want?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
Ik zou een goede mod zijn.Je mag wel met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Blijf je bezig?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het wachten tot Yvonne aankondigt dat er achter de schermen word gepraat en de boel op slot gooit met de mededeling dat we 'op de hoogte worden gehouden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, samen met jou mod zijn?quote:
Hopla, nu is het een goed topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
Als je nou eens gewoon lekker oprot van FOK!?
Ben je persoonlijke aanvallen wel zat eik.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het wachten tot Yvonne aankondigt dat er achter de schermen word gepraat en de boel op slot gooit met de mededeling dat we 'op de hoogte worden gehouden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah arme 'Vonntje, moet je je ook gewoon aan je afspraken houden. Verras me nou eens positief, kom eens met die updatequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
Oh wauw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Olep heb ik geloof ik ook al uitgenodigd
Je slaat de plank volledig MIS!!!11EINZ111!!!quote:
Zeg drol met vingers, er is nog NOOIT een permban uitgedeeld omdat iemand "yvonne" tegenspreekt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah arme 'Vonntje, moet je je ook gewoon aan je afspraken houden. Verras me nou eens positief, kom eens met die update![]()
Maar nee, dit word vast een permban, stel je voor dat je Yvonne tegenspreekt
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Olep heb ik geloof ik ook al uitgenodigd
Te slechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig MIS!!!11EINZ111!!!![]()
;D
Always.quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig MIS!!!11EINZ111!!!![]()
;D
Goh, je praat al 6 weken achter de schermen? Flinke schermen dan....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg drol met vingers, er is nog NOOIT een permban uitgedeeld omdat iemand "yvonne" tegenspreekt.
De update staat in MED, er is doodgewoon verder nog niets te melden.
SG wordt mod.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
En over welke update gaat het in godsnaam
Rot op uit dit topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goh, je praat al 6 weken achter de schermen? Flinke schermen dan....
Maar goed, ik ga hier niet over blijven bomen, het tekent alleen jullie incompetentie en kinderachtigheid heel erg, dat jij en Danny zo snel mogelijk allerlei dingen beloven om de boel maar te sussen, en daarna hopen dat t doodbloed![]()
Die gratenkut weet toch wel na 6 weken of ze die shoot nog gaat doen of niet. En ik moet hier toch niet weer t verhaal gaan houden over dat t mij niet om a) het geld of b) de negertjes of c) de kut van SHE gaat?
Ondertussen is het gewoon kinderachtig makkelijk je uit de tent te lokken omdat je zelf weet dat je dit aan t verkutten bent, maar er toch hard mee doordrukt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
yvonne, ik heb nog geen reactie gehad op mijn solli tot mod op je WW I forum?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Grolsch![]()
![]()
Krijgt dit topic toch nog een goede draai.
Sssssssssssst. Je bent niet blauw!quote:
je gaat een uurtje eerder naar bed dan olep?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik word toch wel eerder mod dan olep.
Leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SC lijkt me wel iets voor jullie
Nee dát is moeilijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik word toch wel eerder mod dan olep.
Zeg, als je hier alleen komt om de sfeer te verzieken, flikker dan gewoon op. Kinderachtig gedoe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah wannabe blauwe![]()
Begin net op te warmen
Haha jij wannaB blauwe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, als je hier alleen komt om de sfeer te verzieken, flikker dan gewoon op. Kinderachtig gedoe.
Ik vond het al wat flauw, maar je moet nog op gang komen dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah wannabe blauwe![]()
Begin net op te warmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |