quote:Vrouw gedood na kreunen verkeerde naam
AMSTERDAM - De 53-jarige Colin Scully wordt ervan beschuldigd zijn vrouw te hebben gewurgd tijdens een vrijpartij nadat ze kreunend de naam van een andere man had genoemd.
Volgens de Britse aanklager was het aanvankelijk best gezellig in de slaapkamer van Colin en zijn vrouw. Tot Tracey (39) 'Ohhhh, Paul' kreunde. De Brit uit Leeds ging door het lint, drukte zijn knie op haar borst en wurgde zijn echtgenote.
Vervolgens liet hij haar de hele nacht op bed liggen en belde pas ´s morgens een ambulance. De bewuste Paul verklaarde voor de rechter dat hij niets had met het slachtoffer. Ze zouden enkel wat sms'jes naar elkaar hebben verstuurd.
het is uit tussen die 2!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
En wat denk je dat Jojoortje hier van vindt?
das de naam die jij laatst kreunde?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
En wat denk je dat Jojoortje hier van vindt?
weet je niet wie paultjuh en jajoortje zijn ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das de naam die jij laatst kreunde?
ik zie het al voor me dat jij tijdens de sex kreunt:" Oh SCCHHH "quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef zoalshetis het volgende:
dit soort mannen verpesten het voor de rest.
neuhquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:06 schreef genakt het volgende:
[..]
weet je niet wie paultjuh en jajoortje zijn ?
*onder steen vandaan kruipt modus aan*quote:
als ik dat zou doen zou ik snel "at" er achter zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zie het al voor me dat jij tijdens de sex kreunt:" Oh SCCHHH "
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*onder steen vandaan kruipt modus aan*
je kan veel zeggen, maar ik weet het echt niet![]()
Zal me ook echt een zorg zijn wie dat zijn
Pimpen met je Active Topics zo je niet meer helpen denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik dat zou doen zou ik snel "at" er achter zeggen.
Jup, de nieuwe Fok!slet na brechtje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:09 schreef Scorpie het volgende:
Jojoortje is toch die slettebak?
Heeft ze dr tieten al gepost?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup, de nieuwe Fok!slet na brechtje.
Niet dat ik weet.quote:
Ik zou hem eerst pakken, dan pas haarquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:23 schreef Registratiedienst het volgende:
Dat zou ik ook met mijn partner doen, natuurlijk.
en daarom riep ze een andere naam omdat ze wel had verwacht dat dat haar fataal zou wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:47 schreef zoekjewat het volgende:
misschien was de sex zooo slecht dat ze liever maar dood ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |