Blijft dan toch wel bijzonder weinig over van de super vrijdag op 3FM.. Denk dat ik snel afhaak als MYA verdwijnt van 3FM.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er vrijdag nog met ekstraweekend
nu nog iemand met tjibbe als icoontje
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef cosmick het volgende:
U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2..
Beetje overkill inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef cosmick het volgende:
U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2..
Gisteren zat die Giel ook al bij DWDD over het schokkende wereldnieuws te vertellen: de cd van U2 is gelekt!quote:
De glans is er iid nu wel vanaf; maar ergens is dat toch wel een goed nummer hoor.quote:
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot ergerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
De glans is er iid nu wel vanaf; maar ergens is dat toch wel een goed nummer hoor.
Met bijpassende clip![]()
![]()
.
Eens is met Roel !quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot erger.
zodra ze naakt erin gaat word het pas interresantquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot erger.
whehe mocht je willenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, die lelleke muts is wegens wansmaak en gebrek aan humor ontslagen.
Het ligt totaal of de humor mij op dat moment ligt, begin gaat nog wel , maar daarna zwakt het af.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whehe mocht je willen
ik vind dr wel tof !![]()
![]()
![]()
ja true , maar ik vind t wel leuk zo op de vrijdag middag asl ik WEER in de auto zit , gewoon lekker cruisen en luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het ligt totaal of de humor mij op dat moment ligt, begin gaat nog wel , maar daarna zwakt het af.
In de verhuiswagen van LLink?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja true , maar ik vind t wel leuk zo op de vrijdag middag asl ik WEER in de auto zit , gewoon lekker cruisen en luisteren
welke verhuiswagen ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de verhuiswagen van LLink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |