Ja, dan klopt er niets meer vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan lieg jij![]()
Jij zegt dat je hoopt dat er binnenkort één woordje wordt verplaatst... zij verplaatst er meer
Hij keurt gewoon alles goed onder het mom van "Ik voel vrouwen goed aan, dus ik keur alles wat ze zeggen goed, zodat zij me goed aanvoelen en er vanuit gaan dat ik ze dan heel goed heb aangevoeld"quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, dan klopt er niets meer van
je hebt weer niet genoeg aan één vrouw?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze begreep me wel... de zin zou dan worden:
Ik voel vrouwen steeds beter aan vrouwen, zoals je merkt.
Ik heb wat in te halen hequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt weer niet genoeg aan één vrouw?
Je moet het toch niet eens zijn met vrouwen zodat ze aan je gaan voelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij keurt gewoon alles goed onder het mom van "Ik voel vrouwen goed aan, dus ik keur alles wat ze zeggen goed, zodat zij me goed aanvoelen en er vanuit gaan dat ik ze dan heel goed heb aangevoeld"
zo kan ik het ook
Zo wanhopig lijk je me toch niet?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet het toch niet eens zijn met vrouwen zodat ze aan je gaan voelen?
Goeie reisquote:
Gatverquote:
Heb je al aan mij gevoeld?quote:
Nee, mannen voelen is ook leuk!quote:
Nee? Geef je mij nou net toestemming om aan je te voelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je al aan mij gevoeld?
Ja hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
Nee? Geef je mij nou net toestemming om aan je te voelen?
* Pien85 voelt aan Papierversnipperaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoorkom maar lekker voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Echt nietquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 voelt aan PapierversnipperaarJe vingers zijn van papier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nee, m'n vingers kwamen in t snipperding terechtquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vingers zijn van papier?![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, m'n vingers kwamen in t snipperding terecht
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Ik snipper alleen papier, je hebt je vingers ergens anders in gestoken. Woon je in de buurt van schiphol?
Doe jij het dan maar, ik wil dat echt nietquote:
Ik doe dat wel ja, ik offer me wel weer opquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij het dan maar, ik wil dat echt niet
Whehehequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaEn jij wil helemaal niet weten waar ik mijn vingers allemaal in heb gestoken
![]()
Niet wanhopig, wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo wanhopig lijk je me toch niet?
En daarbij komt: tis niet altijd een succes, helaas
Idd, doe jij dat maar jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel ja, ik offer me wel weer op
Niet nee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet wanhopig, wel nieuwsgierig.
Ik fantaseerde over waar jouw vingers allemaal geweest zijnquote:
De motor van een 747quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik fantaseerde over waar jouw vingers allemaal geweest zijn
Oh, en ehm... heb je nu hele spannende mental images voor me?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik fantaseerde over waar jouw vingers allemaal geweest zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, en ehm... heb je nu hele spannende metal images voor me?
Waar ging het overquote:
Niet te hard zeggen, voor je het weet ben je getrouwdquote:
Das niet spannendquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Hakselaars en wat marc zegt
Trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, voor je het weet ben je getrouwd
JIj wil tochquote:
metal image?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, en ehm... heb je nu hele spannende metal images voor me?
Typfoutjequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
metal image?
* Frutsel ziet een metal rockband voor zich...![]()
MENTAL IMAGE..
Voor marc welquote:
Neequote:
Waarom voor mij welquote:
Je begon er zelf overquote:
Jij hebt het over Schiphol hequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je begon er zelf over
Pien en ik hadden het over vingersquote:
En jij vroeg of ik in de buurt van Schiphol woonde!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pien en ik hadden het over vingers
En die moesten ergens inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pien en ik hadden het over vingers
Daar waren we dus nog niet uitquote:
JortKquote:
Met de crisis ben je zo werkloosquote:
Ohja... nou bedenk s waar mijn vingers in moeten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waren we dus nog niet uit
Ik stelde dus de motor van een 747 voor, maar geloof niet dat papier het daar mee eens wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja... nou bedenk s waar mijn vingers in moeten!
Ik ook niet! Denk niet dat mijn vingers daar mooier van wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stelde dus de motor van een 747 voor, maar geloof niet dat papier het daar mee eens was
Je hoeft daarna iig je nagels nooit meer te knippenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook niet! Denk niet dat mijn vingers daar mooier van worden
Das dan wel weer een voordeel ja! Ben alleen bang dat ik dan helemaal geen vingers meer heb, dan stop ik liever mijn vingers ergens anders inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft daarna iig je nagels nooit meer te knippen
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das dan wel weer een voordeel ja! Ben alleen bang dat ik dan helemaal geen vingers meer heb, dan stop ik liever mijn vingers ergens anders in
Neehee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?
Eekhoorntjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch die eekhoornhakselmachine van papier maar dan?
Idemquote:
oh jammerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
Ben sinds vanmiddag weer terugMaar t was leuk
Mwoah, ben stiekem wel erg blij om gewoon weer thuis te zijn, Amsterdam in kunnen enzo, ik miste de drukte van de stadquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jammerVermaak me daar altijd wel
Amsterdamquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, ben stiekem wel erg blij om gewoon weer thuis te zijn, Amsterdam in kunnen enzo, ik miste de drukte van de stad
Op pagina 1quote:
Wie? Frutsel? Klonk? OA?quote:
Papier!quote:
quote:
een van mn schoonbroersquote:
Niet alleen op fokquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
Sorry dat ik inbreek in de bestaande gesprekken, maar ik snapte de link met homos niet helemaal....
ZIjn er op fok veel homos die van koffie houden?
Neem aan dat het op iets uit het vorige deel slaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
Sorry dat ik inbreek in de bestaande gesprekken, maar ik snapte de link met homos niet helemaal....
Ja, die verzamelen hier. En dan zijn er ook nog de theedrinkende heteromannen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Jak het volgende:
En koffiepotten ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die verzamelen hier. En dan zijn er ook nog de theedrinkende heteromannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |