Pien en ik hadden het over vingersquote:
En jij vroeg of ik in de buurt van Schiphol woonde!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pien en ik hadden het over vingers
En die moesten ergens inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pien en ik hadden het over vingers
Daar waren we dus nog niet uitquote:
JortKquote:
Met de crisis ben je zo werkloosquote:
Ohja... nou bedenk s waar mijn vingers in moeten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waren we dus nog niet uit
Ik stelde dus de motor van een 747 voor, maar geloof niet dat papier het daar mee eens wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja... nou bedenk s waar mijn vingers in moeten!
Ik ook niet! Denk niet dat mijn vingers daar mooier van wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stelde dus de motor van een 747 voor, maar geloof niet dat papier het daar mee eens was
Je hoeft daarna iig je nagels nooit meer te knippenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook niet! Denk niet dat mijn vingers daar mooier van worden
Das dan wel weer een voordeel ja! Ben alleen bang dat ik dan helemaal geen vingers meer heb, dan stop ik liever mijn vingers ergens anders inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft daarna iig je nagels nooit meer te knippen
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das dan wel weer een voordeel ja! Ben alleen bang dat ik dan helemaal geen vingers meer heb, dan stop ik liever mijn vingers ergens anders in
Neehee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?
Eekhoorntjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?
Idemquote:
oh jammerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
Ben sinds vanmiddag weer terugMaar t was leuk
Mwoah, ben stiekem wel erg blij om gewoon weer thuis te zijn, Amsterdam in kunnen enzo, ik miste de drukte van de stadquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jammerVermaak me daar altijd wel
Amsterdamquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, ben stiekem wel erg blij om gewoon weer thuis te zijn, Amsterdam in kunnen enzo, ik miste de drukte van de stad
Op pagina 1quote:
Wie? Frutsel? Klonk? OA?quote:
Papier!quote:
quote:
een van mn schoonbroersquote:
Niet alleen op fokquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
Sorry dat ik inbreek in de bestaande gesprekken, maar ik snapte de link met homos niet helemaal....
ZIjn er op fok veel homos die van koffie houden?
Neem aan dat het op iets uit het vorige deel slaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
Sorry dat ik inbreek in de bestaande gesprekken, maar ik snapte de link met homos niet helemaal....
Ja, die verzamelen hier. En dan zijn er ook nog de theedrinkende heteromannen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
En koffiepotten ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die verzamelen hier. En dan zijn er ook nog de theedrinkende heteromannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |