Blijft dan toch wel bijzonder weinig over van de super vrijdag op 3FM.. Denk dat ik snel afhaak als MYA verdwijnt van 3FM.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er vrijdag nog met ekstraweekend
nu nog iemand met tjibbe als icoontje
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef cosmick het volgende:
U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2..
Beetje overkill inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef cosmick het volgende:
U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2, U2..
Gisteren zat die Giel ook al bij DWDD over het schokkende wereldnieuws te vertellen: de cd van U2 is gelekt!quote:
De glans is er iid nu wel vanaf; maar ergens is dat toch wel een goed nummer hoor.quote:
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot ergerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
De glans is er iid nu wel vanaf; maar ergens is dat toch wel een goed nummer hoor.
Met bijpassende clip![]()
![]()
.
Eens is met Roel !quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot erger.
zodra ze naakt erin gaat word het pas interresantquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor de volgende single. Het wordt elke keer van kwaad tot erger.
whehe mocht je willenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, die lelleke muts is wegens wansmaak en gebrek aan humor ontslagen.
Het ligt totaal of de humor mij op dat moment ligt, begin gaat nog wel , maar daarna zwakt het af.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whehe mocht je willen
ik vind dr wel tof !![]()
![]()
![]()
ja true , maar ik vind t wel leuk zo op de vrijdag middag asl ik WEER in de auto zit , gewoon lekker cruisen en luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het ligt totaal of de humor mij op dat moment ligt, begin gaat nog wel , maar daarna zwakt het af.
In de verhuiswagen van LLink?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja true , maar ik vind t wel leuk zo op de vrijdag middag asl ik WEER in de auto zit , gewoon lekker cruisen en luisteren
welke verhuiswagen ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de verhuiswagen van LLink?
dit is overigens wel een Stenders plaatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef gerbenp het volgende:
Rob Stenders? Dan stond de cam allang op de gang..
Zou me niets verbazen als daar vandaag of morgen 't een en ander weggehaald gaat worden...quote:
Vertelvertel!quote:zie hier voor t kantoor nix , maar heb wel geruchten in de wandelgangen gehoort hier
Ik? Ik gok wat op basis van de geruchten; ik zit zelf in Maastrichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Jimbo het volgende:
trouwens als jij die dingen kan zien daar buiten
waar zit je dan![]()
mss dat ik je kan zien vanuit kantoor !
* Glacier is gisteren lid gewordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://llink.nl/beginpagina/index.php
Is het echt zo serieus of valt het allemaal wel mee??quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke verhuiswagen ?
zie hier voor t kantoor nix , maar heb wel geruchten in de wandelgangen gehoort hier
Waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is gisteren lid geworden
Bekende toko inderdaadquote:
geen idee maar van wat ik gehoort heb moet echt iedereen lid worden zegmaar nuquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het echt zo serieus of valt het allemaal wel mee??
uuhm okay. Ik zit nu een beetje met een dubbel gevoel. Kloppen de berichten of is het een ultieme actie (wel extreem) om de benodigde grens te halen. We zullen het wel horenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef Jimbo het volgende:
geen idee maar van wat ik gehoort heb moet echt iedereen lid worden zegmaar nu
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Ik zit nu een beetje met een dubbel gevoel. Kloppen de berichten of is het een ultieme actie (wel extreem) om de benodigde grens te halen. We zullen het wel horen.
als ze nou voor mijn uber goede service en support me er 1mln van geven, boh al is t maar 10.000 dat ze geven , ben ik oo kweer blijquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
uuhm okayquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
Toen nog super knapquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef cosmick het volgende:
[.jpg[/cimg].
denk op basis van de kennis die ik nu hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Verwacht dat er vandaag wel het e.e.a. naar buiten zal worden gebracht over de situatie.
Omdat ik llink goede programma's vind maken, al een hele tijd overigens. Ze staan ergens voor, maar maken gewoon leuke, bewuste en op jongeren gerichte programma'squote:
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
Ze hopen dat Ekdom, Veenstra en andere FOK!-ers bij 3FM onze hoofden als avatar nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zeg
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehmm. ja?
Voor iemand die "" doet bij Van Velzen misschien moeilijk te vatten
.
uuhhm dat scenario komt mij bekend voor. Bij de Capitals (basketbalclub uit Groningen) is dat ook gebeurd. Die hadden schulden, vervolgens is de boel failliet verklaard, en hebben ze een doorstart gemaakt onder een andere naam en zonder schuldenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |