SMquote:
En eindelijk eens een fok gerelateerd nieuwstopicquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Afkicken van Fok, anders Huwelijksgeweld
Huwelijksgeweld door Fok
Vrouw gedood na kreunen verkeerde naam tijdens sexquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En eindelijk eens een fok gerelateerd nieuwstopic
Wat heeft golfer er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vrouw gedood na kreunen verkeerde naam tijdens sex
dat was dit al, aangezien men dacht dat het over de "beruchte", maar voor Fruts onbekende, Paul ging
En dit ook: http://www.nu.nl/algemeen(...)-ziekenhuis-in.html.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was dit al, aangezien men dacht dat het over de "beruchte", maar voor Fruts onbekende, Paul ging
Ik was het ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat staat toch anders als "Pinguin vermoord vrouw"quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoiquote:
Mooi!quote:
Lekker dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi!Maar ben ook wel blij dat ik weer thuis ben, eigenlijk
de ambulance stond stil ja, al een tijdje, ik fiets ernaast stapt de bestuurder ineens uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stond ie stil?
[..]
Nope...
Pheno, waar is die dan?
Ja, heimwee, maar ben ook gewoon meer een stadsmens, Luxemburg is leuk voor een paar dagen, maar ben blij dat ik vandaag of morgen weer gewoon Amsterdam in kan als ik wilquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dus
Heb je zo'n heimwee dan?
Goed idee Frust, gebakje gaat er bij mij ook wel in!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HW
Waar is het gebak? Krijg je van ons de koffie
Ja dat werd ook al geopperd in dat NWStopicquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dit ook: http://www.nu.nl/algemeen(...)-ziekenhuis-in.html.
Is vast de uitkomst van: Telefoon afgepakt door school, ik wil 'em terug!.
Je zou ook uitdelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Tnx, ik mag zelf geen gebak, dus ik sla even over, bier daarintegen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
WFz.
Een van de weinige positieve dingen die vanuit het zuiden komen![]()
.
Suikervrij gebakquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Tnx, ik mag zelf geen gebak, dus ik sla even over, bier daarintegen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat niet lezen, als ik jou was, Pien.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat niet lezen, als ik jou was, Pien.
Viezert!
Oh ik heb oranje huizen gezien!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef Klonk het volgende:
Vlaai, bier en koffie en dat in een topic
Ja, bier dusquote:
Ik zei toch dat je niet moest kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]Viezert!
Oh ik heb oranje huizen gezien!
Meteen 4 bakjes dan ook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bier dus.
Suikervrij gebak, neuh, lijkt me niets.. Doe maar suikervrij ijs.
Minstens, maar dan wel met espresso er overheenquote:
Guttegut, heb je met een kutkloon een topic geopend?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
Fruts, je kunt bijlezen over Paul en jodinges:
[SHOCKING] Is het over tussen Paul(tjuhh) en Jojoortje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |