Zo heb ik serieus eens een solli verkregen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij door, ik zorg er wel voor dat ze op de goede plek terecht kojmen. Je vertrouwt me toch wel, hè, SG?
Punt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alsof de crew zich ook maar iets van een poll van mij aantrekt
polls worden in elk geval gesaboteerd door GS als ze verkeerd uitpakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe ODOLSquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo heb ik serieus eens een solli verkregen.
PSM heeft in SPO (uit mn hoofd gezegd) zomaar een post van me weggedonderd en waarom? Geen idee. Maar neem aan dat die SA's onder jullie rooie verantwoording staan. Maar blijkbaar vergis ik me. JJDJ loopt met notes te gooien en posts in de div dingen waar die toegang toe heeft aan te passen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult toch écht je beschuldigingen tegen míj waar moeten maken.
Wtf is PSM?
En jjdj heeft hier geen rechten hoor kind
als ik al een poll zou maken staat SG daar heul niet in dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
polls worden in elk geval gesaboteerd door GS als ze verkeerd uitpakken.
maar je quotte mij alleenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent te laat, ik was er net weer
zijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
PSM heeft in SPO (uit mn hoofd gezegd) zomaar een post van me weggedonderd en waarom? Geen idee. Maar neem aan dat die SA's onder jullie rooie verantwoording staan. Maar blijkbaar vergis ik me. JJDJ loopt met notes te gooien en posts in de div dingen waar die toegang toe heeft aan te passen.
En ik moet niks want zoals ik al zij wat ik ook doe jij lult je erzelf wel uit desnoods door mij te bannen ofzo.
Alleen maar omdat hij PSV'er is? Discriminatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als ik al een poll zou maken staat SG daar heul niet in dus
Ah, nu heb ik je door:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent te laat, ik was er net weer
Nee, want je weet het antwoord al hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als ik al een poll zou maken staat SG daar heul niet in dus
Nú al?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik je door:
[ afbeelding ]
quote:
Ga je nu elk typefoutje dat je tegenkomt verbeteren?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, want je weet het antwoord al he.
Oh, er zijn er nog veel meer in zijn posts te vinden hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je nu elk typefoutje dat je tegenkomt verbeteren?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik je door:
[ afbeelding ]
Blijkbaar, laat maar gaan joh.....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
nee absoluut niet!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. ODOLS hoor je gewoon te kennen. Zeker na de KLODOLS van afgelopen jaar.quote:
Ik heb hem blijkbaar niet doorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik je door:
[ afbeelding ]
Sar-cas-me?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. ODOLS hoor je gewoon te kennen. Zeker na de KLODOLS van afgelopen jaar.
Ik snap je niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. ODOLS hoor je gewoon te kennen. Zeker na de KLODOLS van afgelopen jaar.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Waarom kun je nooit normaal antwoord geven?
ook als je pas een maand of misschien 2 actief meedoet op het forum?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken?quote:
What else is new. Ik ben niet hip meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Je hoort 't hara, ze moeten je niet.
Ja. FOK! geschiedenis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook als je pas een maand of misschien 2 actief meedoet op het forum?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
What else is new. Ik ben niet hip meer
en zo kan je alles laten gaan zoals ontlasting, vervelend bezoek, smerig eten of ongefundeerde kritiek waarover je beweert dat het niet eelijk is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Blijkbaar, laat maar gaan joh.....
schaamhaarverfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als blauwe iig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook als je pas een maand of misschien 2 actief meedoet op het forum?
Méér?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
maar maar maarquote:
Ocharme tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken?
Wat voor namen moet ik noemen dan?quote:
Maar dat ziet niemandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
schaamhaarverfdan ben je zo weer hip
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Méér?
Misschien je oude (fobo)UI weer gebruiken?
Leek me vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor namen moet ik noemen dan?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand
Ja, heus
[..]
Van mods. Jij kan zo twintig users opnoemen die beter zijn dan sommige mods zei je, welke modsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor namen moet ik noemen dan?
Die UI is geweldig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Méér?
Misschien je oude (fobo)UI weer gebruiken?
Ja ik vroeg me laatst ook al af hoe ze daar aan kwamquote:
Oh! Ik dacht dat je me een Chinese emo vondquote:
Dat zegt hij alleen nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je me een Chinese emo vond
Je zorgt wéér voor een leuke cliffhanger hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van mods. Jij kan zo twintig users opnoemen die beter zijn dan sommige mods zei je, welke mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |