quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Sylvana het volgende:
Aaarg, er zijn onderhoudswerkzaamheden van Ziggo en nu zit ik al sinds gistermiddag zonder tv en internetAangezien ik druk bezig met solliciteren voor jaarstage nu maar ff in de bieb mail checken en sollicitatiebrieven versturen enzo. Maar wel erg lastig zo. En vorige week hebben ze de ketel gemaakt, maar heb ook geen warm water, dus ben lekker primitief aan het leven dus
Nee dat is een topclub, het heeft 6(!) maanden geduurd voordat de huisaansluiting gerealiseerd werd, let wel, de kabels in het trottoir lagen er al 5 maanden, dit is sec de huisaansluiting. Toen ik te kennen gaf dat er in een half jaar veel kan veranderen, en ik inmiddels een nieuw huis (nog zonder glasvezel aansluiting) had gekocht, en ik dus netto 3 weken zou kunnen genieten van mijn glasvezel aansluiting, werd me doodleuk verteld dat verhuizen geen ontbindende factor is, en ik dus de rest v/h contract uit moest dienen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef Blinker het volgende:
Ziggo is een grote pauper provider.
Ik ben blij dat ik mijn ouders heb overgehaald om GlasHart te nemen.
Ik heb al 9 jaar Ziggo/@home, en heb slechts 1x echt 2 dagen zonder verbinding gezeten. Verder heb ik daar 3 modemwissels en een verhuizing zonder problemen door staan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Blinker het volgende:
Tja, lastig. Hier alleen maar positieve dingen ervaren.
Lekker uitzending gemist kijken na het stappen en downloaden met 35mbit
Ik heb denk ik 10 jaar Ziggo/@home gehad, ik vond het echt een drama.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb al 9 jaar Ziggo/@home, en heb slechts 1x echt 2 dagen zonder verbinding gezeten. Verder heb ik daar 3 modemwissels en een verhuizing zonder problemen door staan..Maar 35mbit is wel leuk voor hetzelfde geld van mijn Z3 abbo, dus ik ga in het nieuwe huis wel voor glasvezel..
Hoe weet u datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef Sylvana het volgende:
De verdachte van de aanslag heeft hier in Deventer in het ziekenhuis gelegen en is hier overleden
Ik denk wel dat je van een dader mag sprekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef Sylvana het volgende:
De verdachte van de aanslag heeft hier in Deventer in het ziekenhuis gelegen en is hier overleden
Ah oke.quote:
Danku dankuquote:
Vroeger kwam ik er wekelijks, maar sinds ik op kamers woon 1 á 2 keer in de maand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 05:19 schreef Neerio het volgende:
komen er eigenlijk wel eens fokkers in de elegast ?
Danke danke!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd Léon en leuke foto's!
Ik heb eindelijk weer internet en tv thuis
Ze waren gewoon vergeten na die onderhoudswerkzaamheden de stekker in de wijkkast er weer in te doen
En daardoor dus bijna 3 weken zonder internet en tv gezeten
Dan kun je toch een deel van je abonnementskosten terugvragen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd Léon en leuke foto's!
Ik heb eindelijk weer internet en tv thuis
Ze waren gewoon vergeten na die onderhoudswerkzaamheden de stekker in de wijkkast er weer in te doen
En daardoor dus bijna 3 weken zonder internet en tv gezeten
Ja, we krijgen het volledige bedrag terug ( dat kan al als de problemen na 48 uur nog niet zijn opgelost trouwens)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef PteV het volgende:
[..]
Dan kun je toch een deel van je abonnementskosten terugvragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Vanmiddag weer heerlijk makkelijk mn auto in zn achteruit in een -smal- parkeervakquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef brunette82 het volgende:
Jij bent de kok van de Keizerskroon? Coolquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kom op tvherman den blijker was bij ons.
ik ben een van de koks van keizerskroonquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jij bent de kok van de Keizerskroon? CoolHeb het in de krant gelezen
midden september zei een van de producentenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Weet je ook wanneer het op tv komt? "Het najaar" is zo vaag
Oke thnx! Wat vind jij van de veranderingen die hij heeft doorgevoerd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:13 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
midden september zei een van de producenten
de grand cafe gedeelte sluit nu beter aan bij de restaurant gedeelde.. in de keuken hebben we een grotere pass gekregen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oke thnx! Wat vind jij van de veranderingen die hij heeft doorgevoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |