quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
Wat ik nou toch weer tegenkom:
[..]OAdin zit dus toch op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga de wind van voren krijgen merk ik al
Ik weet niet wie Paultjuhhh en Jajoortje Jojoortje zijn(of zoiets)
Is dat erg?
Kleine baggeraars worden groot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Ga je schamen.
Al is paultjuhhh tegenwoordig Paul.
Crossover?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Ga je schamen.
Al is paultjuhhh tegenwoordig Paul.
Nee, niet poollie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Crossover?
Hmm...schijnbaar ben ik dan één van de weinige fokkers met een leven
Zeker uit eerste 'hand'quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
En anders even wachten tot Leanne langskomt... die kan je ook wel alles over Paul vertellen!
Ze is in ieder geval een van zijn grootste fans op FOK!, dus kan je vast e.e.a. vertellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker uit eerste 'hand'
Maar ja,so be it... boeiuh
Ik mis (gelukkig) veel... al is het soms wel vervelend... zoals bijv van OA..
Fans op fokquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval een van zijn grootste fans op FOK!, dus kan je vast e.e.a. vertellen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
Wat ik nou toch weer tegenkom:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Als het dan mis ging, was hulp in elk geval dichtbijquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Klonk het volgende:
ik fietste net bijna tegen een ambulance aan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het dan mis ging, was hulp in elk geval dichtbij.
stond ie stil?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Klonk het volgende:
ik fietste net bijna tegen een ambulance aan
Nope...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand indah de laatste tijd nog gezien
quote:
Die is toch bij zijn kennis, ivm trubbels enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand indah de laatste tijd nog gezien
Pheno is aaf aan het kicken geloof ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stond ie stil?
[..]
Nope...
Pheno, waar is die dan?
SMquote:
En eindelijk eens een fok gerelateerd nieuwstopicquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Afkicken van Fok, anders Huwelijksgeweld
Huwelijksgeweld door Fok
Vrouw gedood na kreunen verkeerde naam tijdens sexquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En eindelijk eens een fok gerelateerd nieuwstopic
Wat heeft golfer er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vrouw gedood na kreunen verkeerde naam tijdens sex
dat was dit al, aangezien men dacht dat het over de "beruchte", maar voor Fruts onbekende, Paul ging
En dit ook: http://www.nu.nl/algemeen(...)-ziekenhuis-in.html.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was dit al, aangezien men dacht dat het over de "beruchte", maar voor Fruts onbekende, Paul ging
Ik was het ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat staat toch anders als "Pinguin vermoord vrouw"quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi!quote:
Lekker dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi!Maar ben ook wel blij dat ik weer thuis ben, eigenlijk
de ambulance stond stil ja, al een tijdje, ik fiets ernaast stapt de bestuurder ineens uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stond ie stil?
[..]
Nope...
Pheno, waar is die dan?
Ja, heimwee, maar ben ook gewoon meer een stadsmens, Luxemburg is leuk voor een paar dagen, maar ben blij dat ik vandaag of morgen weer gewoon Amsterdam in kan als ik wilquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dus
Heb je zo'n heimwee dan?
Goed idee Frust, gebakje gaat er bij mij ook wel in!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HW
Waar is het gebak? Krijg je van ons de koffie
Ja dat werd ook al geopperd in dat NWStopicquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dit ook: http://www.nu.nl/algemeen(...)-ziekenhuis-in.html.
Is vast de uitkomst van: Telefoon afgepakt door school, ik wil 'em terug!.
Je zou ook uitdelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Tnx, ik mag zelf geen gebak, dus ik sla even over, bier daarintegen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
WFz.
Een van de weinige positieve dingen die vanuit het zuiden komen![]()
.
Suikervrij gebakquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Tnx, ik mag zelf geen gebak, dus ik sla even over, bier daarintegen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat niet lezen, als ik jou was, Pien.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat niet lezen, als ik jou was, Pien.
Viezert!
Oh ik heb oranje huizen gezien!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef Klonk het volgende:
Vlaai, bier en koffie en dat in een topic
Ja, bier dusquote:
Ik zei toch dat je niet moest kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]Viezert!
Oh ik heb oranje huizen gezien!
Meteen 4 bakjes dan ook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bier dus.
Suikervrij gebak, neuh, lijkt me niets.. Doe maar suikervrij ijs.
Minstens, maar dan wel met espresso er overheenquote:
Guttegut, heb je met een kutkloon een topic geopend?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
Fruts, je kunt bijlezen over Paul en jodinges:
[SHOCKING] Is het over tussen Paul(tjuhh) en Jojoortje?
Waarom zou ik een kloon gebruiken om een topic te openen? Ik kwam hem gewoon tegen in de ATquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Guttegut, heb je met een kutkloon een topic geopend?
haha, ja jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kloon gebruiken om een topic te openen? Ik kwam hem gewoon tegen in de AT.
Toen ik die TT zag, moest ik juist aan jouw topic denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha, ja ja![]()
Ik geef hier een link en daar staat ineens een topicNaja, het zal me ook een biet jeuken hoor wie het is of wie het met wie doet
![]()
Jij was toch nog vrijgezel, ik zou zeggen: Jojanneke... of hoe heet ze
Zoals?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag, moest ik juist aan jouw topic denken. Vandaar dat ik je er op wees
.
En dat ik vrijgezel ben betekent niet dat ik maar achter iedere vrijgezelle Johanna aan ga... er zijn andere leuke(re) FOK!vrouwen.
T zal wel aan de naam liggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
De ex van paultjuh, dus het afdankertje van paultjuh... goh, aanlokkelijk idd.
Aan wie moest jij denken bij die woorden dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan wie moest jij denken bij die woorden dan?NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gewoon nieuwsgierig
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Wie zegt dat ik die persoon in mn hoofd heb?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de persoon die jij nu niemand noemt, ligt zo voor de hand om telkens te noemen.
Waar zit die persoon dan in?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die persoon in mn hoofd heb?
misschien is paultjuh wel afgedankt door haar...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat klopt dan weer welquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag, moest ik juist aan jouw topic denken. Vandaar dat ik je er op wees
.
En dat ik vrijgezel ben betekent niet dat ik maar achter iedere vrijgezelle Johanna aan ga... er zijn andere leuke(re) FOK!vrouwen.
Zou idd logischer zijn, maar ze heeft ooit gedacht :nou, die jongen past wel bij me, en beter kan ik niet krijgen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien is paultjuh wel afgedankt door haar...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat te bukken voor ik mikte.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou idd logischer zijn, maar ze heeft ooit gedacht :nou, die jongen past wel bij me, en beter kan ik niet krijgen..
Ik zou er geen Gouden Loekie aan geven qua aanprijzing.
En dan nu zorgen dat ik een woordje in die subtekst kan verplaatsen, binnenkortquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik voel vrouwen steeds beter aan, zoals je merkt.
Dankquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van mij ook nog één dan (als dat wat uitmaakt![]()
Nu nog vrouwen voelen ipv aanvoelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik voel vrouwen steeds beter aan, zoals je merkt.
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nu zorgen dat ik een woordje in die subtekst kan verplaatsen, binnenkort.
A: Ik voel mannen steeds beter aan, zoals je merktquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nu zorgen dat ik een woordje in die subtekst kan verplaatsen, binnenkort.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A: Ik voel mannen steeds beter aan, zoals je merkt.
B: ik voel vrouwen steeds beter in, zoals je merkt.
C: Ik merk vrouwen steeds beter aan, zoals je voelt.
?
Dan lieg jijquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..].
Geen van allen zijn juist... Pien heeft het al geraden.
Maar ze begreep me wel... de zin zou dan worden:quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan lieg jij![]()
Jij zegt dat je hoopt dat er binnenkort één woordje wordt verplaatst... zij verplaatst er meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |