Dat scheelt al een hoopquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er hoeft in feite niets meer geregeld te worden; Tele2 is inmiddels te hulp geschoten dus ik ben gódzijdank niet langer afhankelijk van het incompetente KPN.
Dat is dan wel weer jammerquote:Wel een beetje jammer dat KPN míj echter nog wel lastig blijft vallen met frauduleuze abonnementjes waarvoor ík dan weer de telefoon moet pakken om dát op te lossen.
OMFGquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:34 schreef kastanova het volgende:
Here we go:
Inmiddels zit ik weer in m'n eigen woning, maar m'n vriendin belde me zojuist op dat er zowaar post was van KPN!
Wat zal het zijn???
Een excuusbrief waarin ze eindelijk toegeven dat dit een belachelijke gang van zaken is?!
De belofte dat alle problemen uit de wereld geholpen worden?!
Of desnoods zowaar een offerte voor een ISRA-punt?.
Nou nee mensen, niets van dit alles.
Vanaf vandaag ben ik namelijk, zonder ook maar énige toestemming zélf klant geworden van KPN!?!!!
Naar aanleiding van mijn halverwege afgekapte telefoontje waarbij ik alleen wilde uitvinden of ik nu wel of geen eigen ISRA-punt had, ben ik nu ineens klant!
Maar Kasta, dat kan toch niet?! Je hebt niet eens aangegeven wát je wilde?!?
Inderdaad lieve mensen, maar dat hoeft KPN toch niet tegen te houden?.
Oftewel, dan bedénkt KPN toch gewoon ongevraagd een pakket voor me!
[ afbeelding ]
En natuurlijk, als ze dan een pakket verzinnen, uiteraard niet eens de goedkoopste.
Maarreuh Kasta?
Ze hebben alleen je postcode, huisnr. en geboortedatum, ze kunnen toch niks zonder bankrekening?!
Ach, dat is toch niet nodig joh? Dan verzínt KPN toch ook gewoon een bankrekeningnummer. En als ze daar dan logischerwijs niet van kunnen incasseren, dan sturen ze gewoon een incassobureau op m'n adres af.
[ afbeelding ]
Wat wilt u voor emailadres dan meneer? Oh wacht, u heeft opgehangen omdat u helemaal geen aanvraag wilt? Dan vullen we toch gewoon een dummy-adres in joh.
Zoals jullie hierboven al konden lezen, m'n vriendin totaal over de zeik, dus ik zeg "Geen probleem, gewoon bellen om te annuleren... Vraag echter wel even een schriftelijke bevestiging aangezien ze de neiging hebben om annuleringen tot 2 keer toe te "vergeten". "
Vriendin: Ja hoi, ik wil het abonnement op adres *bladiebla* annuleren.
KPN: Waarom mevrouw?
Vriendin: Nou, hoofdzakelijk omdat het in zijn geheel nooit aangevraagd is.
KPN: Dat kan niet mevrouw.
Vriendin: ?!?! En waarom kan dat niet?
KPN: U bent niet degene die het aangevraagd heeft, dus u kunt ook niet annuleren.
Vriendin: De aanvragen staat niet eens geregistreerd op dit adres! Wettelijk gezien mág hij een dergelijke aanvraag dus niet doen!
KPN: Tja, dat kan zo zijn, maar u mag de annulering dus niet doen.
Oftewel: Wil je iemand een oor aannaaien, vraag dan gewoon; ook al mag KPN de boel niet eens in behandeling nemen, gewoon een abonnement aan onder een ficitieve naam. Komt de bewoner er nooit meer vanaf simpelweg omdat de enige die het abonnement kan annuleren niet meer bestaat.
Wederom een briljante gang van zaken daar bij KPN.
Naast het vergeten van annuleringen, intimideren van bejaarden, weigeren van medewerking bij de door hun veroorzaakte problemen kunnen we nu dus ook fraude aan het lijstje toevoegen.
Ga nu namelijk bellen om een voicelog van de contractaanvraag op te vragen.
Huh??quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef kastanova het volgende:
Daarnaast beweerde hij in eerste instantie ook dat ik het zelf via internet aan had gevraagd en toen hij eenmaal merkte dat ik dat wel heel stellig ontkende "had zijn collega het vreemd genoeg via internet aangevraagd."
Waarom in godsnaam?
"Omdat ze weleens storingen in het systeem hadden en dan gebruikten ze dat als omweg."
Waarschijnlijk dus niet meer te achterhalen wie het was.
Eigenlijk mag je zoiets nooit zomaar zeggen, maar als ik zo'n handtekening op een brief zou zien, dan zou ik het idee hebben dat de afzender 's avonds zwart werkt bij de Jostiband.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef kastanova het volgende:
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde.
Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn?.
Was het maar zo'n feest.
Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen.
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?
"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!
[ afbeelding ]
En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk.
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.
Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.
Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen.
Einz. Ik was erbij oen het mis ging. Ook ik heb me afgevraagd waarom ze in hemelsnaam alles van Tiscali uit elkaar moesten trekken, ADSL apart, VAS apart, personeel eruit gegooid en taken overgezet naar een helpdesk die daar totaal niet op voorbereid was. Alles, maar dan ook echt alles is fout gegaan met dat project. Gewoon omdat ze zich totaal niet verdiept hebben in wat er eigenlijk overgenomen werd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:47 schreef eleusis het volgende:
Tot overmaat van rage sprak ik laatst een Telfort (wat Tiscaliwholesale was) dude en die zei dat die migratie helemaal niet per se had gehoeven, KPN zet graag klanten over maar je had de keus kunnen krijgen. Dus we hadden nog steeds op dat dope netwerk kunnen zitten als ik dat contact maar eerder had gehad.
Het "we doen maar wat en kloten wat aan" lijkt kenmerkend te zijn voor de afgelopen jaren bij bedrijven. Alleen schrijnend om te zien dat andere bedrijven wel hun conclusies hebben getrokken en dat KPN nog z'n eigen stal aan het onderschijten is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef zool22 het volgende:
[..]
Einz. Ik was erbij oen het mis ging. Ook ik heb me afgevraagd waarom ze in hemelsnaam alles van Tiscali uit elkaar moesten trekken, ADSL apart, VAS apart, personeel eruit gegooid en taken overgezet naar een helpdesk die daar totaal niet op voorbereid was. Alles, maar dan ook echt alles is fout gegaan met dat project. Gewoon omdat ze zich totaal niet verdiept hebben in wat er eigenlijk overgenomen werd.
Heb je ge'pmd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef kastanova het volgende:
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde.
Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn?.
Was het maar zo'n feest.
Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen.
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?
"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!
[ afbeelding ]
En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk.
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.
Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.
Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen.
Ingehuurde callcenters waar het verloop nog groter is dan de aanname van personeel. Het mag allemaal niets meer kosten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het "we doen maar wat en kloten wat aan" lijkt kenmerkend te zijn voor de afgelopen jaren bij bedrijven. Alleen schrijnend om te zien dat andere bedrijven wel hun conclusies hebben getrokken en dat KPN nog z'n eigen stal aan het onderschijten is.
Ben jij de briefschrijver Middeldorp?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef zool22 het volgende:
Sterker nog. Het is bij online bestellingen van software online van KPN mogelijk om een fake naam in te voeren, een fake adres, een fake rekeningnummer... en je krijgt toch gewoon je bestelling. Alleen maar een spammail adres nodig waarop je de bestelling bevestigt
Maar wat erger is, je kunt dus gewoon iets bestellen op naam en kosten van iemand anders. Geen haan die er naar kraait. Je hebt alleen maar een email adres nodig, en dat kan willekeurig welk adres zijn.
En KPN houdt dan bij hoog en bij laag vol, dat jij het bestelt hebt. Natuurlijk geldt de wet koop op afstand, maar dan moet je dus wel binnen 8 dagen in de gaten hebben dat iemand anders vrolijk op jouw naam en rekeningnummer zit te bestellen. En als je een bedrijf hebt ben je helemaal de sjaak, omdat dan de wet koop op afstand niet geldt en je dus vast zit aan een abonnement van minimaal een jaar.
Tip: incassobeheer van KPN in Zwolle doet niets met aanmaningen enz. Ze sturen echt geen deurwaarder op je dak, hooguit een leverbeperkingsverzoek naar de afdeling waar het product van is. Nadeel is wel dat je dan als wanbetaler geregistreerd staat. Niet op reageren dus.
Ik heb er gewerkt. Ik moest ondermeer de leverbeperkingen doorvoeren. En nee, er was geen sprake van debiteurentrajecten in de zin van uitbesteden aan deurwaarders. Dat was allemaal veel te duur. Na een drietal waarschuwingen houdt het op. Vaak hebben mensen dan alsnog betaald, en degenen die dan niet betalen komen goed weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij de briefschrijver Middeldorp?
Oh, debiteurenbeheerder in Zwolle hoeft dus geen rapportages in te leveren? Niets doen met aanmaningen en geen deurwaarders sturen naar een wanbetaler, dus anders als TS, lijkt me het failliet van een bedrijf met zo'n klantenbestand. Of ze maken te veel winst op wel goed opgeleverde lijnen.
Ik heb het idee dat elke medewerker daar gewoon 's ochtends in zijn eigen isoleercelletje stapt en daar pas om 5u op zijn vroegst weer uit komt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:40 schreef kastanova het volgende:
Op zich wel weer knap; net als het lijkt dat het écht niet meer erger kan, tovert KPN toch weer iets uit de kanslozenhoed.
Sprak zojuist m'n vriendin en ze schijnt dus vandaag gebeld te zijn door KPN.
Nou, jullie mogen raden, álles is immers mogelijk!
Krijgen we een draaimolen van KPN?
Willen ze m'n huis opkopen?
Hebben ze een hondje in de aanbieding die een baasje zoekt?
Nee, wederom maken ze het nog gekker dan dat
M'n vriendin kreeg namelijk een dame aan de telefoon die ons rekeningnummer wilde weten zodat de order doorgevoerd kon worden.
Vriendin: What. The. Fuck. We hebben die order geannuleerd! En we hebben wachten juist op de annuleringsbevestiging!
KPN: Nee nee, er kan niets geannuleerd zijn, die order is namelijk nooit doorgevoerd in het systeem.
Vriendin: Ik heb vorige notabene de bevestigingsbrief gekregen van die order!!!!!
KPN: Nee hoor, dat kan toch echt niet!
Vriendin: Ik heb de brief hier liggen!
KPN: Nou nee mevrouw, orders met een vals rekeningnummer worden namelijk niet eens doorgevoerd in het systeem.
Vriendin: Okay. Even een vraag dan. HOE KAN IK HIER EEN BRIEF HEBBEN LIGGEN MET DATZELFDE NEPREKENINGNUMMER ER OP TERWIJL DIE ORDER NOOIT IETS DOORGEVOERD?!?!?!?
KPN: Ja, dat weet ik ook niet, dat kan namelijk niet. Maar ik zal de order maar annuleren dan.
Vriendin: DIE IS AL GEANNULEERD!
KPN: Nou nee, anders was ik immers niet met het corrigeren van de gegevens bezig geweest.
*piep*kraak*krrrgh* Kortsluiting in de hersenen...
Ik zit echt te wachten tot Fransje Bauer in een bananepak een KPN modem komt bezorgen, een dergelijke stupiditeit, onkunde en chaos binnen een bedrijf kán simpelweg niet.
Als ze dan ook het bijbehorende witte jasje met van die te lange mouwen kregenaangetrokken, zou het probleem vanzelf opgelost moeten worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:38 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat elke medewerker daar gewoon 's ochtends in zijn eigen isoleercelletje stapt en daar pas om 5u op zijn vroegst weer uit komt.
De mobiele afdeling is heel anders dan de divisie vast, gelukkig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Oh mijn hemel wat een bedrijf. Ik ga deze week mijn GSM abonnement opzeggen. Moet 4 maanden voor 23-7 anders wordt het stilzwijgend 4 maanden verlengd. Wish me luck!
Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De mobiele afdeling is heel anders dan de divisie vast, gelukkig.
Ja echt he. Tegen mij zeiden ze dus dat ik een huurtuner had ipv een kooptuner bij digitale tv. Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat het een kooptuner was. Gewoon vol er tegenin gaan. Goed voor je klantenbestand. Op zoiets moet je ook gewoon standaard reageren met dat je het nog 1x uitlegt en wanneer ze er dan weer tegenin gaan dat je het ziet alsof ze zeggen dat je liegt en dat je daarvoor een klacht in zult dienen. Niet dat ze daarvan schrikken ofzo, maar dan word je meestal tenminste wel eindelijk eens geholpen en word je klacht fatsoenlijk gelezenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Godallemachtig
'Ja dit en dat'
'Maar dat kan niet. ik heb hier een brief met zus enzo'
'Nee hoor dat is onmogelijk'![]()
Jeutje
Nou, in mijn ervaring toch een stuk minder bureaucratisch en minder professioneel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.
Volgens mij heb je het topic niet helemaal gelezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen?Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?
Als ik dit allemaal lees dan zou ik KPN het er al lang zitten (24x bellen, waar haal je de tijd vandaan?).
Dus of gewoon voor KPN Internet kiezen (klote, maar dan heb je ten minste internet) daarna zsm overstappen, of gewoon via de kabel als dat beschikbaar is. Overigens begrijp ik de beneden buurvrouw wel, als je al 26 jaar alles zelfstandig hebt en het gaat gewoon goed, waarom dan internet gaan delen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen?Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels dan toch maar m'n vrienden bij het hoofdkantoor @ Tele2 benaderd voor een voorkeursbehandeling en werd direct vandaag al gebeld door Ordermanagement.
Wederom de bevestiging dat KPN niet mee wilde werken, maar dat hij inmiddels toch had kunnen achterhalen dat het ISRA-punt zich in de kelder van het huis bevond.
Lastig karweitje dus maar binnen 2 weken zal het op het tweede aderpaar opgeleverd worden.
Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
KPN, al sinds de privatisering komt het mij de strot uit. Libertel was het eerste alternatief, sindsdien nooit meer iets van KPN genomen.
En hier blijkt ook maar weer uit dat het een verstandige keuze van me is geweest.
Hulde voor Kasta en zijn geduld en voor KPN een dikgedrukte notering op de zwarte lijst.
In die tijd was de handelsbenaming nog Libertel natuurlijk. Het was in elk geval de concurrent van KPN en dat vond ik een geruststellende gedachte.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).
Dankzij m'n contacten bij Tele2 heb ik zowaar sinds gisteren een internet-verbinding.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kasta? Hoe staat het bij jou er voor nu?
Wij hebben inmiddels, na 6 weken gezever, opgezegd bij de KPN en ander internet genomen. Die status staat nu op " Aanvraag lijnomzetting naar KPN verstuurd "
Ik ben benieuwd
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef kastanova het volgende:
De klachtafhandeling kon echter nog wel iets langer duren, met geluk 2 tot 3 weken.
Geen idee, maar uit ervaring in de zakelijke markt kan ik je vertellen dat ze met gemak een derde partij (Tele2) zo van een aderpaar drukken omdat ze anders een aderpaar te kort komen....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap er niks van.
Waaom gaat KPN het signaal van hun lijnen afhalen terwijl je een abbo bij Tele2 wilt/hebt/had/hebt?
Doorlooptijd van 4 weken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie?.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Je zal dit vast wel weten, maar KPN mag de lijn niet eens gijzelen. Jij (huiseigenaar/buurvrouw) betaalt gewoon voor de oude lijn tot eind contract en hebt een nieuw signaal van Tele2 aangevraagd. Het lijkt een beetje op omgekeerde slamming van KPN. Zij dienen de lijn vrij te geven nadat een provider het signaal op de lijn wil zetten.
Maar goed, daar heb je geen ene fuck aan. Regeltjes geven nog geen signaal.
Je zou je vertrouwen bij Tele2 neer moeten leggen en vragen of de nieuwe aanmelding snel willen doorvoeren zonder bedenkperiode etc. Maar die kennis heb je zelf al in huis.
Ik zou de gasten van KPN trouwens kapot faxen en mailen. Onlangs een akkefietje gehad met KPN HetNet en ben gewoon flink aan het faxen geslagen. Binnen een week had ik antwoord, maar een week zonder internet is lang zat.
Het rasidioot, als je een topic niet in je AT wilt hebben, moet je er niet in posten.quote:
Nope, ze wachten tot je terug belt, anders was het kennelijk niet belangrijk genoeg ...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie?.
Ik heb inmiddels zelfs stómtoevallig viavia het persoonlijke telefoonnummer van Ad (voor de leek: De voorzitter van de Raad van bestuur van KPN) in mijn bezit gekregen...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Fixers het volgende:
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.
Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef Earry het volgende:
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen
Ik moet ook echt m'n best doen om elke werknemer weer serieus te woord te staanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
Dit zijn geen boefjes meer, dit zijn ronduit struikroversquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januariquote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef DeeCruise het volgende:
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?
Sick
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, samenvattend:
29 December neemt Tele2 de lijn over en vraagt onderbuurvrouw in de verwarring een nieuw pakket aan.
3 Januari krijgt de onderbuurvrouw de bevestiging van de overname.
5 Januari annuleert ze de nieuwe bestelling (binnen de respijtperiode dus).
De bezorging van de nieuwe modem wordt dan ook geweigerd.
16 Februari krijgt ze óndanks de annulering toch een telefoontje dat ze moet betalen voor het pakket.
16 Februari belt ze nogmaals om de annulering door te geven en krijgt ze hier een bevestiging van. KPN's fout aangezien ze hun administratie niet op orde hebben.
18 Februari krijgt ze dat dan ook dat per post bevestigd.
En in plaats van dat KPN de problemen zo spoedig mogelijk oplost en de verbinding terugzet en zich vervolgens stilletjes in een hoekje gaat zitten schamen vanwege de wanorde en problemen, bellen ze haar 19 Februari op een intimiderende toon op "dat ze onrechtmatig bezig is" en dat ze een nieuw pakket moet nemen.
Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef elcastel het volgende:
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef kastanova het volgende:
Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari.
20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Xebber het volgende:
Wat ben je ongeveer werkelijk kwijtgeraakt aan telefoonkosten?
Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:10 schreef kastanova het volgende:
*de zoveelste dieptrieste conversatie met de Koninklijke communicatielutsers*
Zulke systemen bestaan en zijn bedoeld voor, jawel, klanten!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:11 schreef Henno het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?
Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.
30 cent (20 cent mobiel bellen + 10 cent klantenservice kosten) per minuut x 900 = 270 euro.
Krijg ik dus maar liefst 19% vergoed van mijn totale kosten omdat zij fraude plegen en de boel chronisch verneuken! Volkomen redelijk natuurlijk!.
Ja inderdaad, als het gedurende die 15 uur continu exact hetzelfde probleem zou zijn geweest...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:39 schreef Earry het volgende:
[..]
Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo, dit zijn de adressen die ik kon bedenken:
ed.vermeulen@kpn.com;albert.balvers@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@kpn.com;Gerard.Overmars@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@hetnet.nl;bert.van.dam@kpn.com;Jacob.middeldorp@kpn.com;marco.visser@kpn.com
En direct ook maar even de mail gestuurd:
[..]
Ben benieuwd of hier iets uit komt.
quote:Pak hem weg 4 weken geleden heb ik op een vrijdag een LG cookie bij de phonehouse gekocht. Die kerel probeerde me er een abo bij aan te smeren, maar toen ik aangaf dat ik al een sim only had, hield hij op.
Alhoewel ook niet helemaal
Meneer maakte me wijs (ik ben soms naďef ) dat ik mijn abo MOEST verlengen. Want dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voordeliger. Want als er dan ooit een wijziging zou worden doorgevoerd, dan zou ik iig een contract hebben. Nou, oke. Is goed. Ik wilde toch niet van mn hi studenten 25 abo af, dus liet hem verlengen.
Ik heb hem 25x op het hart gedrukt dat ik HETZELFDE abo wilde houden. Ja, kwam goed.
Afijn, niet dus. Er staat op het contract iets in de trant van "van hi studenten 25 sim only, naar hi 20 sim only verlenging" hij hield bij hoog en bij laag vol dat dat hetzelfde abo was. Zelfs zn collega's zeiden dat.
Afijn, eenmaal thuis gekomen HI maar eens gebeld. Dikke bullshit, hij had me een totaal ander abo gedaan 1 waarvoor ik wel hetzelfde maandbedrag betaal, maar veel minder belminuten heb.
Hi nam uit coulance de schuld op zich (die man die ik aan de foon had iig. Die had melding gemaakt dat HIJ het fout had gedaan) en het zou (Was net voor pasen) die dinsdag erop weer terug gezet worden naar de oude staat. Niet dus. Ik heb nu onderhand 3x 4 x gebeld, en telkens is het van "jajajaja vertraging, nog een x aantal werkdagen)
ik ben godver inmiddels 4 bijna 5 weken verder, en heb nog steeds mn oude abo niet terug.
Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond wegquote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
KPN![]()
![]()
wát een incompetente KUTbende.
Ik ; Hoi, om de 1 of andere reden flikkert telkens mn internet eruit inclusief telefoon. Als ik de experiabox reset doet alles weer.
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik; kan niet, ik heb 3 verschillende telefoon geprobeerd omdat ik dat idd in de eerste instantie ook dacht
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik ; hoorde je uberhaupt wat ik zonet zei?
Kpn ; Ja! Klopt! Ik zie ook dat uw u snelheid van het internet niet haalt, u krijgt compensatie!
Ik ; das mooiHoeveel?
Kpn ; u krijgt de helft van het abo geld terug van de maanden dat uw u snelheid niet haalde. +- 4 maanden dus
Ik ; das dus iets meer als 100 euro?
Kpn ; correct
Kpn ; nou, dan is het probleem nu opgelost
Ik ; huh? Mn internet klapt er nog steeds uit hoor.
Kpn ; ja dat lag toch aan uw telefoon?
ik ; *zucht*
kpn; ooh nee wacht........
kpn ; ik stuur een monteur langs. Waarschijnlijk hebben WIJ dan een verkeerde stekkerdoos in uw huisgeleverd.
ik ; kost dat wat?
kpn ; nee mevrouw! is kostenloos! Bent u zo thuis?
ik; ja hoor
kpn ; monteur komt om 14u.
Afijn, monteur er, alles doormeten, idd, snelheid kut. Hij gaat prutten en vervangt dat ding. Zegt ie zo ; ja hoe kun je in godsnaam zo'n ding erin zetten! Je weet toch dat je die zooi niet zelf mag vervangen?
Ik ; pardon? Ik heb die troep er niet in gezet. KPN zij zelfs dat het JULLIE schuld was. Toen wij dit huis kochten zat die zooi er al in
Hij ; ja en!? dan had je gelijk moeten kijken!
Ik ; wtf. Dus als jij een huis koopt, sloop je heel de stekkerdoos van de telefoonaansluiting open om te kijken wat voor bagger erin zit?
Hij ; Nee! *loopt naar auto*
ik ;*leest papieren van monteur die hij op tafel heeft laten liggen* *ziet staan ; klant wordt GEEN kosten in rekening gebracht. Kosten VOOR EIGEN REKENING VAN KPN*
*monteur komt terug en zet een juiste stekkerdoos wand contact ding what so ever erin*
Monteur ; Zo, snelheid ff meten. Ja! Je hebt weer goeie snelheid. Dit ding is veel beter dan zo'n splittercontactwandoosding in een wat je er nooit had moeten inzetten! Ik mats je nu, maar ik moet je eigenlijk laten betalen
Ik ; wtf. KPN klantenservice zei dat het KOSTENLOOS was.
Monteur ; bullshit, hun kunnen wel meer zeggen. En als je zo gaat doen zal ik gelijk even een rekening maken
*grist papiertje van monteur van tafel*
Ik ; kun je niet lezen wat hier staat? KOSTEN VOOR KPN! KLANT KOSTENLOOS GESTELD.
Hij ; daar heb ik niks mee te maken. Hier is je rekening
Ik ; prima, schrijf die rekening maar. Ik hou dit papiertje en sleep je voor de rechter. Je weet immers dat een schriftelijke overeenkomst rechtsgeldig is en je geen poot hebt om op te staan voor de rechter he?
Hij ; nou, dan mats ik je. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit ; ooh ja. En abo geld kreeg ik NIET terug. Dankzij de monteur die zei dat ik het er zelf had ingepropt
Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broekquote:Op maandag 11 mei 2009 08:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond weg
Dat nemen we maar voor liefquote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Earry het volgende:
[..]
Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broek
Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.
service is Fons veel waardquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.
Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
"Ja nee, de collega die u nodig heeft is met lunch pauze. Zij belt u gelijk terug zodra ze er is"
Ik wacht al 24 u
Nog mooier ;quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |