Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jullie onderbouwen ook geen kloot dus waarom zou ik. Jullie dekken elkaar altijd. Ongeacht of het klopt of niet. Ga nou niet zeggen dat het niet klopt want ik ben niet debiel. En vele met mij niet
Vraag ff of "ze" dr tieten postquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Loveless85 klinkt een beetje nogal verzuurd, en dat terwijl ze nog niet eens mod geweest is. Dat wordt wat. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukte het wel!
Yvonne is de oma. En van oma's mag je altijd allesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.
Net zoals ouders 1 lijn moeten trekken hoort de crew dat ook te doen imo
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de crewleden ook wel op hun vingers getikt worden als dat nodig is maar dat dat achter gesloten deuren gebeurd.
Net zoals ouders 1 lijn moeten trekken hoort de crew dat ook te doen imo
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij lukte het wel!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!
Van mensen die ik geschikt acht, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen namen genoemd hè
Kind, je was crew van een subsite, nooit van het forum.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!
werk ze Yvonnequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat het nog wel met je?
Ik ga zo even werken, maar ik verwacht wél van je dat je met bewijzen aankomt dat ik a) veel vrienden hier heb en b) dat ze in een kwaad daglicht gezet wordt
Het leven is inderdaad soms oneerlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat triest is? Dat het allemaal vriendjespolitiek is! En dan SHE in kwaad daglicht zetten. Want ja jij hebt vele vriendjes hier en zij wat minder dus wie wint.......inderdaad......KANSLOOS!
Het zou ook ongezond zijn om in een vacuum te leven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toen ik nog crew was waren er nog steeds overal gaten en kieren dus zo open en eerlijk als het lijkt is het niet!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, je was crew van een subsite, nooit van het forum.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou ook ongezond zijn om in een vaccuum te leven.
Dat blok beton voor je kop, levert dat nou veel problemen op irl?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er in de SPORT crew wordt verteld en lekbaar isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een handel in tisues is een gat in markt hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef -SG- het volgende:
Wat een cry babies hier..
Je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een handel in tisues is een gat in markt hier.
Oeh nou, daar kunnen we inderdaad niet meelezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er in de SPORT crew wordt verteld en lekbaar is!!!
Gelukkig niet zeg. Maar waarom weten bepaalde uit de crew (en dan bedoel ik niet de SA's) meer dan andere uit de crew? Het is zo lek als een zeef of er word/werd met rechten gespeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat nou zo interessant? Sport?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh nou, daar kunnen we inderdaad niet meelezen.
quote:
een of ander ranzig gebruikt slipje van kournikova dat al 3 jaar geleden niet de prijsvraag waard was?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er in de SPORT crew wordt verteld en lekbaar is!!!
Ja, omdat jouw argumentatie kant noch wal raakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Maar waarom weten bepaalde uit de crew (en dan bedoel ik niet de SA's) meer dan andere uit de crew? Het is zo lek als een zeef of er word/werd met rechten gespeeld.
Maar heb geen zin in de discussie want ook ik ga hem niet winnen.
Snakey wij moeten eens zaken gaan doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
You got an issue? Here's a tissue.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Maar waarom weten bepaalde uit de crew (en dan bedoel ik niet de SA's) meer dan andere uit de crew? Het is zo lek als een zeef of er word/werd met rechten gespeeld.
Maar heb geen zin in de discussie want ook ik ga hem niet winnen.
irl zijn mensen blij dat ik zeg wat ik denk omdat de meeste van eerlijkheid houden maar heb het idee dat je hier vooral niet eerlijk mag zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat blok beton voor je kop, levert dat nou veel problemen op irl?
Dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
You got an issue? Here's a tissue.
Je bent de enige die ze opbrengt, en nu gaat het je te ver?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ok nu gaat t zelfs mij te ver met de conspiracy praktijken tegen SHE
ik wel hoor, jij ook?quote:
nee want je verzint wel weer wat om ze te weerleggen desnoods delete je wat ofzo. Zou ook niet voor het eerst zijn dat mijn posts of verwijderd worden (PSM bijv pleurt nog wel eens wat weg) of aangepast worden (hé JJDJ1912)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga werken, kom je nog even met je bewijzen?
Kan je dan bewijzen dat je nu niet aan het liegen bent?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
irl zijn mensen blij dat ik zeg wat ik denk omdat de meeste van eerlijkheid houden maar heb het idee dat je hier vooral niet eerlijk mag zijn.
Ik ben crew en heb dus blijkbaar een hoop issues, breng jij de tissues?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Snakey wij moeten eens zaken gaan doen.
Misschien is dat omdat je onzin uitkraamt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
irl zijn mensen blij dat ik zeg wat ik denk omdat de meeste van eerlijkheid houden maar heb het idee dat je hier vooral niet eerlijk mag zijn.
Je zult toch écht je beschuldigingen tegen míj waar moeten maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee want je verzint wel weer wat om ze te weerleggen desnoods delete je wat ofzo. Zou ook niet voor het eerst zijn dat mijn posts of verwijderd worden (PSM bijv pleurt nog wel eens wat weg) of aangepast worden (hé JJDJ1912)
Als jij mij blauw maakt, ik kan niet achter de schermen komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben crew en heb dus blijkbaar een hoop issues, breng jij de tissues?
Veel tissues dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben crew en heb dus blijkbaar een hoop issues, breng jij de tissues?
Oh, shit. We zijn vergeten om aan jou verantwoording af te leggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef pluisje81 het volgende:komen er nieuwe modjes bij dan
IK WEET DAAR HELEMAAL NIKS VAN
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van mensen die ik geschikt acht, bedoel je?
Maak een pollquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre wie wordt er nou live blauw?
Olep of -SG-?
Stuur ze maar naar mij door, ik zorg er wel voor dat ze op de goede plek terecht kojmen. Je vertrouwt me toch wel, hè, SG?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als jij mij blauw maakt, ik kan niet achter de schermen komen. Weet je wel..
Je volgt mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi -SG-eetje, ben je nu nog niet blauw?
alsof de crew zich ook maar iets van een poll van mij aantrektquote:
Jou welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij door, ik zorg er wel voor dat ze op de goede plek terecht kojmen. Je vertrouwt me toch wel, hè, SG?
Haha, PI fail quote.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent te laat, ik was er net weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |