Tis trouwens een mooie travoquote:
Nu ben ik nog benieuwderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis trouwens een mooie travo
Goede vent ervoor
Ik heb nog wel whiskyquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er wel eentje van mn zoontje met pruik
Homo's als oom... tja....
Oh het past wel inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef Ladylike het volgende:
okay dit is een carnavalsfoto
Slecht opgemaakt maar okay
[ afbeelding ]
Heb hier wel rum colaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog wel whisky.
[..]
Niks mis mee.
Klopt, maar ze zijn wel eigenaardig (bij mij dan)...quote:
Whehehe, nooit iets van gemerktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb hier wel rum cola
Nee maar die gaan met pruiken en jurken in de weer
Ook nooit wat van gemerktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn wel eigenaardig (bij mij dan)...
Slapenquote:
Schrik niet als je kussen morgenochtend zwart is...quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:52 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 17 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
029. 124 Ladylike
089. 073 Papierversnipperaar
jij ook alquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
ik stond gisteren alleen in kattenkots
quote:
Ze willen alles met je delen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
ze hadden een boobytrap onderaan de trap gemaakt, flats
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb net voor 2 jaar beltegoed gekocht
toch een flinke aanschaf die 10 euro
mijn rekening is ongeveer 300 euro per maand. daar zit een stukje zakelijk inquote:
dat stukje zakelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn rekening is ongeveer 300 euro per maand. daar zit een stukje zakelijk in
dat krijg ik vergoed, 40 eurootjesquote:
hoe kom je daar nu bijquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat krijg ik vergoed, 40 eurootjes![]()
ik sms teveel,daar moet ik iets aan doen. een andere bundel of zo.
ik heb al de max bundel van telfortquote:
en dan nog 300 euro per maand, eigenlijk best wel knapquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb al de max bundel van telfort
De foto's zijn gisteren al gepost hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:31 schreef Frutsel het volgende:
mogguh
wat een foto's op de vroege ochtend
[..]
jij ook al
ja, alle smsjes buiten de bundel kosten 17 cent of zo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan nog 300 euro per maand, eigenlijk best wel knap
mij hoor je niet klagen, dankzij klanten als jij kan ik lekker goedkoop blijven internetten bij telfort :pquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, alle smsjes buiten de bundel kosten 17 cent of zo.
En vanuit het buitenland is nog erger, en daar ben ik vaak
ach, geld moet rollen.
je mag me dus wel dankbaar zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
mij hoor je niet klagen, dankzij klanten als jij kan ik lekker goedkoop blijven internetten bij telfort :p
Viel spassquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
ik zal voortaan U zeggen
goed, ik ga een paar kilometer oostwaarts einkaufen doen
Bij voorkeur mijn kant opquote:
Ik nog maar anderhalfquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helaas, we hebben nog 6,5 uur te gaan.
Ambtenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Einde werktijd... naar huis, eten en op de bank hangen of zo... ben duf vandaag.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef OA het volgende:
Naar het ziekenhuis geweest voor controle. Röntgenfoto's en bloed prikken.
Ik heb er 2 weken gelegen met een dubbele longontsteking. Je fysieke gesteldheid dondert dan heel snel in elkaar, dus 2 uurtjes van huis is dan erg vermoeiend.
Ik zou bijna medelijden met je krijgen... bijna....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ambtenaar.
Ik "mag" vandaag door tot 21:00 uur. Dus 22:00 thuis.
Dat doe ik vandaag alweer een weekquote:
Ja, alles gaat de goede kant op. De ontsteking is bijna verdwenen en ik mocht stoppen met de medicatie. (Al heeft dat een andere reden, maar het is niet erg dat het stopt.)quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
bah. gelukkig gaat het nu wel weer beter??
Maar jij hoefde niet 6 uur je bed uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ambtenaar.
Ik "mag" vandaag door tot 21:00 uur. Dus 22:00 thuis.
Ach, het is voor MPG nog steeds een baantje naast zijn studie, dus hij moet niet zeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen... bijna....
7 uurquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij hoefde niet 6 uur je bed uit.
Is geen baantje, is hard studeren vandaagquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ach, het is voor MPG nog steeds een baantje naast zijn studie, dus hij moet niet zeuren.
Zie, kon je toch een uur langer blijven slapenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
7 uur![]()
[..]
Is geen baantje, is hard studeren vandaag.
Want je moet alle 862 soorten slaaj kunnen onderscheiden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Is geen baantje, is hard studeren vandaag.
Ook dat, maar dat kan ik al redelijk goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Want je moet alle 862 soorten slaaj kunnen onderscheiden?
Met andere woorden, je zit 12 uur lang in de kantine de koffiejuffrouw aan het werk te zetten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat kan ik al redelijk goed.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik vandaag van 9 tot 21 op de uni ben.
Vooruit, dan mag jij voor deze keer al om 20 uur naar huisquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie, kon je toch een uur langer blijven slapen.
Aha. Sterkte dan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat kan ik al redelijk goed.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik vandaag van 9 tot 21 op de uni ben.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden, je zit 12 uur lang in de kantine de koffiejuffrouw aan het werk te zetten!
Betaal jij die 3 uur overwerkvergoeding dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooruit, dan mag jij voor deze keer al om 20 uur naar huis.
Whehe, bij mij in de kantine stond een vriendin van schoonMa, dus ik heb menig bakkie gratis gekregen. Ik was er dus redelijk vaak te vinden!quote:
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, bij mij in de kantine stond een vriendin van schoonMa, dus ik heb menig bakkie gratis gekregen. Ik was er dus redelijk vaak te vinden!
Dat doet je bazin wel. In natura.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betaal jij die 3 uur overwerkvergoeding dan?
Misschien bij die rechtenballetjes die de hele dag uit hun neus zitten vreten misschienquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typische studentenmentaliteit... alleen maar aan feesten denken.
Ik lust geen slaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed voor elkaar.
[..]
Dat doet je bazin wel. In natura.
Geen idee, ik ken niet van die rechtenballetjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien bij die rechtenballetjes die de hele dag uit hun neus zitten vreten misschien.
Weet Klonkette daar wel vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef Klonk het volgende:
jammie, net terug uit Duitsland en daar zat bij een supermarkt ene mevrouw Hard achter de kassa en die naam had ze niet voor niets, jummie
Ambtenaar dus jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Einde werktijd... naar huis, eten en op de bank hangen of zo... ben duf vandaag.
Foto'squote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef Klonk het volgende:
jammie, net terug uit Duitsland en daar zat bij een supermarkt ene mevrouw Hard achter de kassa en die naam had ze niet voor niets, jummie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Lauraatje1988 het volgende:
Ik wil eerst OA gaan doen, en daarna de PABO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
Wat ik nou toch weer tegenkom:
[..]OAdin zit dus toch op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga de wind van voren krijgen merk ik al
Ik weet niet wie Paultjuhhh en Jajoortje Jojoortje zijn(of zoiets)
Is dat erg?
Kleine baggeraars worden groot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Ga je schamen.
Al is paultjuhhh tegenwoordig Paul.
Crossover?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Ga je schamen.
Al is paultjuhhh tegenwoordig Paul.
Nee, niet poollie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Crossover?
Hmm...schijnbaar ben ik dan één van de weinige fokkers met een leven
Zeker uit eerste 'hand'quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
En anders even wachten tot Leanne langskomt... die kan je ook wel alles over Paul vertellen!
Ze is in ieder geval een van zijn grootste fans op FOK!, dus kan je vast e.e.a. vertellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker uit eerste 'hand'
Maar ja,so be it... boeiuh
Ik mis (gelukkig) veel... al is het soms wel vervelend... zoals bijv van OA..
Fans op fokquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval een van zijn grootste fans op FOK!, dus kan je vast e.e.a. vertellen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
Wat ik nou toch weer tegenkom:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Als het dan mis ging, was hulp in elk geval dichtbijquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Klonk het volgende:
ik fietste net bijna tegen een ambulance aan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het dan mis ging, was hulp in elk geval dichtbij.
stond ie stil?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Klonk het volgende:
ik fietste net bijna tegen een ambulance aan
Nope...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand indah de laatste tijd nog gezien
quote:
Die is toch bij zijn kennis, ivm trubbels enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand indah de laatste tijd nog gezien
Pheno is aaf aan het kicken geloof ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stond ie stil?
[..]
Nope...
Pheno, waar is die dan?
SMquote:
En eindelijk eens een fok gerelateerd nieuwstopicquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Afkicken van Fok, anders Huwelijksgeweld
Huwelijksgeweld door Fok
Vrouw gedood na kreunen verkeerde naam tijdens sexquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En eindelijk eens een fok gerelateerd nieuwstopic
Wat heeft golfer er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vrouw gedood na kreunen verkeerde naam tijdens sex
dat was dit al, aangezien men dacht dat het over de "beruchte", maar voor Fruts onbekende, Paul ging
En dit ook: http://www.nu.nl/algemeen(...)-ziekenhuis-in.html.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was dit al, aangezien men dacht dat het over de "beruchte", maar voor Fruts onbekende, Paul ging
Ik was het ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat staat toch anders als "Pinguin vermoord vrouw"quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi!quote:
Lekker dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi!Maar ben ook wel blij dat ik weer thuis ben, eigenlijk
de ambulance stond stil ja, al een tijdje, ik fiets ernaast stapt de bestuurder ineens uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stond ie stil?
[..]
Nope...
Pheno, waar is die dan?
Ja, heimwee, maar ben ook gewoon meer een stadsmens, Luxemburg is leuk voor een paar dagen, maar ben blij dat ik vandaag of morgen weer gewoon Amsterdam in kan als ik wilquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dus
Heb je zo'n heimwee dan?
Goed idee Frust, gebakje gaat er bij mij ook wel in!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HW
Waar is het gebak? Krijg je van ons de koffie
Ja dat werd ook al geopperd in dat NWStopicquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dit ook: http://www.nu.nl/algemeen(...)-ziekenhuis-in.html.
Is vast de uitkomst van: Telefoon afgepakt door school, ik wil 'em terug!.
Je zou ook uitdelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Tnx, ik mag zelf geen gebak, dus ik sla even over, bier daarintegen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
WFz.
Een van de weinige positieve dingen die vanuit het zuiden komen![]()
.
Suikervrij gebakquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Tnx, ik mag zelf geen gebak, dus ik sla even over, bier daarintegen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat niet lezen, als ik jou was, Pien.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat niet lezen, als ik jou was, Pien.
Viezert!
Oh ik heb oranje huizen gezien!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef Klonk het volgende:
Vlaai, bier en koffie en dat in een topic
Ja, bier dusquote:
Ik zei toch dat je niet moest kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]Viezert!
Oh ik heb oranje huizen gezien!
Meteen 4 bakjes dan ook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bier dus.
Suikervrij gebak, neuh, lijkt me niets.. Doe maar suikervrij ijs.
Minstens, maar dan wel met espresso er overheenquote:
Guttegut, heb je met een kutkloon een topic geopend?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
Fruts, je kunt bijlezen over Paul en jodinges:
[SHOCKING] Is het over tussen Paul(tjuhh) en Jojoortje?
Waarom zou ik een kloon gebruiken om een topic te openen? Ik kwam hem gewoon tegen in de ATquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Guttegut, heb je met een kutkloon een topic geopend?
haha, ja jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kloon gebruiken om een topic te openen? Ik kwam hem gewoon tegen in de AT.
Toen ik die TT zag, moest ik juist aan jouw topic denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha, ja ja![]()
Ik geef hier een link en daar staat ineens een topicNaja, het zal me ook een biet jeuken hoor wie het is of wie het met wie doet
![]()
Jij was toch nog vrijgezel, ik zou zeggen: Jojanneke... of hoe heet ze
Zoals?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag, moest ik juist aan jouw topic denken. Vandaar dat ik je er op wees
.
En dat ik vrijgezel ben betekent niet dat ik maar achter iedere vrijgezelle Johanna aan ga... er zijn andere leuke(re) FOK!vrouwen.
T zal wel aan de naam liggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
De ex van paultjuh, dus het afdankertje van paultjuh... goh, aanlokkelijk idd.
Aan wie moest jij denken bij die woorden dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan wie moest jij denken bij die woorden dan?NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gewoon nieuwsgierig
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Wie zegt dat ik die persoon in mn hoofd heb?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de persoon die jij nu niemand noemt, ligt zo voor de hand om telkens te noemen.
Waar zit die persoon dan in?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die persoon in mn hoofd heb?
misschien is paultjuh wel afgedankt door haar...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat klopt dan weer welquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag, moest ik juist aan jouw topic denken. Vandaar dat ik je er op wees
.
En dat ik vrijgezel ben betekent niet dat ik maar achter iedere vrijgezelle Johanna aan ga... er zijn andere leuke(re) FOK!vrouwen.
Zou idd logischer zijn, maar ze heeft ooit gedacht :nou, die jongen past wel bij me, en beter kan ik niet krijgen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien is paultjuh wel afgedankt door haar...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat te bukken voor ik mikte.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou idd logischer zijn, maar ze heeft ooit gedacht :nou, die jongen past wel bij me, en beter kan ik niet krijgen..
Ik zou er geen Gouden Loekie aan geven qua aanprijzing.
En dan nu zorgen dat ik een woordje in die subtekst kan verplaatsen, binnenkortquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik voel vrouwen steeds beter aan, zoals je merkt.
Dankquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van mij ook nog één dan (als dat wat uitmaakt![]()
Nu nog vrouwen voelen ipv aanvoelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik voel vrouwen steeds beter aan, zoals je merkt.
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nu zorgen dat ik een woordje in die subtekst kan verplaatsen, binnenkort.
A: Ik voel mannen steeds beter aan, zoals je merktquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nu zorgen dat ik een woordje in die subtekst kan verplaatsen, binnenkort.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A: Ik voel mannen steeds beter aan, zoals je merkt.
B: ik voel vrouwen steeds beter in, zoals je merkt.
C: Ik merk vrouwen steeds beter aan, zoals je voelt.
?
Dan lieg jijquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..].
Geen van allen zijn juist... Pien heeft het al geraden.
Maar ze begreep me wel... de zin zou dan worden:quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan lieg jij![]()
Jij zegt dat je hoopt dat er binnenkort één woordje wordt verplaatst... zij verplaatst er meer
Ja, dan klopt er niets meer vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan lieg jij![]()
Jij zegt dat je hoopt dat er binnenkort één woordje wordt verplaatst... zij verplaatst er meer
Hij keurt gewoon alles goed onder het mom van "Ik voel vrouwen goed aan, dus ik keur alles wat ze zeggen goed, zodat zij me goed aanvoelen en er vanuit gaan dat ik ze dan heel goed heb aangevoeld"quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, dan klopt er niets meer van
je hebt weer niet genoeg aan één vrouw?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze begreep me wel... de zin zou dan worden:
Ik voel vrouwen steeds beter aan vrouwen, zoals je merkt.
Ik heb wat in te halen hequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt weer niet genoeg aan één vrouw?
Je moet het toch niet eens zijn met vrouwen zodat ze aan je gaan voelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij keurt gewoon alles goed onder het mom van "Ik voel vrouwen goed aan, dus ik keur alles wat ze zeggen goed, zodat zij me goed aanvoelen en er vanuit gaan dat ik ze dan heel goed heb aangevoeld"
zo kan ik het ook
Zo wanhopig lijk je me toch niet?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet het toch niet eens zijn met vrouwen zodat ze aan je gaan voelen?
Goeie reisquote:
Heb je al aan mij gevoeld?quote:
Nee, mannen voelen is ook leuk!quote:
Nee? Geef je mij nou net toestemming om aan je te voelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je al aan mij gevoeld?
Ja hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
Nee? Geef je mij nou net toestemming om aan je te voelen?
* Pien85 voelt aan Papierversnipperaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoorkom maar lekker voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 voelt aan PapierversnipperaarJe vingers zijn van papier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nee, m'n vingers kwamen in t snipperding terechtquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vingers zijn van papier?![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, m'n vingers kwamen in t snipperding terecht
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Ik snipper alleen papier, je hebt je vingers ergens anders in gestoken. Woon je in de buurt van schiphol?
Doe jij het dan maar, ik wil dat echt nietquote:
Ik doe dat wel ja, ik offer me wel weer opquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij het dan maar, ik wil dat echt niet
Whehehequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaEn jij wil helemaal niet weten waar ik mijn vingers allemaal in heb gestoken
![]()
Niet wanhopig, wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo wanhopig lijk je me toch niet?
En daarbij komt: tis niet altijd een succes, helaas
Idd, doe jij dat maar jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel ja, ik offer me wel weer op
Niet nee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet wanhopig, wel nieuwsgierig.
Ik fantaseerde over waar jouw vingers allemaal geweest zijnquote:
De motor van een 747quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik fantaseerde over waar jouw vingers allemaal geweest zijn
Oh, en ehm... heb je nu hele spannende mental images voor me?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik fantaseerde over waar jouw vingers allemaal geweest zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, en ehm... heb je nu hele spannende metal images voor me?
Niet te hard zeggen, voor je het weet ben je getrouwdquote:
Das niet spannendquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Hakselaars en wat marc zegt
Trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, voor je het weet ben je getrouwd
metal image?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, en ehm... heb je nu hele spannende metal images voor me?
Typfoutjequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
metal image?
* Frutsel ziet een metal rockband voor zich...![]()
MENTAL IMAGE..
Voor marc welquote:
Je begon er zelf overquote:
Jij hebt het over Schiphol hequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je begon er zelf over
Pien en ik hadden het over vingersquote:
En jij vroeg of ik in de buurt van Schiphol woonde!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pien en ik hadden het over vingers
En die moesten ergens inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pien en ik hadden het over vingers
JortKquote:
Met de crisis ben je zo werkloosquote:
Ohja... nou bedenk s waar mijn vingers in moeten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waren we dus nog niet uit
Ik stelde dus de motor van een 747 voor, maar geloof niet dat papier het daar mee eens wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja... nou bedenk s waar mijn vingers in moeten!
Ik ook niet! Denk niet dat mijn vingers daar mooier van wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stelde dus de motor van een 747 voor, maar geloof niet dat papier het daar mee eens was
Je hoeft daarna iig je nagels nooit meer te knippenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook niet! Denk niet dat mijn vingers daar mooier van worden
Das dan wel weer een voordeel ja! Ben alleen bang dat ik dan helemaal geen vingers meer heb, dan stop ik liever mijn vingers ergens anders inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft daarna iig je nagels nooit meer te knippen
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das dan wel weer een voordeel ja! Ben alleen bang dat ik dan helemaal geen vingers meer heb, dan stop ik liever mijn vingers ergens anders in
Neehee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?
Eekhoorntjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?
Idemquote:
oh jammerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
Ben sinds vanmiddag weer terugMaar t was leuk
Mwoah, ben stiekem wel erg blij om gewoon weer thuis te zijn, Amsterdam in kunnen enzo, ik miste de drukte van de stadquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jammerVermaak me daar altijd wel
Amsterdamquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, ben stiekem wel erg blij om gewoon weer thuis te zijn, Amsterdam in kunnen enzo, ik miste de drukte van de stad
Op pagina 1quote:
Wie? Frutsel? Klonk? OA?quote:
Papier!quote:
quote:
een van mn schoonbroersquote:
Niet alleen op fokquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
Sorry dat ik inbreek in de bestaande gesprekken, maar ik snapte de link met homos niet helemaal....
ZIjn er op fok veel homos die van koffie houden?
Neem aan dat het op iets uit het vorige deel slaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
Sorry dat ik inbreek in de bestaande gesprekken, maar ik snapte de link met homos niet helemaal....
Ja, die verzamelen hier. En dan zijn er ook nog de theedrinkende heteromannen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
En koffiepotten ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die verzamelen hier. En dan zijn er ook nog de theedrinkende heteromannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |