quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een grafkop.
Kijkt er wel es iemand naar haar voordat ze naar buiten gaatLuistert er wel es iemand naar datgene wat ze opneemt voordat het op een cd geperst wordt
Paar jaar geleden was ze nog weer heel ff terug. In de tijd dat ze in Be Cool speelde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Christina Milian. Nooit meer wat van gehoord.
Morguh !quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen mensjesik had deze week eigenlijk niet door dat we in de 00s zaten
erg hehXD behalve bij ekstra weekend en de freaknacht, maar daarna
Moogahquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Heel toevallig niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom je vandaag heeeeeeel toevallig naar Grunn? vanavond de topper tegen de Eiffeltowers
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
uuhhm jammer! We hebben een nieuwe speler waar ik wel benieuwd naar ben. Eiffeltowers heeft hier volgens mij al 4 jaar neit gewonnen, maar goed ze hebben nu een goede nieuwe coach die volgens mij wel erg goed is (beetje Ton Boot type).quote:
Eiffeltowers draait dit jaar niet echt zoals voorgaande jaren. Belooft wel een spannende wedstrijd om de 2e plaats te worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer! We hebben een nieuwe speler waar ik wel benieuwd naar ben. Eiffeltowers heeft hier volgens mij al 4 jaar neit gewonnen, maar goed ze hebben nu een goede nieuwe coach die volgens mij wel erg goed is (beetje Ton Boot type).
Klopt, maar nu Wiel weg is gaat het daar toch echt een stuk beter. Onder Wiel hadden de Amerikanen daar aardig vrij spel, maar de nieuwe coach slikt het ego gedrag van die gasten niet. Als ik terug denk aan de laatste wedstrijd thuis tegen de Eiffeltowers dan hadden we de eerste helft weinig kans, maar na rust gingen de Amerikanen daar op solo toer en toen waren ze kansloos. Ik denk dat het vanavond lastig voor ons gaat worden, maar we gaan voor de winstquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Eiffeltowers draait dit jaar niet echt zoals voorgaande jaren. Belooft wel een spannende wedstrijd om de 2e plaats te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |