Tis trouwens een mooie travoquote:
Nu ben ik nog benieuwderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis trouwens een mooie travo
Goede vent ervoor
Ik heb nog wel whiskyquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er wel eentje van mn zoontje met pruik
Homo's als oom... tja....
Oh het past wel inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef Ladylike het volgende:
okay dit is een carnavalsfoto
Slecht opgemaakt maar okay
[ afbeelding ]
Heb hier wel rum colaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog wel whisky.
[..]
Niks mis mee.
Klopt, maar ze zijn wel eigenaardig (bij mij dan)...quote:
Whehehe, nooit iets van gemerktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb hier wel rum cola
Nee maar die gaan met pruiken en jurken in de weer
Ook nooit wat van gemerktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn wel eigenaardig (bij mij dan)...
Slapenquote:
Schrik niet als je kussen morgenochtend zwart is...quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:52 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 17 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
029. 124 Ladylike
089. 073 Papierversnipperaar
jij ook alquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
ik stond gisteren alleen in kattenkots
quote:
Ze willen alles met je delen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
ze hadden een boobytrap onderaan de trap gemaakt, flats
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb net voor 2 jaar beltegoed gekocht
toch een flinke aanschaf die 10 euro
mijn rekening is ongeveer 300 euro per maand. daar zit een stukje zakelijk inquote:
dat stukje zakelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn rekening is ongeveer 300 euro per maand. daar zit een stukje zakelijk in
dat krijg ik vergoed, 40 eurootjesquote:
hoe kom je daar nu bijquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat krijg ik vergoed, 40 eurootjes![]()
ik sms teveel,daar moet ik iets aan doen. een andere bundel of zo.
ik heb al de max bundel van telfortquote:
en dan nog 300 euro per maand, eigenlijk best wel knapquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb al de max bundel van telfort
De foto's zijn gisteren al gepost hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:31 schreef Frutsel het volgende:
mogguh
wat een foto's op de vroege ochtend
[..]
jij ook al
ja, alle smsjes buiten de bundel kosten 17 cent of zo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan nog 300 euro per maand, eigenlijk best wel knap
mij hoor je niet klagen, dankzij klanten als jij kan ik lekker goedkoop blijven internetten bij telfort :pquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, alle smsjes buiten de bundel kosten 17 cent of zo.
En vanuit het buitenland is nog erger, en daar ben ik vaak
ach, geld moet rollen.
je mag me dus wel dankbaar zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
mij hoor je niet klagen, dankzij klanten als jij kan ik lekker goedkoop blijven internetten bij telfort :p
Viel spassquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
ik zal voortaan U zeggen
goed, ik ga een paar kilometer oostwaarts einkaufen doen
Bij voorkeur mijn kant opquote:
Ik nog maar anderhalfquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helaas, we hebben nog 6,5 uur te gaan.
Ambtenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Einde werktijd... naar huis, eten en op de bank hangen of zo... ben duf vandaag.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef OA het volgende:
Naar het ziekenhuis geweest voor controle. Röntgenfoto's en bloed prikken.
Ik heb er 2 weken gelegen met een dubbele longontsteking. Je fysieke gesteldheid dondert dan heel snel in elkaar, dus 2 uurtjes van huis is dan erg vermoeiend.
Ik zou bijna medelijden met je krijgen... bijna....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ambtenaar.
Ik "mag" vandaag door tot 21:00 uur. Dus 22:00 thuis.
Dat doe ik vandaag alweer een weekquote:
Ja, alles gaat de goede kant op. De ontsteking is bijna verdwenen en ik mocht stoppen met de medicatie. (Al heeft dat een andere reden, maar het is niet erg dat het stopt.)quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
bah. gelukkig gaat het nu wel weer beter??
Maar jij hoefde niet 6 uur je bed uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ambtenaar.
Ik "mag" vandaag door tot 21:00 uur. Dus 22:00 thuis.
Ach, het is voor MPG nog steeds een baantje naast zijn studie, dus hij moet niet zeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen... bijna....
7 uurquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij hoefde niet 6 uur je bed uit.
Is geen baantje, is hard studeren vandaagquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ach, het is voor MPG nog steeds een baantje naast zijn studie, dus hij moet niet zeuren.
Zie, kon je toch een uur langer blijven slapenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
7 uur![]()
[..]
Is geen baantje, is hard studeren vandaag.
Want je moet alle 862 soorten slaaj kunnen onderscheiden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Is geen baantje, is hard studeren vandaag.
Ook dat, maar dat kan ik al redelijk goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Want je moet alle 862 soorten slaaj kunnen onderscheiden?
Met andere woorden, je zit 12 uur lang in de kantine de koffiejuffrouw aan het werk te zetten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat kan ik al redelijk goed.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik vandaag van 9 tot 21 op de uni ben.
Vooruit, dan mag jij voor deze keer al om 20 uur naar huisquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie, kon je toch een uur langer blijven slapen.
Aha. Sterkte dan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat kan ik al redelijk goed.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik vandaag van 9 tot 21 op de uni ben.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden, je zit 12 uur lang in de kantine de koffiejuffrouw aan het werk te zetten!
Betaal jij die 3 uur overwerkvergoeding dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooruit, dan mag jij voor deze keer al om 20 uur naar huis.
Whehe, bij mij in de kantine stond een vriendin van schoonMa, dus ik heb menig bakkie gratis gekregen. Ik was er dus redelijk vaak te vinden!quote:
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, bij mij in de kantine stond een vriendin van schoonMa, dus ik heb menig bakkie gratis gekregen. Ik was er dus redelijk vaak te vinden!
Dat doet je bazin wel. In natura.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betaal jij die 3 uur overwerkvergoeding dan?
Misschien bij die rechtenballetjes die de hele dag uit hun neus zitten vreten misschienquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typische studentenmentaliteit... alleen maar aan feesten denken.
Ik lust geen slaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed voor elkaar.
[..]
Dat doet je bazin wel. In natura.
Geen idee, ik ken niet van die rechtenballetjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien bij die rechtenballetjes die de hele dag uit hun neus zitten vreten misschien.
Weet Klonkette daar wel vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef Klonk het volgende:
jammie, net terug uit Duitsland en daar zat bij een supermarkt ene mevrouw Hard achter de kassa en die naam had ze niet voor niets, jummie
Ambtenaar dus jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Einde werktijd... naar huis, eten en op de bank hangen of zo... ben duf vandaag.
Foto'squote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef Klonk het volgende:
jammie, net terug uit Duitsland en daar zat bij een supermarkt ene mevrouw Hard achter de kassa en die naam had ze niet voor niets, jummie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Lauraatje1988 het volgende:
Ik wil eerst OA gaan doen, en daarna de PABO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |