als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Ik zit nu een beetje met een dubbel gevoel. Kloppen de berichten of is het een ultieme actie (wel extreem) om de benodigde grens te halen. We zullen het wel horen.
als ze nou voor mijn uber goede service en support me er 1mln van geven, boh al is t maar 10.000 dat ze geven , ben ik oo kweer blijquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
uuhm okayquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
Toen nog super knapquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef cosmick het volgende:
[.jpg[/cimg].
denk op basis van de kennis die ik nu hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Verwacht dat er vandaag wel het e.e.a. naar buiten zal worden gebracht over de situatie.
Omdat ik llink goede programma's vind maken, al een hele tijd overigens. Ze staan ergens voor, maar maken gewoon leuke, bewuste en op jongeren gerichte programma'squote:
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
Ze hopen dat Ekdom, Veenstra en andere FOK!-ers bij 3FM onze hoofden als avatar nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zeg
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehmm. ja?
Voor iemand die "" doet bij Van Velzen misschien moeilijk te vatten
.
uuhhm dat scenario komt mij bekend voor. Bij de Capitals (basketbalclub uit Groningen) is dat ook gebeurd. Die hadden schulden, vervolgens is de boel failliet verklaard, en hebben ze een doorstart gemaakt onder een andere naam en zonder schuldenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een grafkop.
Kijkt er wel es iemand naar haar voordat ze naar buiten gaatLuistert er wel es iemand naar datgene wat ze opneemt voordat het op een cd geperst wordt
Paar jaar geleden was ze nog weer heel ff terug. In de tijd dat ze in Be Cool speelde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Christina Milian. Nooit meer wat van gehoord.
Morguh !quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen mensjesik had deze week eigenlijk niet door dat we in de 00s zaten
erg hehXD behalve bij ekstra weekend en de freaknacht, maar daarna
Moogahquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Heel toevallig niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom je vandaag heeeeeeel toevallig naar Grunn? vanavond de topper tegen de Eiffeltowers
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
uuhhm jammer! We hebben een nieuwe speler waar ik wel benieuwd naar ben. Eiffeltowers heeft hier volgens mij al 4 jaar neit gewonnen, maar goed ze hebben nu een goede nieuwe coach die volgens mij wel erg goed is (beetje Ton Boot type).quote:
Eiffeltowers draait dit jaar niet echt zoals voorgaande jaren. Belooft wel een spannende wedstrijd om de 2e plaats te worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer! We hebben een nieuwe speler waar ik wel benieuwd naar ben. Eiffeltowers heeft hier volgens mij al 4 jaar neit gewonnen, maar goed ze hebben nu een goede nieuwe coach die volgens mij wel erg goed is (beetje Ton Boot type).
Klopt, maar nu Wiel weg is gaat het daar toch echt een stuk beter. Onder Wiel hadden de Amerikanen daar aardig vrij spel, maar de nieuwe coach slikt het ego gedrag van die gasten niet. Als ik terug denk aan de laatste wedstrijd thuis tegen de Eiffeltowers dan hadden we de eerste helft weinig kans, maar na rust gingen de Amerikanen daar op solo toer en toen waren ze kansloos. Ik denk dat het vanavond lastig voor ons gaat worden, maar we gaan voor de winstquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Eiffeltowers draait dit jaar niet echt zoals voorgaande jaren. Belooft wel een spannende wedstrijd om de 2e plaats te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |