quote:

waarom schrijf je een woord met een hoofdletter en een punt erachter wat ben jij toch een raspauperquote:

Is dit een vraag, of een constatering?/.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom schrijf je een woord met een hoofdletter en een punt erachter wat ben jij toch een raspauper

Er zijn er meer met een rood kleurtje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die ene, met dat rode kleurtje.

Jóh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zijn er meer met een rood kleurtje.

je loopt te koop met je eigen domheid gozerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dit een vraag, of een constatering?/.

IK?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
je loopt te koop met je eigen domheid gozer

ik bedoelde meer die ene.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zijn er meer met een rood kleurtje.

quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik loop te koop met mijn eigen domheid gozer

Crewpook maakt men van garnalen.quote:

Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Plaag die arme knul toch niet zo,.

quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Crewpook maakt men van garnalen.

jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.

thnx hij is al 3 jaar doodquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplant

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |