Nu dus trouwen met een teefje, later met een bitchquote:Indiase peuter huwt met hondje
NEW DELHI - In het oosten van India is een jongetje uitgehuwelijkt aan een vrouwelijke hond om zijn voorspelde dood door een tijger te voorkomen. Dat meldde het Indiase persbureau UNI woensdag.
De ceremonie werd verricht in een hindoetempel in de deelstaat Orissa, met al de rituelen die bij een traditionele trouwerij horen, zoals een bruidsschat voor de bruid. Het teefje kon pronken met twee zilveren ringen en een zilveren ketting.
Extra tand
De 1,5 jaar oude peuter Sangula moest trouwen vanwege een extra tand die op een ongebruikelijke plek uit zijn tandvlees stak. Stamleiders zagen hier een voorteken in dat hij op latere leeftijd zou worden opgevreten door een tijger.
Volgens lokale gebruiken kan dat worden voorkomen door een hond te huwen.
Overigens kan Sangula later nog wel op een 'normale' wijze met een vrouw in het huwelijk treden.
*Hiuhmquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Neemt u deze man tot uw wettige echtgenoot? Wat is daarop uw antwoord?
- Woef!!
En er dan achter komen dat het huwelijk met het teefje een stuk beter isquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nu dus trouwen met een teefje, later met een bitch
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Een van de meest hilarische beroepen EVER, gerespecteerd medicijnman in New Delhi. Die gast moet zich daar kapot lachen.
"Ja, nee.. een hond huwen. Het staat hier. Kijk maar, in het grote medische boek. Hond huwen. Ja, ik verzin het ook niet zelf... *gniffel*"
Hm... dan neem ik wel een Loederquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef LaMaleta het volgende:
[..]
En er dan achter komen dat het huwelijk met het teefje een stuk beter is
zo'n hond ruikt en hoort beter dan de mens, dus die waarschuwt je wel als er iets gevaarlijks in de buurt komt ..quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
".... In het oosten van India is een jongetje uitgehuwelijkt aan een vrouwelijke hond om zijn voorspelde dood door een tijger te voorkomen...."
Dus hij trouwt met een hond, zodat hij niet door een tijger wordt gedood![]()
Kan aan mij liggen, maar ik zie het verband niet
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef moussie het volgende:
[..]
zo'n hond ruikt en hoort beter dan de mens, dus die waarschuwt je wel als er iets gevaarlijks in de buurt komt ..
volkomen logisch toch ..
en tegen de tijd dat die oud genoeg is om echt te trouwen is de hond dood en kan hij zich achter zijn vrouw verschuilenquote:
Kort houden die teef, strak aan de ketting! Dan kan ze ook niet vreemdgaan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef Adfundum het volgende:
Wat doen ze als dat beest vreemd gaat of zelfs puppy's krijgt? Op de brandstapel?
wie bedoel je? Fritzl?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:14 schreef Jak het volgende:
Dat kind mag van geluk spreken!
Het is in die landen niet abnormaal om als meisje uitgehuwelijkt te worden aan een oude dikke lelijke duitser die je meteen opsluit in z'n SM kelder.
Doe mij dan maar die hond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |