waarschijnlijk wel jaquote:
Op zo'n kleine rot-tv is dat toch niks joh, kijk het morgen wel op mn pcquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tssss. Een aandachtsboog van niks.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Op zo'n kleine rot-tv is dat toch niks joh, kijk het morgen wel op mn pc
das zover rijden iedere keerquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan maar jaarkaartje AZ kopen
Het is live, dan mag dat ook bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me nu pas op dat dit niet echt een foutloze performance is van Editors... zang is niet optimaal
Als jij die jaarkaart dan koopt en vervolgens aan mij geeft...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
das zover rijden iedere keer![]()
Editors![]()
![]()
Mwah.. als ze failliet zijn is er weinig meer om voor te gaan....quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
rudymackay ..even genoeg van berichten rond LLiNK. Fuck it. Wij zijn verhalenvertellers. Geld of niet, we gaan door tot 't bio-naaaaaaaadje.
Wat hij zegt klopt wel , de idealen blijven bestaan met of zonder geldquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah.. als ze failliet zijn is er weinig meer om voor te gaan....
Da's een probleem van de redactie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
sirolf je mag aan de bak
http://www.3fm.nl/page/3fm_playlist_new/hits
empire of the sun staat er 2x in met dezelfde track
Dat klopt wel, maar belangrijke podia om die idealen uit te dragen (radio, tv, internetsite) verdwijnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt wel , de idealen blijven bestaan met of zonder geld
Dat is een waarheid als eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar belangrijke podia om die idealen uit te dragen (radio, tv, internetsite) verdwijnen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als jij die jaarkaart dan koopt en vervolgens aan mij geeft...
You can't blame a guy for trying.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
dan heb ik toch opeens wel erg last van die crisis
Not reallyquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
You can't blame a guy for trying.
Crap, gemist. Die stond in mijn top 5.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
De enige goede plaat van T.Raumschmiere
Heb mijn youtube aan geslingerd..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Heb m`n iTunes weer aangeslingerd, komt deze voorbij:
Met dan aan Ekdom![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb mijn youtube aan geslingerd..
Net niet gehoord, maar ik luister 'm nu zelf nog even als alternatief. Geweldige plaat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
De enige goede plaat van T.Raumschmiere
spuit 11quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bijna_failliet.html
Mijn eerste request die ik naar 3F stuurde, en werd na vijf inuten al gebeld door de AV producerquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Heb m`n iTunes weer aangeslingerd, komt deze voorbij:
Met dan aan Ekdom![]()
dat is waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gepost worden..
Begint toch wat minder te worden, dan toen ze je jong wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg dit door, net voor het slapen....
http://ziza.ru/2009/02/18(...)aivatsja_7_foto.html
Madonna
Ik ben niet zo van de gerontofilie, dus ik sla even over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg dit door, net voor het slapen....
http://ziza.ru/2009/02/18(...)aivatsja_7_foto.html
Madonna
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de gerontofilie, dus ik sla even over.
Toch handig dat FF zo'n wiki-balk heeft ingebouwdquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de gerontofilie, dus ik sla even over.
zat zelf iets aan dinosaurussen te denken, bleek toch even wat anders te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig dat FF zo'n wiki-balk heeft ingebouwd
Beetje, beetje. Ben deze zomer zelfs naar Ierland en het VK afgereisd voor zequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Sersjee het volgende:
*checkt Christiaan's last.fm*
Volgens mij hebben we een fan in ons midden
Iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Sersjee het volgende:
*checkt Christiaan's last.fm*
Volgens mij hebben we een fan in ons midden
Whehe, niet door Muse iigquote:
Ik snap niets van die nieuwe compatibility. Ben bij een hoop mensen alleen maar gestegen terwijl dat helemaal niet logisch is gezien de gedraaide muziek...quote:
Iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is SUPER
valt ook niet tegen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben door jou sigur ross gaan luisteren
Tissuequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef Christiaan het volgende:
Briljant einde. Wat was dit heerlijk.
quote:
Your musical compatibility with RoelJewel is Mediumquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is SUPER
valt ook niet tegen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is Medium
Vind ik nog heel hoog als ik onze muzieksmaak vergelijk
Kort: geen poen meer!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand kort samenvatten wat er met llink is gebeurd? Ik lees van alles over deurwaarders en financiele problemen en een rutger die het er even in komt wrijven, maar wat er nou aan de hand is?
Financiele problemen + deurwaarders = failliet .....kort genoeg?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand kort samenvatten wat er met llink is gebeurd? Ik lees van alles over deurwaarders en financiele problemen en een rutger die het er even in komt wrijven, maar wat er nou aan de hand is?
Ik ken alleen deze en het origineel geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef Sersjee het volgende:
De slechtste uitvoering van I'm a believer die ik ken.
vakantiequote:
mwah vast nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, aan het sjansen met al die ski-leraren
Mja, maar mijn wekker gaat om 6 uur (waarna ik minimaal nog tot 6.15 blijf liggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 06:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als mn wekker gaat om half 7, ga ik niet gelijk naar Fok
G'morgen
Ik hoef pas om half 10 weg, maar anders word ik echt niet wakkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar mijn wekker gaat om 6 uur (waarna ik minimaal nog tot 6.15 blijf liggen).
Oh, en Twitter is weer eens down voor gepland onderhoud...
Mja, ik moet om 7 uur al weg om op tjd te komen. Dit bericht tik ik dus vaniit de bus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoef pas om half 10 weg, maar anders word ik echt niet wakker
Bij mij kan je het ook wel zien. Mijn eerste berichten typ ik via mn PSP in bed. Na 0800 alles via laptopjequote:Op donderdag 19 februari 2009 07:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik moet om 7 uur al weg om op tjd te komen. Dit bericht tik ik dus vaniit de bus.
Die had hij toch maandag of dinsdag gedraaid?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:20 schreef Sirolf het volgende:
Giel draait fragmenten van alle Crazy-versies... behalve die van Room Eleven.
Klopt, maar net liet 'ie korte fragmenten horen van alle versies, inclusief Krezip en Nikki...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die had hij toch maandag of dinsdag gedraaid?
Wat een dramatische URLs genereert dat CMS van de VARA (Typo3 heet 't)...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Crazy-opnames:
[url=http://giel.vara.nl/reacties.425.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=9248&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=807b593ebd]http://giel.vara.nl/reacties.425.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=9248&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=807b593ebd[/url]
Iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een dramatische URLs genereert dat CMS van de VARA (Typo3 heet 't)...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe je zo nog een fijn verzoekje bij Ekdom?.
Ja. Waarom moet dit gezeur op 3FMquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Sirolf het volgende:
Peter R. De Vries aan de telefoon...
Me2quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans; ik moet nog steeds aan je nieuwe look wennen.
Het is idd nog lang geen zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2. zie ook net dat i k'm gisteren ben vergeten aan te passen
Aan de andere kant het sneeuwt in het Noorden. Kortom: klote weer!
Pfff praat me er niet vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is idd nog lang geen zomer.
Als supporter, rightquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Sirolf het volgende:
Peter R. De Vries aan de telefoon...
Ik wacht toch liever de uitleg even af, die later vandaag zou moeten komen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
LLink staat trouwens aan de afgrond van Surseance. Mag dat plaatje dus in de OP ook weer weg?
Ze redden 't toch niet.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
LLink staat trouwens aan de afgrond van Surseance. Mag dat plaatje dus in de OP ook weer weg?
Ze redden 't toch niet.
quote:'Administratie omroep LLiNK niet goed op orde'
De werknemers van omroep LLiNK zullen vandaag te horen krijgen hoe groot de financiële problemen zijn van hun omroep en of die problemen gevolgen hebben voor hun baan.
"Het is niet fraai, maar wel een feit: LLiNK verkeert in financiële problemen. Desondanks werken we met z'n allen aan de oplossing en gaan we er nog steeds voor. Nu nog harder dan ooit", staat op de site van de omroep.
Uitstel van betaling
De omroep maakte gisteren bekend dat het mogelijk uitstel van betaling moet aanvragen. Ook liet LLiNK weten dat de zakelijk directeur, Chris van Oosterzee, is opgestapt.
De directrice Tanja Lubbers zegt tegen Geenstijl: "Ik vind het onwijs balen voor al die mensen die lid zijn geworden dat dit nu gebeurt". Ook zegt de directrice dat het haar schuld is. "Een financieel tekort is een fout van de directie. We hebben niet goed op de cijfers gelet; de administratie is niet goed op orde".
'Stoer opgetreden'
Maar Lubbers vindt ook dat de omroep stoer heeft opgetreden. ".. dat heeft geleid tot het vertrek van de financieel directeur, maar nu blijkt dat de schade groter is dan we wisten. Ik vind het vreselijk, dit is geen mooi plaatje van de Publieke Omroep", zegt Lubbers.
Op zoek naar leden
Niet alleen de financiële situatie brengt Llink in de problemen, de jonge omroep is ook naarstig op zoek naar nieuwe leden met de campagne 'Nu wordt het Llink'.
Op 1 april moet de omroepvereniging 150.000 leden hebben om in het publieke bestel te mogen blijven, anders valt voor Llink definitief het doek.
Maatschappelijk
Op de site staat dat de omroep op het moment bijna 122.108 leden heeft, Llink heeft dus nog zo'n 30.000 nieuwe leden nodig om in de lucht te blijven.
Llink, met Floortje Dessing als boegbeeld, trad in 2005 toe tot het publieke bestel. De omroep besteedt vooral aandacht aan maatschappelijke onderwerpen als milieu en armoede.
Klote!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)llink_problemen.html
[..]
Blijft dan toch wel bijzonder weinig over van de super vrijdag op 3FM.. Denk dat ik snel afhaak als MYA verdwijnt van 3FM.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er vrijdag nog met ekstraweekend
nu nog iemand met tjibbe als icoontje
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef cosmick het volgende:
U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2..
Beetje overkill inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef cosmick het volgende:
U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2..
Gisteren zat die Giel ook al bij DWDD over het schokkende wereldnieuws te vertellen: de cd van U2 is gelekt!quote:
De glans is er iid nu wel vanaf; maar ergens is dat toch wel een goed nummer hoor.quote:
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot ergerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
De glans is er iid nu wel vanaf; maar ergens is dat toch wel een goed nummer hoor.
Met bijpassende clip![]()
![]()
.
Eens is met Roel !quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot erger.
zodra ze naakt erin gaat word het pas interresantquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot erger.
whehe mocht je willenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, die lelleke muts is wegens wansmaak en gebrek aan humor ontslagen.
Het ligt totaal of de humor mij op dat moment ligt, begin gaat nog wel , maar daarna zwakt het af.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whehe mocht je willen
ik vind dr wel tof !![]()
![]()
![]()
ja true , maar ik vind t wel leuk zo op de vrijdag middag asl ik WEER in de auto zit , gewoon lekker cruisen en luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het ligt totaal of de humor mij op dat moment ligt, begin gaat nog wel , maar daarna zwakt het af.
In de verhuiswagen van LLink?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja true , maar ik vind t wel leuk zo op de vrijdag middag asl ik WEER in de auto zit , gewoon lekker cruisen en luisteren
welke verhuiswagen ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de verhuiswagen van LLink?
dit is overigens wel een Stenders plaatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef gerbenp het volgende:
Rob Stenders? Dan stond de cam allang op de gang..
Zou me niets verbazen als daar vandaag of morgen 't een en ander weggehaald gaat worden...quote:
Vertelvertel!quote:zie hier voor t kantoor nix , maar heb wel geruchten in de wandelgangen gehoort hier
Ik? Ik gok wat op basis van de geruchten; ik zit zelf in Maastrichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Jimbo het volgende:
trouwens als jij die dingen kan zien daar buiten
waar zit je dan![]()
mss dat ik je kan zien vanuit kantoor !
* Glacier is gisteren lid gewordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://llink.nl/beginpagina/index.php
Is het echt zo serieus of valt het allemaal wel mee??quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke verhuiswagen ?
zie hier voor t kantoor nix , maar heb wel geruchten in de wandelgangen gehoort hier
Waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is gisteren lid geworden
Bekende toko inderdaadquote:
geen idee maar van wat ik gehoort heb moet echt iedereen lid worden zegmaar nuquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het echt zo serieus of valt het allemaal wel mee??
uuhm okay. Ik zit nu een beetje met een dubbel gevoel. Kloppen de berichten of is het een ultieme actie (wel extreem) om de benodigde grens te halen. We zullen het wel horenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef Jimbo het volgende:
geen idee maar van wat ik gehoort heb moet echt iedereen lid worden zegmaar nu
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Ik zit nu een beetje met een dubbel gevoel. Kloppen de berichten of is het een ultieme actie (wel extreem) om de benodigde grens te halen. We zullen het wel horen.
als ze nou voor mijn uber goede service en support me er 1mln van geven, boh al is t maar 10.000 dat ze geven , ben ik oo kweer blijquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
uuhm okayquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
Toen nog super knapquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef cosmick het volgende:
[.jpg[/cimg].
denk op basis van de kennis die ik nu hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Verwacht dat er vandaag wel het e.e.a. naar buiten zal worden gebracht over de situatie.
Omdat ik llink goede programma's vind maken, al een hele tijd overigens. Ze staan ergens voor, maar maken gewoon leuke, bewuste en op jongeren gerichte programma'squote:
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
Ze hopen dat Ekdom, Veenstra en andere FOK!-ers bij 3FM onze hoofden als avatar nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zeg
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehmm. ja?
Voor iemand die "" doet bij Van Velzen misschien moeilijk te vatten
.
uuhhm dat scenario komt mij bekend voor. Bij de Capitals (basketbalclub uit Groningen) is dat ook gebeurd. Die hadden schulden, vervolgens is de boel failliet verklaard, en hebben ze een doorstart gemaakt onder een andere naam en zonder schuldenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een grafkop.
Kijkt er wel es iemand naar haar voordat ze naar buiten gaatLuistert er wel es iemand naar datgene wat ze opneemt voordat het op een cd geperst wordt
Paar jaar geleden was ze nog weer heel ff terug. In de tijd dat ze in Be Cool speelde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Christina Milian. Nooit meer wat van gehoord.
Morguh !quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen mensjesik had deze week eigenlijk niet door dat we in de 00s zaten
erg hehXD behalve bij ekstra weekend en de freaknacht, maar daarna
Moogahquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Heel toevallig niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom je vandaag heeeeeeel toevallig naar Grunn? vanavond de topper tegen de Eiffeltowers
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
uuhhm jammer! We hebben een nieuwe speler waar ik wel benieuwd naar ben. Eiffeltowers heeft hier volgens mij al 4 jaar neit gewonnen, maar goed ze hebben nu een goede nieuwe coach die volgens mij wel erg goed is (beetje Ton Boot type).quote:
Eiffeltowers draait dit jaar niet echt zoals voorgaande jaren. Belooft wel een spannende wedstrijd om de 2e plaats te worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer! We hebben een nieuwe speler waar ik wel benieuwd naar ben. Eiffeltowers heeft hier volgens mij al 4 jaar neit gewonnen, maar goed ze hebben nu een goede nieuwe coach die volgens mij wel erg goed is (beetje Ton Boot type).
Klopt, maar nu Wiel weg is gaat het daar toch echt een stuk beter. Onder Wiel hadden de Amerikanen daar aardig vrij spel, maar de nieuwe coach slikt het ego gedrag van die gasten niet. Als ik terug denk aan de laatste wedstrijd thuis tegen de Eiffeltowers dan hadden we de eerste helft weinig kans, maar na rust gingen de Amerikanen daar op solo toer en toen waren ze kansloos. Ik denk dat het vanavond lastig voor ons gaat worden, maar we gaan voor de winstquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Eiffeltowers draait dit jaar niet echt zoals voorgaande jaren. Belooft wel een spannende wedstrijd om de 2e plaats te worden.
Of waarom iemand een fragment van artiest X laten zingen terwijl je kaarten voor Coldplay kunt winnen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Marc63 het volgende:
Als je meedoet voor Coldplay kaarten, dan mag je toch wel hopen dat je alle albums hebt. Waarom A Rush of Blood to the Head dan nog weggeven?
Die klacht had ik al een paar posts eerder geuitquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of waarom iemand een fragment van artiest X laten zingen terwijl je kaarten voor Coldplay kunt winnen...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die klacht had ik al een paar posts eerder geuit
op de stream nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik krijg net een fax dat de plaat is afgelopen!
Idd. Dat dat Ali B-vehikel überhaupt in deze week genoemd wordt. Die zou de schoenen van de op één na slechtste artiest nog niet eens mogen kussen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij moet je de betekenis van muziek nog eens opzoeken in het woordenboek als je dit tot een van de beste platen van het decennium rekent.
Dus je vindt Ali-B nog erger dan Jody Bernal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dat dat Ali B-vehikel überhaupt in deze week genoemd wordt. Die zou de schoenen van de op één na slechtste artiest nog niet eens mogen kussen.
Ik wel in ieder gevalquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus je vindt Ali-B nog erger dan Jody Bernal?
Ik wel iig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... Jody Bernal zingt tenminste nog iets. Dat is dan nog muzikaal te noemen. Ali B schrijft een hoop onzin, spreekt het in en laat zn producer er een deuntje onder zetten. Vroeger gingen dat soort mensen op een kratje op de Dam staan om hun onzin uit te kramen en werden ze als gekken genegeerd, tegenwoordig worden ze voor muzikanten versleten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die laatste plaats kan door veel mensen gedeeld wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of Doekoe?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef TheZapster het volgende:
Is Raymzter al voorbij gekomen deze week?
Toffe plaat is datquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Saaier kan 't niet.
Alleen "Sand in my shoes" vind ik nog wel enigszins te pruimen.
Wat een heldquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef Dandelion het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lekker lekker lekker lekker
Ik laat je rrrrrrr net als Woody Woodpacker
die hele tekst ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Hij is nu toch vuilnisman ofzo?
quote:Iedereen houdt van Doekoe
Iedereen houdt van geld
Maar geld maakt niet gelukkig
Maar mijn vriend Def Rhymz wel
Boom surprise wie is d'r op de buis man
Het is Def Rhymz en geen Henny Huisman
Doe die televisie niet uit man, luister
Ik ben te gek, net als sex in het duister
Hè luister, ik ben vrij gezellig
Zijn er vrij gezellige dames in the house
Hier heb je mijn biepernummer 06-66065
Dan gaan we naar een hotel, motel, holiday inn
Ik ben de dames lieveling
Vraag 't maar aan je ex vriendin
Iedereen zegt hotel, motel, holiday inn
Als jij de staatsloterij wint krijg ik je pin pin pin pin
Iedereen houdt van Doekoe (jaja)
Iedereen houdt van geld
Lekker lekker lekker lekker lekker
Ik laat je rrrrrrr net als Woody Woodpacker
Hahahahaa hihihihihi
Mijn vriendin heette ienie ienie mienie mienie mynie mynie mo
Hallo schattebout kippenbout moerbout
Je komt zeker uit Paramaribo
Ooh ik heb een automobiela
En een chauffeur voor mijn chauffeur
Schat, ik sta nu voor jou villa
Met een Jehova getuige voor je deur
Dan gaan we naar de bioscoop
En gezellig lopen in de kralingse bos
Het kan me niet schelen
Wil alles met je delen
Zo maak je portemonnee maar los
Iedereen houdt van Doekoe (jaja)
Iedereen houdt van geld
Iedereen houdt van Doekoe
Iedereen houdt van geld
Edgar Davids die vindt me basis
En Andre Hazes trouwens ook
Zelfs de Russen die willen me kussen
Colombianen die vinden me Dope
En ik hoop dat je ex-genoot mij nu met rust laat
Def, ben jij een player
Wat is dat voor een kutvraag
Wie denk je wel niet dat je bent (Ricky Lake)
Noem je mij een hond dan ben jij mijn teef
De bom, hij is de bom, hij is de bom, hij is de bom, hij is de bom
En als je ex blijft lullen
Ga ik naar hem toe
Dan geef ik hem bambambamboe
Dan zeg ik woehoe
Ik jaag hem weg
Dan zeg ik move
Anders wordt hij mijn nagerecht, echt
En als je denkt dat ik er nix van kan bakken
Dan stuur ik hem naar gabber piet
Dan kan hij lekker hakken
Iedereen houdt van geld (jaja)
Maar geld maakt niet gelukkig (echt niet)
Maar mijn vriend Def Rhymz wel (echt wel)
Iedereen houdt van geld (jaja)
Maar geld maakt niet gelukkig (laatste)
Maar mijn vriend Def Rhymz wel (laatste couplet)
Alle ballen verzamelen
Want hier komt de smartjesvanger van Hamelen
Alle ballen verzamelen
Hier komt de smartjesvanger van Hamelen
Ik ben een zorro
Geen z, maar ik zet een D op jouw bil
Ruth Jacot ik vind je trucker toffer
Ik kan toch lekker doen wat ik wil
Daphne Decker die vind me lekker
Nu zit ze aan mijn tennisracket
En ik hoop echt wel dat die Richard Kraay komt checken
Leontien die wil mij zien, die heeft een trien, een zachte kont
En ik hoop echt wel dat Marco Borsato erachter komt
Dan wordt ik lekker populair en een miljonair en trouw ik met Precilla
Alle ballen verzamelen
Vakantieman gezellig hè
Iedereen houdt van geld
Maar geld maakt niet gelukkig (ja)
Iedereen houdt van geld (houd van geld)
quote:Commissariaat voor de Media
19 februari 2009
Reactie op financiële problemen Llink
Het Commissariaat voor de Media is vorige week op de hoogte gesteld van financiële problemen bij omroepvereniging Llink.
Eerder onderzocht het Commissariaat de ledenwervingsactiviteiten van Llink omdat er tekorten ontstonden op het verenigingsbudget.
Nu blijkt dat er ook tekorten zijn ontstaan op het programmabudget.
Het is voor het Commissariaat onduidelijk wat precies de omvang van het tekort is. Het Commissariaat heeft daarom opgedragen de bevoorschotting te stoppen in afwachting van een goed financieel overzicht.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.
Met dat steenkolen-Engels van ze.
Aii woet steeeeeeeeequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gaat het toevallig over krezip?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Dandelion het volgende:
Oh nu zie ik het Doekoe is van 1999.
Doe dan maar Ze zitteh me achternaaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |