Zie mijn 2e berichtje, was ik zo snel ff vergeten, maar heb in het FB-topic al een verzoek om wijziging van de TT gedaanquote:
quote:
Wat zij zeggen...quote:
eens.quote:
niet eens een tvp?quote:
maar vergeleken bij het oosten en zuiden van nederland is het dus 3x niks....?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef Applemooz het volgende:
Zuigt. Alleen op de Brink doen enkele cafe's mee. Schalkhaar kent wel een (groter) feest.
Ook al heten ze de stentor tegenwoordig, het blijft het Deventer Lachblad: Felle brand in de Rijksmanstraat en dan een filmpje met maar een beetje rookquote:
Op de foto's zie je wel uitslaande vlammenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ook al heten ze de stentor tegenwoordig, het blijft het Deventer Lachblad: Felle brand in de Rijksmanstraat en dan een filmpje met maar een beetje rook
OK.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Op de foto's zie je wel uitslaande vlammen
Ze hebben cafe de Pinkster aan de Diepenveenseweg helemaal omgebouwd tot een klein kasteeltje (doen ze elk jaar). Daar doen ze wel actief aan carnaval. De prinsen komen er ook elk jaar even langs om een biertje te drinken voordat ze aan het zware werk beginnen van de carnavalsoptocht. Ik zag gisteren ook dat ze, onder de naambordjes van Deventer, Stokvissengat hebben gehangen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ff een vraagje:
kent deventer nog een beetje een leuke carnaval of is het waardeloos?
(welke cafe's/disco's/zalen?)
Helemaal mee eens!quote:Als je nou alleen de gemeentebalies daar plaatst en de ambtenaren die niks met de burgers te maken hebben nu gewoon in de Leeuwenbrug laat, dan is het toch een stuk goedkoper?
Geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef Sylvana het volgende:
LOl @ de nieuwe menukaart van cafetaria het Bijtje![]()
Broodjes Bouwval, Steunpilaar, Toren van Pisa en Het broodje Scheefstand en plates De Verzakking, Springvloertegel, Half Pand en de Kiertjes en Spleten![]()
Al is het natuurlijk wel erg triest hoe het er daar aan toe gaat in die bouwval, dit vind ik dan wel weer leuk bedacht
Ja Euroland is verhuisd naar de Smedenstraat, en oude pand is gesloopt en komt een nieuw winkelpand ( van Telstar) met daarboven appartementen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet dat die gesloopt was. (Zit al weer een poosje niet meer in Dèèèmtâh)
Dat anno 2009 nog zulke fouten gemaakt kunnen worden met een sloop. Typisch gevalletje van aansprakelijkheid, lijkt me...
Jup, helaasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Eveli het volgende:
Nou, het stadskantoor gaat er sowieso doorgedrukt worden....
Dat doen ze vast wel. P.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gaan er trouwens dinsdag nog andere mensen naar Sara Kroos?
Lange Zandstraat mwoah mwoah.. ik zou het niet doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hey Deventenaren!
mijn vriendin en ik willen binnenkort in Deventer gaan wonen omdat het ons een mooie stad lijkt die mooi centraal aan de A1 ligt.
We willen graag redelijk in de buurt van het centraal station omdat ik dagelijks met de trein naar Arnhem zal moeten. Maar wat zijn nu de wijken waar we echt uit moeten blijven en wat zijn de aanradertjes?
We hebben al leuke woningen gespot in de wijken
-Lange zandstraat
-Zandweert zuid
-Zwolseweg
-Ziekenhuis Geertruiden
-Rielerweg Oost
Jullie mening over die wijken?
Alvast bedankt!
langezandstraat: neequote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hey Deventenaren!
mijn vriendin en ik willen binnenkort in Deventer gaan wonen omdat het ons een mooie stad lijkt die mooi centraal aan de A1 ligt.
We willen graag redelijk in de buurt van het centraal station omdat ik dagelijks met de trein naar Arnhem zal moeten. Maar wat zijn nu de wijken waar we echt uit moeten blijven en wat zijn de aanradertjes?
We hebben al leuke woningen gespot in de wijken
-Lange zandstraat
-Zandweert zuid
-Zwolseweg
-Ziekenhuis Geertruiden
-Rielerweg Oost
Jullie mening over die wijken?
Alvast bedankt!
Zandweerd zuid, als je de 2e Weerdsweg bedoelt, dan kan ik je zeggen dat die foto's gemaakt zijn door een zeer begenadigd fotograaf, dat viel ons wat tegen, en de straatjes daar zijn soms erg smal... Zwolseweg is leuk idd, maar kan druk/rumoerig zijn.. Rielerweg zou ik ook niet doen..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
langezandstraat: nee
zanweerd zuid: Dat ligt er aan waar je precies zit
Zwolse weg: leuke buurt, leuke huizen
ziekenhuis Geertruiden: idem
rielerweg oost: hell no!
De Potterstraat? Daar hebben wij ook net een huis gekocht.. Dus de buurt daar gaat wel wat achteruit de komende maanden..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden
Luistert nogal nauw dus in sommige wijken, zal even wat nader de straten toesplitsen:
Wijk - Straat
Lange zandstraat -Rectorsdreef
Zandweert zuid - Potterstraat
Zwolseweg - Thomas A Kempistraat
Ziekenhuis Geertruiden - Sweafkenstraat
Rielerweg Oost - Laat maar, die wordt het dus niet..
Ennuh, hoe is de Diepenveenseweg?
En bij Colmschate is inderdaad wel een station maar de verbinding naar Arnhem is ruk vanaf daar..
De huizen in Colmschate zien er echter wel leuk uit en de wijk ziet er ook groen uit. Is Colmschate overal even goed of valt dat tegen? Anders toch maar de auto als woon-werk vervoermiddel overwegen..
Wel lastig hoor, een huis zoeken in een stad die je niet goed kent..
De diepenveenseweg is best een leuke straat om te wonen. Redelijk goedkope huisjes (de oneven nummers) en wat grotere huizen (de even nummers). Er zit een chinees aan, basisscholen in de buurt, maar het kan soms wel een beetje druk zijn en sommige wijken eromheen (rode dorp) zijn wat aan het verpauperen... Je bent er in ieder geval wel lekker snel op het station (binnen 5 min te belopen).quote:Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
...
Ennuh, hoe is de Diepenveenseweg?
...
ja...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef piepster het volgende:
Is bijna allemaal koopwoning. Scholtenstraat = schoutenweg?
ze is postboo geweest en heeft nog steeds die tic...quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:31 schreef boofer het volgende:
[..]
ja...![]()
Krijg je ervan als je met tien dingen tegelijk bezig bent.... misschien kunnen we eens een keertje een hints-avondje organiseren, zo te zien ben je er wel goed in
Jammer, komt dat stadskantoor er waarschijnlijk toch :Squote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef lurf_doctor het volgende:
TT moet even aangepast![]()
http://www.destentor.nl/r(...)-college-gelijmd.ece
Nee he!!!! Dat ga je toch niet menen!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef lurf_doctor het volgende:
TT moet even aangepast![]()
http://www.destentor.nl/r(...)-college-gelijmd.ece
Geinig, wel meer ex-postbodes hebben die tic. Jammer dat ik alleen 6jaar postbode in apeldoorn ben geweest en dus niet het postcode-raadspelletje met je kan doen, piepster...quote:ze is postboo geweest en heeft nog steeds die tic...
Daar werk ik en woon ik 1 seconde vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef ToT het volgende:Geweldig dat iedereen er het zelfde over denkt!
En idd @ Zandweerd; sommige delen zijn best okay.Van Vlotenlaan enzo...
Kleuteropvangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik niet, ik woon lekker in het centrumquote:Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Gutver, kunnen we dit topic niet beter Zandweerd noemen
Ik woon er ook.
Nou ik zou ze nu moeten hebben dus ik doe mooi een mailtje die kant opquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef fruityloop het volgende:
Ach, ik heb wat messen bij de airlmilesshop gekocht, en die geven geen leverdatum, maar leverweken aan..Dus ergens de komende 2 weken kan ik een pakketje verwachten, en zo te lezen is dat nog selectvracht ook, dus dan moet ik uitkijken naar een zoekende pensionado in een brommobiel bij ons in de straat, dat gaat bijna nooit goed de 1e keer...
We hadden hier in keizerslanden wel even een piekje oid toen bij jullie de stroom er weer opging volgens mij, maar geen storing.. En ja ik was thuis, want ze kwamen het glasvezel afmonteren tussen 12.30 en 17.00. 3x raden hoe laat ze kwamen? Juistem, 17.05, ik had nog wel gewoon kunnen gaan werken..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:36 schreef Sylvana het volgende:
Nog meer mensen last gehad van de stroomstoring? Gisteren van 2 tot 5 zonder stroom gezeten omdat ze bij de Noorderbergsingel tijdens werkzaamheden een kabel hadden geraakt.
Dat is echt gezeik ja, ze geven een tijd, we komen tussen 0900 en 1300, en dan is het of 0830 of 1330 ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
We hadden hier in keizerslanden wel even een piekje oid toen bij jullie de stroom er weer opging volgens mij, maar geen storing.. En ja ik was thuis, want ze kwamen het glasvezel afmonteren tussen 12.30 en 17.00. 3x raden hoe laat ze kwamen? Juistem, 17.05, ik had nog wel gewoon kunnen gaan werken..
En dan te vroeg of te laat zijn zekerquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ze zeiden dat ze tussen 9.00 en 17.00 uur kwamen
Nee, maar ze waren wel aan de late kant, kwart voor 5 ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan te vroeg of te laat zijn zeker?
Ja eigenlijk vind ik het nog asociaal ook, maargoedquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, maar ze waren wel aan de late kant, kwart voor 5 ofzo.
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
KleuteropvangGutvur, ik weet wie je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe daar altijd m'n boodschappen.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Mooi, nu weet ik in ieder geval waar ik terrecht kan en het is beter dan de wedstrijd belabberd volgen via een stream.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef Applemooz het volgende:
Dat weet ik nooit van tevoren :-)
De Alm is een van de weinige cafés met een soepel rookbeleid en het is er redelijk ontspannen...
En wie ben jij dan wel nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gutvur, ik weet wie je bent
Ik doe daar altijd m'n boodschappen.
Gewoon zo'n klantquote:
Ah, ik jou niet aan de jouwe, die klant komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gewoon zo'n klant
Ik herken je aan de hand van de foto in je fotoboek.
Over 2 maanden verhuizen we naar de Zanweerd, en zal de AH op de van Vlotenlaan onze vaste supermarkt worden, zal even naar je zwaaien dan..quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah, ik jou niet aan de jouwe, die klant komt me niet bekend voor. Doe ik nog normaal als je langskomt? Ik ben namelijk bijna alleen maar aan de ouwehoer daar
.
Als ik dr dan nog werk. Ze geven me steeds minder uurquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Over 2 maanden verhuizen we naar de Zanweerd, en zal de AH op de van Vlotenlaan onze vaste supermarkt worden, zal even naar je zwaaien dan..
Face it, je wordt gewoon ouder...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik dr dan nog werk. Ze geven me steeds minder uur. Deze week 13, volgende week 10, week daarna 6 ... Naaiers
Heb het net na gevraagd, Oh, niet bewust gedaan, we kijken er vanavond naar, en dan zetten we je er gewoon 40 uur op. Ik zeg dat is ook lichtelijk overdreven, maari k krijg dus gewoon mijn uren terugquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Face it, je wordt gewoon ouder...
Laatst iemand van 22 ontslagen, Verder even denken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef fruityloop het volgende:
Netjes.. Volgens mijn neef, nu inmiddels assistent-bedrijfsleider áf bij AH, was de bovengrens ongeveer 18 jaar voro de parttimers, daarna worden ze te duur..
Zoiets denk ik wel ja, de vulploeg bestaat uit ongeveer 40 man, en dan nog brood/deli en de kassa. Kom je denk ik wel aan de 70.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:31 schreef fruityloop het volgende:
Op een totaal van ~70 medewerkers gok ik? (ben alweer een poosje AH-er af, maar heb er tot mijn 25e als parttimer gewerkt)
* nijnja stemt voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:39 schreef Applemooz het volgende:
Terrasmeet!
Jij bent dan ook gelukkig niet de enige deventernaar die hier post, zijn er geen wifi hotspots @ ijssel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef Sylvana het volgende:
Nee hoor, maar weinig te melden over Deventer, ben er niet zo heel veel, aangezien ik 4 dagen in de week in Almelo zit. Van het weekend naar Brussel geweest om het 2-jarig samenzijn met mn vriend te vieren, was erg leuk![]()
Hmm, dat klinkt leuk jah, lekker aan de ijssel Fok!ken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gelukkig niet de enige deventernaar die hier post, zijn er geen wifi hotspots @ ijssel?
Dat is toch wel even online op te zoeken? Meestal is het een combinatie van 2 knopjes indrukken oid, of simpelweg even de stekker er uit halen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:49 schreef Sylvana het volgende:
IddVan de week heerlijk aan de IJssel gelegen. Morgenavond naar Javier Guzman, echt zin in
Nou wachten tot mn huisgenoot thuis komt, ketel is weer eens stuk en heb dus geen warm water nu. Dus hoop dat hij snel thuis komt en hem reset, zodat ik kan douchen
Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is toch wel even online op te zoeken? Meestal is het een combinatie van 2 knopjes indrukken oid, of simpelweg even de stekker er uit halen..
Dat is wel een kutstreek danquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....
Gewoon de hele stoppenkast langs gaan, je pakt vanzelf wel een keer de groep met de ketel lijkt me?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Gewoon de hele stoppenkast langs gaan, je pakt vanzelf wel een keer de groep met de ketel lijkt me?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:06 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, het is gelukkig niet nodig geweest, want mn huisgenoot was er om 11 uur en nadat hij hem gereset had deed ie het weer, dus heb al lekker kunnen douchenEn meteen Assendorp gebeld en die komen als het goed is dinsdagmiddag langs
Ja idd, toch wel erg lastig als je geen warm water hebt, eerst water moet koken als je wilt afwassen, niet kan douchen enzo.quote:
Water koken voor afwassen, oldschoolquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd, toch wel erg lastig als je geen warm water hebt, eerst water moet koken als je wilt afwassen, niet kan douchen enzo.
Ja, vorig jaar hebben we er ook een tijd last van gehad. Toen bleek dat het gas niet werd afgevoerd, maar terugkwam in de ketel en dat hij dan afsloeg. Toen hebben ze een onderdeel vervangen, dat dat gas niet meer terug kon in de ketel, en daarna dus heel lang geen last meer van gehad. Tot nu. En nu geeft hij ook niet aan dat er wat mis is ofzo, het water hoeft niet bijgevuld te worden, hij staat gewoon op "good" maar toch moeten we hem zowat elke dag resetten om warm water te hebben. Dus ben erg benieuwd wat er nu mee aan de hand is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Water koken voor afwassen, oldschool
Maar wel irritant ja. Heb je dr al vaker last van gehad dan?
Indeed. Succes ermee, wel vervelend. Een vriedn van me heeft het ook waar hij op klamers zit, zit hij met 4 studenten, ook hele tijd de ketel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar hebben we er ook een tijd last van gehad. Toen bleek dat het gas niet werd afgevoerd, maar terugkwam in de ketel en dat hij dan afsloeg. Toen hebben ze een onderdeel vervangen, dat dat gas niet meer terug kon in de ketel, en daarna dus heel lang geen last meer van gehad. Tot nu. En nu geeft hij ook niet aan dat er wat mis is ofzo, het water hoeft niet bijgevuld te worden, hij staat gewoon op "good" maar toch moeten we hem zowat elke dag resetten om warm water te hebben. Dus ben erg benieuwd wat er nu mee aan de hand is.
Nee helaas; vrijdag moet ik eigenlijk al naar een huwelijk van een collega toe, maar ik blijf ff thuis om in te pakken voor mijn vakantie.quote:
Ah oke, had gekundquote:Op zondag 19 april 2009 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee helaas; vrijdag moet ik eigenlijk al naar een huwelijk van een collega toe, maar ik blijf ff thuis om in te pakken voor mijn vakantie.
Maar thx voor het aanbod!
Lolquote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef ToT het volgende:
Geblowled? Dat is bowlen onder het genot van een dikke jonko?
Dat zou je zeggen jaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef ToT het volgende:
Geblowled? Dat is bowlen onder het genot van een dikke jonko?
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef nijnja het volgende:
het pondje
quote:
Wat is erquote:
Je schrijft een halve kilo, terwijl je een heen-en-weer-bootje bedoeldquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Sylvana het volgende:
Aaarg, er zijn onderhoudswerkzaamheden van Ziggo en nu zit ik al sinds gistermiddag zonder tv en internetAangezien ik druk bezig met solliciteren voor jaarstage nu maar ff in de bieb mail checken en sollicitatiebrieven versturen enzo. Maar wel erg lastig zo. En vorige week hebben ze de ketel gemaakt, maar heb ook geen warm water, dus ben lekker primitief aan het leven dus
Nee dat is een topclub, het heeft 6(!) maanden geduurd voordat de huisaansluiting gerealiseerd werd, let wel, de kabels in het trottoir lagen er al 5 maanden, dit is sec de huisaansluiting. Toen ik te kennen gaf dat er in een half jaar veel kan veranderen, en ik inmiddels een nieuw huis (nog zonder glasvezel aansluiting) had gekocht, en ik dus netto 3 weken zou kunnen genieten van mijn glasvezel aansluiting, werd me doodleuk verteld dat verhuizen geen ontbindende factor is, en ik dus de rest v/h contract uit moest dienen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef Blinker het volgende:
Ziggo is een grote pauper provider.
Ik ben blij dat ik mijn ouders heb overgehaald om GlasHart te nemen.
Ik heb al 9 jaar Ziggo/@home, en heb slechts 1x echt 2 dagen zonder verbinding gezeten. Verder heb ik daar 3 modemwissels en een verhuizing zonder problemen door staan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Blinker het volgende:
Tja, lastig. Hier alleen maar positieve dingen ervaren.
Lekker uitzending gemist kijken na het stappen en downloaden met 35mbit
Ik heb denk ik 10 jaar Ziggo/@home gehad, ik vond het echt een drama.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb al 9 jaar Ziggo/@home, en heb slechts 1x echt 2 dagen zonder verbinding gezeten. Verder heb ik daar 3 modemwissels en een verhuizing zonder problemen door staan..Maar 35mbit is wel leuk voor hetzelfde geld van mijn Z3 abbo, dus ik ga in het nieuwe huis wel voor glasvezel..
Hoe weet u datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef Sylvana het volgende:
De verdachte van de aanslag heeft hier in Deventer in het ziekenhuis gelegen en is hier overleden
Ik denk wel dat je van een dader mag sprekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef Sylvana het volgende:
De verdachte van de aanslag heeft hier in Deventer in het ziekenhuis gelegen en is hier overleden
Ah oke.quote:
Danku dankuquote:
Vroeger kwam ik er wekelijks, maar sinds ik op kamers woon 1 á 2 keer in de maand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 05:19 schreef Neerio het volgende:
komen er eigenlijk wel eens fokkers in de elegast ?
Danke danke!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd Léon en leuke foto's!
Ik heb eindelijk weer internet en tv thuis
Ze waren gewoon vergeten na die onderhoudswerkzaamheden de stekker in de wijkkast er weer in te doen
En daardoor dus bijna 3 weken zonder internet en tv gezeten
Dan kun je toch een deel van je abonnementskosten terugvragen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd Léon en leuke foto's!
Ik heb eindelijk weer internet en tv thuis
Ze waren gewoon vergeten na die onderhoudswerkzaamheden de stekker in de wijkkast er weer in te doen
En daardoor dus bijna 3 weken zonder internet en tv gezeten
Ja, we krijgen het volledige bedrag terug ( dat kan al als de problemen na 48 uur nog niet zijn opgelost trouwens)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef PteV het volgende:
[..]
Dan kun je toch een deel van je abonnementskosten terugvragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Vanmiddag weer heerlijk makkelijk mn auto in zn achteruit in een -smal- parkeervakquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef brunette82 het volgende:
Jij bent de kok van de Keizerskroon? Coolquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kom op tvherman den blijker was bij ons.
ik ben een van de koks van keizerskroonquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jij bent de kok van de Keizerskroon? CoolHeb het in de krant gelezen
midden september zei een van de producentenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Weet je ook wanneer het op tv komt? "Het najaar" is zo vaag
Oke thnx! Wat vind jij van de veranderingen die hij heeft doorgevoerd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:13 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
midden september zei een van de producenten
de grand cafe gedeelte sluit nu beter aan bij de restaurant gedeelde.. in de keuken hebben we een grotere pass gekregen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oke thnx! Wat vind jij van de veranderingen die hij heeft doorgevoerd?
had gehoord dat hij eerst had gedronken in de stad en toen gaan zwemmen bij de ijssel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef Sylvana het volgende:
Deventer op Stelten was echt coolHeb de voorstelling van Tuig in het Worpplantsoen gezien en gisteren van 13-17 op de Brink op een terrasje gezeten en verschillende acts gezien
Heb ook foto's gemaakt, die zal ik later wel posten ( hier of een linkje naar mn weblog)
Zaterdagavond is er ook nog een negentienjarige jongen van de spoorbrug afgesprongen en niet meer boven water gekomen. Vanmiddag is de zoekactie gestaakt, ze hebben hem nog steeds niet gevonden.
Snap echt niet dat mensen dat doen, is echt zo gevaarlijk. Je gaat je leven toch niet riskeren om een beetje stoer te doen tegenover je vrienden?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:21 schreef _Loki het volgende:
Ik ga over een maandje verhuizen naar Deventer, ben benieuwd hoe of het bevalt.
Dat is niet heel erg ver bij mij vandaanquote:
op kamer?quote:
Tabakswal lijkt me inderdaad spannend om te wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg ver bij mij vandaanSpannend hoor
Een heleboel collega's van me zijn erheenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:20 schreef PteV het volgende:
Paupers united op de brinkaltijd leuk om even aapjes te gaan kijken
Maar dat is na vannacht, voorgoed voorbijquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef nijnja het volgende:
Ik zit hier dus op de zandweerd, bij de Albert Heijn en C1000, hoor ik net: "Jij denkt maar dat je alles mag, van mij TUDUUUTUUDUUUUU"
Wij hoorden ook al wat op de slaapkamer, ik was toch even bang dat de wekkerradio een eigen ik had ontwikkeld met bijbehorende slechte smaak..quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef nijnja het volgende:
Ik zit hier dus op de zandweerd, bij de Albert Heijn en C1000, hoor ik net: "Jij denkt maar dat je alles mag, van mij TUDUUUTUUDUUUUU"
Daarom waren ze dat podium aan het opbouwen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:43 schreef Sylvana het volgende:
Aaarrg, begint het eindelijk af te koelen, wil ik mn raam open zetten, heb ik hem maar heel snel weer dicht gedaan
Hollands Hits Festival![]()
Je buren wonen dan ook 500 meter verderop, of..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:39 schreef Chai het volgende:
Tvptje. Ik woon niet echt in Deventer, maar in het buitengebied in Lettele (de buren wonen al wel weer in Deventer) achter de vijfhoek zeg maar.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:29 schreef Silver_Shark het volgende:
godver ik kon 20minuten eerder thuis zijn maar een of andere mongool heeft bij het vlier voor de trein gesprongen ik ging eerst na zwolseweg ik wacht daar 5min was niks ik na borgele allemaal politie en brandweer ik helemaal na station fietsen en boxbergerweg genomen iemand voor de trein gesprongen
samenvatting: iemand voor de trein gesprongen bij borgele
En de conducteur die met zijn dekentje aan de gang moet niet te vergeten..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef nijnja het volgende:
[..]Dat je zelf dood wil, oke. Trein
... Doe het dan alleen ofzo, zoveel mensen hebben hier last van, zoals jij, maar wat ik nog erger vind is die machinist... Lekker hoor
Raalterweg?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:58 schreef Eutow het volgende:
Ook maar een tvp. Woon nu sinds een jaar in Deventer, aan de rand bij Schalkhaar.
gastquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef nijnja het volgende:
[..]Dat je zelf dood wil, oke. Trein
... Doe het dan alleen ofzo, zoveel mensen hebben hier last van, zoals jij, maar wat ik nog erger vind is die machinist... Lekker hoor
Ik heb je niet gezien? Waar lagen jullie dan? Wij op het eerste strandje (na de pont) aan de overkant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef nijnja het volgende:
Vandaag ook met m'n vriendin aan de IJssel gelegen
Ik lag vlakbij de snelweg daarzo, waar ook 2 kolken zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien? Waar lagen jullie dan? Wij op het eerste strandje (na de pont) aan de overkant.
Zon is nooit verkeerd. Aankomend weekend een waterpolo toernooi in Ter Apel, een soort bussloo. De zon mag zich daar ook wel laten zien vind ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:53 schreef Sylvana het volgende:
Das een heel eind bij ons vandaan geweest dan ja
Jammer dat het nu zulk slecht weer is. Heb nog 2.5 week vakantie en wil daar toch nog wel graag wat zon bij hebben.
God wat ben ik blij dat ik dat nog net gemist heb.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:43 schreef Sylvana het volgende:
Aaarrg, begint het eindelijk af te koelen, wil ik mn raam open zetten, heb ik hem maar heel snel weer dicht gedaan
Hollands Hits Festival![]()
En terechtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef _Loki het volgende:
[..]
God wat ben ik blij dat ik dat nog net gemist heb.
Ik heb je gezienquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kom op tvherman den blijker was bij ons.
citymoves ofzo, idd een teringherrie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:18 schreef _Loki het volgende:
Wat was dat gebeuren afgelopen weekend in het park? 0o''
jeuzus wat een herrie.
Het was erg gezellig, volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
citymoves ofzo, idd een teringherrie.
Dan gaan wij net als dit jaar weer precies dan op vakantie, klinkt niet echt als mijn/ons ding zegmaar..Het bedrijf waar ik werk heeft trouwens wel de geluidsmetingen gedaan, volgens mij viel het aantal klachten mee, of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het was erg gezellig, volgend jaar weer.
Terrasje pakken, het schijnt in te zijn van de spoorbrug af te springen, maar dat raad ik je af. Verder tja, bowlen ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef WasMachinator het volgende:
met school gaan we volgende week een dagje naar deventer, en nu vroeg ik me af wat er allemaal te beleven valt in deventer(of juist niet). iemand suggesties wat 's middags kunt doen?
Geen fuck te doen dus...quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Terrasje pakken, het schijnt in te zijn van de spoorbrug af te springen, maar dat raad ik je af. Verder tja, bowlen ofzo...
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Geen fuck te doen dus...
Ik zou (zeker in het geval van de middelbare school) gewoon lekker bij Maya, Bulls-Eye of de Blikken Deur gaan zitten...
Vooral erg gezellig einde weer met die hooligans / ruzie zoekers.quote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het was erg gezellig, volgend jaar weer.
Ik over een jaartjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:21 schreef _Loki het volgende:
Ik ga over een maandje verhuizen naar Deventer, ben benieuwd hoe het bevalt.
Het zou tijd wordenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik over een jaartjeals het goed is
Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
de grand cafe gedeelte sluit nu beter aan bij de restaurant gedeelde.. in de keuken hebben we een grotere pass gekregen.
Idem! Als het goed isquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik over een jaartjeals het goed is
hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..
We zaten er gisteren van zeg 18.30 tot 21.00, achterin de zaal tegen de serre aan zegmaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?
bronquote:Persbericht
08-10-2009
Herfstvakantie geen treinverkeer van en naar Deventer
Het treinverkeer van en naar Deventer ligt in oktober negen dagen stil. Het gaat om de herfstvakantie; 17 tot en met 25 oktober. In opdracht van ProRail vernieuwt VolkerRail spoor en wissels op station Deventer. Daarnaast vinden er diverse werkzaamheden plaats op de spoorlijnen van Deventer naar Zwolle, Deventer-Apeldoorn, Deventer-Zutphen en Deventer-Almelo. NS zet bussen in.
Diverse werkzaamheden
Naast de spoorvernieuwing op station Deventer, vernieuwt ProRail zes kilometer spoor tussen Zwolle en Olst. Een vernieuwde spoorbaan op betonnen dwarsliggers is onderhoudsarmer en stiller voor de omgeving. In Olst en Holten vinden bovendien perronwerkzaamheden plaats. Op de Zutphensestraat in Apeldoorn wordt in de betreffende week een betonnen tunnelbak onder het spoor geschoven. De tunnel zal uiteindelijk de spoorwegovergang vervangen, zodat de verkeersveiligheid ter plaatse verbetert. Ook in Rijssen komen twee tunnels onder het spoor. De IJsselbrug bij Deventer wordt geschilderd en in Rijssen en in Holten start ProRail met de bouw van geluidschermen. Het spoor van Deventer naar Zutphen ten slotte, wordt tijdens de herfstvakantie gebruikt voor de aan- en afvoer van werktreinen en materialen.
Overlast beperken
Door het combineren van de diverse spoorwerkzaamheden in de herfstvakantie probeert ProRail de overlast voor zowel het treinverkeer als de omgeving te beperken. Spoorwerkzaamheden gebeuren vaak ’s nachts en in rustige periodes zoals de vakantie, aangezien er dan minder treinreizigers zijn. Zo blijft de overlast door uitval van treinen zo beperkt mogelijk.
Gevolgen voor het treinverkeer
Gedurende bovengenoemde periode rijden er geen treinen van en naar Deventer. NS rijdt bussen in plaats van treinen op de trajecten rondom station Deventer. Reizigers kunnen voor exacte informatie over de gevolgen voor hun reis www.ns.nl raadplegen en op deze site de folder met omreisadviezen en bustijden downloaden, of bellen met 0900-9292 (¤ 0,70 per minuut). Ook NOS Teletekst pagina 754 geeft actuele informatie.
De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef boofer het volgende:
[..]
bron
Dat wordt dus een verplicht weekje niet werken....
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef piepster het volgende:
[..]
De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.
Hoezo moet je eerst een pendel nemen van Deventer CS naar de Scheg? Je kan toch ook gewoon op Deventer CS de NS-bus naar Apeldoorn pakken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:
[..]
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!
Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries
Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
bronquote:DEVENTER - Het treinverkeer in en rondom Deventer wordt vanaf zaterdag 17 oktober negen dagen lang stilgelegd (tot met 25 oktober). ProRail gebruikt deze periode om in de wijde regio allerlei werkzaamheden aan het spoor uit te voeren.
Vanwege de werkzaamheden rijden er in de herfstvakantie vanaf Deventer in het geheel geen treinen. Zowel in de richting Apeldoorn, Zwolle als Hengelo wordt gewerkt aan het spoor. De spoorlijn Deventer-Zutphen is niet beschikbaar vanwege de aanvoer van materialen. De stremming heeft grote gevolgen voor treinreizigers. Zij moeten omrijden of gebruik maken van de vloot aan bussen die de NS inzetten. Bij sportcentrum De Scheg wordt een tijdelijk busstation ingericht, vanwaar bussen in alle richtingen vertrekken. Tussen De Scheg en het NS-station in de binnenstad rijden pendelbussen. "Door werkzaamheden te combineren in een relatief rustige periode als de herfstvakantie hopen we de overlast te beperken", zegt André de Waard van ProRail.
Waarom laten ze die bussen niet gewoon van Deventer CS vertrekken? Nu moet je eerst naar De Scheg toe, terwijl de vorige keer toen er werkzaamheden op het spoor waren, Vertrokken de bussen gewoon van Deventer CS.quote:
Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:
[..]
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!
Jep, het is even (kortstondig) veel gedoe, maar de ervaring leert dat dit beter werkt/minder goodwill kost dan de werkzaamheden lang uitsmeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:
[..]
Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries
Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
Ik ga geen 30km fietsen door weer en wind om daarna nog 1 uur in de trein te zitten als ik nog genoeg vrije dagen heb. Ik heb aan 12 uur per dag echt wel genoeg, hoeven er geen 14 uur te worden...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.
nee, je moet echt naar Apeldoornquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:25 schreef nijnja het volgende:
En gaan er van- en tot Twello treinen? Want dan fiets ik daar wel heen vrijdag....
ik snap daar serieus helemaal niks van. Wanneer er een auto onder de trein komt, wordt alles goed en professioneel opgepakt. Ok, je hebt even vertraging, maar je kan wel weer weg. Maar oh wee als je een gepland onderhoud hebt. Dan zijn de aantal bussen ontoereikend, de chauffeurs onwetend over de route en ALTIJD klaagt ProRail over het feit dat er toch meer reizigers waren dan ze hadden voorspeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Sylvana het volgende:
Ja gelukkig wel, moest vanochtend van Almelo naar Deventer en vanmiddag van Deventer naar Hengelo en terug. Als ik dat met de bus had moeten doen was het niks geworden.
Wij hebben vorige week vrijdag 2 uur gedaan over Almelo-Deventer omdat de buschauffeur niet bekend was in Wierden en steeds het centrum inreed terwijl daar kermis was. Dus kwartier rondjes gereden daar en dus vet veel vertraging :S Zondagavond duurde het 1.5 uur, dus nog een uur langer dan normaal met de trein.
Inderdaad, wat was dat een ramp. Ik ben uiteindelijk met een lijnbus verdergegaan omdat we zoveel vertraging hadden met de trein, heb er een uur langer over gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Woussie1987 het volgende:
Gelukkig rijden ze nu wel weer van/naar Deventer
Nope was ik niet, ik zat gewoon thuis op de bankquote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
Sylvana, volgens mij heb ik jou gisteren gezien! Tegen half 8 bij de scheg, volgens mij ging jij richting schaatsbaan met 2 andere personen, vanuit een Volkswagen polo
. Ik zei hoi tegen jou
! Tenmisnte volgens mij was jij dat
!
NOUJA ZEG! Denk ik, ik zie een bekendequote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nope was ik niet, ik zat gewoon thuis op de bank
Dus nu heb je hoi gezegd tegen de verkeerde!quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
NOUJA ZEG! Denk ik, ik zie een bekende!
Nee hoor
Aaaw *knuf*quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
NOUJA ZEG! Denk ik, ik zie een bekende!
Nee hoor
Wat een rampquote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus nu heb je hoi gezegd tegen de verkeerde!
Dan zit ik op stagequote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aaaw *knuf*
Ga morgen om kwart over 10 's ochtends voor het station staan, kun je me daar zien
Ik ga dan net naar stage toe, hoef pas om 11 uur te beginnenquote:
Ik ben daar nog nooit geweest eerlijk gezegd, is me veel te druk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Ik had toch wel wat verhalen/foto's van het Dickens festival verwacht inderdaad..
Als je er op zondag zo rond 15.00 heen gaat is het ergste wel geweest kwamen we vorig jaar achter, maar het is eigenlijk op elk tijdstip schuifelen.. Wij lopen er meestal de vrijdag ervoor even in de pauze er doorheen, maar het is toch elk jaar het zelfde eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest eerlijk gezegd, is me veel te druk.
Ik ben er nu 2 keer geweest en dat vind ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Ik had toch wel wat verhalen/foto's van het Dickens festival verwacht inderdaad..
Dat zou ik je niet kunnen zeggen, zijn we nog nooit heen geweest eigenlijk.. Volgens mij moet je dat net even treffen met een optreden, de namen die ik zo zie staan zeggen me niks eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben er nu 2 keer geweest en dat vind ik wel genoeg.
Tussen Kerst en Oud en Nieuw gaan we naar Deventer, is dat humorfestival nog wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |