abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2009 @ 13:53:48 #201
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66824345
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Er hoeft in feite niets meer geregeld te worden; Tele2 is inmiddels te hulp geschoten dus ik ben gódzijdank niet langer afhankelijk van het incompetente KPN.
Dat scheelt al een hoop
quote:
Wel een beetje jammer dat KPN míj echter nog wel lastig blijft vallen met frauduleuze abonnementjes waarvoor ík dan weer de telefoon moet pakken om dát op te lossen.
Dat is dan wel weer jammer
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 8 maart 2009 @ 14:52:17 #202
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_66826408
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:34 schreef kastanova het volgende:
Here we go:

Inmiddels zit ik weer in m'n eigen woning, maar m'n vriendin belde me zojuist op dat er zowaar post was van KPN!
Wat zal het zijn???
Een excuusbrief waarin ze eindelijk toegeven dat dit een belachelijke gang van zaken is?!
De belofte dat alle problemen uit de wereld geholpen worden?!
Of desnoods zowaar een offerte voor een ISRA-punt? .

Nou nee mensen, niets van dit alles .
Vanaf vandaag ben ik namelijk, zonder ook maar énige toestemming zélf klant geworden van KPN!?!!!
Naar aanleiding van mijn halverwege afgekapte telefoontje waarbij ik alleen wilde uitvinden of ik nu wel of geen eigen ISRA-punt had, ben ik nu ineens klant!

Maar Kasta, dat kan toch niet?! Je hebt niet eens aangegeven wát je wilde?!?
Inderdaad lieve mensen, maar dat hoeft KPN toch niet tegen te houden? .
Oftewel, dan bedénkt KPN toch gewoon ongevraagd een pakket voor me!

[ afbeelding ]

En natuurlijk, als ze dan een pakket verzinnen, uiteraard niet eens de goedkoopste .

Maarreuh Kasta?
Ze hebben alleen je postcode, huisnr. en geboortedatum, ze kunnen toch niks zonder bankrekening?!
Ach, dat is toch niet nodig joh? Dan verzínt KPN toch ook gewoon een bankrekeningnummer. En als ze daar dan logischerwijs niet van kunnen incasseren, dan sturen ze gewoon een incassobureau op m'n adres af .

[ afbeelding ]

Wat wilt u voor emailadres dan meneer? Oh wacht, u heeft opgehangen omdat u helemaal geen aanvraag wilt? Dan vullen we toch gewoon een dummy-adres in joh .

Zoals jullie hierboven al konden lezen, m'n vriendin totaal over de zeik, dus ik zeg "Geen probleem, gewoon bellen om te annuleren... Vraag echter wel even een schriftelijke bevestiging aangezien ze de neiging hebben om annuleringen tot 2 keer toe te "vergeten" . "

Vriendin: Ja hoi, ik wil het abonnement op adres *bladiebla* annuleren.
KPN: Waarom mevrouw?
Vriendin: Nou, hoofdzakelijk omdat het in zijn geheel nooit aangevraagd is.
KPN: Dat kan niet mevrouw.
Vriendin: ?!?! En waarom kan dat niet?
KPN: U bent niet degene die het aangevraagd heeft, dus u kunt ook niet annuleren.
Vriendin: De aanvragen staat niet eens geregistreerd op dit adres! Wettelijk gezien mág hij een dergelijke aanvraag dus niet doen!
KPN: Tja, dat kan zo zijn, maar u mag de annulering dus niet doen.

Oftewel: Wil je iemand een oor aannaaien, vraag dan gewoon; ook al mag KPN de boel niet eens in behandeling nemen, gewoon een abonnement aan onder een ficitieve naam. Komt de bewoner er nooit meer vanaf simpelweg omdat de enige die het abonnement kan annuleren niet meer bestaat.
Wederom een briljante gang van zaken daar bij KPN.

Naast het vergeten van annuleringen, intimideren van bejaarden, weigeren van medewerking bij de door hun veroorzaakte problemen kunnen we nu dus ook fraude aan het lijstje toevoegen.

Ga nu namelijk bellen om een voicelog van de contractaanvraag op te vragen.
OMFG
The Internets, I needs it..
pi_66827715
http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/

"Hieronder een kleine greep uit de vele klachten over KPN afkomstig van diverse websites. Deze lijst zal regelmatig worden bijgewerkt. "



Kleine greep uit de klachten: (komt Kasta vast wel bekend voor dit )

Ik heb een surfen/ bellen abonnement van Het Net. Het is aan alle kanten slecht: slechte telefoonverbinding, uiterst traag internet, wat erg vaak uitvalt. Helpdesk is veel te duur en vaak niet bereikbaar. Wat is het punt. Ik belde naar Het Net met een vraag over trage internetverbinding, de man begon zijn verkooppraatje en adviseerde mij een snellere verbinding en ook nog een TV verbinding te nemen. Ik had geen interesse. Ik had enkel een vraag, meer niet. Wat blijkt: de man heeft zonder mijn toestemming toch een bestelling geplaatst. Ik bel weer naar Het Net, worden notities gemaakt, maar vertellen mij terug te bellen want ze konden niet in het systeem. Ik moest maar terugbellen. Dat heb ik dus gedaan, weer lang in de wacht E 0,45 p/m). Weer contact en oh nee, ze konden niets oplossen want er was weer wat met het systeem. Ondertussen hebben ze mijn niet bestelde bestelling gewoon doorgezet, dat kunnen ze dus wel doorzetten. En na meer dan 6 keer bellen naar Het Net is er nog niets opgelost. De fout die Het Net heeft gemaakt, maken ze maar niet ongedaan. Mijn telefoonkosten naar Het Net zijn ondertussen torenhoog en ik moet volgende week nog maar eens terugbellen, misschien dat ze dan in het systeem kunnen. Waardeloos!!

Lieve mensen neem NOOIT een abonnement bij Het Net. Ik weet mijn god niet hoe dit nu goed gaat komen. Ik ben razend, ik vind het gewoonweg dictatuur van internet providers en dan met name Het Net.

Wie weet raad? En hoe kan Het Net nu eens zijn werk goed gaan doen? Het is gewoon te gek voor woorden....

[ Bericht 30% gewijzigd door Probably_on_pcp op 08-03-2009 15:45:40 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 8 maart 2009 @ 16:01:26 #204
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66828617
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef kastanova het volgende:

Daarnaast beweerde hij in eerste instantie ook dat ik het zelf via internet aan had gevraagd en toen hij eenmaal merkte dat ik dat wel heel stellig ontkende "had zijn collega het vreemd genoeg via internet aangevraagd."
Waarom in godsnaam?
"Omdat ze weleens storingen in het systeem hadden en dan gebruikten ze dat als omweg."
Waarschijnlijk dus niet meer te achterhalen wie het was .
Huh??

Laatste keer dat ik met KPN te maken had werd mij rechtstreeks geadviseerd om de aanvraag via internet te doen want dat deden zij ook. Omdat ik hem aan de telefoon had heeft ie het toen ingeklopt en was de aanvraag klaar. Verder nooit problemen gehad.

In een andere situatie (energie leverancier) ging ik naar de winkel o.i.d. in ieder geval een plek waar mensen waren. En dan maakte ik de opmerking "ik ga niet eerder weg dan het opgelost is".

Dan zie je inenen gezichten verschieten en grote ogen In mijn geval werkte het dan weer wel...
Neerkomen wel!
pi_66828800
Hee, leuk topic even geen tijd om alles door te lezen, maar alvast mijn ervaring:

Had 2 digitenne boxes, op twee locaties dus ook. Eentje daarvan moest terug en de andere zou ik houden. Opgebeld, leek in eerste instantie allemaal geregeld. Ik zou een formulier thuis krijgen waarmee ik mijn 90 euro (mediamarkt pakket) terug kon krijgen en dan was het opgelost. Na 2 weken nog steeds geen formulier. Mail gestuurd, want ik was vorige keer al 7 euro kwijt omdat het allemaal zo belachelijk lang duurde aan de telefoon.
Krijg ik vervolgens een reactie dat ik helemaal geen recht heb op 90 euro terug omdat ik een huurtuner zou hebben. Meteen weer teruggemaild, meneer de helpdesk medewerker had duidelijk niet in de gaten dat ik 2 tuners in bezit had waarvan 1 huurtuner en 1 kooptuner die terug zou gaan. BIjna een week later eindelijk een reactie met excuses voor de late reactie en het feit dat er iets verkeerd was gegaan de vorige keer. Vragen vervolgens mijn informatie die ik allang had gegeven. Ik dus weer enigszins geďrriteerd teruggemaild. Vervolgens krijg ik een reactie met 'bedankt voor het aanvullen van de informatie blablabla, we zullen contact met u opnemen op 25 maart'. Ik dacht: 25 maart!! omg? hoezo pas over 3,5 week?? Meteen weer teruggemaild wat dat voor iets belachelijks was en of ze zoveel klachten kregen dat het zo lang moest duren. Vervolgens niets meer gehoord. Wat een *piep* bedrijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2009 16:14:02 ]
pi_66848133
Gemaakte (telefoon)kosten claimen.
pi_66911000
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde .

Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn? .
Was het maar zo'n feest.

Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen .
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?

"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!



En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk .
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.

Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.

Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:53:55 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66911361
Hihi. Ik ben vandaag ook weer door KPN gebeld en er was iemand bezig om onze aanvraag opnieuw te doen (vier weken nadat we definitief geen internet meer hadden). Het bleek echter dat het mannetje het abo nu gaat leveren op hetzelfde aansluitpunt als waar ons nieuwe internet al geleverd was, terwijl ze het moeten leveren op het punt waar ons telefoonabonnement binnenkomt.

Dat de beste man geen signaal kreeg van ons modem vond hij inderdaad gek, maar mij geloven als ik zeg dat het nu weer verkeerd gaat doet hij niet Komend weekend 'zou het moeten werken'. Yeah right.

Aanstaande maandag ga ik mijn huisgenoten pushen om maar gewoon over te stappen op Ziggo. Het is dan vijf weken dat we KPN de mogelijkheid hebben gegeven om het op te lossen, maar er is dan nog niets gebeurd. Ik voel met je mee Kasta, ik weet hoe KPN is nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_66911487
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef kastanova het volgende:
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde .

Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn? .
Was het maar zo'n feest.

Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen .
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?

"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!

[ afbeelding ]

En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk .
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.

Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.

Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen .
Eigenlijk mag je zoiets nooit zomaar zeggen, maar als ik zo'n handtekening op een brief zou zien, dan zou ik het idee hebben dat de afzender 's avonds zwart werkt bij de Jostiband.
Maar goed, toch mooi dat de wijziging in het niet bestaande pakket wordt doorgevoerd. Stel je voor, straks zit je met een aansluiting die je niet hebben wilt maar toch nog gewijzigd is. Dat moet de denkwijze van de medewerker zijn geweest, denk ik. Of zoiets.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:03:02 #210
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66911809
Het kan niet anders dan dat dit een reeks gaat worden
pi_66915363
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:47 schreef eleusis het volgende:
Tot overmaat van rage sprak ik laatst een Telfort (wat Tiscaliwholesale was) dude en die zei dat die migratie helemaal niet per se had gehoeven, KPN zet graag klanten over maar je had de keus kunnen krijgen. Dus we hadden nog steeds op dat dope netwerk kunnen zitten als ik dat contact maar eerder had gehad.
Einz. Ik was erbij oen het mis ging. Ook ik heb me afgevraagd waarom ze in hemelsnaam alles van Tiscali uit elkaar moesten trekken, ADSL apart, VAS apart, personeel eruit gegooid en taken overgezet naar een helpdesk die daar totaal niet op voorbereid was. Alles, maar dan ook echt alles is fout gegaan met dat project. Gewoon omdat ze zich totaal niet verdiept hebben in wat er eigenlijk overgenomen werd.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:17:42 #212
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66915470
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef zool22 het volgende:

[..]

Einz. Ik was erbij oen het mis ging. Ook ik heb me afgevraagd waarom ze in hemelsnaam alles van Tiscali uit elkaar moesten trekken, ADSL apart, VAS apart, personeel eruit gegooid en taken overgezet naar een helpdesk die daar totaal niet op voorbereid was. Alles, maar dan ook echt alles is fout gegaan met dat project. Gewoon omdat ze zich totaal niet verdiept hebben in wat er eigenlijk overgenomen werd.
Het "we doen maar wat en kloten wat aan" lijkt kenmerkend te zijn voor de afgelopen jaren bij bedrijven. Alleen schrijnend om te zien dat andere bedrijven wel hun conclusies hebben getrokken en dat KPN nog z'n eigen stal aan het onderschijten is.
pi_66915505
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef kastanova het volgende:
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde .

Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn? .
Was het maar zo'n feest.

Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen .
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?

"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!

[ afbeelding ]

En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk .
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.

Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.

Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen .
Heb je ge'pmd.
pi_66916224
Sterker nog. Het is bij online bestellingen van software online van KPN mogelijk om een fake naam in te voeren, een fake adres, een fake rekeningnummer... en je krijgt toch gewoon je bestelling. Alleen maar een spammail adres nodig waarop je de bestelling bevestigt

Maar wat erger is, je kunt dus gewoon iets bestellen op naam en kosten van iemand anders. Geen haan die er naar kraait. Je hebt alleen maar een email adres nodig, en dat kan willekeurig welk adres zijn.

En KPN houdt dan bij hoog en bij laag vol, dat jij het bestelt hebt. Natuurlijk geldt de wet koop op afstand, maar dan moet je dus wel binnen 8 dagen in de gaten hebben dat iemand anders vrolijk op jouw naam en rekeningnummer zit te bestellen. En als je een bedrijf hebt ben je helemaal de sjaak, omdat dan de wet koop op afstand niet geldt en je dus vast zit aan een abonnement van minimaal een jaar.

Tip: incassobeheer van KPN in Zwolle doet niets met aanmaningen enz. Ze sturen echt geen deurwaarder op je dak, hooguit een leverbeperkingsverzoek naar de afdeling waar het product van is. Nadeel is wel dat je dan als wanbetaler geregistreerd staat. Niet op reageren dus.
pi_66916326
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Het "we doen maar wat en kloten wat aan" lijkt kenmerkend te zijn voor de afgelopen jaren bij bedrijven. Alleen schrijnend om te zien dat andere bedrijven wel hun conclusies hebben getrokken en dat KPN nog z'n eigen stal aan het onderschijten is.
Ingehuurde callcenters waar het verloop nog groter is dan de aanname van personeel. Het mag allemaal niets meer kosten.
pi_66916652
Van de site van KPN:
quote:
Computerhulp van
KPN

* Direct professionele hulp bij uw ICT-problemen
pi_66917233
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef zool22 het volgende:
Sterker nog. Het is bij online bestellingen van software online van KPN mogelijk om een fake naam in te voeren, een fake adres, een fake rekeningnummer... en je krijgt toch gewoon je bestelling. Alleen maar een spammail adres nodig waarop je de bestelling bevestigt

Maar wat erger is, je kunt dus gewoon iets bestellen op naam en kosten van iemand anders. Geen haan die er naar kraait. Je hebt alleen maar een email adres nodig, en dat kan willekeurig welk adres zijn.

En KPN houdt dan bij hoog en bij laag vol, dat jij het bestelt hebt. Natuurlijk geldt de wet koop op afstand, maar dan moet je dus wel binnen 8 dagen in de gaten hebben dat iemand anders vrolijk op jouw naam en rekeningnummer zit te bestellen. En als je een bedrijf hebt ben je helemaal de sjaak, omdat dan de wet koop op afstand niet geldt en je dus vast zit aan een abonnement van minimaal een jaar.

Tip: incassobeheer van KPN in Zwolle doet niets met aanmaningen enz. Ze sturen echt geen deurwaarder op je dak, hooguit een leverbeperkingsverzoek naar de afdeling waar het product van is. Nadeel is wel dat je dan als wanbetaler geregistreerd staat. Niet op reageren dus.
Ben jij de briefschrijver Middeldorp?
Oh, debiteurenbeheerder in Zwolle hoeft dus geen rapportages in te leveren? Niets doen met aanmaningen en geen deurwaarders sturen naar een wanbetaler, dus anders als TS, lijkt me het failliet van een bedrijf met zo'n klantenbestand. Of ze maken te veel winst op wel goed opgeleverde lijnen.
pi_66917721
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ben jij de briefschrijver Middeldorp?
Oh, debiteurenbeheerder in Zwolle hoeft dus geen rapportages in te leveren? Niets doen met aanmaningen en geen deurwaarders sturen naar een wanbetaler, dus anders als TS, lijkt me het failliet van een bedrijf met zo'n klantenbestand. Of ze maken te veel winst op wel goed opgeleverde lijnen.
Ik heb er gewerkt. Ik moest ondermeer de leverbeperkingen doorvoeren. En nee, er was geen sprake van debiteurentrajecten in de zin van uitbesteden aan deurwaarders. Dat was allemaal veel te duur. Na een drietal waarschuwingen houdt het op. Vaak hebben mensen dan alsnog betaald, en degenen die dan niet betalen komen goed weg.

Ze maken op nog veel meer dingen winst, de dingen die fout gaan zijn een verliespost maar die is bij lange na niet zo groot.

En nee, ik heb verder niets met Jacob Middeldorp (directeur).
pi_66922299
Op zich wel weer knap; net als het lijkt dat het écht niet meer erger kan, tovert KPN toch weer iets uit de kanslozenhoed.
Sprak zojuist m'n vriendin en ze schijnt dus vandaag gebeld te zijn door KPN.

Nou, jullie mogen raden, álles is immers mogelijk!
Krijgen we een draaimolen van KPN?
Willen ze m'n huis opkopen?
Hebben ze een hondje in de aanbieding die een baasje zoekt?

Nee, wederom maken ze het nog gekker dan dat
M'n vriendin kreeg namelijk een dame aan de telefoon die ons rekeningnummer wilde weten zodat de order doorgevoerd kon worden.
Vriendin: What. The. Fuck. We hebben die order geannuleerd! En we hebben wachten juist op de annuleringsbevestiging!
KPN: Nee nee, er kan niets geannuleerd zijn, die order is namelijk nooit doorgevoerd in het systeem .
Vriendin: Ik heb vorige notabene de bevestigingsbrief gekregen van die order!!!!!
KPN: Nee hoor, dat kan toch echt niet!
Vriendin: Ik heb de brief hier liggen!
KPN: Nou nee mevrouw, orders met een vals rekeningnummer worden namelijk niet eens doorgevoerd in het systeem.
Vriendin: Okay. Even een vraag dan. HOE KAN IK HIER EEN BRIEF HEBBEN LIGGEN MET DATZELFDE NEPREKENINGNUMMER ER OP TERWIJL DIE ORDER NOOIT IETS DOORGEVOERD?!?!?!?
KPN: Ja, dat weet ik ook niet, dat kan namelijk niet. Maar ik zal de order maar annuleren dan .
Vriendin: DIE IS AL GEANNULEERD!
KPN: Nou nee, anders was ik immers niet met het corrigeren van de gegevens bezig geweest.

*piep*kraak*krrrgh* Kortsluiting in de hersenen...

Ik zit echt te wachten tot Fransje Bauer in een bananepak een KPN modem komt bezorgen, een dergelijke stupiditeit, onkunde en chaos binnen een bedrijf kán simpelweg niet.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66922463
Tvp voor dit fucking goede topic .
pi_66923446
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 01:40 schreef kastanova het volgende:
Op zich wel weer knap; net als het lijkt dat het écht niet meer erger kan, tovert KPN toch weer iets uit de kanslozenhoed.
Sprak zojuist m'n vriendin en ze schijnt dus vandaag gebeld te zijn door KPN.

Nou, jullie mogen raden, álles is immers mogelijk!
Krijgen we een draaimolen van KPN?
Willen ze m'n huis opkopen?
Hebben ze een hondje in de aanbieding die een baasje zoekt?

Nee, wederom maken ze het nog gekker dan dat
M'n vriendin kreeg namelijk een dame aan de telefoon die ons rekeningnummer wilde weten zodat de order doorgevoerd kon worden.
Vriendin: What. The. Fuck. We hebben die order geannuleerd! En we hebben wachten juist op de annuleringsbevestiging!
KPN: Nee nee, er kan niets geannuleerd zijn, die order is namelijk nooit doorgevoerd in het systeem .
Vriendin: Ik heb vorige notabene de bevestigingsbrief gekregen van die order!!!!!
KPN: Nee hoor, dat kan toch echt niet!
Vriendin: Ik heb de brief hier liggen!
KPN: Nou nee mevrouw, orders met een vals rekeningnummer worden namelijk niet eens doorgevoerd in het systeem.
Vriendin: Okay. Even een vraag dan. HOE KAN IK HIER EEN BRIEF HEBBEN LIGGEN MET DATZELFDE NEPREKENINGNUMMER ER OP TERWIJL DIE ORDER NOOIT IETS DOORGEVOERD?!?!?!?
KPN: Ja, dat weet ik ook niet, dat kan namelijk niet. Maar ik zal de order maar annuleren dan .
Vriendin: DIE IS AL GEANNULEERD!
KPN: Nou nee, anders was ik immers niet met het corrigeren van de gegevens bezig geweest.

*piep*kraak*krrrgh* Kortsluiting in de hersenen...

Ik zit echt te wachten tot Fransje Bauer in een bananepak een KPN modem komt bezorgen, een dergelijke stupiditeit, onkunde en chaos binnen een bedrijf kán simpelweg niet.
Ik heb het idee dat elke medewerker daar gewoon 's ochtends in zijn eigen isoleercelletje stapt en daar pas om 5u op zijn vroegst weer uit komt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 07:57:43 #222
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_66923576
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 07:38 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat elke medewerker daar gewoon 's ochtends in zijn eigen isoleercelletje stapt en daar pas om 5u op zijn vroegst weer uit komt.
Als ze dan ook het bijbehorende witte jasje met van die te lange mouwen kregenaangetrokken, zou het probleem vanzelf opgelost moeten worden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 11 maart 2009 @ 08:20:25 #223
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_66923848
Oh mijn hemel wat een bedrijf. Ik ga deze week mijn GSM abonnement opzeggen. Moet 4 maanden voor 23-7 anders wordt het stilzwijgend 4 maanden verlengd. Wish me luck!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66924503
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Oh mijn hemel wat een bedrijf. Ik ga deze week mijn GSM abonnement opzeggen. Moet 4 maanden voor 23-7 anders wordt het stilzwijgend 4 maanden verlengd. Wish me luck!
De mobiele afdeling is heel anders dan de divisie vast, gelukkig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Frontpage woensdag 11 maart 2009 @ 11:23:21 #225
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66928657
Godallemachtig
'Ja dit en dat'
'Maar dat kan niet. ik heb hier een brief met zus enzo'
'Nee hoor dat is onmogelijk'

Jeutje
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:15:05 #226
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_66930318
Als het niet zo triest voor jullie zou zijn zou ik ik mijn broek volpissen van het lachen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_66983570
M'n vriendin was toch enigszins ongerust dat we alsnog aan een abo vast zouden zitten, dus ze heeft nog een belpoging gewaagd.
Of er op dit adres nog een abonnement actief was.
Nee hoor, geen enkel abonnement!

Vrij vreemd aangezien de buurvrouw immers nog gewoon een KPN abootje heeft, maar hé, het zal me aan m'n reet roesten of haar abo nu ook opgezegd is.
KPN kennende is die kans immers vrij groot; het abonnement van de verkeerde klant opzeggen zou prima in het straatje passen.
Of we dan alsnog een bevestiging konden krijgen van de annulering van het abonnement.

Nou nee, dat kon niet...
Waarom niet?
...Houd je vast...
ZE STUREN NOOIT EEN ANNULERINGSBEVESTIGING VOLGENS DIE MEDEWERKER.
Ze heeft nog wel geprobeerd uit te leggen dat we er (de wel bevestigde maar nooit daadwerkelijk doorgevoerde van de onderbuurvrouw + onze geanulleerde "abonnementswijziging" terwijl we geen abonnement hebben) maar liefst 2 thuis hebben liggen, maar het mens was niet te vermurwen.
Nee hoor, dat was niet mogelijk. Ook dat we er 2 thuis hadden liggen was onze vergissing.

Of ze daar nog verder op ingegaan is? Natuurlijk niet mensen, die mensen hebben zo'n bord voor de toch al niet al te briljante kop dat het simpelweg geen nut meer heeft.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:52:50 #228
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66983871
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De mobiele afdeling is heel anders dan de divisie vast, gelukkig.
Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.
pi_66992123
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Godallemachtig
'Ja dit en dat'
'Maar dat kan niet. ik heb hier een brief met zus enzo'
'Nee hoor dat is onmogelijk'

Jeutje
Ja echt he. Tegen mij zeiden ze dus dat ik een huurtuner had ipv een kooptuner bij digitale tv. Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat het een kooptuner was. Gewoon vol er tegenin gaan. Goed voor je klantenbestand. Op zoiets moet je ook gewoon standaard reageren met dat je het nog 1x uitlegt en wanneer ze er dan weer tegenin gaan dat je het ziet alsof ze zeggen dat je liegt en dat je daarvoor een klacht in zult dienen. Niet dat ze daarvan schrikken ofzo, maar dan word je meestal tenminste wel eindelijk eens geholpen en word je klacht fatsoenlijk gelezen .
pi_66992129
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.
Nou, in mijn ervaring toch een stuk minder bureaucratisch en minder professioneel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66993999
KPN, al sinds de privatisering komt het mij de strot uit. Libertel was het eerste alternatief, sindsdien nooit meer iets van KPN genomen.

En hier blijkt ook maar weer uit dat het een verstandige keuze van me is geweest.

Hulde voor Kasta en zijn geduld en voor KPN een dikgedrukte notering op de zwarte lijst.
pi_66995004
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen? Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?

Als ik dit allemaal lees dan zou ik KPN het er al lang zitten (24x bellen, waar haal je de tijd vandaan?).

Dus of gewoon voor KPN Internet kiezen (klote, maar dan heb je ten minste internet) daarna zsm overstappen, of gewoon via de kabel als dat beschikbaar is. Overigens begrijp ik de beneden buurvrouw wel, als je al 26 jaar alles zelfstandig hebt en het gaat gewoon goed, waarom dan internet gaan delen?
pi_66995989
Ik zou als ik jou was dit topic nog maar eens onder de aandacht brengen van die KPN dude die je in het begin van het topic gemaild hebt. Die zal grijze haren krijgen van dit verhaal.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 maart 2009 @ 11:25:02 #234
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67002281
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen? Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?

Als ik dit allemaal lees dan zou ik KPN het er al lang zitten (24x bellen, waar haal je de tijd vandaan?).

Dus of gewoon voor KPN Internet kiezen (klote, maar dan heb je ten minste internet) daarna zsm overstappen, of gewoon via de kabel als dat beschikbaar is. Overigens begrijp ik de beneden buurvrouw wel, als je al 26 jaar alles zelfstandig hebt en het gaat gewoon goed, waarom dan internet gaan delen?
Volgens mij heb je het topic niet helemaal gelezen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_67003593
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen? Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels dan toch maar m'n vrienden bij het hoofdkantoor @ Tele2 benaderd voor een voorkeursbehandeling en werd direct vandaag al gebeld door Ordermanagement.
Wederom de bevestiging dat KPN niet mee wilde werken, maar dat hij inmiddels toch had kunnen achterhalen dat het ISRA-punt zich in de kelder van het huis bevond.
Lastig karweitje dus maar binnen 2 weken zal het op het tweede aderpaar opgeleverd worden.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:00:58 #236
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_67007505
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
KPN, al sinds de privatisering komt het mij de strot uit. Libertel was het eerste alternatief, sindsdien nooit meer iets van KPN genomen.

En hier blijkt ook maar weer uit dat het een verstandige keuze van me is geweest.

Hulde voor Kasta en zijn geduld en voor KPN een dikgedrukte notering op de zwarte lijst.
Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).
pi_67010347
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).
In die tijd was de handelsbenaming nog Libertel natuurlijk. Het was in elk geval de concurrent van KPN en dat vond ik een geruststellende gedachte.
pi_67012475
hmmm.. Herkenbaar allemaal... Maar je had maar 12 minuten in de wacht gehangen? Ik heb al eens UREN in de wacht gehangen.. Dat je een collega vragt om je telefoon vast te houden omdat je naar de wc moet maar je batterij net aan de lader moet (en je niet met zo'n galm op de achtergrond wilt bellen)

KPN heeft al eens een telefoonlijn kwijt gemaakt ;-) gewoon weg! en via via (mensen in mijn kennissen kring die bij / voor KPN werken) de boel in the nick of time weer in orde gekregen..
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:15:58 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67448512
Kasta? Hoe staat het bij jou er voor nu?

Wij hebben inmiddels, na 6 weken gezever, opgezegd bij de KPN en ander internet genomen. Die status staat nu op " Aanvraag lijnomzetting naar KPN verstuurd "

Ik ben benieuwd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67448776
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kasta? Hoe staat het bij jou er voor nu?

Wij hebben inmiddels, na 6 weken gezever, opgezegd bij de KPN en ander internet genomen. Die status staat nu op " Aanvraag lijnomzetting naar KPN verstuurd "

Ik ben benieuwd
Dankzij m'n contacten bij Tele2 heb ik zowaar sinds gisteren een internet-verbinding.
Op het tweede aderpaar om verder KPN te omzeilen en werkt perfect .

En laat ik nu net een dag later bij werkzaamheden een vrij hoge pief van KPN spreken! .
Serieus, zonder zelf ook maar érgens over te beginnen, ging hij zelf al behoorlijk los over de chaos qua structuur bij KPN .

"35 verschillende klantsystemen, dat gaat toch nergens over", "de starre houding van iedereen die bang is er uit gegooid te worden en zich daarom nog even wil laten zien," "Zelden zo'n inefficiënt bedrijf meegemaakt", etc. etc.
Op een gegeven moment ook anekdotes over nabestaanden die bij de ene afdeling het abonnement opzeggen omdat de klant overleden is en een dag later benaderd worden door een outbound afdeling met de vraag waarom besloten is op te zeggen.

Hij kwam op een gegeven moment zelfs met de bewering dat wanneer KPN énigszins logisch georganiseerd zou worden, de winstcijfers zouden kunnen verdriedubbelen.

Normaal ben ik nooit zo'n meeluller bij zakenrelaties, maar in dit geval kon ik het alleen maar beamen.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:27:01 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67468640
Goed nieuws dus Wij hebben inmiddels ook weer internet, gewoon goed geleverd op het juiste huisnummer enzo. Iets wat de KPN niet lukte, zes weken lang

Nu ff de gemaakte kosten in kaart brengen en een mooie aangetekende brief sturen naar KPN
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67469341
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef kastanova het volgende:
De klachtafhandeling kon echter nog wel iets langer duren, met geluk 2 tot 3 weken.
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_67471944
Ik werd vandaag gebeld door KPN, JA HAI hoeveel betaal je voor je mobiele telefonie..
ja zoveel euro, ja meneer u betaalt teveel! ja zal wel... ja nee echt! als u nu KPN neemt dan. ik: WAT? Nee fuck off ik wil van jullie af.. ja maar meneer.. NEE leave me alone.

voelt zo goed. Om alleen te weigeren vanwege hun naam, zou best een goede actie zijn en alles maar geen KPN meer voor mij.
pi_67489511
'Vroegah' nooit problemen gehad met KPN, tegenwoordig is het wat moeilijker voor ze:

- ongeschoold personeel
- vele overnames waarbij nog geen systeemconsolidatie heeft plaats gevonden

Eigenlijk jammer want hun telefoniediensten (uitgezonderd de voip variant) zijn wél goed en daar heb je ook nauwelijks ondersteuning bij nodig
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:19:43 #245
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67504196
Ik snap er niks van.

Waaom gaat KPN het signaal van hun lijnen afhalen terwijl je een abbo bij Tele2 wilt/hebt/had/hebt?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:02:48 #246
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_67505621
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap er niks van.

Waaom gaat KPN het signaal van hun lijnen afhalen terwijl je een abbo bij Tele2 wilt/hebt/had/hebt?
Geen idee, maar uit ervaring in de zakelijke markt kan ik je vertellen dat ze met gemak een derde partij (Tele2) zo van een aderpaar drukken omdat ze anders een aderpaar te kort komen....

Daarna duurde het ruim 2 maanden voordat er een extra paar lag, iets met graven en vergunningen.... En daarna werkte de Tele2 verbinding weer....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_67553021
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie? .
Doorlooptijd van 4 weken.
Whoop whoop, politie.
  maandag 30 maart 2009 @ 22:41:43 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67562262
Het lijkt er op dat ze bij ons het ISDN abonnement ook afgesloten hebben, de telefoons doen het sinds zaterdag niet meer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:23:19 #249
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67582378
Het wordt tijd dat iemand hier een telecombedrijf opricht.
pi_67584832
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Je zal dit vast wel weten, maar KPN mag de lijn niet eens gijzelen. Jij (huiseigenaar/buurvrouw) betaalt gewoon voor de oude lijn tot eind contract en hebt een nieuw signaal van Tele2 aangevraagd. Het lijkt een beetje op omgekeerde slamming van KPN. Zij dienen de lijn vrij te geven nadat een provider het signaal op de lijn wil zetten.
Maar goed, daar heb je geen ene fuck aan. Regeltjes geven nog geen signaal.
Je zou je vertrouwen bij Tele2 neer moeten leggen en vragen of de nieuwe aanmelding snel willen doorvoeren zonder bedenkperiode etc. Maar die kennis heb je zelf al in huis.
Ik zou de gasten van KPN trouwens kapot faxen en mailen. Onlangs een akkefietje gehad met KPN HetNet en ben gewoon flink aan het faxen geslagen. Binnen een week had ik antwoord, maar een week zonder internet is lang zat.

de fop-expert in deze situaties dient zich aan!

al fax je 10000 keer, je krijgt nooit sneller antwoord als dat je één fax zou sturen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:45:50 #251
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_67588657
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
slotje
Het rasidioot, als je een topic niet in je AT wilt hebben, moet je er niet in posten.
Mafkees.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:26:40 #252
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67620316
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie? .
Nope, ze wachten tot je terug belt, anders was het kennelijk niet belangrijk genoeg ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67620899
Zowaar weer een brief van KPN!

Dat ze me meerdere keren hebben geprobeerd te bellen, maar me niet te pakken kregen.
Of ik nog even contact met ze op wil nemen .

Een ongelooflijk lulverhaal weer; ze hebben immers alleen mijn mobiele nummer en ik heb geen enkele gemiste oproep gehad en ook geen enkel voicemailbericht.

Kan ik voor de 37e keer bellen en komen ze vast weer met een wachttijd van 2 tot 3 weken .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 22 april 2009 @ 11:29:00 #254
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68265357


[ Bericht 100% gewijzigd door maffemaniak op 24-04-2009 08:35:14 ]
pi_68267509
Wat een crapbrief.
pi_68311081
Naja, al die tijd geen zin gehad om nogmaals te bellen...
Zoals hierboven al aangegeven dat ik het nogal ridicuul vond dat ík contact op moest nemen met hen in verband met de klacht dat ik veel te vaak met ze moest bellen en dat ze fraude gepleegd hadden.
Dat ze geprobeerd hadden contact met mij op te nemen was namelijk volledig bullshit; ik had het nog even nagezocht: 0 gemiste oproepen in een periode van die 3 weken.

En daarnaast, na al die beláchelijke ervaringen met de KPN klantenservice wist ik natuurlijk al wel dat bellen geen enkel resultaat zou bieden.

Maar ja, naar aanleiding van de topickick zojuist toch maar weer even de stoute schoenen aangetrokken .

*Na uiteraard weer enkele minuten in de wacht gestaan te hebben*
Kasta: Ja hoi, ik had een klacht ingediend en er zou gebeld worden, maar nu kreeg ik na een maand(!!!!) zowaar een brief dat jullie me niet konden bereiken en dat ik zelf contact op moest nemen.
*adresgegevens*
KPN: Ja, ik heb de klacht gevonden en geopend!
Kasta: Mooi, kun je me dan ook direct even vertellen naar welk nummer jullie telkens gebeld hebben? Want aangezien ik geen enkel gesprek gemist heb, móet dat wel een verkeerd nummer zijn .
KPN: Dan moet ik even de klacht openen meneer.
Kasta: Huh? Die had je toch al ope......

.... Maar *poef* ze was al weg...
Na maar liefst 12(!!!) minuten in de wacht gestaan te hebben (hoe kan het in GODSNAAM 12 minuten duren om een reeds geopende klacht nogmaals te openen ( . ) en een nummer te lezen?
Het vreemde was echter dat ik na die 12 minuten ineens weer "Alle medewerkers zijn op dit moment in gesprek" hoorde.
Wtf? Verbind ze me nu door met een hogere pief ofzo gezien de toch best ernstige klacht?
Zou ze wel even mogen melden dan na 12 minuten niets van zich te laten horen.

En na weer enkele minuten kwam ik er dan achter .
KPN: Ja hoi.
Kasta: Ja hoi, zou ik mogen vragen met welke afdeling ik nu spreek?
KPN: De afdeling opzeggingen meneer.
Kasta: Jij misschien énig idee waarom ik in godsnaam met de afdeling opzeggingen doorverbonden ben?
KPN: Geen idee meneer, mij is ook niets verteld.
Kasta: Euuh, en nu?
KPN: Welk abonnement wilt u opzeggen meneer?
Kasta: Euuh, géén... Ik héb niet eens een abonnement, ik bel naar aanleiding van een klacht *verhaal uitlegt*
KPN: Ah okay.
*stilte van zo'n halve minuut terwijl de beste man aan het typen is*
Kasta: Euuh, misschien een vreemde vraag, maar wat ben je nu aan het doen?
KPN: Niks meneer.
Kasta: Euuh, ik hoor je typen.
KPN: Ja dat kan, maar dat heeft niets met u te maken.
Kasta: Euuuh okay . Maar nu?
KPN: Dat weet ik ook niet meneer...
Kasta: Naja, jij werkt bij KPN, niet ik, dus als jij een oplossing zou bedenken zou dat toch wel vrij prettig zijn.
KPN: Ik weet ook niet wat u nu van mij verwacht.
Kasta: Een oplossing misschien .
KPN: Tja, die heb ik ook niet hoor.

*zucht* .

Kasta: Nah, weet je wat, verbind me dan maar weer lekker terug met de klachtenafdeling .
KPN: Dat kan ik niet meneer.
Kasta: Ah, dus zij verbond me alleen maar door zodat het niet meer haar probleem was ofzo .
KPN: Dat zou zomaar kunnen meneer.
Kasta: Dus nu kan ik weer kansloos gaan terugbellen en een half uur in de wacht staan?!
KPN: Een andere oplossing kan ik u niet bieden meneer.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! . .
Ik kan me steeds beter voorstellen dat iemand zijn auto in hun hoofdingang parkeert.
I was an atheist until I realized I was God
pi_68311643
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen
pi_68315999
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.

Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2009 @ 21:24:40 #259
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68317590


Don't stop bugging them Kasta
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_68318005
sorry maar deze tvp ik ook ff als ex-kpn medewerker. Het was toen al een grote zooi met de tiscali/wanadoo migratie maar nu nog meer dus. Ik zie het helemaal voor me hoe je word doorverbonden en niemand wat kan doen. Ik had ook collega's vroeger die maar gewoon doorverbonden die de situatie niet aankonden of niet wisten wat er mee te doen. KPN 1 grote zooi, ben blij dat ik er weg ben.
pi_68320389
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Fixers het volgende:
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.

Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
Ik heb inmiddels zelfs stómtoevallig viavia het persoonlijke telefoonnummer van Ad (voor de leek: De voorzitter van de Raad van bestuur van KPN) in mijn bezit gekregen...
Maar om hem hier nu persoonlijk over op te bellen, dát gaat me nu net iets te ver...
I was an atheist until I realized I was God
pi_68321427
Opbellen op ene persoonlijk nummer gaat te ver inderdaad. Een e-mail gericht aan zijn directe zakelijke e-mail adres is toch wel de limiet.

Klagen bij de Europese Commissaris voor mededinging is ook wat veel van het goede. Maar er komt duidelijk naar voren uit je verhaal dat de KPN misbruik maakt van een machtpositie als beheerder van het netwerk. Een serieuze klacht richting de opta en de nma vind ik niet ongepast.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:36:20 #263
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68326943
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef Earry het volgende:
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen


Thanx Earry.............
pi_68469030
Nah, toch maar weer eens gebeld en direct ook maar als direct "stok achter de deur"-binnenkomer haar naam gevraagd zodat ik ook direct over haar een klacht in kan dienen mocht ze me weer kansloos doorverbinden.

Kasta: Ja hoi, *klacht bladiebla* Hoe staat het ermee?
KPN: Ja, ik zie dat de klacht afgehandeld is.
Kasta: Ah tof, en wanneer word ik daar van op de hoogte gebracht?
KPN: Niet. De klacht is al afgesloten.
Kasta: Geweldig! En welke oplossing is er dan uitgekomen?
KPN: Ja, geen geloof ik, ik zie alleen dat ie afgesloten is.
Kasta: Nou, het was een klacht van fraude, dus dan zal er toch vast wel een terugkoppeling opgekomen zijn?
KPN: Ze kregen geen gehoor toen ze u probeerden te bellen, dus toen is hij afgesloten.
Kasta: Jongedame, ik heb in die gehele periode geen enkele oproep gemist, dus geen gehoor lijkt me vrij sterk. Welke nummer hebben ze dan in godsnaam gebeld?
KPN: Geen idee meneer, vreemd genoeg zie ik hier geen nummer staan.
Kasta: Dat heb ik toch echt tot twee keer toe opgegeven.
KPN: Ik zie toch echt niets staan meneer.
Kasta: Toch knap dat jullie me dan een brief sturen dat jullie me meerdere keren hebben geprobeerd te bellen, vind je ook niet? .
KPN: Ik snap het ook niet meneer.
Kasta: Ah, da's inderdaad een bekende reactie . Maarreuh, er staat toch vast wel wát de eindconclusie of -oplossing is?
KPN: Nee, alleen dat ze u niet konden bereiken en de klacht gesloten is.
Kasta: Dus ik dien een klacht in, vervolgens wordt er door een werknemer van KPN tot 2 keer toe "vergeten" om mijn telefoonnummer te noteren en vervolgens wordt de klacht zonder ook maar íets te doen afgesloten?!
KPN: Daar lijkt het wel op meneer.
Kasta: En nu?!
KPN: Dan moet ik even een nieuwe klacht over de klachtafhandeling aanmaken meneer en misschien dat ze dan weer contact met u op proberen te nemen.
Kasta: MISSCHIEN?! HOEZO MISSCHIEN?!?!
KPN: Tja, ik werk daar niet, dus ik weet niet hoe ze daar werken.
Kasta: En hoelang gaat het déze keer weer duren?
KPN: 4 weken meneer.
Kasta: Godskollere, de fout ligt toch telkens bij jullie?! Kun je het niet versnellen ofzo?!
KPN: Ik zal er een speciale notitie in zetten meneer.
Kasta: Een notitie lezen ze toch pas als ze de klacht behandelen?!
KPN: Ja, dat wel.
Kasta: Dan heeft het toch geen enkel nut?
KPN: Correct meneer, dus dan zal het nog zo'n 4 weken duren.

Oh. For. Fucks. Sake. .
I was an atheist until I realized I was God
pi_68469158
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
pi_68488032
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
Ik moet ook echt m'n best doen om elke werknemer weer serieus te woord te staan .
I was an atheist until I realized I was God
pi_68492445
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
pi_68499402
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
Dit zijn geen boefjes meer, dit zijn ronduit struikrovers .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 29 april 2009 @ 15:30:29 #269
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68500581
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?

Sick
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_68501281
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef DeeCruise het volgende:
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?

Sick
Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari .
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, samenvattend:
29 December neemt Tele2 de lijn over en vraagt onderbuurvrouw in de verwarring een nieuw pakket aan.
3 Januari krijgt de onderbuurvrouw de bevestiging van de overname.
5 Januari annuleert ze de nieuwe bestelling (binnen de respijtperiode dus).
De bezorging van de nieuwe modem wordt dan ook geweigerd.
16 Februari krijgt ze óndanks de annulering toch een telefoontje dat ze moet betalen voor het pakket.
16 Februari belt ze nogmaals om de annulering door te geven en krijgt ze hier een bevestiging van. KPN's fout aangezien ze hun administratie niet op orde hebben.
18 Februari krijgt ze dat dan ook dat per post bevestigd.
En in plaats van dat KPN de problemen zo spoedig mogelijk oplost en de verbinding terugzet en zich vervolgens stilletjes in een hoekje gaat zitten schamen vanwege de wanorde en problemen, bellen ze haar 19 Februari op een intimiderende toon op "dat ze onrechtmatig bezig is" en dat ze een nieuw pakket moet nemen.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 29 april 2009 @ 15:59:29 #271
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_68501715
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_68502474
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef elcastel het volgende:
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.
I was an atheist until I realized I was God
pi_68503344
Damn, dat dit nog steeds niet geregeld is. Volgens mij leest er gewoon iemand mee van KPN, wat.. alweer een klacht van de Blokhuis Ik sluit hem gelijk, en zet dat ik 2x geprobeerd heb hem te bereiken

Ik begrijp dat dit uitermate vervelend is, en irritant dat zelfs de klachtenafdeling je gewoon negeert.
  woensdag 29 april 2009 @ 18:06:28 #274
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_68506016
Mijn god, wat een zooitje. Ben blij dat ik helemaal niks meer met dat tuig te maken heb.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 30 april 2009 @ 18:18:24 #275
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68535016
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef kastanova het volgende:


Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari .



Anyway, hier komt vast een deel 2 op, wat weer negatieve reclame opleverd. Ben jij niet direct mee geholpen natuurlijk, maar je brengt in ieder geval wat imagoschade toe..

En terecht!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:10:38 #276
1484 kastanova
Ah męn..
pi_68842520
En we hebben weer een update!

KPN: Ja hoi, u had een klacht?
Kasta: Correct! Dus vertel, hoe is het opgelost?
KPN: Geen idee, ik weet namelijk niet wat de klacht is .
Kasta: Je ziet toch wel welke klacht ik heb ingediend .
KPN: Nou nee, ik zie alleen dat u een klacht heeft ingediend, daar vervolgens een brief over heeft gehad aangezien we beweerden u niet te kunnen bereiken en naar aanleiding daarvan weer een klacht heeft ingediend.
Kasta: Kun je niet even in je klachtgeschiedenis kijken ofzo? Het is inmiddels namelijk een té lang verhaal om nogmaals uit te leggen.
KPN: Nee helaas, we werken hier met allemaal verschillende systemen.
Kasta: Maar ik mag toch hopen dat er slechts 1 klachtensysteem is .
KPN: Nee helaas, er zijn meerdere systemen en tot het andere systeem heb ik geen toegang.
Kasta: .

Dus hop, ik weer een complete uitleg doen waarbij iedere KPN-fuckup opgevolgd werd door een enigszins gemakzuchtig ingestudeerde "Spijtig inderdaad, zou niet moeten gebeuren".

Kasta: ...Dus nu ben ik benieuwd welke maatregelen jullie gaan nemen tegen die frauduleuze medewerker...
KPN: *blabla* Ongelukje, heeft hij vast niet express gedaan.
Kasta: Nou, ik weet niet hoor, maar toevallig weet ik dat jullie normale ordersysteem er die dag uit lag en hij dus speciaal naar de website is gegaan om die order alsnog in te schieten.
KPN: *blabla* KPN doet er alles aan om *blabdiebla* Incidenteel *blabla* per abuis...
Kasta: Per abuis het ordersysteem raadpleggen, vervolgens als dat niet werkt per abuis de website openen om de order alsnog in te schieten en daarna per abuis 123456 als rekeningnummer inschieten bij de order?! Kom op, wat denk je zelf?
KPN: *blabla* spijtig *blabla*
Kasta: Naja, hij heeft het puur gedaan om een frauduleuze sale neer te zetten of om me een oor aan te naaien, dus vertel, welke maatregelen worden er getroffen?
KPN: *blabla* KPN stelt alles in het werk om te voorkomen *blabla*
Kasta: Je kunt simpelweg niet achterhalen wie het was en dus gaat er niets mee gebeuren hé?
KPN: .... .... .... Euh ja, dat is eigenlijk wel waar het op neerkomt ja .

Tot zoverre m'n fraudeklacht... KPN's benadering is kennelijk "Shit happens" of in dit geval "Fraude kan ook gebeuren"

Kasta: Volgende puntje... Hoe gaan jullie me compenseren?
KPN: Nou, aangezien u geen KPN abonnee bent kunnen we u vrij lastig compenseren, er is immers geen abonnementsgeld dat we kunnen vergoeden.
Kasta: Ik denk dat je zelf ook wel snapt waarom ik geen KPN-klant ben hé? Maar de telefoonkosten?
KPN: Welke telefoonkosten?
Kasta: Nou, zoals je in je systeem kunt zien (of niet natuurlijk . ) heb ik zo'n 40 á 50 keer gebeld... Met een mobiel... Hoe gaan jullie dat vergoeden?
KPN: Ik kan u maximaal 50 euro geven meneer.
Kasta: Beste jongeman... Je werkt bij KPN... Je wéét dus hoelang jullie wachttijden zijn... Minimaal 20 minuten per gesprek dus... En dat 40 tot 50 keer... Met een mobiele telefoon aangezien jullie de gehele tijd m'n aansluiting verneuken... 40 á 50 keer met een mobiele telefoon minimaal 20 minuten bellen en daarvan wil je 50 euro vergoeden... You do the math... Dan ga je het met die 50 euro natuurlijk nevernooit redden hé?
KPN: Verder dan 50 euro mag ik niet gaan meneer.
Kasta: Vaker dan 1 of 2 keer wilde ik ook niet bellen jongeman. Dus regel dat maar met je supervisor ofzo.
KPN: 50 euro is sowieso het uiterste bij een niet-klant meneer... Als u nu klant was geweest dan had ik u veel meer kunnen compenseren door abonnementsgeld te vergoeden.
Kasta: Jullie hebben me tot twee keer toe zonder toestemming whatsoever klant proberen te máken en juist dát kostte me die 40 a 50 gesprekken van minimaal 20 minuten!
KPN: Weet ik meneer, maar u bént dus geen klant.
Kasta: Dus ik krijg nu slechts een schijntje van m'n telefoonkosten gecompenseerd omdat júllie de boel verneuken en belazeren?!?!
KPN: Ik kan alleen abonnees meer vergoeden dan 50 euro meneer.
Kasta: Dus nu zou ik, ondanks de gehele voorgeschiedenis, klant van jullie móeten worden om volledig gecompenseerd te worden.
KPN: Daar komt het wel op neer meneer.
Kasta: .

Nah, hier viel weinig eer aan te behalen, dus hop, regel maar dan .

Kasta: *geeft rekeningnummer*
KPN: Dan pas ik even het rekeningnummer 123456 aan naar uw daadwerkelijke rekeningnummer.
Kasta: .
KPN: Hmmmmz, het lukt niet, het systeem wil het niet accepteren omdat u geen klant bent.
Kasta: .
KPN: Ik ga het wel even uitzoeken voor u.
Kasta: Geweldig. En wanneer kun ik het dan op m'n rekeningnummer verwachten?
KPN: Over 6 tot 9 weken meneer.
Kasta: Wtf?! Moet het geld via de postkoets naar m'n bank gereden worden ofzo?
KPN: Dat is de normale procedure meneer. Alhoewel het ook veel sneller al op u rekening kan staan hoor. 3 weken al! Of 4 weken... Of 5, 6, misschien 7.
Kasta: Nah, ik zie het wel verschijnen dan .

Grappig detail: 3 minuten na dit gesprek belde hij alweer terug omdat hij m'n rekeningnummer kwijt was geraakt, dus ik ben benieuwd .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:15:00 #277
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_68842619
Wat ben je ongeveer werkelijk kwijtgeraakt aan telefoonkosten?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2009 @ 15:15:44 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68842639
Wat een uitzuigers ongelofelijk

Ik zou bijna zeggen dat je dat geld niet te zien krijgt hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:29:08 #279
1484 kastanova
Ah męn..
pi_68842979
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Xebber het volgende:
Wat ben je ongeveer werkelijk kwijtgeraakt aan telefoonkosten?
20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.
30 cent (20 cent mobiel bellen + 10 cent klantenservice kosten) per minuut x 900 = 270 euro .

Krijg ik dus maar liefst 19% vergoed van mijn totale kosten omdat zij fraude plegen en de boel chronisch verneuken! Volkomen redelijk natuurlijk! .
I was an atheist until I realized I was God
pi_68847013
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:10 schreef kastanova het volgende:
*de zoveelste dieptrieste conversatie met de Koninklijke communicatielutsers*
Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?

Ik snap dat echt niet... alsof het opeens onmogelijk wordt om een centraal systeempje neer te zetten als je bedrijf over een bepaalde grootte heengaat... Natuurlijk wordt het beveiligingsprobleem groter als je organisatie complexer wordt, maar alle supportmedewerkers van een klantenservice moeten toch gewoon bij dezelfde gegevens kunnen?!

Ik vraag me af hoeveel activiteiten in dat bedrijf nou eigenlijk uit nuttig werk bestaan... dus mensen van hun problemen afhelpen i.p.v. informatie rondpompen tussen afdelingen en hopen dat het goed aankomt... En 'informatie vergeten' is ook een aanstelling daar heb ik het idee, welke opleiding zou je moeten hebben om daarvoor te solliciteren?
  zondag 10 mei 2009 @ 17:50:37 #281
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68878080
KPN&Klantenservice...
Ik had in nov 2008 sneller ADSL voor bij ons op de zaak aangevraagd in plaats van Het Net lijntje wat er lag, de aanvraag heeft 4 maanden, een miljoen bel minuten en heel veel frustratie opgelevert met antwoorden varierend van "Ik zie dat U geen ADSL heeft momenteel" waarop ik dan weer antwoorde, "jawel hoor ik google nu op KPN klantenservice+klachten en krijg 8 miljoen resultaten terug" tot een onbeschofte belg die de contractant wilde spreken (vorige eigenaar, is inmiddels overleden) en stug volhield de beste man te willen spreken ondanks dat ik hem vertelde dat die dus dood was, toen hing hij op
Na een ochtend lang met KPN aan de lijn te hebben gehangen, letterlijk 17 keer doorgeschakeld te zijn, waarvan 5 keer opgehangen of van de lijn afgeflikkerd en ik de medewerkers KPN mevrouw 13...14 etc begon te noemen hebben we de ADSL bestelling gecancelled en alles terug gestuurd, een nieuw zakelijk abbonement met installatie monteur aangevraagd en na weken wachten hadden we dan eindelijk sneller internet.....
Elk willekeurig kleiner bedrijf zou na 2 weken falliet en zonder klanten zijn met zo'n klantenservice drama, maar KPN komt er mee weg omdat ze de grootste zijn
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2009 @ 18:52:10 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_68879719
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:11 schreef Henno het volgende:

[..]

Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?
Zulke systemen bestaan en zijn bedoeld voor, jawel, klanten!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_68881097
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.
30 cent (20 cent mobiel bellen + 10 cent klantenservice kosten) per minuut x 900 = 270 euro .

Krijg ik dus maar liefst 19% vergoed van mijn totale kosten omdat zij fraude plegen en de boel chronisch verneuken! Volkomen redelijk natuurlijk! .
Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).
  zondag 10 mei 2009 @ 20:09:11 #284
1484 kastanova
Ah męn..
pi_68881971
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:39 schreef Earry het volgende:

[..]

Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).
Ja inderdaad, als het gedurende die 15 uur continu exact hetzelfde probleem zou zijn geweest...

Klein detail is echter dat sinds het begin van die 15 uur zich inmiddels zo'n 15 verschillende problemen hebben voorgedaan .
I was an atheist until I realized I was God
pi_68881998
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zo, dit zijn de adressen die ik kon bedenken:
ed.vermeulen@kpn.com;albert.balvers@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@kpn.com;Gerard.Overmars@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@hetnet.nl;bert.van.dam@kpn.com;Jacob.middeldorp@kpn.com;marco.visser@kpn.com

En direct ook maar even de mail gestuurd:
[..]

Ben benieuwd of hier iets uit komt .

Ik heb deze adressen even getest. Ze zijn niet meer actueel. Maar het leverde wel vrolijke informatie op:

albert.balvers@KPN.com (niet meer werkzaam bij KPN, adres niet in gebruik, er loopt een onderzoek van justitie tegen hem, wegens oplichting!)

boukje.Bugels-Gabreels@kpn.com (niet meer werkzaam bij de KPN, is nu commercieel directeur NS-Reizigers)

Gerard.Overmars@KPN.com (werkt niet meer bij de KPN. Is voor zichzelf begonnen. Op zijn website is te lezen: Mijn sterktes: Ik sta bekend om het behalen van de afgesproken doelstellingen en mijn operationele kracht. Dit gaat bovendien gepaard met zeer tevreden en gemotiveerde medewerkers die onder mijn leiding het beste uit zichzelf weten te halen.)

bert.van.dam@KPN.com (niet meer werkzaam bij de KPN, werkt bij the Phonehouse aan klanttevredenheid...)

marco.visser@KPN.com (directeur kpn mobiel)

ed.vermeulen@KPN.com (was directeur internet, nu directeur glasvezel)

Jacob.middeldorp@kpn.com (directeur klantcontact, op internet staan berichten dat hij dat niet meer zou zijn, maar alle brieven zijn nog steeds ondertekend door hem )
  zondag 10 mei 2009 @ 20:18:48 #286
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 10 mei 2009 @ 23:01:05 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68888698
KPN

wát een incompetente KUTbende.

Ik ; Hoi, om de 1 of andere reden flikkert telkens mn internet eruit inclusief telefoon. Als ik de experiabox reset doet alles weer.
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik; kan niet, ik heb 3 verschillende telefoon geprobeerd omdat ik dat idd in de eerste instantie ook dacht
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik ; hoorde je uberhaupt wat ik zonet zei?
Kpn ; Ja! Klopt! Ik zie ook dat uw u snelheid van het internet niet haalt, u krijgt compensatie!
Ik ; das mooi Hoeveel?
Kpn ; u krijgt de helft van het abo geld terug van de maanden dat uw u snelheid niet haalde. +- 4 maanden dus
Ik ; das dus iets meer als 100 euro?
Kpn ; correct
Kpn ; nou, dan is het probleem nu opgelost
Ik ; huh? Mn internet klapt er nog steeds uit hoor.
Kpn ; ja dat lag toch aan uw telefoon?
ik ; *zucht*
kpn; ooh nee wacht........
kpn ; ik stuur een monteur langs. Waarschijnlijk hebben WIJ dan een verkeerde stekkerdoos in uw huisgeleverd.
ik ; kost dat wat?
kpn ; nee mevrouw! is kostenloos! Bent u zo thuis?
ik; ja hoor
kpn ; monteur komt om 14u.

Afijn, monteur er, alles doormeten, idd, snelheid kut. Hij gaat prutten en vervangt dat ding. Zegt ie zo ; ja hoe kun je in godsnaam zo'n ding erin zetten! Je weet toch dat je die zooi niet zelf mag vervangen?

Ik ; pardon? Ik heb die troep er niet in gezet. KPN zei zelfs dat het JULLIE schuld was. Toen wij dit huis kochten zat die zooi er al in

Hij ; ja en!? dan had je gelijk moeten kijken!

Ik ; wtf. Dus als jij een huis koopt, sloop je heel de stekkerdoos van de telefoonaansluiting open om te kijken wat voor bagger erin zit?

Hij ; Nee! *loopt naar auto*

ik ; *leest papieren van monteur die hij op tafel heeft laten liggen* *ziet staan ; klant wordt GEEN kosten in rekening gebracht. Kosten VOOR EIGEN REKENING VAN KPN*

*monteur komt terug en zet een juiste stekkerdoos wand contact ding what so ever erin*

Monteur ; Zo, snelheid ff meten. Ja! Je hebt weer goeie snelheid. Dit ding is veel beter dan zo'n splittercontactwandoosding in een wat je er nooit had moeten inzetten! Ik mats je nu, maar ik moet je eigenlijk laten betalen

Ik ; wtf. KPN klantenservice zei dat het KOSTENLOOS was.

Monteur ; bullshit, hun kunnen wel meer zeggen. En als je zo gaat doen zal ik gelijk even een rekening maken

*grist papiertje van monteur van tafel*

Ik ; kun je niet lezen wat hier staat? KOSTEN VOOR KPN! KLANT KOSTENLOOS GESTELD.

Hij ; daar heb ik niks mee te maken. Hier is je rekening

Ik ; prima, schrijf die rekening maar. Ik hou dit papiertje en sleep je voor de rechter. Je weet immers dat een schriftelijke overeenkomst rechtsgeldig is en je geen poot hebt om op te staan voor de rechter he?

Hij ; nou, dan mats ik je. Doei



edit ; ooh ja. En abo geld kreeg ik NIET terug. Dankzij de monteur die zei dat ik het er zelf had ingepropt

[ Bericht 1% gewijzigd door Qwea op 11-05-2009 16:35:03 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 10 mei 2009 @ 23:02:57 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68888773
Ooh en aangezien HI van KPN is ;

hi perikelen
quote:
Pak hem weg 4 weken geleden heb ik op een vrijdag een LG cookie bij de phonehouse gekocht. Die kerel probeerde me er een abo bij aan te smeren, maar toen ik aangaf dat ik al een sim only had, hield hij op.

Alhoewel ook niet helemaal

Meneer maakte me wijs (ik ben soms naďef ) dat ik mijn abo MOEST verlengen. Want dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voordeliger. Want als er dan ooit een wijziging zou worden doorgevoerd, dan zou ik iig een contract hebben. Nou, oke. Is goed. Ik wilde toch niet van mn hi studenten 25 abo af, dus liet hem verlengen.

Ik heb hem 25x op het hart gedrukt dat ik HETZELFDE abo wilde houden. Ja, kwam goed.

Afijn, niet dus. Er staat op het contract iets in de trant van "van hi studenten 25 sim only, naar hi 20 sim only verlenging" hij hield bij hoog en bij laag vol dat dat hetzelfde abo was. Zelfs zn collega's zeiden dat.

Afijn, eenmaal thuis gekomen HI maar eens gebeld. Dikke bullshit, hij had me een totaal ander abo gedaan 1 waarvoor ik wel hetzelfde maandbedrag betaal, maar veel minder belminuten heb.

Hi nam uit coulance de schuld op zich ( die man die ik aan de foon had iig. Die had melding gemaakt dat HIJ het fout had gedaan) en het zou (Was net voor pasen) die dinsdag erop weer terug gezet worden naar de oude staat. Niet dus. Ik heb nu onderhand 3x 4 x gebeld, en telkens is het van "jajajaja vertraging, nog een x aantal werkdagen)

ik ben godver inmiddels 4 bijna 5 weken verder, en heb nog steeds mn oude abo niet terug.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 10 mei 2009 @ 23:23:01 #289
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68889534
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 11 mei 2009 @ 08:12:26 #290
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68894235
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
KPN

wát een incompetente KUTbende.

Ik ; Hoi, om de 1 of andere reden flikkert telkens mn internet eruit inclusief telefoon. Als ik de experiabox reset doet alles weer.
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik; kan niet, ik heb 3 verschillende telefoon geprobeerd omdat ik dat idd in de eerste instantie ook dacht
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik ; hoorde je uberhaupt wat ik zonet zei?
Kpn ; Ja! Klopt! Ik zie ook dat uw u snelheid van het internet niet haalt, u krijgt compensatie!
Ik ; das mooi Hoeveel?
Kpn ; u krijgt de helft van het abo geld terug van de maanden dat uw u snelheid niet haalde. +- 4 maanden dus
Ik ; das dus iets meer als 100 euro?
Kpn ; correct
Kpn ; nou, dan is het probleem nu opgelost
Ik ; huh? Mn internet klapt er nog steeds uit hoor.
Kpn ; ja dat lag toch aan uw telefoon?
ik ; *zucht*
kpn; ooh nee wacht........
kpn ; ik stuur een monteur langs. Waarschijnlijk hebben WIJ dan een verkeerde stekkerdoos in uw huisgeleverd.
ik ; kost dat wat?
kpn ; nee mevrouw! is kostenloos! Bent u zo thuis?
ik; ja hoor
kpn ; monteur komt om 14u.

Afijn, monteur er, alles doormeten, idd, snelheid kut. Hij gaat prutten en vervangt dat ding. Zegt ie zo ; ja hoe kun je in godsnaam zo'n ding erin zetten! Je weet toch dat je die zooi niet zelf mag vervangen?

Ik ; pardon? Ik heb die troep er niet in gezet. KPN zij zelfs dat het JULLIE schuld was. Toen wij dit huis kochten zat die zooi er al in

Hij ; ja en!? dan had je gelijk moeten kijken!

Ik ; wtf. Dus als jij een huis koopt, sloop je heel de stekkerdoos van de telefoonaansluiting open om te kijken wat voor bagger erin zit?

Hij ; Nee! *loopt naar auto*

ik ; *leest papieren van monteur die hij op tafel heeft laten liggen* *ziet staan ; klant wordt GEEN kosten in rekening gebracht. Kosten VOOR EIGEN REKENING VAN KPN*

*monteur komt terug en zet een juiste stekkerdoos wand contact ding what so ever erin*

Monteur ; Zo, snelheid ff meten. Ja! Je hebt weer goeie snelheid. Dit ding is veel beter dan zo'n splittercontactwandoosding in een wat je er nooit had moeten inzetten! Ik mats je nu, maar ik moet je eigenlijk laten betalen

Ik ; wtf. KPN klantenservice zei dat het KOSTENLOOS was.

Monteur ; bullshit, hun kunnen wel meer zeggen. En als je zo gaat doen zal ik gelijk even een rekening maken

*grist papiertje van monteur van tafel*

Ik ; kun je niet lezen wat hier staat? KOSTEN VOOR KPN! KLANT KOSTENLOOS GESTELD.

Hij ; daar heb ik niks mee te maken. Hier is je rekening

Ik ; prima, schrijf die rekening maar. Ik hou dit papiertje en sleep je voor de rechter. Je weet immers dat een schriftelijke overeenkomst rechtsgeldig is en je geen poot hebt om op te staan voor de rechter he?

Hij ; nou, dan mats ik je. Doei



edit ; ooh ja. En abo geld kreeg ik NIET terug. Dankzij de monteur die zei dat ik het er zelf had ingepropt
Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond weg
  maandag 11 mei 2009 @ 10:09:36 #291
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_68896504
Paar maanden geleden mijn Hi abo opgezegd (ik wil een iPhone). Om me elke avond te bellen en te vragen of ik me niet wil bedenken hebben ze blijkbaar wel tijd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_68907788
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:12 schreef Keltie het volgende:

[..]

Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond weg
Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broek
  maandag 11 mei 2009 @ 21:56:41 #293
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68920488
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Earry het volgende:

[..]

Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broek
Dat nemen we maar voor lief
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:47 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68976727
ik heb een brief van kpn. Dat ik wil verlengen.

Op 11 april had ik daarover een brief geschreven ofzo.

Ik heb al maanden geen brief geschreven. Laat staan aan kpn

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 10:42:55 #295
70532 loveli
N
pi_69007537
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.
Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.
crap in = crap out
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:34:33 #296
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69013612
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.
service is Fons veel waard
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:55:04 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69014414
"Ja nee, de collega die u nodig heeft is met lunch pauze. Zij belt u gelijk terug zodra ze er is"

Ik wacht al 24 u
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69014447
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
"Ja nee, de collega die u nodig heeft is met lunch pauze. Zij belt u gelijk terug zodra ze er is"

Ik wacht al 24 u
Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijden
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:59:15 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69014612
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijden
Nog mooier ;

Ik had vanaf de Hi shop maar even de klantenservice gebeld omdat die kosten gewoon duur zijn. ja nee, abo werdt echt DEZE week terug gedraaid en alles zou bij het oude weer zijn.

Tis morgen einde van de week. Waarom heb ik toch zo'n vermoeden dat het abo maandag nog niet goed is.

Ik kreeg wel een blikje drinken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 25 mei 2009 @ 10:43:11 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69375591
Nou, hier hebben ze eindelijk contact op genomen met ons, nadat ik 25 april een aangetekende brief heb verstuurd met de declaratie (300+ euro aan internet-abo + telefoonkosten). We krijgen alles terug

Ook de bedragen die ze in de tussentijd waren blijven incasseren, het is wordt nu iets van 400 ofzo totaal. Daar kunnen we dan weer een mooi feestje ofzo van houden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')