quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand die het op jou gemunt had kreeg een ban, maar je zeikt anderen wel af?
gewoon dicht laten, Remmie was duidelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff Huppel
ik heb het "deel" eruit gehaald, is het geen slowchat
Goh, jij hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef porsche1 het volgende:
Hoi yvonne.
Bedankt voor de slimme verandering.
Hey fiets, vroeger was je toch fp mod?quote:
KLB modquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hey fiets, vroeger was je toch fp mod?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:09 schreef Olep het volgende:
KAP MET DIE SC
quote:
Er is nietsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hara, je mag het gerust in beknopte versie vertellen hoor.
Sssssssssjt! Zie jij remmie dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon dicht laten, Remmie was duidelijk
Jij staat in voor de gevolgen!quote:
Mod wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef IQM het volgende:
Samenvatting van de vorige topics?
Dankjewel.
IQM.
aantal posts: 424quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef RoBro het volgende:
ik stel mezelf nogsteeds verkiesbaar voor mod van onz
moest dat?quote:
Ben ik nu opeens een gevalletje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mod worden
Been there done that gevalletje
Ah, ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mod worden
Been there done that gevalletje
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ben ej toch leeeeeeeeeeeeeuk, SG.
Ik heb net pulp fiction gekeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap 't niet maar ik wou even melden dat ik net een McRib op heb.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap 't niet maar ik wou even melden dat ik net een McRib op heb.
Yvonne beffen mag ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
WAAAAAAAAAAAT![]()
Moet je remlof pijpen om crew te worden![]()
Laat dan maar, ondanks de verregaande gesprekken weiger ik de functie van Uber-FA
Je krijgt er wel een gratis microscoop bij als je hem pijpt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
WAAAAAAAAAAAT![]()
Laat dan maar, ondanks de verregaande gesprekken weiger ik de functie van Uber-FA
Everyone wants to be like us, jeweet.quote:
Onder een steen gelegen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
WAAAAAAAAAAAT![]()
Zullen we gaan stakenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik had het wel verwacht nav de vorige poll. FOK! is nou eenmaal geen democratie.
Ik ben niet lid van de vakbond dus dan krijg ik niet doorbetaald zeker?quote:
ja toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom neig ik dan ondanks mijn uber-heterosexualiteit toch meer naar Remlof
want?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
Ik zou een goede mod zijn.Je mag wel met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Blijf je bezig?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het wachten tot Yvonne aankondigt dat er achter de schermen word gepraat en de boel op slot gooit met de mededeling dat we 'op de hoogte worden gehouden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, samen met jou mod zijn?quote:
Hopla, nu is het een goed topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
Als je nou eens gewoon lekker oprot van FOK!?
Ben je persoonlijke aanvallen wel zat eik.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het wachten tot Yvonne aankondigt dat er achter de schermen word gepraat en de boel op slot gooit met de mededeling dat we 'op de hoogte worden gehouden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah arme 'Vonntje, moet je je ook gewoon aan je afspraken houden. Verras me nou eens positief, kom eens met die updatequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
Oh wauw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Olep heb ik geloof ik ook al uitgenodigd
Je slaat de plank volledig MIS!!!11EINZ111!!!quote:
Zeg drol met vingers, er is nog NOOIT een permban uitgedeeld omdat iemand "yvonne" tegenspreekt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah arme 'Vonntje, moet je je ook gewoon aan je afspraken houden. Verras me nou eens positief, kom eens met die update![]()
Maar nee, dit word vast een permban, stel je voor dat je Yvonne tegenspreekt
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Olep heb ik geloof ik ook al uitgenodigd
Te slechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig MIS!!!11EINZ111!!!![]()
;D
Always.quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig MIS!!!11EINZ111!!!![]()
;D
Goh, je praat al 6 weken achter de schermen? Flinke schermen dan....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg drol met vingers, er is nog NOOIT een permban uitgedeeld omdat iemand "yvonne" tegenspreekt.
De update staat in MED, er is doodgewoon verder nog niets te melden.
SG wordt mod.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
En over welke update gaat het in godsnaam
Rot op uit dit topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goh, je praat al 6 weken achter de schermen? Flinke schermen dan....
Maar goed, ik ga hier niet over blijven bomen, het tekent alleen jullie incompetentie en kinderachtigheid heel erg, dat jij en Danny zo snel mogelijk allerlei dingen beloven om de boel maar te sussen, en daarna hopen dat t doodbloed![]()
Die gratenkut weet toch wel na 6 weken of ze die shoot nog gaat doen of niet. En ik moet hier toch niet weer t verhaal gaan houden over dat t mij niet om a) het geld of b) de negertjes of c) de kut van SHE gaat?
Ondertussen is het gewoon kinderachtig makkelijk je uit de tent te lokken omdat je zelf weet dat je dit aan t verkutten bent, maar er toch hard mee doordrukt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
yvonne, ik heb nog geen reactie gehad op mijn solli tot mod op je WW I forum?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Grolsch![]()
![]()
Krijgt dit topic toch nog een goede draai.
Sssssssssssst. Je bent niet blauw!quote:
je gaat een uurtje eerder naar bed dan olep?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik word toch wel eerder mod dan olep.
Leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SC lijkt me wel iets voor jullie
Nee dát is moeilijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik word toch wel eerder mod dan olep.
Zeg, als je hier alleen komt om de sfeer te verzieken, flikker dan gewoon op. Kinderachtig gedoe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah wannabe blauwe![]()
Begin net op te warmen
Haha jij wannaB blauwe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, als je hier alleen komt om de sfeer te verzieken, flikker dan gewoon op. Kinderachtig gedoe.
Ik vond het al wat flauw, maar je moet nog op gang komen dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah wannabe blauwe![]()
Begin net op te warmen
quote:
snufje zout, snufje peper, teentje knoflook en een pepertje doen al wonderenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het al wat flauw, maar je moet nog op gang komen dus
Ja, en hij had het over jóu, grapjas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen -SG.[ afbeelding ]
Bergen zoutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
snufje zout, snufje peper, teentje knoflook en een pepertje doen al wonderen
Het kan me eigenlijk nmiet zoveel schelen wat jij nou wel of niet geloofd, wel weet ik dat ik je aantijgingen zat ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goh, je praat al 6 weken achter de schermen? Flinke schermen dan....
Maar goed, ik ga hier niet over blijven bomen, het tekent alleen jullie incompetentie en kinderachtigheid heel erg, dat jij en Danny zo snel mogelijk allerlei dingen beloven om de boel maar te sussen, en daarna hopen dat t doodbloed![]()
Die gratenkut weet toch wel na 6 weken of ze die shoot nog gaat doen of niet. En ik moet hier toch niet weer t verhaal gaan houden over dat t mij niet om a) het geld of b) de negertjes of c) de kut van SHE gaat?
Ondertussen is het gewoon kinderachtig makkelijk je uit de tent te lokken omdat je zelf weet dat je dit aan t verkutten bent, maar er toch hard mee doordrukt
Die móet je wel rechtstreeks uit de moppentrommel gehaald hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
snufje zout, snufje peper, teentje knoflook en een pepertje doen al wonderen
JIJ HAAT ME HÈquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Kom op zeg, als ik sommige modjes zie, kan iedereen mod worden.
You just hates me 'cause I is bluequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef RoBro het volgende:
waarom lopen er in dit soort topic altijd mensen die denken alles te moeten regelen terwijl ze de status van moderator niet hebben ik erger me aan dit soort gedrag en ga er dan ook werk van maken
*zoekt*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
yvonne, ik heb nog geen reactie gehad op mijn solli tot mod op je WW I forum?
Scheidsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Vieze PSV'er.
Was wel blij dat julie nog op gelijke hoogte kwamen tegen AZ. Ik hoopte zelfs dat julie zouden winnen![]()
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en hij had het over jóu, grapjas.
Nou kind als dat je mening is moet je die vooral uiten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
yvonne niet om het 1 of ander maar jij en sommige andere rooie en ook paar blauwe lijken wel heel erg diep in elkaars reet te zitten.
En sorry dit is slechts mijn mening. En die mag ik volgens mij uiten!
Ik ging bijna een "op-eet"-uitspraak doen, maar daar waag ik me toch maar niet aanquote:
paul krijgt al genoeg aandacht enz.quote:
Je zult branden in de hel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ga je niet beffen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Loveless lijkt me wel een goede
Paro is een eikel, en Isdatzo moet zn muil eens houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd leuk dit soort 'Wij-blauwen-likken-even-elkaars-anus' topic. Van die modjes van van die nietszeggende subfora die hier even hun 5 minutes of fame krijgen
Netzogoed als iedereen die een accountje aanmaakt user kan worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Ja, reageer vooral niet inhoudelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd leuk dit soort 'Wij-blauwen-likken-even-elkaars-anus' topic. Van die modjes van van die nietszeggende subfora die hier even hun 5 minutes of fame krijgen
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kind als dat je mening is moet je die vooral uiten.
Onderbouwen is teveel gevraagd zeker?
Ja, ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Renesite het volgende:
Enne, word hier iemand nu live blauw gemaakt?
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben de TS.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
leren we van jou en paar andere met een tagjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, reageer vooral niet inhoudelijk
Ondertussen zit jij te soppen op het idee dat iemand eventueel op _jouw_ reactie inhoudelijk ingaat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Je klinkt nogal jaloers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Dat jij wannabe blauw bent is geen geheim toch?quote:
Boooh, jullie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij niet
Sop sop.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yvonne, oh ja god, dit is zo'n serieus forum, laat ik eens even een onwijs gefundeerd reactie geven op de onwijs serieuze materie van dit topic
Dat belooft niet veel goeds jullie een beetje kennende.quote:
Logisch toch, je moet wel een beetje eenheid uit proberen te stralen. Dan neem je vaak een gezamenlijk standpunt is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij niet
jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondertussen zit jij te soppen op het idee dat iemand eventueel op _jouw_ reactie inhoudelijk ingaat?
Dat is wel een geheim!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat jij wannabe blauw bent is geen geheim toch?
@Yvonne, oh ja god, dit is zo'n serieus forum, laat ik eens even een onwijs gefundeerd reactie geven op de onwijs serieuze materie van dit topic
Nou, je post doet toch echt anders vermoeden..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
O my fuck. Jij bent geen wijf... Jouw nick en kattenavatar... Mijn godquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Loveless85 klinkt is een beetje nogal verzuurd, en dat terwijl ze hij nog niet eens mod geweest is. Dat wordt wat. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Renesite het volgende:
Enne, word hier iemand nu live blauw gemaakt?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij komt eerst natuurlijk. Immer.
.
ghehehequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
O my fuck. Jij bent geen wijf... Jouw nick en kattenavatar... Mijn god!
Je hebt nog steeds geen namen genoemd hèquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
Ik volg het topic niet, maar toch post ik wat.
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, je post doet toch echt anders vermoeden..
Damned, het is dat jij het zegtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
O my fuck. Jij bent geen wijf... Jouw nick en kattenavatar... Mijn god!
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vraag ff of "ze" dr tieten postquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Loveless85 klinkt een beetje nogal verzuurd, en dat terwijl ze nog niet eens mod geweest is. Dat wordt wat. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukte het wel!
Yvonne is de oma. En van oma's mag je altijd allesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.
Net zoals ouders 1 lijn moeten trekken hoort de crew dat ook te doen imo
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.
Net zoals ouders 1 lijn moeten trekken hoort de crew dat ook te doen imo
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukte het wel!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!
Van mensen die ik geschikt acht, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen namen genoemd hè
Kind, je was crew van een subsite, nooit van het forum.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!
werk ze Yvonnequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat het nog wel met je?
Ik ga zo even werken, maar ik verwacht wél van je dat je met bewijzen aankomt dat ik a) veel vrienden hier heb en b) dat ze in een kwaad daglicht gezet wordt
Het leven is inderdaad soms oneerlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!
Het zou ook ongezond zijn om in een vacuum te leven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, je was crew van een subsite, nooit van het forum.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou ook ongezond zijn om in een vaccuum te leven.
Dat blok beton voor je kop, levert dat nou veel problemen op irl?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er in de SPORT crew wordt verteld en lekbaar isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een handel in tisues is een gat in markt hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef -SG- het volgende:
Wat een cry babies hier..
Je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een handel in tisues is een gat in markt hier.
Oeh nou, daar kunnen we inderdaad niet meelezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er in de SPORT crew wordt verteld en lekbaar is!!!
Gelukkig niet zeg. Maar waarom weten bepaalde uit de crew (en dan bedoel ik niet de SA's) meer dan andere uit de crew? Het is zo lek als een zeef of er word/werd met rechten gespeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat nou zo interessant? Sport?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh nou, daar kunnen we inderdaad niet meelezen.
quote:
een of ander ranzig gebruikt slipje van kournikova dat al 3 jaar geleden niet de prijsvraag waard was?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er in de SPORT crew wordt verteld en lekbaar is!!!
Ja, omdat jouw argumentatie kant noch wal raakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Maar waarom weten bepaalde uit de crew (en dan bedoel ik niet de SA's) meer dan andere uit de crew? Het is zo lek als een zeef of er word/werd met rechten gespeeld.
Maar heb geen zin in de discussie want ook ik ga hem niet winnen.
Snakey wij moeten eens zaken gaan doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
You got an issue? Here's a tissue.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Maar waarom weten bepaalde uit de crew (en dan bedoel ik niet de SA's) meer dan andere uit de crew? Het is zo lek als een zeef of er word/werd met rechten gespeeld.
Maar heb geen zin in de discussie want ook ik ga hem niet winnen.
irl zijn mensen blij dat ik zeg wat ik denk omdat de meeste van eerlijkheid houden maar heb het idee dat je hier vooral niet eerlijk mag zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat blok beton voor je kop, levert dat nou veel problemen op irl?
Dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
You got an issue? Here's a tissue.
Je bent de enige die ze opbrengt, en nu gaat het je te ver?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ok nu gaat t zelfs mij te ver met de conspiracy praktijken tegen SHE
ik wel hoor, jij ook?quote:
nee want je verzint wel weer wat om ze te weerleggen desnoods delete je wat ofzo. Zou ook niet voor het eerst zijn dat mijn posts of verwijderd worden (PSM bijv pleurt nog wel eens wat weg) of aangepast worden (hé JJDJ1912)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga werken, kom je nog even met je bewijzen?
Kan je dan bewijzen dat je nu niet aan het liegen bent?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
irl zijn mensen blij dat ik zeg wat ik denk omdat de meeste van eerlijkheid houden maar heb het idee dat je hier vooral niet eerlijk mag zijn.
Ik ben crew en heb dus blijkbaar een hoop issues, breng jij de tissues?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Snakey wij moeten eens zaken gaan doen.
Misschien is dat omdat je onzin uitkraamt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
irl zijn mensen blij dat ik zeg wat ik denk omdat de meeste van eerlijkheid houden maar heb het idee dat je hier vooral niet eerlijk mag zijn.
Je zult toch écht je beschuldigingen tegen míj waar moeten maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee want je verzint wel weer wat om ze te weerleggen desnoods delete je wat ofzo. Zou ook niet voor het eerst zijn dat mijn posts of verwijderd worden (PSM bijv pleurt nog wel eens wat weg) of aangepast worden (hé JJDJ1912)
Als jij mij blauw maakt, ik kan niet achter de schermen komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben crew en heb dus blijkbaar een hoop issues, breng jij de tissues?
Veel tissues dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben crew en heb dus blijkbaar een hoop issues, breng jij de tissues?
Oh, shit. We zijn vergeten om aan jou verantwoording af te leggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef pluisje81 het volgende:komen er nieuwe modjes bij dan
IK WEET DAAR HELEMAAL NIKS VAN
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van mensen die ik geschikt acht, bedoel je?
Maak een pollquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre wie wordt er nou live blauw?
Olep of -SG-?
Stuur ze maar naar mij door, ik zorg er wel voor dat ze op de goede plek terecht kojmen. Je vertrouwt me toch wel, hè, SG?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als jij mij blauw maakt, ik kan niet achter de schermen komen. Weet je wel..
Je volgt mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi -SG-eetje, ben je nu nog niet blauw?
alsof de crew zich ook maar iets van een poll van mij aantrektquote:
Jou welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij door, ik zorg er wel voor dat ze op de goede plek terecht kojmen. Je vertrouwt me toch wel, hè, SG?
Haha, PI fail quote.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent te laat, ik was er net weer
Zo heb ik serieus eens een solli verkregen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij door, ik zorg er wel voor dat ze op de goede plek terecht kojmen. Je vertrouwt me toch wel, hè, SG?
Punt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alsof de crew zich ook maar iets van een poll van mij aantrekt
polls worden in elk geval gesaboteerd door GS als ze verkeerd uitpakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe ODOLSquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo heb ik serieus eens een solli verkregen.
PSM heeft in SPO (uit mn hoofd gezegd) zomaar een post van me weggedonderd en waarom? Geen idee. Maar neem aan dat die SA's onder jullie rooie verantwoording staan. Maar blijkbaar vergis ik me. JJDJ loopt met notes te gooien en posts in de div dingen waar die toegang toe heeft aan te passen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult toch écht je beschuldigingen tegen míj waar moeten maken.
Wtf is PSM?
En jjdj heeft hier geen rechten hoor kind
als ik al een poll zou maken staat SG daar heul niet in dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
polls worden in elk geval gesaboteerd door GS als ze verkeerd uitpakken.
maar je quotte mij alleenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
zijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
PSM heeft in SPO (uit mn hoofd gezegd) zomaar een post van me weggedonderd en waarom? Geen idee. Maar neem aan dat die SA's onder jullie rooie verantwoording staan. Maar blijkbaar vergis ik me. JJDJ loopt met notes te gooien en posts in de div dingen waar die toegang toe heeft aan te passen.
En ik moet niks want zoals ik al zij wat ik ook doe jij lult je erzelf wel uit desnoods door mij te bannen ofzo.
Alleen maar omdat hij PSV'er is? Discriminatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als ik al een poll zou maken staat SG daar heul niet in dus
Ah, nu heb ik je door:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, want je weet het antwoord al hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als ik al een poll zou maken staat SG daar heul niet in dus
Nú al?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik je door:
[ afbeelding ]
quote:
Ga je nu elk typefoutje dat je tegenkomt verbeteren?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, want je weet het antwoord al he.
Oh, er zijn er nog veel meer in zijn posts te vinden hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je nu elk typefoutje dat je tegenkomt verbeteren?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik je door:
[ afbeelding ]
Blijkbaar, laat maar gaan joh.....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
nee absoluut niet!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. ODOLS hoor je gewoon te kennen. Zeker na de KLODOLS van afgelopen jaar.quote:
Ik heb hem blijkbaar niet doorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik je door:
[ afbeelding ]
Sar-cas-me?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. ODOLS hoor je gewoon te kennen. Zeker na de KLODOLS van afgelopen jaar.
Ik snap je niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. ODOLS hoor je gewoon te kennen. Zeker na de KLODOLS van afgelopen jaar.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Waarom kun je nooit normaal antwoord geven?
ook als je pas een maand of misschien 2 actief meedoet op het forum?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken?quote:
What else is new. Ik ben niet hip meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Je hoort 't hara, ze moeten je niet.
Ja. FOK! geschiedenis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook als je pas een maand of misschien 2 actief meedoet op het forum?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
What else is new. Ik ben niet hip meer
en zo kan je alles laten gaan zoals ontlasting, vervelend bezoek, smerig eten of ongefundeerde kritiek waarover je beweert dat het niet eelijk is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Blijkbaar, laat maar gaan joh.....
schaamhaarverfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als blauwe iig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook als je pas een maand of misschien 2 actief meedoet op het forum?
Méér?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
maar maar maarquote:
Ocharme tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken?
Wat voor namen moet ik noemen dan?quote:
Maar dat ziet niemandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
schaamhaarverfdan ben je zo weer hip
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Méér?
Misschien je oude (fobo)UI weer gebruiken?
Leek me vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor namen moet ik noemen dan?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand
Ja, heus
[..]
Van mods. Jij kan zo twintig users opnoemen die beter zijn dan sommige mods zei je, welke modsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor namen moet ik noemen dan?
Die UI is geweldig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Méér?
Misschien je oude (fobo)UI weer gebruiken?
Ja ik vroeg me laatst ook al af hoe ze daar aan kwamquote:
Oh! Ik dacht dat je me een Chinese emo vondquote:
Dat zegt hij alleen nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je me een Chinese emo vond
Je zorgt wéér voor een leuke cliffhanger hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van mods. Jij kan zo twintig users opnoemen die beter zijn dan sommige mods zei je, welke mods
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je me een Chinese emo vond
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zorgt wéér voor een leuke cliffhanger hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |