Rot op uit dit topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goh, je praat al 6 weken achter de schermen? Flinke schermen dan....
Maar goed, ik ga hier niet over blijven bomen, het tekent alleen jullie incompetentie en kinderachtigheid heel erg, dat jij en Danny zo snel mogelijk allerlei dingen beloven om de boel maar te sussen, en daarna hopen dat t doodbloed![]()
Die gratenkut weet toch wel na 6 weken of ze die shoot nog gaat doen of niet. En ik moet hier toch niet weer t verhaal gaan houden over dat t mij niet om a) het geld of b) de negertjes of c) de kut van SHE gaat?
Ondertussen is het gewoon kinderachtig makkelijk je uit de tent te lokken omdat je zelf weet dat je dit aan t verkutten bent, maar er toch hard mee doordrukt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
yvonne, ik heb nog geen reactie gehad op mijn solli tot mod op je WW I forum?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Grolsch![]()
![]()
Krijgt dit topic toch nog een goede draai.
Sssssssssssst. Je bent niet blauw!quote:
je gaat een uurtje eerder naar bed dan olep?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik word toch wel eerder mod dan olep.
Leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SC lijkt me wel iets voor jullie
Nee dát is moeilijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik word toch wel eerder mod dan olep.
Zeg, als je hier alleen komt om de sfeer te verzieken, flikker dan gewoon op. Kinderachtig gedoe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah wannabe blauwe![]()
Begin net op te warmen
Haha jij wannaB blauwe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, als je hier alleen komt om de sfeer te verzieken, flikker dan gewoon op. Kinderachtig gedoe.
Ik vond het al wat flauw, maar je moet nog op gang komen dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah wannabe blauwe![]()
Begin net op te warmen
quote:
snufje zout, snufje peper, teentje knoflook en een pepertje doen al wonderenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het al wat flauw, maar je moet nog op gang komen dus
Ja, en hij had het over jóu, grapjas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen -SG.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |