had gehoord dat hij eerst had gedronken in de stad en toen gaan zwemmen bij de ijssel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef Sylvana het volgende:
Deventer op Stelten was echt coolHeb de voorstelling van Tuig in het Worpplantsoen gezien en gisteren van 13-17 op de Brink op een terrasje gezeten en verschillende acts gezien
Heb ook foto's gemaakt, die zal ik later wel posten ( hier of een linkje naar mn weblog)
Zaterdagavond is er ook nog een negentienjarige jongen van de spoorbrug afgesprongen en niet meer boven water gekomen. Vanmiddag is de zoekactie gestaakt, ze hebben hem nog steeds niet gevonden.
Snap echt niet dat mensen dat doen, is echt zo gevaarlijk. Je gaat je leven toch niet riskeren om een beetje stoer te doen tegenover je vrienden?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:21 schreef _Loki het volgende:
Ik ga over een maandje verhuizen naar Deventer, ben benieuwd hoe of het bevalt.
Dat is niet heel erg ver bij mij vandaanquote:
op kamer?quote:
Tabakswal lijkt me inderdaad spannend om te wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg ver bij mij vandaanSpannend hoor
Een heleboel collega's van me zijn erheenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:20 schreef PteV het volgende:
Paupers united op de brinkaltijd leuk om even aapjes te gaan kijken
Maar dat is na vannacht, voorgoed voorbijquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef nijnja het volgende:
Ik zit hier dus op de zandweerd, bij de Albert Heijn en C1000, hoor ik net: "Jij denkt maar dat je alles mag, van mij TUDUUUTUUDUUUUU"
Wij hoorden ook al wat op de slaapkamer, ik was toch even bang dat de wekkerradio een eigen ik had ontwikkeld met bijbehorende slechte smaak..quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef nijnja het volgende:
Ik zit hier dus op de zandweerd, bij de Albert Heijn en C1000, hoor ik net: "Jij denkt maar dat je alles mag, van mij TUDUUUTUUDUUUUU"
Daarom waren ze dat podium aan het opbouwen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:43 schreef Sylvana het volgende:
Aaarrg, begint het eindelijk af te koelen, wil ik mn raam open zetten, heb ik hem maar heel snel weer dicht gedaan
Hollands Hits Festival![]()
Je buren wonen dan ook 500 meter verderop, of..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:39 schreef Chai het volgende:
Tvptje. Ik woon niet echt in Deventer, maar in het buitengebied in Lettele (de buren wonen al wel weer in Deventer) achter de vijfhoek zeg maar.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:29 schreef Silver_Shark het volgende:
godver ik kon 20minuten eerder thuis zijn maar een of andere mongool heeft bij het vlier voor de trein gesprongen ik ging eerst na zwolseweg ik wacht daar 5min was niks ik na borgele allemaal politie en brandweer ik helemaal na station fietsen en boxbergerweg genomen iemand voor de trein gesprongen
samenvatting: iemand voor de trein gesprongen bij borgele
En de conducteur die met zijn dekentje aan de gang moet niet te vergeten..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef nijnja het volgende:
[..]Dat je zelf dood wil, oke. Trein
... Doe het dan alleen ofzo, zoveel mensen hebben hier last van, zoals jij, maar wat ik nog erger vind is die machinist... Lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |