abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66193590
Waar ligt Deventer?

Stichting van Deventer

Op de plek waar Deventer nu ligt woonden al mensen vanaf de achtste eeuw. De IJssel speelde een belangrijke rol voor jagers, vissers, boeren en veehouders, die zich vestigden op de oever. Waarschijnlijk is de stad gesticht door de later heilig verklaarde Angelsaksische evangelist Lebu�nus (Liafwin), die in 768 de IJssel overstak, en een houten kerkje bouwde op de plek waar nu de naar hem genoemde Grote- of Lebu�nuskerk staat. Het is mogelijk dat Deventer zijn naam dankt aan het stadje Daventry in Engeland, waar Lebu�nus vandaan zou zijn gekomen, of naar een met hem meegereisde vriend met de naam

Hanzestad Tussen 1000 en 1500 werd Deventer een bloeiende handelsstad, die deel uitmaakte van het Hanzeverbond. De stad was ook een havenstad, grote schepen konden aan de kade aanleggen. De Schipbeek mondde vroeger uit aan de zuidkant van het centrum en vormde een natuurlijke haven. Ook werden er vanaf deze tijd vestingwerken gebouwd om de stad te kunnen verdedigen. In 1559 werd de stad zetel van een rooms-katholiek bisdom.

Geboren in Deventer Geert Groote (1340), grondlegger Moderne devotie (20 augustus 1384) Jan Pieterszoon Sweelinck (mei 1562), componist (16 oktober 1621) Jacob Revius (1568-1658), predikant en dichter Rutger Jan Schimmelpenninck (31 oktober 1761), Raadspensionaris (15 februari 1825) Albertus Jacobus Duymaer van Twist (20 februari 1809), politicus (3 december 1887) Albertus van Delden (21 februari 1828), politicus (8 november 1898) Henri Marchant (12 februari 1869), politicus (12 mei 1956) Gerrit Hendrik Kersten (6 augustus 1882), politicus, theoloog en predikant (6 september 1948) Han Hollander (5 oktober 1886), sportverslaggever (9 juli 1943) Han van Meegeren (10 oktober 1889), schilder en meestervervalser (30 december 1947) Leo Halle (26 januari 1906), voetbalkeeper (15 juni 1992) Jules Croiset (9 oktober 1937), acteur Bert van Marwijk (19 mei 1952), voetballer en voetbaltrainer Gertjan Verbeek (1 augustus 1962), voetballer en voetbaltrainer Ron Dekker (30 juni 1966), zwemmer Viktor Brand (19 februari 1971), presentator Paulien Huizinga (15 maart 1971), tv-presentatrice en schrijfster Victor Sikora (11 april 1978), voetballer

Vorige delen:

Deventer #1
Deventer # 2 - De mooiste stad aan heel de IJssel
Deventer #3: Echte liefde ontstaat alleen hier
Deventer #4: Meet in de Fred en Douwe?
Deventer #5: Zonder ranzige TT
Deventer #6: met een discotheek?
Deventer #7 *O* Carnaval *O*
Deventer #8 Lente op de Brink
Deventer #9 - Met een meet op aankomende zaterdag 13 mei!
Deventer #10 Dol op Deventer
Deventer #11 Met lekkere biertjes in de Heks
Deventer #12 Waar de een komt en de ander gaat...
Deventer#13 En ik ben niet bang voor de tandarts
Deventer#14 Binnenkort met extra perron!
Deventer #15 Wie er een topic afsluit, maakt een nieuwe.....
pi_66193622
tvptje
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66193654
Nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot het college:

Jan Terlouw gaat proberen om het college weer te lijmen. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Maar aangezien volgend jaar al de gemeenteraadsverkiezingen zijn, zou het wel handig zijn als ze het tot die tijd nog even weten te redden.

Edit: In het FB topic staat een nieuwe TT, was die zo snel ff vergeten, dus wordt aan gewerkt
pi_66193930
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:34:27 #5
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_66193949
Zijn we weer
pi_66195664
lekker lijmen, over precies een jaar hebben we alweer verkiezingen, kijken wie er tijdens deze lijm-ronde al bezig is met die verkiezingen...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_66196920
Zonder topictitel? Ik woon nu 2 jaar in Deventer, maar wat een bestuurlijk prutszooitje zit er telkens op zeg, ik kan me niet herinneren dat er een grote beslissing is genomen door de gemeenteraad
pi_66198735
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef PteV het volgende:
Zonder topictitel?
Zie mijn 2e berichtje, was ik zo snel ff vergeten, maar heb in het FB-topic al een verzoek om wijziging van de TT gedaan
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:46:16 #9
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_66198776
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:22 schreef fruityloop het volgende:
tvptje
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
Wat zij zeggen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_66201219
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
eens.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_66202366
tvp
pi_66206284
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

eens.
Oneens!
pi_66209688
hoi
pi_66224832
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef piepster het volgende:
hoi
niet eens een tvp?

ga klussen..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_66238526
ff een vraagje:

kent deventer nog een beetje een leuke carnaval of is het waardeloos?
(welke cafe's/disco's/zalen?)
pi_66238790
Zuigt. Alleen op de Brink doen enkele cafe's mee. Schalkhaar kent wel een (groter) feest.
pi_66239104
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef Applemooz het volgende:
Zuigt. Alleen op de Brink doen enkele cafe's mee. Schalkhaar kent wel een (groter) feest.
maar vergeleken bij het oosten en zuiden van nederland is het dus 3x niks....?
pi_66239675
duidelijk verschil. het leeft gelukkig gewoon niet. alaaf!
pi_66240683
Ik heb hem hier in Deventer 1 keer meegemaakt, maar vond het weinig aan. De optocht was wel leuk om ff te zien, maar niet spectaculair en er deden ook niet echt veel café's mee. De tent op de Brink ging ook om 6 uur 's avonds ofzo al dicht. Sinds vorig jaar vier ik het gezellig samen met Peter in Oldenzaal, daar is het toch een stuk groter allemaal
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:17:04 #20
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_66244178
tvp
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_66266867
Brand in het centrum!

Ik werk bij de SVB, en zie vanuit het raam dikke rookwolken, en er zijn 3 brandweerwagens en een politiewagen voorbij gekomen!

Weet iemand waar het precies is?
pi_66266973
ik zie niks vanaf de leeuwenbrug?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66267641
Ik weet al waar het is, een middenbrand op de Rijkmanstraat! handige site: http://www.alarmeringen.nl/
pi_66270323
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_66274172
quote:
Ook al heten ze de stentor tegenwoordig, het blijft het Deventer Lachblad: Felle brand in de Rijksmanstraat en dan een filmpje met maar een beetje rook
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_66274332
"gelukkig" was het iig niet een historisch pand waar de brand was, maar het appartementencomplex. Al blijft het natuurlijk kut als je appartement af fikt.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:36:12 #27
164018 nijnja
pi_66282606
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Ook al heten ze de stentor tegenwoordig, het blijft het Deventer Lachblad: Felle brand in de Rijksmanstraat en dan een filmpje met maar een beetje rook
Op de foto's zie je wel uitslaande vlammen
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_66292779
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef nijnja het volgende:

[..]

Op de foto's zie je wel uitslaande vlammen
OK.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:54:51 #29
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_66307187
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ff een vraagje:

kent deventer nog een beetje een leuke carnaval of is het waardeloos?
(welke cafe's/disco's/zalen?)
Ze hebben cafe de Pinkster aan de Diepenveenseweg helemaal omgebouwd tot een klein kasteeltje (doen ze elk jaar). Daar doen ze wel actief aan carnaval. De prinsen komen er ook elk jaar even langs om een biertje te drinken voordat ze aan het zware werk beginnen van de carnavalsoptocht. Ik zag gisteren ook dat ze, onder de naambordjes van Deventer, Stokvissengat hebben gehangen.

Maar je hoeft hier echt niet zoiets te verwachten als in het zuiden van het land
Ik hoor dat ze in Posterenk wel veel aan carnaval doen. Misschien kun je daar naartoe?

Dan over het stadskantoor. Ik kan niet beschrijven hoe blij ik was toen ik het nieuws hoorde dat het college was gevallen over het stadskantoor. Je kan veel zeggen over de PvdA (draaikonten inderdaad), maar ze hebben in ieder geval wel geluisterd naar hun achterban. Dat kun je niet zeggen van de CDA en GL. Ik snap niet waarom ze zoveel weerstand hebben om een andere locatie te onderzoeken voor de ambtenaren. Het gros van de ambtenarij van de gemeente hoeft echt niet midden in het centrum te zitten. Als je nou alleen de gemeentebalies daar plaatst en de ambtenaren die niks met de burgers te maken hebben nu gewoon in de Leeuwenbrug laat, dan is het toch een stuk goedkoper? (plus dat er nog veel andere voordelen aan zijn zoals: minder parkeerdruk in de stad van al die ambtenaren, geen sloop van al die oude panden, geen lelijk nieuw protserig stadskantoor. ~50miljoen euro besparing....)
pi_66307923
quote:
Als je nou alleen de gemeentebalies daar plaatst en de ambtenaren die niks met de burgers te maken hebben nu gewoon in de Leeuwenbrug laat, dan is het toch een stuk goedkoper?
Helemaal mee eens!

Bij de bibliotheek zijn ze wel minder blij met de val van het college. Nu zitten ze in een oud pand, met meubelen uit 1964 en zij willen heel graag naar een nieuw pand toe, de laatste jaren word er ook niks meer aan het pand gedaan enzo. En nu het college is gevallen zal het nog wel langer duren voordat zij weten waar ze aan toe zijn.
pi_66456050
LOl @ de nieuwe menukaart van cafetaria het Bijtje

Broodjes Bouwval, Steunpilaar, Toren van Pisa en Het broodje Scheefstand en plates De Verzakking, Springvloertegel, Half Pand en de Kiertjes en Spleten

Al is het natuurlijk wel erg triest hoe het er daar aan toe gaat in die bouwval, dit vind ik dan wel weer leuk bedacht
pi_66456373
Is het daar zo erg aan toe dan?
pi_66456454
Ja, die sloop van Euroland is echt goed mis gegaan, de hele boel bij het Bijtje is verzakt, deuren willen niet goed meer open/dicht, er zitten enorme scheuren in de muren enzo, is echt een bouwval.
pi_66457520
Ik wist niet dat die gesloopt was. (Zit al weer een poosje niet meer in Dèèèmtâh)

Dat anno 2009 nog zulke fouten gemaakt kunnen worden met een sloop. Typisch gevalletje van aansprakelijkheid, lijkt me...
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:18:03 #35
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_66457790
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef Sylvana het volgende:
LOl @ de nieuwe menukaart van cafetaria het Bijtje

Broodjes Bouwval, Steunpilaar, Toren van Pisa en Het broodje Scheefstand en plates De Verzakking, Springvloertegel, Half Pand en de Kiertjes en Spleten

Al is het natuurlijk wel erg triest hoe het er daar aan toe gaat in die bouwval, dit vind ik dan wel weer leuk bedacht
Geniaal
pi_66461733
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet dat die gesloopt was. (Zit al weer een poosje niet meer in Dèèèmtâh)

Dat anno 2009 nog zulke fouten gemaakt kunnen worden met een sloop. Typisch gevalletje van aansprakelijkheid, lijkt me...
Ja Euroland is verhuisd naar de Smedenstraat, en oude pand is gesloopt en komt een nieuw winkelpand ( van Telstar) met daarboven appartementen.
pi_66514991
Nou, het stadskantoor gaat er sowieso doorgedrukt worden....
pi_66515694
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Eveli het volgende:
Nou, het stadskantoor gaat er sowieso doorgedrukt worden....
Jup, helaas

Gaan er trouwens dinsdag nog andere mensen naar Sara Kroos?
pi_66563987
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]
Gaan er trouwens dinsdag nog andere mensen naar Sara Kroos?
Dat doen ze vast wel. P.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_66579103
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:03 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Dat doen ze vast wel. P.
Lol ja verwacht niet dat ik de enige in de zaal ben nee Maar bedoel van hier
  zondag 1 maart 2009 @ 16:19:44 #41
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_66584768
Hey Deventenaren!

mijn vriendin en ik willen binnenkort in Deventer gaan wonen omdat het ons een mooie stad lijkt die mooi centraal aan de A1 ligt.

We willen graag redelijk in de buurt van het centraal station omdat ik dagelijks met de trein naar Arnhem zal moeten. Maar wat zijn nu de wijken waar we echt uit moeten blijven en wat zijn de aanradertjes?

We hebben al leuke woningen gespot in de wijken
-Lange zandstraat
-Zandweert zuid
-Zwolseweg
-Ziekenhuis Geertruiden
-Rielerweg Oost

Jullie mening over die wijken?

Alvast bedankt!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_66586668
Toftof!

Mijn ideeën er over:

- Lange Zandstraat: afrader.
- Zwolseweg: erg goed, maar volgens mij ook erg duur.
- Geertruiden: volgens mij wel okay.
- Rielerweg: dikke afrader.
pi_66586742
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hey Deventenaren!

mijn vriendin en ik willen binnenkort in Deventer gaan wonen omdat het ons een mooie stad lijkt die mooi centraal aan de A1 ligt.

We willen graag redelijk in de buurt van het centraal station omdat ik dagelijks met de trein naar Arnhem zal moeten. Maar wat zijn nu de wijken waar we echt uit moeten blijven en wat zijn de aanradertjes?

-Lange zandstraat
-Zandweert zuid
-Zwolseweg
-Ziekenhuis Geertruiden
-Rielerweg Oost

Alvast bedankt!
Lange Zandstraat mwoah mwoah.. ik zou het niet doen..
Zandweerd Zuid.. ligt aan welke straat
Zwolseweg.. prima straat
Ziekenhuis Geertruiden.. ook prima
Rielerweg Oost.. zou ik niet doen.. beetje verpauperd
pi_66608773
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hey Deventenaren!

-Lange zandstraat
-Zandweert zuid
-Zwolseweg
-Ziekenhuis Geertruiden
-Rielerweg Oost

Alvast bedankt!
langezandstraat: nee
zanweerd zuid: Dat ligt er aan waar je precies zit
Zwolse weg: leuke buurt, leuke huizen
ziekenhuis Geertruiden: idem
rielerweg oost: hell no!
burgerweeshuis
pi_66608930
of anders Borgele is ook wel leuke wijk( omdat ik er woon) ongeveer 5 a 10min fietsen van station af.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_66609459
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:29 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

langezandstraat: nee
zanweerd zuid: Dat ligt er aan waar je precies zit
Zwolse weg: leuke buurt, leuke huizen
ziekenhuis Geertruiden: idem
rielerweg oost: hell no!
Zandweerd zuid, als je de 2e Weerdsweg bedoelt, dan kan ik je zeggen dat die foto's gemaakt zijn door een zeer begenadigd fotograaf, dat viel ons wat tegen, en de straatjes daar zijn soms erg smal... Zwolseweg is leuk idd, maar kan druk/rumoerig zijn.. Rielerweg zou ik ook niet doen..
pi_66619014
Misschien is Colmschate een optie? Kun je mooi op Station Deventer-Colmschate opstappen.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_66626186
Geweldig dat iedereen er het zelfde over denkt!

En idd @ Zandweerd; sommige delen zijn best okay. Van Vlotenlaan enzo...
  maandag 2 maart 2009 @ 21:14:07 #49
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_66631546
Bedankt voor alle antwoorden

Luistert nogal nauw dus in sommige wijken, zal even wat nader de straten toesplitsen:

Wijk - Straat
Lange zandstraat -Rectorsdreef
Zandweert zuid - Potterstraat
Zwolseweg - Thomas A Kempistraat
Ziekenhuis Geertruiden - Sweafkenstraat
Rielerweg Oost - Laat maar, die wordt het dus niet..

Ennuh, hoe is de Diepenveenseweg?

En bij Colmschate is inderdaad wel een station maar de verbinding naar Arnhem is ruk vanaf daar..

De huizen in Colmschate zien er echter wel leuk uit en de wijk ziet er ook groen uit. Is Colmschate overal even goed of valt dat tegen? Anders toch maar de auto als woon-werk vervoermiddel overwegen..

Wel lastig hoor, een huis zoeken in een stad die je niet goed kent..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_66633321
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden

Luistert nogal nauw dus in sommige wijken, zal even wat nader de straten toesplitsen:

Wijk - Straat
Lange zandstraat -Rectorsdreef
Zandweert zuid - Potterstraat
Zwolseweg - Thomas A Kempistraat
Ziekenhuis Geertruiden - Sweafkenstraat
Rielerweg Oost - Laat maar, die wordt het dus niet..

En bij Colmschate is inderdaad wel een station maar de verbinding naar Arnhem is ruk vanaf daar..

De huizen in Colmschate zien er echter wel leuk uit en de wijk ziet er ook groen uit. Is Colmschate overal even goed of valt dat tegen? Anders toch maar de auto als woon-werk vervoermiddel overwegen..

Wel lastig hoor, een huis zoeken in een stad die je niet goed kent..
De Potterstraat? Daar hebben wij ook net een huis gekocht.. Dus de buurt daar gaat wel wat achteruit de komende maanden..
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:28:32 #51
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_66656639
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
...
...
De diepenveenseweg is best een leuke straat om te wonen. Redelijk goedkope huisjes (de oneven nummers) en wat grotere huizen (de even nummers). Er zit een chinees aan, basisscholen in de buurt, maar het kan soms wel een beetje druk zijn en sommige wijken eromheen (rode dorp) zijn wat aan het verpauperen... Je bent er in ieder geval wel lekker snel op het station (binnen 5 min te belopen).

Houd er wel rekening mee (geld trouwens voor bijna heel deventer, behalve vijfhoek) dat het allemaal oude huizen zijn waar vaak niet de nodige reparaties aan zijn gedaan, dus check het bouwrapport goed!
pi_66662602
De achterkant va het station is ook nog Diepenveenseweg. Die straat loopt vanaf de Brinkgreverweg (achterkant van de Plus/Aldi) t/m de Ceintuurbaan.
Oneven t/m +/- nr 19 en even t/m +/- nr 78 staan aan het stuk tussen Brinkgreverweg en Hoge Hondstraat de rest staat in het stuk dat jij bedoelt. Het Postkantoor is nr 1.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:42:57 #53
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_66666857
Dat is waar, maar ik nam eigenlijk al automatisch aan dat hij dat stuk na de kruizing hoge hondstraat/diepenveenseweg bedoelde. Al staan er de laatste tijd ook in het eerste stukje mooie huizen te koop. Maar volgens mij is de wijk daarachter (voorstad-centrum? met smyrnastraat, scholtenstraat etc) ook niet heel erg denderend....of heb ik het mis?
pi_66667132
Is bijna allemaal koopwoning. Scholtenstraat = schoutenweg?
pi_66670128
Sara Kroos was echt leuk

Nou nog in april naar Javier Guzman en dan hopen dat er in het nieuwe seizoen van de schouwburg weer leuke voorstellingen zijn

Toch wel ideaal, zo'n schouwburg dichtbij, ben er vanavond gewoon alleen heen geweest, omdat het voor Peter geen doen is om zoiets doordeweeks te doen.
pi_66672745
Voorstad-centrum is op zich niet verkeerd. Erg net oogt het niet, maar heb er 3 jaar op kamers gezeten en nooit last van overlast gehad. Woonde overigens aan achterzijde en hoorde wel eens vervelende dingen. Wel 3x mee gemaakt dat in de buurt plantages zijn opgerold en dat er een kogel van de politie door de schutting kwam zetten. Familieruzie met brandstichting tot gevolg, maar heb er zelf nooit last van gehad of onveilig gevoeld. Het is alleen niet echt een mooie wijk, maar wel typisch oud-Deventers. Aan de kant van de Ceintuurbaan en Pauwelandstraat is de wijk wel beter. Ook qua huizen.

Oosterstraat is wel een leuk straatje. Op straat is het in de wijk doorgaans rustig. Ik heb in ieder geval weinig tot niets van hangjongeren vernomen.

Al met al is de wijk om meeste plekken wel ok, maar er zijn betere wijken in Deventer.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:31:19 #57
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_66679075
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef piepster het volgende:
Is bijna allemaal koopwoning. Scholtenstraat = schoutenweg?
ja...
Krijg je ervan als je met tien dingen tegelijk bezig bent.... misschien kunnen we eens een keertje een hints-avondje organiseren, zo te zien ben je er wel goed in
pi_66681409
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:31 schreef boofer het volgende:

[..]

ja...
Krijg je ervan als je met tien dingen tegelijk bezig bent.... misschien kunnen we eens een keertje een hints-avondje organiseren, zo te zien ben je er wel goed in
ze is postboo geweest en heeft nog steeds die tic...
burgerweeshuis
pi_66703153
Gna. Ga we nu het postcoderaadspelletje weer doen?
pi_66767082
pi_66768009
Allemachtig, nou woehoe, wat een crisis...
pi_66775845
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef lurf_doctor het volgende:
TT moet even aangepast
http://www.destentor.nl/r(...)-college-gelijmd.ece
Jammer, komt dat stadskantoor er waarschijnlijk toch :S
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:31:51 #63
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_66791828
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef lurf_doctor het volgende:
TT moet even aangepast
http://www.destentor.nl/r(...)-college-gelijmd.ece
Nee he!!!! Dat ga je toch niet menen!!
Wat een poppenkast weer, dit is toch gewoon niet te geloven. Wat zijn dit voor stomme spelletjes? En dat allemaal van ons belastinggeld! Ik had de gemeentepolitiek in moeten gaan, dan had ik gewoon door kunnen blijven puberen en maling aan alles en iedereen kunnen hebben, zonder ook maar bang te zijn voor consequenties! De politiek is ziek

Nu zul je dus zien dat er gewoon niks veranderd aan de plannen voor het nieuwe stadskantoor. De PvdA heeft zijn achterban tevreden (want ze hebben zelfs het collega laten vallen voor hun) en GL, CDA kunnen lekker hun megalomane projectje neerzetten... wat een waardeloze zooi zeg... bah
quote:
ze is postboo geweest en heeft nog steeds die tic...
Geinig, wel meer ex-postbodes hebben die tic. Jammer dat ik alleen 6jaar postbode in apeldoorn ben geweest en dus niet het postcode-raadspelletje met je kan doen, piepster...

[ Bericht 2% gewijzigd door boofer op 07-03-2009 09:32:16 (haakje verkeerd) ]
pi_66792618
Mja op zich wisten de meeste Deventernaren met gezond verstand al langer dat de politiek hier niet serieus dient te worden genomen....
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:34:16 #65
164018 nijnja
pi_66806113
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef ToT het volgende:
Geweldig dat iedereen er het zelfde over denkt!

En idd @ Zandweerd; sommige delen zijn best okay. Van Vlotenlaan enzo...
Daar werk ik en woon ik 1 seconde vandaag
Wie wil mij aanraken ?
pi_66818384
Werken op de Van Vlotenlaan? Waddan?
pi_66821063
Zandweerd heerst, vooral ten westen van de Van Vlotenlaan. Ik woon er ook.
pi_66823763
Gutver, kunnen we dit topic niet beter Zandweerd noemen
Ik woon er ook.
Fiets
pi_66825229
Zandweerd in the house!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_66828639
Voorstad-Centrum in da house XD (ok.. ruim een jaar geleden dan, maar mijn naambordje hangt er nog steeds LOL)
  zondag 8 maart 2009 @ 16:13:12 #71
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_66828934
Borgele
  zondag 8 maart 2009 @ 23:33:36 #72
164018 nijnja
pi_66845274
quote:
Op zondag 8 maart 2009 08:37 schreef ToT het volgende:
Werken op de Van Vlotenlaan? Waddan?
Kleuteropvang
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66853572
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Gutver, kunnen we dit topic niet beter Zandweerd noemen
Ik woon er ook.
Ik niet, ik woon lekker in het centrum maar mn stage zit oop de Zandweerd ( Wijkcentrum Zandbank op de Lange Zandstraat) Wat een zooitje is het in dat gedeelte zeg, straten die weken open liggen enzo. Fiets nou meestal maar gewoon via de Appelstraat en de Sallandstraat erheen.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:42 #74
164018 nijnja
pi_66915209
Mijn nieuwe stadslichtjes komen niet binnen . Ik heb ze vorige week woensdag besteld en nog niet binnen
pi_66926529
Ach, ik heb wat messen bij de airlmilesshop gekocht, en die geven geen leverdatum, maar leverweken aan.. Dus ergens de komende 2 weken kan ik een pakketje verwachten, en zo te lezen is dat nog selectvracht ook, dus dan moet ik uitkijken naar een zoekende pensionado in een brommobiel bij ons in de straat, dat gaat bijna nooit goed de 1e keer...
pi_66930544
Op het Broederenplein heb je nu ook een Wok it! zitten, lijkt me wel relaxed om daar keer eten te halen als ik geen zin heb om te koken. Stuk gezonder dan de snackbar, pizzeria of shoarmaboer.
pi_66931248
Thai in de Nieuwstraat is ook erg aan te raden voor wat betreft afhalen!
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:06:30 #78
164018 nijnja
pi_66942835
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef fruityloop het volgende:
Ach, ik heb wat messen bij de airlmilesshop gekocht, en die geven geen leverdatum, maar leverweken aan.. Dus ergens de komende 2 weken kan ik een pakketje verwachten, en zo te lezen is dat nog selectvracht ook, dus dan moet ik uitkijken naar een zoekende pensionado in een brommobiel bij ons in de straat, dat gaat bijna nooit goed de 1e keer...
Nou ik zou ze nu moeten hebben dus ik doe mooi een mailtje die kant op
pi_66943885
Nog meer mensen last gehad van de stroomstoring? Gisteren van 2 tot 5 zonder stroom gezeten omdat ze bij de Noorderbergsingel tijdens werkzaamheden een kabel hadden geraakt.
pi_66944794
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:36 schreef Sylvana het volgende:
Nog meer mensen last gehad van de stroomstoring? Gisteren van 2 tot 5 zonder stroom gezeten omdat ze bij de Noorderbergsingel tijdens werkzaamheden een kabel hadden geraakt.
We hadden hier in keizerslanden wel even een piekje oid toen bij jullie de stroom er weer opging volgens mij, maar geen storing.. En ja ik was thuis, want ze kwamen het glasvezel afmonteren tussen 12.30 en 17.00. 3x raden hoe laat ze kwamen? Juistem, 17.05, ik had nog wel gewoon kunnen gaan werken..
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:22:24 #81
164018 nijnja
pi_66945446
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:02 schreef fruityloop het volgende:

[..]

We hadden hier in keizerslanden wel even een piekje oid toen bij jullie de stroom er weer opging volgens mij, maar geen storing.. En ja ik was thuis, want ze kwamen het glasvezel afmonteren tussen 12.30 en 17.00. 3x raden hoe laat ze kwamen? Juistem, 17.05, ik had nog wel gewoon kunnen gaan werken..
Dat is echt gezeik ja, ze geven een tijd, we komen tussen 0900 en 1300, en dan is het of 0830 of 1330 ofzo
pi_66945557
Ik heb een keer gehad dat ze zeiden dat ze tussen 9.00 en 17.00 uur kwamen
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:25:51 #83
164018 nijnja
pi_66945571
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ze zeiden dat ze tussen 9.00 en 17.00 uur kwamen
En dan te vroeg of te laat zijn zeker ?
pi_66945630
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:25 schreef nijnja het volgende:

[..]

En dan te vroeg of te laat zijn zeker ?
Nee, maar ze waren wel aan de late kant, kwart voor 5 ofzo.
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:27:35 #85
164018 nijnja
pi_66945645
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, maar ze waren wel aan de late kant, kwart voor 5 ofzo.
Ja eigenlijk vind ik het nog asociaal ook, maargoed
pi_66949944
Idd, maar je doet er niks aan.

Iemand nog naar de opnames van Single geweest?
pi_66959206
Wel langs gelopen (de Dikke van Dale) in de lunchpauze, maar toen waren ze zo te zien al klaar..
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:12:22 #88
164018 nijnja
pi_66961577
Kan iemand mij uitleggen waarom ik heel graag voor de klas wil staan maar zelf absoluut geen zin heb om lessen te volgen ?
pi_66962150
Omdat je net zoals wij, lekker warm lag in bed vanmorgen?
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:37:36 #90
164018 nijnja
pi_66962296
Ja dat klopt, maar ondertussen zit ik al bijna 3 kwartier in alleen mn boxer op fok (en ander huiswerk te maken )
pi_67018471
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef nijnja het volgende:

[..]

Kleuteropvang
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gutvur, ik weet wie je bent
Ik doe daar altijd m'n boodschappen.
Fiets
pi_67018639
Tjah ik woon er niet meer, dus kan ik er niet meer achter komen!

Ik kwam zelf sowieso ook veel vaker bij Appie dan bij C1000 daar; veel prettiger winkelen en meer keuze.
pi_67100355
Weet iemand een kroeg/café in Deventer waar men op zaterdagavond voetbalwedstrijden laten zien op SPORT1 ? Ik zou a.s. zaterdag de wedstijd van FC Barcelona willen zien.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_67100915
De Alm!
pi_67103114
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef Applemooz het volgende:
De Alm!
Dank je! Jij zit er dus ook zaterdag?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_67103368
Dat weet ik nooit van tevoren :-)
De Alm is een van de weinige cafés met een soepel rookbeleid en het is er redelijk ontspannen...
pi_67103452
Hoor net van collega dat er een geldwagen bij de Aldi supermarkt op de beestenmarkt is overvallen..
pi_67104047
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef Applemooz het volgende:
Dat weet ik nooit van tevoren :-)
De Alm is een van de weinige cafés met een soepel rookbeleid en het is er redelijk ontspannen...
Mooi, nu weet ik in ieder geval waar ik terrecht kan en het is beter dan de wedstrijd belabberd volgen via een stream.
-weg, zie banmeldtopic-
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:07:27 #99
164018 nijnja
pi_67133976
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Gutvur, ik weet wie je bent
Ik doe daar altijd m'n boodschappen.
En wie ben jij dan wel niet ?
pi_67149314
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:07 schreef nijnja het volgende:

[..]

En wie ben jij dan wel niet ?
Gewoon zo'n klant
Ik herken je aan de hand van de foto in je fotoboek.
Fiets
  woensdag 18 maart 2009 @ 07:54:43 #101
164018 nijnja
pi_67159269
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Gewoon zo'n klant
Ik herken je aan de hand van de foto in je fotoboek.
Ah, ik jou niet aan de jouwe, die klant komt me niet bekend voor . Doe ik nog normaal als je langskomt? Ik ben namelijk bijna alleen maar aan de ouwehoer daar .
pi_67162019
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 07:54 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ah, ik jou niet aan de jouwe, die klant komt me niet bekend voor . Doe ik nog normaal als je langskomt? Ik ben namelijk bijna alleen maar aan de ouwehoer daar .
Over 2 maanden verhuizen we naar de Zanweerd, en zal de AH op de van Vlotenlaan onze vaste supermarkt worden, zal even naar je zwaaien dan..
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:02:22 #103
164018 nijnja
pi_67175452
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Over 2 maanden verhuizen we naar de Zanweerd, en zal de AH op de van Vlotenlaan onze vaste supermarkt worden, zal even naar je zwaaien dan..
Als ik dr dan nog werk. Ze geven me steeds minder uur . Deze week 13, volgende week 10, week daarna 6 ... Naaiers
pi_67179827
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:

[..]

Als ik dr dan nog werk. Ze geven me steeds minder uur . Deze week 13, volgende week 10, week daarna 6 ... Naaiers
Face it, je wordt gewoon ouder...
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:47:19 #105
164018 nijnja
pi_67203603
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Face it, je wordt gewoon ouder...
Heb het net na gevraagd, Oh, niet bewust gedaan, we kijken er vanavond naar, en dan zetten we je er gewoon 40 uur op. Ik zeg dat is ook lichtelijk overdreven, maari k krijg dus gewoon mijn uren terug .
pi_67206183
Netjes.. Volgens mijn neef, nu inmiddels assistent-bedrijfsleider áf bij AH, was de bovengrens ongeveer 18 jaar voro de parttimers, daarna worden ze te duur..
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:19:43 #107
164018 nijnja
pi_67210224
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef fruityloop het volgende:
Netjes.. Volgens mijn neef, nu inmiddels assistent-bedrijfsleider áf bij AH, was de bovengrens ongeveer 18 jaar voro de parttimers, daarna worden ze te duur..
Laatst iemand van 22 ontslagen, Verder even denken.

24 = 1x
23 = 2x
22 = 1x
21 = 4x
20 = 1x
19 = 2x

Dat zijn onze boven de 18ers
pi_67230431
Op een totaal van ~70 medewerkers gok ik? (ben alweer een poosje AH-er af, maar heb er tot mijn 25e als parttimer gewerkt)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:35:43 #109
164018 nijnja
pi_67239378
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:31 schreef fruityloop het volgende:
Op een totaal van ~70 medewerkers gok ik? (ben alweer een poosje AH-er af, maar heb er tot mijn 25e als parttimer gewerkt)
Zoiets denk ik wel ja, de vulploeg bestaat uit ongeveer 40 man, en dan nog brood/deli en de kassa. Kom je denk ik wel aan de 70.
pi_67266053
Terrasmeet!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:03:37 #111
164018 nijnja
pi_67267887
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:39 schreef Applemooz het volgende:
Terrasmeet!
* nijnja stemt voor
pi_67288602
Wij hebben lekker bij Mattie's Trattoria op het terras gezeten, espresso/cappuccino en beiden een lekker stuk tiramisu.. He jakkes, niks aan...
  zondag 22 maart 2009 @ 16:37:52 #113
164018 nijnja
pi_67297538
Dat klinkt gezellig
pi_67793153
deventer dood?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_67793372
Nee hoor, maar weinig te melden over Deventer, ben er niet zo heel veel, aangezien ik 4 dagen in de week in Almelo zit. Van het weekend naar Brussel geweest om het 2-jarig samenzijn met mn vriend te vieren, was erg leuk
pi_67807077
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef Sylvana het volgende:
Nee hoor, maar weinig te melden over Deventer, ben er niet zo heel veel, aangezien ik 4 dagen in de week in Almelo zit. Van het weekend naar Brussel geweest om het 2-jarig samenzijn met mn vriend te vieren, was erg leuk
Jij bent dan ook gelukkig niet de enige deventernaar die hier post, zijn er geen wifi hotspots @ ijssel?
  donderdag 9 april 2009 @ 01:20:03 #117
164018 nijnja
pi_67850990
De IJsel maakt nog steeds kans op het kampioenschap
pi_67874954
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Jij bent dan ook gelukkig niet de enige deventernaar die hier post, zijn er geen wifi hotspots @ ijssel?
Hmm, dat klinkt leuk jah, lekker aan de ijssel Fok!ken.
Misschien als je mazzel hebt, is er iemand met een onbeveilgd netwerkje
Fiets
  vrijdag 17 april 2009 @ 06:39:23 #119
164018 nijnja
pi_68095627
En het lekkere weer is weer voorbij
pi_68097927
Idd Van de week heerlijk aan de IJssel gelegen. Morgenavond naar Javier Guzman, echt zin in

Nou wachten tot mn huisgenoot thuis komt, ketel is weer eens stuk en heb dus geen warm water nu. Dus hoop dat hij snel thuis komt en hem reset, zodat ik kan douchen
pi_68098376
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:49 schreef Sylvana het volgende:
Idd Van de week heerlijk aan de IJssel gelegen. Morgenavond naar Javier Guzman, echt zin in

Nou wachten tot mn huisgenoot thuis komt, ketel is weer eens stuk en heb dus geen warm water nu. Dus hoop dat hij snel thuis komt en hem reset, zodat ik kan douchen
Dat is toch wel even online op te zoeken? Meestal is het een combinatie van 2 knopjes indrukken oid, of simpelweg even de stekker er uit halen..
pi_68098719
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is toch wel even online op te zoeken? Meestal is het een combinatie van 2 knopjes indrukken oid, of simpelweg even de stekker er uit halen..
Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:19:30 #123
164018 nijnja
pi_68098902
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....
Dat is wel een kutstreek dan
Sterkte met wachten
pi_68099021
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gewoon de hele stoppenkast langs gaan, je pakt vanzelf wel een keer de groep met de ketel lijkt me?
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:40:45 #125
164018 nijnja
pi_68099653
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Gewoon de hele stoppenkast langs gaan, je pakt vanzelf wel een keer de groep met de ketel lijkt me?
Ook een optie
pi_68102921
Nouja, het is gelukkig niet nodig geweest, want mn huisgenoot was er om 11 uur en nadat hij hem gereset had deed ie het weer, dus heb al lekker kunnen douchen En meteen Assendorp gebeld en die komen als het goed is dinsdagmiddag langs
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:40:04 #127
164018 nijnja
pi_68111184
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:06 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, het is gelukkig niet nodig geweest, want mn huisgenoot was er om 11 uur en nadat hij hem gereset had deed ie het weer, dus heb al lekker kunnen douchen En meteen Assendorp gebeld en die komen als het goed is dinsdagmiddag langs
Gelukkig maar
pi_68111229
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:

[..]

Gelukkig maar
Ja idd, toch wel erg lastig als je geen warm water hebt, eerst water moet koken als je wilt afwassen, niet kan douchen enzo.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:41:56 #129
164018 nijnja
pi_68111250
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd, toch wel erg lastig als je geen warm water hebt, eerst water moet koken als je wilt afwassen, niet kan douchen enzo.
Water koken voor afwassen, oldschool
Maar wel irritant ja. Heb je dr al vaker last van gehad dan?
pi_68112567
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:41 schreef nijnja het volgende:

[..]

Water koken voor afwassen, oldschool
Maar wel irritant ja. Heb je dr al vaker last van gehad dan?
Ja, vorig jaar hebben we er ook een tijd last van gehad. Toen bleek dat het gas niet werd afgevoerd, maar terugkwam in de ketel en dat hij dan afsloeg. Toen hebben ze een onderdeel vervangen, dat dat gas niet meer terug kon in de ketel, en daarna dus heel lang geen last meer van gehad. Tot nu. En nu geeft hij ook niet aan dat er wat mis is ofzo, het water hoeft niet bijgevuld te worden, hij staat gewoon op "good" maar toch moeten we hem zowat elke dag resetten om warm water te hebben. Dus ben erg benieuwd wat er nu mee aan de hand is.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:30:20 #131
164018 nijnja
pi_68113079
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, vorig jaar hebben we er ook een tijd last van gehad. Toen bleek dat het gas niet werd afgevoerd, maar terugkwam in de ketel en dat hij dan afsloeg. Toen hebben ze een onderdeel vervangen, dat dat gas niet meer terug kon in de ketel, en daarna dus heel lang geen last meer van gehad. Tot nu. En nu geeft hij ook niet aan dat er wat mis is ofzo, het water hoeft niet bijgevuld te worden, hij staat gewoon op "good" maar toch moeten we hem zowat elke dag resetten om warm water te hebben. Dus ben erg benieuwd wat er nu mee aan de hand is.
Indeed. Succes ermee, wel vervelend. Een vriedn van me heeft het ook waar hij op klamers zit, zit hij met 4 studenten, ook hele tijd de ketel.
pi_68115038
Thnx
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:38:41 #133
164018 nijnja
pi_68137196
Vrijdag naar de Efteling
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:41:15 #135
164018 nijnja
pi_68137266
ToT MEE?
pi_68184752
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
ToT MEE?
Nee helaas; vrijdag moet ik eigenlijk al naar een huwelijk van een collega toe, maar ik blijf ff thuis om in te pakken voor mijn vakantie.
Maar thx voor het aanbod!
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:43:51 #138
164018 nijnja
pi_68234329
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee helaas; vrijdag moet ik eigenlijk al naar een huwelijk van een collega toe, maar ik blijf ff thuis om in te pakken voor mijn vakantie.
Maar thx voor het aanbod!
Ah oke, had gekund
Succes met de vakantie, nouja het inpakken
pi_68246052
quote:

Forza Deventer.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:24:14 #140
164018 nijnja
pi_68311341
Vanmiddag met mn klas lekker geblowld en gegeten in de stad . Geweldig, dat bowlen! 2 jaar terug ofzo deed ik het best veel enzo, zat ik qua punten rond de 170 ofzo. Vandaag: Léon: 37 !!!
Maar 2e beurt gooide ik dus alweer 4 strikes en stond ik bovenaan, alleen na 6 of 7 beurten was onze tijd op, dat was wel stom.
Gebowld trouwens op de worp. En de terugweg dus met het pondje, mocht een klasgenoot niet mee want die had lopen fucken met deb oot, wat een held
pi_68311703
Geblowled? Dat is bowlen onder het genot van een dikke jonko?
pi_68312092
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef ToT het volgende:
Lol

Ik heb echt al heel lang niet meer gebowled, geblowed is korter geleden
  donderdag 23 april 2009 @ 20:10:40 #143
164018 nijnja
pi_68314832
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef ToT het volgende:
Dat zou je zeggen ja .
Nee het was gewoon met zo'n zware bal en kegels .
pi_68326512
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef nijnja het volgende:
het pondje
pi_68326524
quote:
Fiets
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:39:26 #146
164018 nijnja
pi_68353317
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:01 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Wat is er ?
pi_68360161
PonTje! Was me ook al opgevallen, maar ik vond "blowlen" leuker om je mee te plagen!
pi_68364503
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:39 schreef nijnja het volgende:

[..]

Wat is er ?
Je schrijft een halve kilo, terwijl je een heen-en-weer-bootje bedoeld
(niet erg hoor, maar een keine kon ik niet onderdrukken)
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:29:23 #149
164018 nijnja
pi_68364938
Dankjulliewel, sorry
Helemaal gelijk
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:01:49 #150
164018 nijnja
pi_68376006
En we kunnen nog steeds kampioen worden
pi_68462674
Aaarg, er zijn onderhoudswerkzaamheden van Ziggo en nu zit ik al sinds gistermiddag zonder tv en internet Aangezien ik druk bezig met solliciteren voor jaarstage nu maar ff in de bieb mail checken en sollicitatiebrieven versturen enzo. Maar wel erg lastig zo. En vorige week hebben ze de ketel gemaakt, maar heb ook geen warm water, dus ben lekker primitief aan het leven dus
  woensdag 29 april 2009 @ 10:15:41 #152
164018 nijnja
pi_68489290
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Sylvana het volgende:
Aaarg, er zijn onderhoudswerkzaamheden van Ziggo en nu zit ik al sinds gistermiddag zonder tv en internet Aangezien ik druk bezig met solliciteren voor jaarstage nu maar ff in de bieb mail checken en sollicitatiebrieven versturen enzo. Maar wel erg lastig zo. En vorige week hebben ze de ketel gemaakt, maar heb ook geen warm water, dus ben lekker primitief aan het leven dus
  woensdag 29 april 2009 @ 12:20:19 #153
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_68493724
Ziggo is een grote pauper provider.
Ik ben blij dat ik mijn ouders heb overgehaald om GlasHart te nemen.
pi_68531378
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef Blinker het volgende:
Ziggo is een grote pauper provider.
Ik ben blij dat ik mijn ouders heb overgehaald om GlasHart te nemen.
Nee dat is een topclub, het heeft 6(!) maanden geduurd voordat de huisaansluiting gerealiseerd werd, let wel, de kabels in het trottoir lagen er al 5 maanden, dit is sec de huisaansluiting. Toen ik te kennen gaf dat er in een half jaar veel kan veranderen, en ik inmiddels een nieuw huis (nog zonder glasvezel aansluiting) had gekocht, en ik dus netto 3 weken zou kunnen genieten van mijn glasvezel aansluiting, werd me doodleuk verteld dat verhuizen geen ontbindende factor is, en ik dus de rest v/h contract uit moest dienen.

Na me even kwaad gemaakt te hebben, kon ik er dan toch wel van af met betaling van 80 euro administratiekosten. Toen ik vroeg waar dat geld dan voor gebruikt was, aangezien ik 2 brieven had gehad in die 6 maanden, en ik niet eens een klantnummer had, werd het even stil. Na een aangetekende brief dan toch de bevestiging dat eea kosteloos geannuleerd werd, en de bevestigingsbrief daarvan was binnen, waarna ik doodleuk al 3x een brief heb ontvangen voor het plaatsen van het kabelmodem.. Heb ze keurig gebeld, maar bij de laatste keer duidelijk gemaakt dat ik niet blijf bellen, bij de volgende keer staan ze voor een dichte deur..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:17:20 #155
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_68546214
Tja, lastig. Hier alleen maar positieve dingen ervaren.
Lekker uitzending gemist kijken na het stappen en downloaden met 35mbit
pi_68551072
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Blinker het volgende:
Tja, lastig. Hier alleen maar positieve dingen ervaren.
Lekker uitzending gemist kijken na het stappen en downloaden met 35mbit
Ik heb al 9 jaar Ziggo/@home, en heb slechts 1x echt 2 dagen zonder verbinding gezeten. Verder heb ik daar 3 modemwissels en een verhuizing zonder problemen door staan.. Maar 35mbit is wel leuk voor hetzelfde geld van mijn Z3 abbo, dus ik ga in het nieuwe huis wel voor glasvezel..
pi_68552320
Ik heb al 2 keer eerder zo'n 1.5 week zonder internet gezeten bij @Home/Ziggo.

Nu doen internet/tv het nog steeds niet. Peter kwam gisteren bij mij om Koninginnedag te vieren, maar toen we op terrasje zaten en hoorden dat alles afgelast werd ivm de gebeurtenissen in Apeldoorn zijn we maar naar huis gegaan en 's avonds maar naar Almelo gegaan. Was eigenlijk de bedoeling dat Peter tot zaterdagavond zou blijven, maarja, zonder internet en tv schiet dat ook niet op.

Dus nu hier wel internet, heb vele bij te lezen en als ik dinsdag terug ga naar Deventer hoop ik echt dat het gemaakt is, anders word ik echt gek.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:58:38 #158
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_68555739
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik heb al 9 jaar Ziggo/@home, en heb slechts 1x echt 2 dagen zonder verbinding gezeten. Verder heb ik daar 3 modemwissels en een verhuizing zonder problemen door staan.. Maar 35mbit is wel leuk voor hetzelfde geld van mijn Z3 abbo, dus ik ga in het nieuwe huis wel voor glasvezel..
Ik heb denk ik 10 jaar Ziggo/@home gehad, ik vond het echt een drama.
Soms zat je echt een dag zonder internet, of dan was je ping opeens heel erg hoog.
Later met die drie-in-een pakketen werd het er niet beter op. Konden we alleen bellen die ook Ziggo hadden of je was opeens het hele weekend niet bereikbaar.

Wel denk ik weemoed terug naar mijn @home internetverbinding met 12kb/s upload
pi_68558568
De verdachte van de aanslag heeft hier in Deventer in het ziekenhuis gelegen en is hier overleden
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:37:33 #160
164018 nijnja
pi_68587630
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef Sylvana het volgende:
De verdachte van de aanslag heeft hier in Deventer in het ziekenhuis gelegen en is hier overleden
Hoe weet u dat ?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:04:37 #161
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_68589236
Stond gisteren op Nu.nl
pi_68611780
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Ik denk wel dat je van een dader mag spreken
pi_68613813
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef nijnja het volgende:

[..]

Hoe weet u dat ?
Stond in de Stentor
  zondag 3 mei 2009 @ 14:00:43 #164
164018 nijnja
pi_68617416
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Stond in de Stentor
Ah oke.

En wat lurf_doctor zei
  maandag 4 mei 2009 @ 20:29:30 #165
164018 nijnja
pi_68667821
Vandaag mn deuk even een beetje bij gewerkt, is an sich wel mooi maar moet nog veel meer plamuur op (maar het moest drogen, dus gekapt) Pics:
Zo was het

Nu:

Hierna uiteraard ook de rest van de auto bekeken en toen ging ik huilen

pi_68675414
Zo, net even een lekker rondje wezen hardlopen door deventer...wat is het park op de worp toch mooi
  dinsdag 5 mei 2009 @ 00:02:39 #167
164018 nijnja
pi_68677288
En 20
pi_68682863
congrats!
pi_68683155
Gefeliciteerd!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:24:49 #170
164018 nijnja
pi_68683619
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:48 schreef PteV het volgende:
congrats!
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:03 schreef fruityloop het volgende:
Gefeliciteerd!
Danke
pi_68684981
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
En 20
Gefeliciteerd

In Deventer nog steeds geen internet en tv, Ziggo
pi_68783504
Zo, ik ben ook weer in het land!

Komende week ben ik weer een paar keer in Deventer i.v.m. een cursus.
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:29:49 #173
164018 nijnja
pi_69040144
En kampioen, paar fotootjes van mij
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:32:54 #174
164018 nijnja
pi_69040288
Foto's van afgelopen zondag, kampioenswedstrijd

Inzwemmen, nummer 10 bij het steentje met 2 meter

Hier snoep ik de bal bij hun mid-voor weg (ik dus blauwe cap)

Nog een keer in gevecht met de mid-voor (die overigens niet heeft gescoord toen ik bij hem lag, wat ongeveer 18 van de 20 minuten is geweest )

Afstandsschot geblokt door mij

Een sprong langs hun mid-voor, naar de bal (die er nog niet ligt, maar onderweg is )
pi_69040584
Hehehe toffe actie-pica's man!
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:42:54 #176
164018 nijnja
pi_69040763
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef ToT het volgende:
Hehehe toffe actie-pica's man!
Danku danku

Overigens gewonnen met 5-2, dus kampioen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 05:19:04 #177
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_69044152
komen er eigenlijk wel eens fokkers in de elegast ?
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 07:38:06 #178
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_69044492
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 05:19 schreef Neerio het volgende:
komen er eigenlijk wel eens fokkers in de elegast ?
Vroeger kwam ik er wekelijks, maar sinds ik op kamers woon 1 á 2 keer in de maand.
pi_69051978
vroeger wel, als ik er nu ben op vrijdag of zaterdag, kan ik opgepakt worden wegens openbare dronkenschap.
burgerweeshuis
pi_69054131
Gefeliciteerd Léon en leuke foto's!

Ik heb eindelijk weer internet en tv thuis

Ze waren gewoon vergeten na die onderhoudswerkzaamheden de stekker in de wijkkast er weer in te doen

En daardoor dus bijna 3 weken zonder internet en tv gezeten
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:31:30 #181
164018 nijnja
pi_69062766
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Sylvana het volgende:

Ze waren gewoon vergeten na die onderhoudswerkzaamheden de stekker in de wijkkast er weer in te doen

Danke danke!

Dat is wel erg slim van ze, 3 weken!
pi_69070171
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Sylvana het volgende:

Dan kun je toch een deel van je abonnementskosten terugvragen?
pi_69070245
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef PteV het volgende:

[..]

Dan kun je toch een deel van je abonnementskosten terugvragen?
Ja, we krijgen het volledige bedrag terug ( dat kan al als de problemen na 48 uur nog niet zijn opgelost trouwens)
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:23:25 #184
164018 nijnja
pi_69083529
Oh ik ben echt slecht , ik heb nu 8 nieuwe cd's, dit brengt het totaal op 560 liedjes
SPOILER
pi_69886964
Wellicht toch zonder college:

DEVENTER - GroenLinks, CDA en VVD willen niet langer samenwerken met de PvdA in het Deventer stadsbestuur. Ook de veelbesproken plannen voor een nieuw stadskantoor met bibliotheek kunnen in de prullenbak. Dat hebben de fracties dinsdagochtend bekend gemaakt.

Aanleiding voor het opzeggen van het vertrouwen is het 'gebrek aan bestuurlijke kracht en leiderschap van de huidige PvdA-fractie en wethouders in en rondom het dossier stadskantoor', staat geschreven in een gezamenlijke verklaring van GroenLinks, CDA en VVD.

De drie partijen zullen morgen tijdens de vergadering van de gemeenteraad de twee PvdA-wethouders, Jos Fleskes en Andries van den Berg, oproepen hun portefeuilles neer te leggen. Er is geen basis meer voor verdere samenwerking. GroenLinks, CDA en VVD willen samen in het college de stad blijven besturen. Deze samenwerking kan echter niet meer rekenen op een meerderheid in de raad. Maart volgend jaar zijn er verkiezingen voor de gemeenteraad.

GroenLinks, CDA en VVD willen 'verder geen energie meer steken' in de plannen voor de bouw van een stadskantoor en bibliotheek aan het Grote Kerkhof. Aan die plannen is vele jaren gewerkt en eind deze maand moest de raad definitief oordelen over het plan dat vele voor- en tegenstanders kent. GroenLinks, CDA en VVD zien geen andere uitweg uit de politieke impasse, maar tonen zich desondanks 'teleurgesteld' over het afblazen van de plannen.

De drie partijen willen op dit moment geen nadere toelichting geven. Morgen leggen ze tijdens de raadsvergadering een verklaring af.

bron
burgerweeshuis
pi_69889822
ik krijg een beetje een deja-vu
pi_69889841

[ Bericht 100% gewijzigd door brunette82 op 10-06-2009 10:32:49 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:43:18 #188
164018 nijnja
pi_69894259
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef brunette82 het volgende:
Vanmiddag weer heerlijk makkelijk mn auto in zn achteruit in een -smal- parkeervak
pi_70045423
Heerlijk naar buiten turen en al die mensensjes voor bij zien slenteren in en om de stad en zelf binnen zitten zwoegen als he lekker weer is :S tjah....
wat doen we er aan he xD
pi_70527315
Vanaf donderdag weer Deventer op Stelten en dit jaar ben ik wel in Deventer, dus ga denk ik wel ff kijken van het weekend
pi_70527823
Ja da's altijd wel cool!
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:15:33 #192
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_70556190
ik kom op tv herman den blijker was bij ons.
pi_70557258
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Jij bent de kok van de Keizerskroon? Cool Heb het in de krant gelezen
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:49:55 #194
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_70557324
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jij bent de kok van de Keizerskroon? Cool Heb het in de krant gelezen
ik ben een van de koks van keizerskroon
pi_70557823
Weet je ook wanneer het op tv komt? "Het najaar" is zo vaag
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:13:02 #196
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_70558072
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Weet je ook wanneer het op tv komt? "Het najaar" is zo vaag
midden september zei een van de producenten
pi_70558664
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:13 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

midden september zei een van de producenten
Oke thnx! Wat vind jij van de veranderingen die hij heeft doorgevoerd?
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:43:58 #198
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_70559217
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oke thnx! Wat vind jij van de veranderingen die hij heeft doorgevoerd?
de grand cafe gedeelte sluit nu beter aan bij de restaurant gedeelde.. in de keuken hebben we een grotere pass gekregen.
pi_70560013
Grappig, wij liepen er in de pauze langs, en vingen al zoiets op..
pi_70562743
Ik liep er net ook langs, zat een grote groep op het terras en die waren er ook druk over aan het praten
pi_70607356
FRANKENSTEIN!
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_70608098
Ik ben niet geweest, maar de foto's in de krant zagen er cool uit

Denk dat we vanavond wel ff de stad in lopen en anders morgen of zondag wel
pi_70709223
Deventer op Stelten was echt cool Heb de voorstelling van Tuig in het Worpplantsoen gezien en gisteren van 13-17 op de Brink op een terrasje gezeten en verschillende acts gezien Heb ook foto's gemaakt, die zal ik later wel posten ( hier of een linkje naar mn weblog)

Zaterdagavond is er ook nog een negentienjarige jongen van de spoorbrug afgesprongen en niet meer boven water gekomen. Vanmiddag is de zoekactie gestaakt, ze hebben hem nog steeds niet gevonden.

Snap echt niet dat mensen dat doen, is echt zo gevaarlijk. Je gaat je leven toch niet riskeren om een beetje stoer te doen tegenover je vrienden?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:42:32 #204
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_70737266
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef Sylvana het volgende:
Deventer op Stelten was echt cool Heb de voorstelling van Tuig in het Worpplantsoen gezien en gisteren van 13-17 op de Brink op een terrasje gezeten en verschillende acts gezien Heb ook foto's gemaakt, die zal ik later wel posten ( hier of een linkje naar mn weblog)

Zaterdagavond is er ook nog een negentienjarige jongen van de spoorbrug afgesprongen en niet meer boven water gekomen. Vanmiddag is de zoekactie gestaakt, ze hebben hem nog steeds niet gevonden.

Snap echt niet dat mensen dat doen, is echt zo gevaarlijk. Je gaat je leven toch niet riskeren om een beetje stoer te doen tegenover je vrienden?
had gehoord dat hij eerst had gedronken in de stad en toen gaan zwemmen bij de ijssel.
pi_70786060
Mooi stom dan...

De foto's van Deventer op Stelten staan op mijn fotografieweblog
pi_70869066
Ik ga over een maandje verhuizen naar Deventer, ben benieuwd hoe het bevalt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:12:34 #207
164018 nijnja
pi_70872722
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:21 schreef _Loki het volgende:
Ik ga over een maandje verhuizen naar Deventer, ben benieuwd hoe of het bevalt.
Heel goed, waar ergens ?
pi_70877540
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:12 schreef nijnja het volgende:

[..]

Heel goed, waar ergens ?
Tabakswal
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:07:30 #209
164018 nijnja
pi_70878061
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef _Loki het volgende:

[..]

Tabakswal
Dat is niet heel erg ver bij mij vandaan Spannend hoor
  zondag 12 juli 2009 @ 03:11:17 #210
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_70893373
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef _Loki het volgende:

[..]

Tabakswal
op kamer?
pi_71036180
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:07 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dat is niet heel erg ver bij mij vandaan Spannend hoor
Tabakswal lijkt me inderdaad spannend om te wonen

* Sabelhout woont nu nog in Deventer, maar de plannen zijn om in 2010 weer terug naar Apeldoorn te gaan.
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
pi_71044013
quote:
Op zondag 12 juli 2009 03:11 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

op kamer?
Jazeker
pi_71045281
Aaarrg, begint het eindelijk af te koelen, wil ik mn raam open zetten, heb ik hem maar heel snel weer dicht gedaan

Hollands Hits Festival
pi_71046152
Paupers united op de brink altijd leuk om even aapjes te gaan kijken
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:28:36 #215
164018 nijnja
pi_71046382
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:20 schreef PteV het volgende:
Paupers united op de brink altijd leuk om even aapjes te gaan kijken
Een heleboel collega's van me zijn erheen !!
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:29:01 #216
164018 nijnja
pi_71048183
Ik zit hier dus op de zandweerd, bij de Albert Heijn en C1000, hoor ik net: "Jij denkt maar dat je alles mag, van mij TUDUUUTUUDUUUUU"
pi_71048957
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef nijnja het volgende:
Ik zit hier dus op de zandweerd, bij de Albert Heijn en C1000, hoor ik net: "Jij denkt maar dat je alles mag, van mij TUDUUUTUUDUUUUU"
Maar dat is na vannacht, voorgoed voorbij

Bij de voetbal draaien ze die ook altijd, ken hem dus redelijk inmiddels

Trouwens, echt vet cool, ze hebben hier dus van de week glasvezel aangelegd en de stratenmakers hebben gewoon een berg zand over de straat heen gegooid, niet uitgeveegd ofzo en nou ging vanavond die man van Aldino Moda in zn dure maatpak de straat staan vegen
pi_71057005
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef nijnja het volgende:
Wij hoorden ook al wat op de slaapkamer, ik was toch even bang dat de wekkerradio een eigen ik had ontwikkeld met bijbehorende slechte smaak..
pi_71057092
Tvptje. Ik woon niet echt in Deventer, maar in het buitengebied in Lettele (de buren wonen al wel weer in Deventer ) achter de vijfhoek zeg maar.
pi_71097842
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:43 schreef Sylvana het volgende:
Aaarrg, begint het eindelijk af te koelen, wil ik mn raam open zetten, heb ik hem maar heel snel weer dicht gedaan

Hollands Hits Festival
Daarom waren ze dat podium aan het opbouwen.
Niks van gemerkt verder gelukkig.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:47:37 #221
164018 nijnja
pi_71103643
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:39 schreef Chai het volgende:
Tvptje. Ik woon niet echt in Deventer, maar in het buitengebied in Lettele (de buren wonen al wel weer in Deventer ) achter de vijfhoek zeg maar.
Je buren wonen dan ook 500 meter verderop, of.. ?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:29:09 #222
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_71167400
godver ik kon 20minuten eerder thuis zijn maar een of andere mongool heeft bij het vlier voor de trein gesprongen ik ging eerst na zwolseweg ik wacht daar 5min was niks ik na borgele allemaal politie en brandweer ik helemaal na station fietsen en boxbergerweg genomen iemand voor de trein gesprongen

samenvatting: iemand voor de trein gesprongen bij borgele
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:13:20 #223
164018 nijnja
pi_71168119
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:29 schreef Silver_Shark het volgende:
godver ik kon 20minuten eerder thuis zijn maar een of andere mongool heeft bij het vlier voor de trein gesprongen ik ging eerst na zwolseweg ik wacht daar 5min was niks ik na borgele allemaal politie en brandweer ik helemaal na station fietsen en boxbergerweg genomen iemand voor de trein gesprongen

samenvatting: iemand voor de trein gesprongen bij borgele
Dat je zelf dood wil, oke. Trein ... Doe het dan alleen ofzo, zoveel mensen hebben hier last van, zoals jij, maar wat ik nog erger vind is die machinist... Lekker hoor
pi_71170136
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dat je zelf dood wil, oke. Trein ... Doe het dan alleen ofzo, zoveel mensen hebben hier last van, zoals jij, maar wat ik nog erger vind is die machinist... Lekker hoor
En de conducteur die met zijn dekentje aan de gang moet niet te vergeten.. Het blijft iets raars, een jongen bij mij uit de brugklas vroeger fietste met wat vrienden door Leeuwarden, en ze moesten stoppen voor de aankomende trein uit Groningen. Zegt hij doodleuk tegen een vriend, "wil je mijn fiets even vasthouden" en hij loopt zo onder de spoorbomen door..... Zijn ouders waren gescheiden, maar gingen het opnieuw proberen, hij had goede tentamen cijfers en een lieve vriendin.. Tot op heden is zijn motivatie hiervoor een groot mysterie..

Ik moet trouwens nog wel steeds wennen om onze container buiten aan de straat te zetten, dat hoefde in het appartement niet, maar die sallcon ophaalservice voor het glas en papier is dan wel weer erg gemakkelijk..
pi_71324584
Ook maar een tvp. Woon nu sinds een jaar in Deventer, aan de rand bij Schalkhaar.
  zondag 26 juli 2009 @ 17:41:49 #226
164018 nijnja
pi_71343498
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:58 schreef Eutow het volgende:
Ook maar een tvp. Woon nu sinds een jaar in Deventer, aan de rand bij Schalkhaar.
Raalterweg?
pi_71347431
Nee, Wezenland
pi_71487747
Zondag de boekenmarkt.
pi_71527506
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef nijnja het volgende:

[..]

gast

alsof iemand die zelfmoord wil plegen zo redeneert.
pi_71554179
met boekenmarkt werken in de horeca is zo not done
pi_71608590
Beetje jammer dat het zo'n kutweer was met de boekenmarkt, anders waren we er wel heen gegaan. Maar nu echt niet

Vandaag was het een stuk beter weer, heerlijk aan de IJssel gelegen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:17:22 #232
164018 nijnja
pi_71610570
Vandaag ook met m'n vriendin aan de IJssel gelegen
Morgen heerlijk naar Texel, dus is Deventer een week hartstikke veilig. Onee, babybel is er nog... Nouja, ietsje veiliger.
pi_71611361
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef nijnja het volgende:
Vandaag ook met m'n vriendin aan de IJssel gelegen
Ik heb je niet gezien? Waar lagen jullie dan? Wij op het eerste strandje (na de pont) aan de overkant.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:25:51 #234
164018 nijnja
pi_71820575
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb je niet gezien? Waar lagen jullie dan? Wij op het eerste strandje (na de pont) aan de overkant.
Ik lag vlakbij de snelweg daarzo, waar ook 2 kolken zijn . Lekker in het gras
pi_71823051
Das een heel eind bij ons vandaan geweest dan ja

Jammer dat het nu zulk slecht weer is. Heb nog 2.5 week vakantie en wil daar toch nog wel graag wat zon bij hebben.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:14:09 #236
164018 nijnja
pi_71823576
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:53 schreef Sylvana het volgende:
Das een heel eind bij ons vandaan geweest dan ja

Jammer dat het nu zulk slecht weer is. Heb nog 2.5 week vakantie en wil daar toch nog wel graag wat zon bij hebben.
Zon is nooit verkeerd. Aankomend weekend een waterpolo toernooi in Ter Apel, een soort bussloo. De zon mag zich daar ook wel laten zien vind ik.
pi_71863033
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:43 schreef Sylvana het volgende:

Hollands Hits Festival
God wat ben ik blij dat ik dat nog net gemist heb.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:36:51 #238
164018 nijnja
pi_71863578
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef _Loki het volgende:

[..]

God wat ben ik blij dat ik dat nog net gemist heb.
En terecht
pi_72456396
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik heb je gezien

Leuke aflevering,hoe gaat het nu? Heeft Mario alles al weer teruggedraaid of toch nog wel dingen in stand gehouden? Wel cool van die biologische producten en dat broodje kaas is ook wel erg verbeterd En de keuken ziet er ook een stuk beter uit zo En werkt die nieuwe chef nog bij jullie?
pi_72460277
Wat was dat gebeuren afgelopen weekend in het park? 0o''
jeuzus wat een herrie.
pi_72461908
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:18 schreef _Loki het volgende:
Wat was dat gebeuren afgelopen weekend in het park? 0o''
jeuzus wat een herrie.
citymoves ofzo, idd een teringherrie.
  zondag 6 september 2009 @ 11:57:01 #242
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_72481864
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

citymoves ofzo, idd een teringherrie.
Het was erg gezellig, volgend jaar weer.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_72482449
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef t-8one het volgende:

[..]

Dan gaan wij net als dit jaar weer precies dan op vakantie, klinkt niet echt als mijn/ons ding zegmaar..Het bedrijf waar ik werk heeft trouwens wel de geluidsmetingen gedaan, volgens mij viel het aantal klachten mee, of niet?
pi_72750145
met school gaan we volgende week een dagje naar deventer, en nu vroeg ik me af wat er allemaal te beleven valt in deventer(of juist niet). iemand suggesties wat 's middags kunt doen?
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:04:51 #245
164018 nijnja
pi_72760069
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef WasMachinator het volgende:
met school gaan we volgende week een dagje naar deventer, en nu vroeg ik me af wat er allemaal te beleven valt in deventer(of juist niet). iemand suggesties wat 's middags kunt doen?
Terrasje pakken, het schijnt in te zijn van de spoorbrug af te springen, maar dat raad ik je af. Verder tja, bowlen ofzo ...
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:12:49 #246
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_72760313
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef nijnja het volgende:

[..]

Terrasje pakken, het schijnt in te zijn van de spoorbrug af te springen, maar dat raad ik je af. Verder tja, bowlen ofzo ...
Geen fuck te doen dus...

Ik zou (zeker in het geval van de middelbare school) gewoon lekker bij Maya, Bulls-Eye of de Blikken Deur gaan zitten...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:15:32 #247
164018 nijnja
pi_72760407
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef whoops het volgende:

[..]

Geen fuck te doen dus...

Ik zou (zeker in het geval van de middelbare school) gewoon lekker bij Maya, Bulls-Eye of de Blikken Deur gaan zitten...
Haha inderdaad , serieus ik zou hier, als ik hier niet geboren was, ook nooit naartoe gaan ... Het is wel gezellig enzo, maar om nou te zeggen dat er veel te doen is...
pi_73072925
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef t-8one het volgende:

[..]

Vooral erg gezellig einde weer met die hooligans / ruzie zoekers.
Die is toCh vEt aAngEk0ekt J0nguHh..
pi_73073296
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:21 schreef _Loki het volgende:
Ik ga over een maandje verhuizen naar Deventer, ben benieuwd hoe het bevalt.
Ik over een jaartje als het goed is
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73077976
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het zou tijd worden
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_73078138
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef Fha het volgende:

[..]

Het zou tijd worden
Donderopman
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73289173
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

de grand cafe gedeelte sluit nu beter aan bij de restaurant gedeelde.. in de keuken hebben we een grotere pass gekregen.
Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:19:38 #253
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_73289966
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Idem! Als het goed is
pi_73295133
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..
hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:59:47 #255
164018 nijnja
pi_73297978
Ziek in Deventer .
En nu naar school, daarna Swift lostrappen... Als jullie dus wat vaags snel voorbij zien komen
pi_73298540
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 01:33 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?
We zaten er gisteren van zeg 18.30 tot 21.00, achterin de zaal tegen de serre aan zegmaar.
pi_73300903
We zaten zeker gek te doen op de muziek van Red hot chili peppers.
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:36:43 #258
164018 nijnja
pi_73349824
Vandaag Muse-tribute in 't Hof
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:07:00 #259
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73542600
quote:
Persbericht

08-10-2009
Herfstvakantie geen treinverkeer van en naar Deventer
Het treinverkeer van en naar Deventer ligt in oktober negen dagen stil. Het gaat om de herfstvakantie; 17 tot en met 25 oktober. In opdracht van ProRail vernieuwt VolkerRail spoor en wissels op station Deventer. Daarnaast vinden er diverse werkzaamheden plaats op de spoorlijnen van Deventer naar Zwolle, Deventer-Apeldoorn, Deventer-Zutphen en Deventer-Almelo. NS zet bussen in.

Diverse werkzaamheden
Naast de spoorvernieuwing op station Deventer, vernieuwt ProRail zes kilometer spoor tussen Zwolle en Olst. Een vernieuwde spoorbaan op betonnen dwarsliggers is onderhoudsarmer en stiller voor de omgeving. In Olst en Holten vinden bovendien perronwerkzaamheden plaats. Op de Zutphensestraat in Apeldoorn wordt in de betreffende week een betonnen tunnelbak onder het spoor geschoven. De tunnel zal uiteindelijk de spoorwegovergang vervangen, zodat de verkeersveiligheid ter plaatse verbetert. Ook in Rijssen komen twee tunnels onder het spoor. De IJsselbrug bij Deventer wordt geschilderd en in Rijssen en in Holten start ProRail met de bouw van geluidschermen. Het spoor van Deventer naar Zutphen ten slotte, wordt tijdens de herfstvakantie gebruikt voor de aan- en afvoer van werktreinen en materialen.

Overlast beperken
Door het combineren van de diverse spoorwerkzaamheden in de herfstvakantie probeert ProRail de overlast voor zowel het treinverkeer als de omgeving te beperken. Spoorwerkzaamheden gebeuren vaak ’s nachts en in rustige periodes zoals de vakantie, aangezien er dan minder treinreizigers zijn. Zo blijft de overlast door uitval van treinen zo beperkt mogelijk.

Gevolgen voor het treinverkeer
Gedurende bovengenoemde periode rijden er geen treinen van en naar Deventer. NS rijdt bussen in plaats van treinen op de trajecten rondom station Deventer. Reizigers kunnen voor exacte informatie over de gevolgen voor hun reis www.ns.nl raadplegen en op deze site de folder met omreisadviezen en bustijden downloaden, of bellen met 0900-9292 (¤ 0,70 per minuut). Ook NOS Teletekst pagina 754 geeft actuele informatie.
bron

Dat wordt dus een verplicht weekje niet werken....
pi_73574710
Ik moet gewoon stagelopen in Almelo, dus ik blijf maar verplicht een weekje bij mn vriend ( normaal ben ik op dinsdag en donderdag in Deventer)
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:45:40 #261
164018 nijnja
pi_73574927
Ik hoop dan op een stunt dat de IJsselbrug dan opeens knalrood wordt ofzo!
pi_73601387
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef boofer het volgende:

[..]

bron

Dat wordt dus een verplicht weekje niet werken....
De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:56:23 #263
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73619205
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef piepster het volgende:

[..]

De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!

Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries

Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
pi_73621612
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:

[..]

De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!

Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries

Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
Hoezo moet je eerst een pendel nemen van Deventer CS naar de Scheg? Je kan toch ook gewoon op Deventer CS de NS-bus naar Apeldoorn pakken?
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:03:45 #265
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73622174
quote:
DEVENTER - Het treinverkeer in en rondom Deventer wordt vanaf zaterdag 17 oktober negen dagen lang stilgelegd (tot met 25 oktober). ProRail gebruikt deze periode om in de wijde regio allerlei werkzaamheden aan het spoor uit te voeren.

Vanwege de werkzaamheden rijden er in de herfstvakantie vanaf Deventer in het geheel geen treinen. Zowel in de richting Apeldoorn, Zwolle als Hengelo wordt gewerkt aan het spoor. De spoorlijn Deventer-Zutphen is niet beschikbaar vanwege de aanvoer van materialen. De stremming heeft grote gevolgen voor treinreizigers. Zij moeten omrijden of gebruik maken van de vloot aan bussen die de NS inzetten. Bij sportcentrum De Scheg wordt een tijdelijk busstation ingericht, vanwaar bussen in alle richtingen vertrekken. Tussen De Scheg en het NS-station in de binnenstad rijden pendelbussen. "Door werkzaamheden te combineren in een relatief rustige periode als de herfstvakantie hopen we de overlast te beperken", zegt André de Waard van ProRail.
bron
pi_73622327
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef boofer het volgende:

[..]

bron
Waarom laten ze die bussen niet gewoon van Deventer CS vertrekken? Nu moet je eerst naar De Scheg toe, terwijl de vorige keer toen er werkzaamheden op het spoor waren, Vertrokken de bussen gewoon van Deventer CS.

Edit: http://www.prorail.nl/Per(...)ennaarDeventer1.aspx Hier staat trouwens niks van de tijdelijke busstation bij de Scheg, en op www.ns.nl zeggen ze ook dat de bus vanaf Deventer CS vertrekt(Nouja, er word niet aangegeven dat je eerst naar De Scheg moet)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2009 20:10:06 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:49:49 #267
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73624491
Vorige keren waren er niet zoveel sporen die er uit lagen. Dan ging het elke keer maar om een richting. Nu ligt echt alles eruit, dus zijn er wat meer bussen nodig. Ik denk dat er bij het CS niet genoeg parkeerplek is voor alle bussen en bij de Scheg hebben ze een erg grote parkeerplaats.
pi_73642586
Scheg heeft meer ruimte om de bussen te kunnen herbergen inderdaad.
burgerweeshuis
pi_73662172
Ha nog meer Deventernaren,

Dat zal dan wel rustig worden volgende week op mijn balkon, zonder al dat treinverkeer
pi_73673564
quote:

[..]

Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.
burgerweeshuis
pi_73673843
quote:

[..]

Jep, het is even (kortstondig) veel gedoe, maar de ervaring leert dat dit beter werkt/minder goodwill kost dan de werkzaamheden lang uitsmeren.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:06:01 #272
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73691836
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.
Ik ga geen 30km fietsen door weer en wind om daarna nog 1 uur in de trein te zitten als ik nog genoeg vrije dagen heb. Ik heb aan 12 uur per dag echt wel genoeg, hoeven er geen 14 uur te worden...

Er rijd geen streekbus richting apeldoorn. Lijn 111 is al jaren, sinds er een stoptrein tussen apeldoorn en deventer rijd, afgeschaft.
pi_73884255
http://www.destentor.nl/r(...)n-mist-net-schip.ece

Spectabel de luxe, vanmorgen om 8.00 uur. Fotograaf was er best wel snel bij
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:25:58 #274
164018 nijnja
pi_73887157
En gaan er van- en tot Twello treinen? Want dan fiets ik daar wel heen vrijdag....
pi_73904136
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:25 schreef nijnja het volgende:
En gaan er van- en tot Twello treinen? Want dan fiets ik daar wel heen vrijdag....
nee, je moet echt naar Apeldoorn
pi_74201884
Gelukkig rijden ze nu wel weer van/naar Deventer
pi_74203510
Ja gelukkig wel, moest vanochtend van Almelo naar Deventer en vanmiddag van Deventer naar Hengelo en terug. Als ik dat met de bus had moeten doen was het niks geworden.

Wij hebben vorige week vrijdag 2 uur gedaan over Almelo-Deventer omdat de buschauffeur niet bekend was in Wierden en steeds het centrum inreed terwijl daar kermis was. Dus kwartier rondjes gereden daar en dus vet veel vertraging :S Zondagavond duurde het 1.5 uur, dus nog een uur langer dan normaal met de trein.
pi_74214078
Is iemand al bij het circus geweest?
pi_74215654
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Sylvana het volgende:
Ja gelukkig wel, moest vanochtend van Almelo naar Deventer en vanmiddag van Deventer naar Hengelo en terug. Als ik dat met de bus had moeten doen was het niks geworden.

Wij hebben vorige week vrijdag 2 uur gedaan over Almelo-Deventer omdat de buschauffeur niet bekend was in Wierden en steeds het centrum inreed terwijl daar kermis was. Dus kwartier rondjes gereden daar en dus vet veel vertraging :S Zondagavond duurde het 1.5 uur, dus nog een uur langer dan normaal met de trein.
ik snap daar serieus helemaal niks van. Wanneer er een auto onder de trein komt, wordt alles goed en professioneel opgepakt. Ok, je hebt even vertraging, maar je kan wel weer weg. Maar oh wee als je een gepland onderhoud hebt. Dan zijn de aantal bussen ontoereikend, de chauffeurs onwetend over de route en ALTIJD klaagt ProRail over het feit dat er toch meer reizigers waren dan ze hadden voorspeld.

In een sociale werkplaats kunnen ze beter plannen dan bij ProRail....
burgerweeshuis
pi_74220266
Over een paar weken zal ik Deventer voor een aantal maanden gaan verlaten om stage in Brugge te gaan lopen. Helaas zal ik niet in Brugge zelf gaan wonen maar in het landelijke Aardenburg net over de grens...
pi_74222798
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Woussie1987 het volgende:
Gelukkig rijden ze nu wel weer van/naar Deventer
Inderdaad, wat was dat een ramp. Ik ben uiteindelijk met een lijnbus verdergegaan omdat we zoveel vertraging hadden met de trein, heb er een uur langer over gedaan
  zondag 1 november 2009 @ 21:13:16 #282
164018 nijnja
pi_74292069
Sylvana, volgens mij heb ik jou gisteren gezien ! Tegen half 8 bij de scheg, volgens mij ging jij richting schaatsbaan met 2 andere personen, vanuit een Volkswagen polo . Ik zei hoi tegen jou ! Tenmisnte volgens mij was jij dat !
pi_74292183
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
Sylvana, volgens mij heb ik jou gisteren gezien ! Tegen half 8 bij de scheg, volgens mij ging jij richting schaatsbaan met 2 andere personen, vanuit een Volkswagen polo . Ik zei hoi tegen jou ! Tenmisnte volgens mij was jij dat !
Nope was ik niet, ik zat gewoon thuis op de bank
  zondag 1 november 2009 @ 21:16:07 #284
164018 nijnja
pi_74292235
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nope was ik niet, ik zat gewoon thuis op de bank
NOUJA ZEG! Denk ik, ik zie een bekende !

Nee hoor
pi_74292594
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef nijnja het volgende:

[..]

Nee hoor
Dus nu heb je hoi gezegd tegen de verkeerde!
pi_74292834
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef nijnja het volgende:

[..]

Nee hoor
Aaaw *knuf*

Ga morgen om kwart over 10 's ochtends voor het station staan, kun je me daar zien
  zondag 1 november 2009 @ 21:25:47 #287
164018 nijnja
pi_74292997
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus nu heb je hoi gezegd tegen de verkeerde!
Wat een ramp
  zondag 1 november 2009 @ 21:25:58 #288
164018 nijnja
pi_74293021
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aaaw *knuf*

Ga morgen om kwart over 10 's ochtends voor het station staan, kun je me daar zien
Dan zit ik op stage
pi_74293323
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef nijnja het volgende:

[..]

Wat een ramp
Je reputatie!
pi_74293450
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dan zit ik op stage
Ik ga dan net naar stage toe, hoef pas om 11 uur te beginnen

Maar je weet waar mn huis woont, dus je kunt ook langsfietsen, dan ga ik wel voor het raam staan
pi_75032757
Wat is het rustig hier zeg.

Ik ben dit weekend voor de verandering weer eens in Deventer Zaterdagavond eerst bij Hans en Grietje eten en daarna naar de bioscoop (2012)
pi_75920889
Ik had toch wel wat verhalen/foto's van het Dickens festival verwacht inderdaad..
pi_75920952
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Ik had toch wel wat verhalen/foto's van het Dickens festival verwacht inderdaad..
Ik ben daar nog nooit geweest eerlijk gezegd, is me veel te druk.
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:05:44 #294
164018 nijnja
pi_75921467
Lees jij ook nog, chai ?
pi_75921874
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ben daar nog nooit geweest eerlijk gezegd, is me veel te druk.
Als je er op zondag zo rond 15.00 heen gaat is het ergste wel geweest kwamen we vorig jaar achter, maar het is eigenlijk op elk tijdstip schuifelen.. Wij lopen er meestal de vrijdag ervoor even in de pauze er doorheen, maar het is toch elk jaar het zelfde eigenlijk..
pi_75930646
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben er nu 2 keer geweest en dat vind ik wel genoeg.

Tussen Kerst en Oud en Nieuw gaan we naar Deventer, is dat humorfestival nog wat?
pi_75957971
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben er nu 2 keer geweest en dat vind ik wel genoeg.

Tussen Kerst en Oud en Nieuw gaan we naar Deventer, is dat humorfestival nog wat?
Dat zou ik je niet kunnen zeggen, zijn we nog nooit heen geweest eigenlijk.. Volgens mij moet je dat net even treffen met een optreden, de namen die ik zo zie staan zeggen me niks eigenlijk..
pi_75960790
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:05 schreef nijnja het volgende:
Lees jij ook nog, chai ?
Heel af en toe ik zie dit topic altijd over het hoofd.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:59:16 #299
164018 nijnja
pi_76425605
Gelukkig nieuwjaar nog enzo !

Waarom is het hier zo dood ?
pi_76430230
Zoveel nieuws is er niet denk ik
Behalve dat het overal gruwelijk glad is. Ik kwam echt niet vooruit op m'n omafietsje.
pi_76432717
Het is bij ons in die kleine zandweerd straatjes ook bal, er liggen links en rechts al wel wat stukken bumper etc..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')