Netzogoed als iedereen die een accountje aanmaakt user kan worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Kom op zeg, als ik sommige modjes zie, kan iedereen mod worden.
Ja, reageer vooral niet inhoudelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd leuk dit soort 'Wij-blauwen-likken-even-elkaars-anus' topic. Van die modjes van van die nietszeggende subfora die hier even hun 5 minutes of fame krijgen
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kind als dat je mening is moet je die vooral uiten.
Onderbouwen is teveel gevraagd zeker?
Ja, ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Renesite het volgende:
Enne, word hier iemand nu live blauw gemaakt?
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd leuk dit soort 'Wij-blauwen-likken-even-elkaars-anus' topic. Van die modjes van van die nietszeggende subfora die hier even hun 5 minutes of fame krijgen
Ik ben de TS.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
leren we van jou en paar andere met een tagjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, reageer vooral niet inhoudelijk
Ondertussen zit jij te soppen op het idee dat iemand eventueel op _jouw_ reactie inhoudelijk ingaat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Je klinkt nogal jaloers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Dat jij wannabe blauw bent is geen geheim toch?quote:
Boooh, jullie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij niet
Sop sop.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yvonne, oh ja god, dit is zo'n serieus forum, laat ik eens even een onwijs gefundeerd reactie geven op de onwijs serieuze materie van dit topic
Dat belooft niet veel goeds jullie een beetje kennende.quote:
Logisch toch, je moet wel een beetje eenheid uit proberen te stralen. Dan neem je vaak een gezamenlijk standpunt is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij niet
jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondertussen zit jij te soppen op het idee dat iemand eventueel op _jouw_ reactie inhoudelijk ingaat?
Dat is wel een geheim!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat jij wannabe blauw bent is geen geheim toch?
@Yvonne, oh ja god, dit is zo'n serieus forum, laat ik eens even een onwijs gefundeerd reactie geven op de onwijs serieuze materie van dit topic
Nou, je post doet toch echt anders vermoeden..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
O my fuck. Jij bent geen wijf... Jouw nick en kattenavatar... Mijn godquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Loveless85 klinkt is een beetje nogal verzuurd, en dat terwijl ze hij nog niet eens mod geweest is. Dat wordt wat. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Renesite het volgende:
Enne, word hier iemand nu live blauw gemaakt?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij komt eerst natuurlijk. Immer.
.
ghehehequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
O my fuck. Jij bent geen wijf... Jouw nick en kattenavatar... Mijn god!
Je hebt nog steeds geen namen genoemd hèquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
Ik volg het topic niet, maar toch post ik wat.
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, je post doet toch echt anders vermoeden..
Damned, het is dat jij het zegtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
O my fuck. Jij bent geen wijf... Jouw nick en kattenavatar... Mijn god!
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vraag ff of "ze" dr tieten postquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Loveless85 klinkt een beetje nogal verzuurd, en dat terwijl ze nog niet eens mod geweest is. Dat wordt wat. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukte het wel!
Yvonne is de oma. En van oma's mag je altijd allesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.
Net zoals ouders 1 lijn moeten trekken hoort de crew dat ook te doen imo
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.
Net zoals ouders 1 lijn moeten trekken hoort de crew dat ook te doen imo
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukte het wel!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!
Van mensen die ik geschikt acht, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen namen genoemd hè
Kind, je was crew van een subsite, nooit van het forum.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!
werk ze Yvonnequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat het nog wel met je?
Ik ga zo even werken, maar ik verwacht wél van je dat je met bewijzen aankomt dat ik a) veel vrienden hier heb en b) dat ze in een kwaad daglicht gezet wordt
Het leven is inderdaad soms oneerlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!
Het zou ook ongezond zijn om in een vacuum te leven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, je was crew van een subsite, nooit van het forum.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou ook ongezond zijn om in een vaccuum te leven.
Dat blok beton voor je kop, levert dat nou veel problemen op irl?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er in de SPORT crew wordt verteld en lekbaar isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, je was crew van een subsite, nooit van het forum.
Een handel in tisues is een gat in markt hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef -SG- het volgende:
Wat een cry babies hier..
Je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een handel in tisues is een gat in markt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |