dit is overigens wel een Stenders plaatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef gerbenp het volgende:
Rob Stenders? Dan stond de cam allang op de gang..
Zou me niets verbazen als daar vandaag of morgen 't een en ander weggehaald gaat worden...quote:
Vertelvertel!quote:zie hier voor t kantoor nix , maar heb wel geruchten in de wandelgangen gehoort hier
Ik? Ik gok wat op basis van de geruchten; ik zit zelf in Maastrichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Jimbo het volgende:
trouwens als jij die dingen kan zien daar buiten
waar zit je dan![]()
mss dat ik je kan zien vanuit kantoor !
* Glacier is gisteren lid gewordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://llink.nl/beginpagina/index.php
Is het echt zo serieus of valt het allemaal wel mee??quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke verhuiswagen ?
zie hier voor t kantoor nix , maar heb wel geruchten in de wandelgangen gehoort hier
Waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is gisteren lid geworden
Bekende toko inderdaadquote:
geen idee maar van wat ik gehoort heb moet echt iedereen lid worden zegmaar nuquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het echt zo serieus of valt het allemaal wel mee??
uuhm okay. Ik zit nu een beetje met een dubbel gevoel. Kloppen de berichten of is het een ultieme actie (wel extreem) om de benodigde grens te halen. We zullen het wel horenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef Jimbo het volgende:
geen idee maar van wat ik gehoort heb moet echt iedereen lid worden zegmaar nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |