Netzogoed als iedereen die een accountje aanmaakt user kan worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Kom op zeg, als ik sommige modjes zie, kan iedereen mod worden.
Ja, reageer vooral niet inhoudelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd leuk dit soort 'Wij-blauwen-likken-even-elkaars-anus' topic. Van die modjes van van die nietszeggende subfora die hier even hun 5 minutes of fame krijgen
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kind als dat je mening is moet je die vooral uiten.
Onderbouwen is teveel gevraagd zeker?
Ja, ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Renesite het volgende:
Enne, word hier iemand nu live blauw gemaakt?
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd leuk dit soort 'Wij-blauwen-likken-even-elkaars-anus' topic. Van die modjes van van die nietszeggende subfora die hier even hun 5 minutes of fame krijgen
Ik ben de TS.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
leren we van jou en paar andere met een tagjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, reageer vooral niet inhoudelijk
Ondertussen zit jij te soppen op het idee dat iemand eventueel op _jouw_ reactie inhoudelijk ingaat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Je klinkt nogal jaloers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Dat jij wannabe blauw bent is geen geheim toch?quote:
Boooh, jullie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij niet
Sop sop.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yvonne, oh ja god, dit is zo'n serieus forum, laat ik eens even een onwijs gefundeerd reactie geven op de onwijs serieuze materie van dit topic
Dat belooft niet veel goeds jullie een beetje kennende.quote:
Logisch toch, je moet wel een beetje eenheid uit proberen te stralen. Dan neem je vaak een gezamenlijk standpunt is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij niet
jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondertussen zit jij te soppen op het idee dat iemand eventueel op _jouw_ reactie inhoudelijk ingaat?
Dat is wel een geheim!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat jij wannabe blauw bent is geen geheim toch?
@Yvonne, oh ja god, dit is zo'n serieus forum, laat ik eens even een onwijs gefundeerd reactie geven op de onwijs serieuze materie van dit topic
Nou, je post doet toch echt anders vermoeden..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
O my fuck. Jij bent geen wijf... Jouw nick en kattenavatar... Mijn godquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Loveless85 klinkt is een beetje nogal verzuurd, en dat terwijl ze hij nog niet eens mod geweest is. Dat wordt wat. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Renesite het volgende:
Enne, word hier iemand nu live blauw gemaakt?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij komt eerst natuurlijk. Immer.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |