als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Ik zit nu een beetje met een dubbel gevoel. Kloppen de berichten of is het een ultieme actie (wel extreem) om de benodigde grens te halen. We zullen het wel horen.
als ze nou voor mijn uber goede service en support me er 1mln van geven, boh al is t maar 10.000 dat ze geven , ben ik oo kweer blijquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
uuhm okayquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze het leden aantal wel redden, dan gaat Llink extra meedingen in de pot van ¤ 855 mln euro die ter beschikking staat aan de omroepen.
Toen nog super knapquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef cosmick het volgende:
[.jpg[/cimg].
denk op basis van de kennis die ik nu hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Verwacht dat er vandaag wel het e.e.a. naar buiten zal worden gebracht over de situatie.
Omdat ik llink goede programma's vind maken, al een hele tijd overigens. Ze staan ergens voor, maar maken gewoon leuke, bewuste en op jongeren gerichte programma'squote:
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
Ze hopen dat Ekdom, Veenstra en andere FOK!-ers bij 3FM onze hoofden als avatar nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal opeens 3FM hoofden avatars zeg
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehmm. ja?
Voor iemand die "" doet bij Van Velzen misschien moeilijk te vatten
.
uuhhm dat scenario komt mij bekend voor. Bij de Capitals (basketbalclub uit Groningen) is dat ook gebeurd. Die hadden schulden, vervolgens is de boel failliet verklaard, en hebben ze een doorstart gemaakt onder een andere naam en zonder schuldenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk op basis van de kennis die ik nu heb
is scenario failliet laten gaan , ledenwerving doorlaten gaan, dan een doorstart maken met de nieuwe leden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |