Of waarom iemand een fragment van artiest X laten zingen terwijl je kaarten voor Coldplay kunt winnen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Marc63 het volgende:
Als je meedoet voor Coldplay kaarten, dan mag je toch wel hopen dat je alle albums hebt. Waarom A Rush of Blood to the Head dan nog weggeven?
Die klacht had ik al een paar posts eerder geuitquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of waarom iemand een fragment van artiest X laten zingen terwijl je kaarten voor Coldplay kunt winnen...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die klacht had ik al een paar posts eerder geuit
op de stream nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik krijg net een fax dat de plaat is afgelopen!
Idd. Dat dat Ali B-vehikel überhaupt in deze week genoemd wordt. Die zou de schoenen van de op één na slechtste artiest nog niet eens mogen kussen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij moet je de betekenis van muziek nog eens opzoeken in het woordenboek als je dit tot een van de beste platen van het decennium rekent.
Dus je vindt Ali-B nog erger dan Jody Bernal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dat dat Ali B-vehikel überhaupt in deze week genoemd wordt. Die zou de schoenen van de op één na slechtste artiest nog niet eens mogen kussen.
Ik wel in ieder gevalquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus je vindt Ali-B nog erger dan Jody Bernal?
Ik wel iig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... Jody Bernal zingt tenminste nog iets. Dat is dan nog muzikaal te noemen. Ali B schrijft een hoop onzin, spreekt het in en laat zn producer er een deuntje onder zetten. Vroeger gingen dat soort mensen op een kratje op de Dam staan om hun onzin uit te kramen en werden ze als gekken genegeerd, tegenwoordig worden ze voor muzikanten versleten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die laatste plaats kan door veel mensen gedeeld wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |