quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben door jou sigur ross gaan luisteren
Tissuequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef Christiaan het volgende:
Briljant einde. Wat was dit heerlijk.
quote:
Your musical compatibility with RoelJewel is Mediumquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is SUPER
valt ook niet tegen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Your musical compatibility with RoelJewel is Medium
Vind ik nog heel hoog als ik onze muzieksmaak vergelijk
Kort: geen poen meer!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand kort samenvatten wat er met llink is gebeurd? Ik lees van alles over deurwaarders en financiele problemen en een rutger die het er even in komt wrijven, maar wat er nou aan de hand is?
Financiele problemen + deurwaarders = failliet .....kort genoeg?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand kort samenvatten wat er met llink is gebeurd? Ik lees van alles over deurwaarders en financiele problemen en een rutger die het er even in komt wrijven, maar wat er nou aan de hand is?
Ik ken alleen deze en het origineel geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef Sersjee het volgende:
De slechtste uitvoering van I'm a believer die ik ken.
vakantiequote:
mwah vast nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, aan het sjansen met al die ski-leraren
Mja, maar mijn wekker gaat om 6 uur (waarna ik minimaal nog tot 6.15 blijf liggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 06:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als mn wekker gaat om half 7, ga ik niet gelijk naar Fok
G'morgen
Ik hoef pas om half 10 weg, maar anders word ik echt niet wakkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar mijn wekker gaat om 6 uur (waarna ik minimaal nog tot 6.15 blijf liggen).
Oh, en Twitter is weer eens down voor gepland onderhoud...
Mja, ik moet om 7 uur al weg om op tjd te komen. Dit bericht tik ik dus vaniit de bus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoef pas om half 10 weg, maar anders word ik echt niet wakker
Bij mij kan je het ook wel zien. Mijn eerste berichten typ ik via mn PSP in bed. Na 0800 alles via laptopjequote:Op donderdag 19 februari 2009 07:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik moet om 7 uur al weg om op tjd te komen. Dit bericht tik ik dus vaniit de bus.
Die had hij toch maandag of dinsdag gedraaid?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:20 schreef Sirolf het volgende:
Giel draait fragmenten van alle Crazy-versies... behalve die van Room Eleven.
Klopt, maar net liet 'ie korte fragmenten horen van alle versies, inclusief Krezip en Nikki...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die had hij toch maandag of dinsdag gedraaid?
Wat een dramatische URLs genereert dat CMS van de VARA (Typo3 heet 't)...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Crazy-opnames:
[url=http://giel.vara.nl/reacties.425.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=9248&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=807b593ebd]http://giel.vara.nl/reacties.425.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=9248&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=807b593ebd[/url]
Iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een dramatische URLs genereert dat CMS van de VARA (Typo3 heet 't)...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe je zo nog een fijn verzoekje bij Ekdom?.
Ja. Waarom moet dit gezeur op 3FMquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Sirolf het volgende:
Peter R. De Vries aan de telefoon...
Me2quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans; ik moet nog steeds aan je nieuwe look wennen.
Het is idd nog lang geen zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2. zie ook net dat i k'm gisteren ben vergeten aan te passen
Aan de andere kant het sneeuwt in het Noorden. Kortom: klote weer!
Pfff praat me er niet vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is idd nog lang geen zomer.
Als supporter, rightquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Sirolf het volgende:
Peter R. De Vries aan de telefoon...
Ik wacht toch liever de uitleg even af, die later vandaag zou moeten komen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
LLink staat trouwens aan de afgrond van Surseance. Mag dat plaatje dus in de OP ook weer weg?
Ze redden 't toch niet.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
LLink staat trouwens aan de afgrond van Surseance. Mag dat plaatje dus in de OP ook weer weg?
Ze redden 't toch niet.
quote:'Administratie omroep LLiNK niet goed op orde'
De werknemers van omroep LLiNK zullen vandaag te horen krijgen hoe groot de financiële problemen zijn van hun omroep en of die problemen gevolgen hebben voor hun baan.
"Het is niet fraai, maar wel een feit: LLiNK verkeert in financiële problemen. Desondanks werken we met z'n allen aan de oplossing en gaan we er nog steeds voor. Nu nog harder dan ooit", staat op de site van de omroep.
Uitstel van betaling
De omroep maakte gisteren bekend dat het mogelijk uitstel van betaling moet aanvragen. Ook liet LLiNK weten dat de zakelijk directeur, Chris van Oosterzee, is opgestapt.
De directrice Tanja Lubbers zegt tegen Geenstijl: "Ik vind het onwijs balen voor al die mensen die lid zijn geworden dat dit nu gebeurt". Ook zegt de directrice dat het haar schuld is. "Een financieel tekort is een fout van de directie. We hebben niet goed op de cijfers gelet; de administratie is niet goed op orde".
'Stoer opgetreden'
Maar Lubbers vindt ook dat de omroep stoer heeft opgetreden. ".. dat heeft geleid tot het vertrek van de financieel directeur, maar nu blijkt dat de schade groter is dan we wisten. Ik vind het vreselijk, dit is geen mooi plaatje van de Publieke Omroep", zegt Lubbers.
Op zoek naar leden
Niet alleen de financiële situatie brengt Llink in de problemen, de jonge omroep is ook naarstig op zoek naar nieuwe leden met de campagne 'Nu wordt het Llink'.
Op 1 april moet de omroepvereniging 150.000 leden hebben om in het publieke bestel te mogen blijven, anders valt voor Llink definitief het doek.
Maatschappelijk
Op de site staat dat de omroep op het moment bijna 122.108 leden heeft, Llink heeft dus nog zo'n 30.000 nieuwe leden nodig om in de lucht te blijven.
Llink, met Floortje Dessing als boegbeeld, trad in 2005 toe tot het publieke bestel. De omroep besteedt vooral aandacht aan maatschappelijke onderwerpen als milieu en armoede.
Klote!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)llink_problemen.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |