Bergen zoutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
snufje zout, snufje peper, teentje knoflook en een pepertje doen al wonderen
Het kan me eigenlijk nmiet zoveel schelen wat jij nou wel of niet geloofd, wel weet ik dat ik je aantijgingen zat ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goh, je praat al 6 weken achter de schermen? Flinke schermen dan....
Maar goed, ik ga hier niet over blijven bomen, het tekent alleen jullie incompetentie en kinderachtigheid heel erg, dat jij en Danny zo snel mogelijk allerlei dingen beloven om de boel maar te sussen, en daarna hopen dat t doodbloed![]()
Die gratenkut weet toch wel na 6 weken of ze die shoot nog gaat doen of niet. En ik moet hier toch niet weer t verhaal gaan houden over dat t mij niet om a) het geld of b) de negertjes of c) de kut van SHE gaat?
Ondertussen is het gewoon kinderachtig makkelijk je uit de tent te lokken omdat je zelf weet dat je dit aan t verkutten bent, maar er toch hard mee doordrukt
Die móet je wel rechtstreeks uit de moppentrommel gehaald hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
snufje zout, snufje peper, teentje knoflook en een pepertje doen al wonderen
JIJ HAAT ME HÈquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Kom op zeg, als ik sommige modjes zie, kan iedereen mod worden.
You just hates me 'cause I is bluequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef RoBro het volgende:
waarom lopen er in dit soort topic altijd mensen die denken alles te moeten regelen terwijl ze de status van moderator niet hebben ik erger me aan dit soort gedrag en ga er dan ook werk van maken
*zoekt*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
yvonne, ik heb nog geen reactie gehad op mijn solli tot mod op je WW I forum?
Scheidsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Vieze PSV'er.
Was wel blij dat julie nog op gelijke hoogte kwamen tegen AZ. Ik hoopte zelfs dat julie zouden winnen![]()
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en hij had het over jóu, grapjas.
Nou kind als dat je mening is moet je die vooral uiten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
yvonne niet om het 1 of ander maar jij en sommige andere rooie en ook paar blauwe lijken wel heel erg diep in elkaars reet te zitten.
En sorry dit is slechts mijn mening. En die mag ik volgens mij uiten!
Ik ging bijna een "op-eet"-uitspraak doen, maar daar waag ik me toch maar niet aanquote:
paul krijgt al genoeg aandacht enz.quote:
Je zult branden in de hel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ga je niet beffen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Loveless lijkt me wel een goede
Paro is een eikel, en Isdatzo moet zn muil eens houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd leuk dit soort 'Wij-blauwen-likken-even-elkaars-anus' topic. Van die modjes van van die nietszeggende subfora die hier even hun 5 minutes of fame krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |