Zie mijn 2e berichtje, was ik zo snel ff vergeten, maar heb in het FB-topic al een verzoek om wijziging van de TT gedaanquote:
quote:
Wat zij zeggen...quote:
eens.quote:
niet eens een tvp?quote:
maar vergeleken bij het oosten en zuiden van nederland is het dus 3x niks....?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef Applemooz het volgende:
Zuigt. Alleen op de Brink doen enkele cafe's mee. Schalkhaar kent wel een (groter) feest.
Ook al heten ze de stentor tegenwoordig, het blijft het Deventer Lachblad: Felle brand in de Rijksmanstraat en dan een filmpje met maar een beetje rookquote:
Op de foto's zie je wel uitslaande vlammenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ook al heten ze de stentor tegenwoordig, het blijft het Deventer Lachblad: Felle brand in de Rijksmanstraat en dan een filmpje met maar een beetje rook
OK.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Op de foto's zie je wel uitslaande vlammen
Ze hebben cafe de Pinkster aan de Diepenveenseweg helemaal omgebouwd tot een klein kasteeltje (doen ze elk jaar). Daar doen ze wel actief aan carnaval. De prinsen komen er ook elk jaar even langs om een biertje te drinken voordat ze aan het zware werk beginnen van de carnavalsoptocht. Ik zag gisteren ook dat ze, onder de naambordjes van Deventer, Stokvissengat hebben gehangen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ff een vraagje:
kent deventer nog een beetje een leuke carnaval of is het waardeloos?
(welke cafe's/disco's/zalen?)
Helemaal mee eens!quote:Als je nou alleen de gemeentebalies daar plaatst en de ambtenaren die niks met de burgers te maken hebben nu gewoon in de Leeuwenbrug laat, dan is het toch een stuk goedkoper?
Geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef Sylvana het volgende:
LOl @ de nieuwe menukaart van cafetaria het Bijtje![]()
Broodjes Bouwval, Steunpilaar, Toren van Pisa en Het broodje Scheefstand en plates De Verzakking, Springvloertegel, Half Pand en de Kiertjes en Spleten![]()
Al is het natuurlijk wel erg triest hoe het er daar aan toe gaat in die bouwval, dit vind ik dan wel weer leuk bedacht
Ja Euroland is verhuisd naar de Smedenstraat, en oude pand is gesloopt en komt een nieuw winkelpand ( van Telstar) met daarboven appartementen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet dat die gesloopt was. (Zit al weer een poosje niet meer in Dèèèmtâh)
Dat anno 2009 nog zulke fouten gemaakt kunnen worden met een sloop. Typisch gevalletje van aansprakelijkheid, lijkt me...
Jup, helaasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Eveli het volgende:
Nou, het stadskantoor gaat er sowieso doorgedrukt worden....
Dat doen ze vast wel. P.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gaan er trouwens dinsdag nog andere mensen naar Sara Kroos?
Lange Zandstraat mwoah mwoah.. ik zou het niet doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hey Deventenaren!
mijn vriendin en ik willen binnenkort in Deventer gaan wonen omdat het ons een mooie stad lijkt die mooi centraal aan de A1 ligt.
We willen graag redelijk in de buurt van het centraal station omdat ik dagelijks met de trein naar Arnhem zal moeten. Maar wat zijn nu de wijken waar we echt uit moeten blijven en wat zijn de aanradertjes?
We hebben al leuke woningen gespot in de wijken
-Lange zandstraat
-Zandweert zuid
-Zwolseweg
-Ziekenhuis Geertruiden
-Rielerweg Oost
Jullie mening over die wijken?
Alvast bedankt!
langezandstraat: neequote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hey Deventenaren!
mijn vriendin en ik willen binnenkort in Deventer gaan wonen omdat het ons een mooie stad lijkt die mooi centraal aan de A1 ligt.
We willen graag redelijk in de buurt van het centraal station omdat ik dagelijks met de trein naar Arnhem zal moeten. Maar wat zijn nu de wijken waar we echt uit moeten blijven en wat zijn de aanradertjes?
We hebben al leuke woningen gespot in de wijken
-Lange zandstraat
-Zandweert zuid
-Zwolseweg
-Ziekenhuis Geertruiden
-Rielerweg Oost
Jullie mening over die wijken?
Alvast bedankt!
Zandweerd zuid, als je de 2e Weerdsweg bedoelt, dan kan ik je zeggen dat die foto's gemaakt zijn door een zeer begenadigd fotograaf, dat viel ons wat tegen, en de straatjes daar zijn soms erg smal... Zwolseweg is leuk idd, maar kan druk/rumoerig zijn.. Rielerweg zou ik ook niet doen..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
langezandstraat: nee
zanweerd zuid: Dat ligt er aan waar je precies zit
Zwolse weg: leuke buurt, leuke huizen
ziekenhuis Geertruiden: idem
rielerweg oost: hell no!
De Potterstraat? Daar hebben wij ook net een huis gekocht.. Dus de buurt daar gaat wel wat achteruit de komende maanden..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden
Luistert nogal nauw dus in sommige wijken, zal even wat nader de straten toesplitsen:
Wijk - Straat
Lange zandstraat -Rectorsdreef
Zandweert zuid - Potterstraat
Zwolseweg - Thomas A Kempistraat
Ziekenhuis Geertruiden - Sweafkenstraat
Rielerweg Oost - Laat maar, die wordt het dus niet..
Ennuh, hoe is de Diepenveenseweg?
En bij Colmschate is inderdaad wel een station maar de verbinding naar Arnhem is ruk vanaf daar..
De huizen in Colmschate zien er echter wel leuk uit en de wijk ziet er ook groen uit. Is Colmschate overal even goed of valt dat tegen? Anders toch maar de auto als woon-werk vervoermiddel overwegen..
Wel lastig hoor, een huis zoeken in een stad die je niet goed kent..
De diepenveenseweg is best een leuke straat om te wonen. Redelijk goedkope huisjes (de oneven nummers) en wat grotere huizen (de even nummers). Er zit een chinees aan, basisscholen in de buurt, maar het kan soms wel een beetje druk zijn en sommige wijken eromheen (rode dorp) zijn wat aan het verpauperen... Je bent er in ieder geval wel lekker snel op het station (binnen 5 min te belopen).quote:Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
...
Ennuh, hoe is de Diepenveenseweg?
...
ja...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef piepster het volgende:
Is bijna allemaal koopwoning. Scholtenstraat = schoutenweg?
ze is postboo geweest en heeft nog steeds die tic...quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:31 schreef boofer het volgende:
[..]
ja...![]()
Krijg je ervan als je met tien dingen tegelijk bezig bent.... misschien kunnen we eens een keertje een hints-avondje organiseren, zo te zien ben je er wel goed in
Jammer, komt dat stadskantoor er waarschijnlijk toch :Squote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef lurf_doctor het volgende:
TT moet even aangepast![]()
http://www.destentor.nl/r(...)-college-gelijmd.ece
Nee he!!!! Dat ga je toch niet menen!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef lurf_doctor het volgende:
TT moet even aangepast![]()
http://www.destentor.nl/r(...)-college-gelijmd.ece
Geinig, wel meer ex-postbodes hebben die tic. Jammer dat ik alleen 6jaar postbode in apeldoorn ben geweest en dus niet het postcode-raadspelletje met je kan doen, piepster...quote:ze is postboo geweest en heeft nog steeds die tic...
Daar werk ik en woon ik 1 seconde vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef ToT het volgende:Geweldig dat iedereen er het zelfde over denkt!
En idd @ Zandweerd; sommige delen zijn best okay.Van Vlotenlaan enzo...
Kleuteropvangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik niet, ik woon lekker in het centrumquote:Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Gutver, kunnen we dit topic niet beter Zandweerd noemen
Ik woon er ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |