QFTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in de crew jong, ken je admin's
adminsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in de crew jong, ken je admin's
Gelukkig heb jij niks te willen, en zeker niet in of over dit topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Door Isdatzo stemde ik ja, maar ik wil eik nee
Die ene, met dat rode kleurtje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef Olep het volgende:
Het_hupt, welke admin is het?
Antwoord a.u.b.
quote:
waarom schrijf je een woord met een hoofdletter en een punt erachter wat ben jij toch een raspauperquote:
Is dit een vraag, of een constatering?/.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom schrijf je een woord met een hoofdletter en een punt erachter wat ben jij toch een raspauper
Er zijn er meer met een rood kleurtje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die ene, met dat rode kleurtje.
Jóh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zijn er meer met een rood kleurtje.
je loopt te koop met je eigen domheid gozerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dit een vraag, of een constatering?/.
IK?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
je loopt te koop met je eigen domheid gozer
ik bedoelde meer die ene.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zijn er meer met een rood kleurtje.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik loop te koop met mijn eigen domheid gozer
Crewpook maakt men van garnalen.quote:
Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Plaag die arme knul toch niet zo,.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Crewpook maakt men van garnalen.
jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.
thnx hij is al 3 jaar doodquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplant
Wijze papa heb jijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.
[AEX] presentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
Willen alle mods in alfabetische volgorde gaan staan en zeggen wat hun subforum is?!
En in jouW geval opteer ik voor postnatale abortus. Kusje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplant
Nee want dan was de kans groot dat je je verdediging laat zakken en dan kan het zomaar op een gelijkspel of zelfs verlies uitkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wijze papa heb jij![]()
Maar heeft hij jou niet geleerd dat, wanneer je al 5-0 vóór staat, er best met wat gallery-play gespeeld mag worden?
Ken je tegenstander. Al speel je met open goal, nog weet hij de bal er niet in te krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want dan was de kans groot dat je je verdediging laat zakken en dan kan het zomaar op een gelijkspel of zelfs verlies uitkomen.
Zoek maar in de index.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
Willen alle mods in alfabetische volgorde gaan staan en zeggen wat hun subforum is?!
Iemand die het op jou gemunt had kreeg een ban, maar je zeikt anderen wel af?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken je tegenstander. Al speel je met open goal, nog weet hij de bal er niet in te krijgen.
Huh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand die het op jou gemunt had kreeg een ban, maar je zeikt anderen wel af?
Namen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is voor deel 6, nog even wachten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat is voor deel 6, nog even wachten.
Heeft hij dat indertijd ook uitgetest met bakstenenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft hij dat indertijd ook uitgetest met bakstenen
Wie niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks lui uitgevallen..
wat ben jij een sad persoon zeg je iets aantrekken van mensen die op een forum zeggen dat je dood moet gaan aan kanker hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Ohw wacht je bedoeld die gast die doodleuk vertelde dat ik maar snel aan kanker moest doodgaan
vind ik nogal een verschil met afzeiken he
Waar ben je uit gevallen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks lui uitgevallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |