Ik ben niet lid van de vakbond dus dan krijg ik niet doorbetaald zeker?quote:
ja toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom neig ik dan ondanks mijn uber-heterosexualiteit toch meer naar Remlof
want?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
Ik zou een goede mod zijn.Je mag wel met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Blijf je bezig?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het wachten tot Yvonne aankondigt dat er achter de schermen word gepraat en de boel op slot gooit met de mededeling dat we 'op de hoogte worden gehouden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, samen met jou mod zijn?quote:
Hopla, nu is het een goed topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
Als je nou eens gewoon lekker oprot van FOK!?
Ben je persoonlijke aanvallen wel zat eik.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het wachten tot Yvonne aankondigt dat er achter de schermen word gepraat en de boel op slot gooit met de mededeling dat we 'op de hoogte worden gehouden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah arme 'Vonntje, moet je je ook gewoon aan je afspraken houden. Verras me nou eens positief, kom eens met die updatequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
Als je nou eens gewoon lekker oprot van FOK!?
Ben je persoonlijke aanvallen wel zat eik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |