Ik ben niet zo van de gerontofilie, dus ik sla even over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg dit door, net voor het slapen....
http://ziza.ru/2009/02/18(...)aivatsja_7_foto.html
Madonna
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de gerontofilie, dus ik sla even over.
Toch handig dat FF zo'n wiki-balk heeft ingebouwdquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de gerontofilie, dus ik sla even over.
zat zelf iets aan dinosaurussen te denken, bleek toch even wat anders te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig dat FF zo'n wiki-balk heeft ingebouwd
Beetje, beetje. Ben deze zomer zelfs naar Ierland en het VK afgereisd voor zequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Sersjee het volgende:
*checkt Christiaan's last.fm*
Volgens mij hebben we een fan in ons midden
Iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Sersjee het volgende:
*checkt Christiaan's last.fm*
Volgens mij hebben we een fan in ons midden
Whehe, niet door Muse iigquote:
Ik snap niets van die nieuwe compatibility. Ben bij een hoop mensen alleen maar gestegen terwijl dat helemaal niet logisch is gezien de gedraaide muziek...quote:
Iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is SUPER
valt ook niet tegen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben door jou sigur ross gaan luisteren
Tissuequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef Christiaan het volgende:
Briljant einde. Wat was dit heerlijk.
quote:
Your musical compatibility with RoelJewel is Mediumquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is SUPER
valt ook niet tegen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is Medium
Vind ik nog heel hoog als ik onze muzieksmaak vergelijk
Kort: geen poen meer!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand kort samenvatten wat er met llink is gebeurd? Ik lees van alles over deurwaarders en financiele problemen en een rutger die het er even in komt wrijven, maar wat er nou aan de hand is?
Financiele problemen + deurwaarders = failliet .....kort genoeg?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand kort samenvatten wat er met llink is gebeurd? Ik lees van alles over deurwaarders en financiele problemen en een rutger die het er even in komt wrijven, maar wat er nou aan de hand is?
Ik ken alleen deze en het origineel geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef Sersjee het volgende:
De slechtste uitvoering van I'm a believer die ik ken.
vakantiequote:
mwah vast nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, aan het sjansen met al die ski-leraren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |