij een goede-doelen callcenterdus ik ga jullie lastig vallen!
Vast wel, dan mag jij mij ook bellen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zou ik best kunnen doen, als je daar ook zelf nummers in kunt voeren tenminste..
Maar ze zijn zo zielig..quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor goede doelen?
Ik doe niet aan zielige Afrika kindjes.
Ik denk dat door de crisis er nu NL-se goede doelen zullen opstaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor goede doelen?
Ik doe niet aan zielige Afrika kindjes.
Zeg dat je nummers weet waar je gegarandeerd succes hebt. Ik heet Jazz, dus als je een Jazz aan de telefoon krijgt weet je dat ik het ben, want er is maar 1 Jazz in heel nederland van mijn leeftijd ongeveerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zou ik best kunnen doen, als je daar ook zelf nummers in kunt voeren tenminste..
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo zielig..
En met slechts 2 uur collecteren in uw wijk kunt u een verschil maken voor deze kinderen!
Laat die negers dan maar hier collecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo zielig..
En met slechts 2 uur collecteren in uw wijk kunt u een verschil maken voor deze kinderen!
Heb ik gegarandeerd succes bij je danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg dat je nummers weet waar je gegarandeerd succes hebt. Ik heet Jazz, dus als je een Jazz aan de telefoon krijgt weet je dat ik het ben, want er is maar 1 Jazz in heel nederland van mijn leeftijd ongeveer
wjnmkquote:
Then do it.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar even serieus, ik zou best 2 uur gaan collecteren in mijn wijkwaarom niet?
Het is maar 2 uurtjes, je kunt gezellig een kopje koffie doen bij de buren..
Word ouder dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neejongeren kunnen dat soort dingen niet doen, alleen vijftigplussers.
Die vertrouwen mensen.
BK doet het voor Artsen zonder grenzenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neejongeren kunnen dat soort dingen niet doen, alleen vijftigplussers.
Die vertrouwen mensen.
Heb je usb stick met externe harde schijf in je koppie ofzo? Je weet overal wel raad meequote:
Is dat Kelly nietquote:
Collecteren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BK doet het voor Artsen zonder grenzen
Neequote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kankah, ook nog even fappenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets ja:quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo iemand die on tha block staat?
Nondeju.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beetje vreemd. Maar focus gewoon op de kontquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar die laatste heeft een ernstige vorm van anorexia?
edit; en vage benen?
Oke oke, ik zoom wel inquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd. Maar focus gewoon op de kontdan zie je het vanzelf niet meer
!
Waaruit dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Haar meest recente boobshots waren wat minder.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, niet hier. En geen tekst. Hoe minder tekst bij jou, hoe beter.
Micky Mouse, wat lieeeef.quote:[b][ afbeelding ]
Jij bent officieel homo, ik kan urenlang naar dat plaatje kijken zonder die MM ook maar op te merkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Micky Mouse, wat lieeeef.
Je vergeet Paulus de Boskabouter.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent officieel homo, ik kan urenlang naar dat plaatje kijken zonder die MM ook maar op te merken
Ohh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
The Reader, geloof ik. Schenen best tegen te vallen.
Maar nee hoor, je kan nog gerust naast me zitten. Toen ik na dat kontje keek zag zo'n vieze rotkop tevoorschijn komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent officieel homo, ik kan urenlang naar dat plaatje kijken zonder die MM ook maar op te merken
En het blauwe shirtje zie ik nu. Het enige wat ik zag was die kont, de benen, en de kleur string dat ze aanhadquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je vergeet Paulus de Boskabouter.
Zelfs mij was Mickey niet opgevallenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Opluchting hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar nee hoor, je kan nog gerust naast me zitten. Toen ik na dat kontje keek zag zo'n vieze rotkop tevoorschijn komen
Maar van jou weten we al dat je een tikje bi bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs mij was Mickey niet opgevallen![]()
Hoeft niet hoor, ga ik wel lekker bij de verwarming zittenquote:
En jij gaat mij straks bellen. Ik denk dat we een urenlang gesprek kunnen hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fascination gaat mij zo tekenen!
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar van jou weten we al dat je een tikje bi bent
Over wátquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jij gaat mij straks bellen. Ik denk dat we een urenlang gesprek kunnen hebben
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ga ik wel lekker bij de verwarming zitten
Omdat je er al genoeg over hebt uitgeweid in deze SC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Het principe dat je die MM niet zag zegt voldoendequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh, dat bedenk ik meestal op het moment suprèmequote:
En datquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je er al genoeg over hebt uitgeweid in deze SC.
Zozo, postgeil? Quoten maar niet reageren.quote:
Bi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei nooit daadwerkelijk dat ik bi wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je er al genoeg over hebt uitgeweid in deze SC.
Recognize the newbiequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zozo, postgeil? Quoten maar niet reageren.
En paus Benedictus vind homo's hardstikke aardigquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei nooit daadwerkelijk dat ik bi was!
Sorry, dat was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Recognize the newbieMijn PI vuigaard !
Nee, maar je wil wel dat wij dat dan denken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei nooit daadwerkelijk dat ik bi was!
Ik om 1u alquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Om 2 uur wil ik echt in bed liggen.
Hoe, wat, wie, waar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Sorry, dat was me niet opgevallen.
Maar ehm, wat wij laatst wilden doen op vrijdag kan nu uiteraard gewoon weer doorgaan.
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je wil wel dat wij dat dan denken.
opfucken, ik wil slapen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jij gaat mij straks bellen. Ik denk dat we een urenlang gesprek kunnen hebben
Slechte verkoper van het product 'Breathtaking' ben jij dan. Het zou je kansen spreiden als je je zou opstellen als bi.quote:
Daarom dat ik nog steeds denk:quote:
Bt is ook niet dom.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
Nee, maar je wil wel dat wij dat dan denken.
Hoe?= Zelfde manier als vorige keer.quote:
Update: Ik ben geen product.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte verkoper van het product 'Breathtaking' ben jij dan. Het zou je kansen spreiden als je je zou opstellen als bi.
Callcenters bellen niet 's nachtsquote:
En The Dude is geen pauperquote:
Nee, moest er nog eens bijkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Update: Ik ben geen product.
Nee, het aanbod was eenmalig. Ik doe niet meer meequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe?= Zelfde manier als vorige keer.
Wat?=Jij hoeft alleen maar bier te drinken.
Wie?=Jij, ik,Niek, Max.
waar?=Beginnen in Raalte.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, oke. In plaats daarvan geef ik jullie wel keer geld in vorm van pokerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, het aanbod was eenmalig. Ik doe niet meer mee
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, moest er nog eens bijkomen. Zo'n wegwerpding waar je maar één keer iets aan hebt.
Oke, vrijdag pokeren als we nog wat kunnen rekruterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oke, oke. In plaats daarvan geef ik jullie wel keer geld in vorm van pokeren.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik om 1u alMaar ik wacht nog steeds op het moment dat jij op msn komt
Ja, en dan ben ik nog ongeduldig ookquote:
Niek is op vakantiequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:32 schreef behangplakker het volgende:
PK is veel te vaak in VBL![]()
[..]
Oke, vrijdag pokeren als we nog wat kunnen rekruteren
Ja inderdaad, ik wilde snel hier weggaan en een nieuw thuis zoeken in de VBL SC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:32 schreef behangplakker het volgende:
PK is veel te vaak in VBL![]()
[..]
Oke, vrijdag pokeren als we nog wat kunnen rekruteren
Be afraidquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niek is op vakantie. Max moet vast werken.
Ik ga me vast concentreren dat ik niet all-in etc. hoef om verveling tegen te gaan. Ik moet gewoon vaker dan 5 keer me handjes weggooien.
OMG ! ik zou je geloven ware het niet dat je de VBL SC noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wilde snel hier weggaan en een nieuw thuis zoeken in de VBL SC.
Was PK daarwat een nachtmerrie.
Dat niet zo zeer. Ben het meest bang voor die ene mevrouw van vorige keer, die alles maar bleef hitten.quote:
Echt waar hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
OMG ! ik zou je geloven ware het niet dat je de VBL SC noemt![]()
Doe ik nuquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt waar hoorpluis mn posthistory maar uit
!
Ze hield het langer vol dan jijquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer. Ben het meest bang voor die ene mevrouw van vorige keer, die alles maar bleef hitten.
Kippen vangen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb net het meest bizarre werk ooit gedaan
Laat me raden... Kippen gevangen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
We knowquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
Helemaal niet, ik kocht weer bij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe ik nu
[..]
Ze hield het langer vol dan jij
Dat weten we, en we willen picsquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat weten we, en we willen pics
Zo kan iedereen hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik kocht weer bij.
Ik verloor van haar, dan is het logisch dat ze het langer vol hieldquote:
Ik zeg dat Leonardo iedereen gaat verbazen morgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
TrueIk teken voor een gelijkspel
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik verloor van haar, dan is het logisch dat ze het langer vol hield.
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jazeker, sadistisch boerenlullenbaantje
RV had er nog wel pics van, maar die willen niet laden in me pm.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Verbazen deed hij afgelopen zondag al, hij verbaast pas als hij in de basis staatquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik zeg dat Leonardo iedereen gaat verbazen morgen.
Ik heb er over nagedacht, uiteindelijk niet gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
PICS DAN?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
4EBE!!!!1quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, uiteindelijk niet gedaan.
Lekker chickie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Skaff-a op kippenjacht.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wilde snel hier weggaan en een nieuw thuis zoeken in de VBL SC.
Was PK daarwat een nachtmerrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |