abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2009 @ 13:53:48 #201
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66824345
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Er hoeft in feite niets meer geregeld te worden; Tele2 is inmiddels te hulp geschoten dus ik ben gódzijdank niet langer afhankelijk van het incompetente KPN.
Dat scheelt al een hoop
quote:
Wel een beetje jammer dat KPN míj echter nog wel lastig blijft vallen met frauduleuze abonnementjes waarvoor ík dan weer de telefoon moet pakken om dát op te lossen.
Dat is dan wel weer jammer
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 8 maart 2009 @ 14:52:17 #202
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_66826408
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:34 schreef kastanova het volgende:
Here we go:

Inmiddels zit ik weer in m'n eigen woning, maar m'n vriendin belde me zojuist op dat er zowaar post was van KPN!
Wat zal het zijn???
Een excuusbrief waarin ze eindelijk toegeven dat dit een belachelijke gang van zaken is?!
De belofte dat alle problemen uit de wereld geholpen worden?!
Of desnoods zowaar een offerte voor een ISRA-punt? .

Nou nee mensen, niets van dit alles .
Vanaf vandaag ben ik namelijk, zonder ook maar énige toestemming zélf klant geworden van KPN!?!!!
Naar aanleiding van mijn halverwege afgekapte telefoontje waarbij ik alleen wilde uitvinden of ik nu wel of geen eigen ISRA-punt had, ben ik nu ineens klant!

Maar Kasta, dat kan toch niet?! Je hebt niet eens aangegeven wát je wilde?!?
Inderdaad lieve mensen, maar dat hoeft KPN toch niet tegen te houden? .
Oftewel, dan bedénkt KPN toch gewoon ongevraagd een pakket voor me!

[ afbeelding ]

En natuurlijk, als ze dan een pakket verzinnen, uiteraard niet eens de goedkoopste .

Maarreuh Kasta?
Ze hebben alleen je postcode, huisnr. en geboortedatum, ze kunnen toch niks zonder bankrekening?!
Ach, dat is toch niet nodig joh? Dan verzínt KPN toch ook gewoon een bankrekeningnummer. En als ze daar dan logischerwijs niet van kunnen incasseren, dan sturen ze gewoon een incassobureau op m'n adres af .

[ afbeelding ]

Wat wilt u voor emailadres dan meneer? Oh wacht, u heeft opgehangen omdat u helemaal geen aanvraag wilt? Dan vullen we toch gewoon een dummy-adres in joh .

Zoals jullie hierboven al konden lezen, m'n vriendin totaal over de zeik, dus ik zeg "Geen probleem, gewoon bellen om te annuleren... Vraag echter wel even een schriftelijke bevestiging aangezien ze de neiging hebben om annuleringen tot 2 keer toe te "vergeten" . "

Vriendin: Ja hoi, ik wil het abonnement op adres *bladiebla* annuleren.
KPN: Waarom mevrouw?
Vriendin: Nou, hoofdzakelijk omdat het in zijn geheel nooit aangevraagd is.
KPN: Dat kan niet mevrouw.
Vriendin: ?!?! En waarom kan dat niet?
KPN: U bent niet degene die het aangevraagd heeft, dus u kunt ook niet annuleren.
Vriendin: De aanvragen staat niet eens geregistreerd op dit adres! Wettelijk gezien mág hij een dergelijke aanvraag dus niet doen!
KPN: Tja, dat kan zo zijn, maar u mag de annulering dus niet doen.

Oftewel: Wil je iemand een oor aannaaien, vraag dan gewoon; ook al mag KPN de boel niet eens in behandeling nemen, gewoon een abonnement aan onder een ficitieve naam. Komt de bewoner er nooit meer vanaf simpelweg omdat de enige die het abonnement kan annuleren niet meer bestaat.
Wederom een briljante gang van zaken daar bij KPN.

Naast het vergeten van annuleringen, intimideren van bejaarden, weigeren van medewerking bij de door hun veroorzaakte problemen kunnen we nu dus ook fraude aan het lijstje toevoegen.

Ga nu namelijk bellen om een voicelog van de contractaanvraag op te vragen.
OMFG
The Internets, I needs it..
pi_66827715
http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/

"Hieronder een kleine greep uit de vele klachten over KPN afkomstig van diverse websites. Deze lijst zal regelmatig worden bijgewerkt. "



Kleine greep uit de klachten: (komt Kasta vast wel bekend voor dit )

Ik heb een surfen/ bellen abonnement van Het Net. Het is aan alle kanten slecht: slechte telefoonverbinding, uiterst traag internet, wat erg vaak uitvalt. Helpdesk is veel te duur en vaak niet bereikbaar. Wat is het punt. Ik belde naar Het Net met een vraag over trage internetverbinding, de man begon zijn verkooppraatje en adviseerde mij een snellere verbinding en ook nog een TV verbinding te nemen. Ik had geen interesse. Ik had enkel een vraag, meer niet. Wat blijkt: de man heeft zonder mijn toestemming toch een bestelling geplaatst. Ik bel weer naar Het Net, worden notities gemaakt, maar vertellen mij terug te bellen want ze konden niet in het systeem. Ik moest maar terugbellen. Dat heb ik dus gedaan, weer lang in de wacht E 0,45 p/m). Weer contact en oh nee, ze konden niets oplossen want er was weer wat met het systeem. Ondertussen hebben ze mijn niet bestelde bestelling gewoon doorgezet, dat kunnen ze dus wel doorzetten. En na meer dan 6 keer bellen naar Het Net is er nog niets opgelost. De fout die Het Net heeft gemaakt, maken ze maar niet ongedaan. Mijn telefoonkosten naar Het Net zijn ondertussen torenhoog en ik moet volgende week nog maar eens terugbellen, misschien dat ze dan in het systeem kunnen. Waardeloos!!

Lieve mensen neem NOOIT een abonnement bij Het Net. Ik weet mijn god niet hoe dit nu goed gaat komen. Ik ben razend, ik vind het gewoonweg dictatuur van internet providers en dan met name Het Net.

Wie weet raad? En hoe kan Het Net nu eens zijn werk goed gaan doen? Het is gewoon te gek voor woorden....

[ Bericht 30% gewijzigd door Probably_on_pcp op 08-03-2009 15:45:40 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 8 maart 2009 @ 16:01:26 #204
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66828617
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef kastanova het volgende:

Daarnaast beweerde hij in eerste instantie ook dat ik het zelf via internet aan had gevraagd en toen hij eenmaal merkte dat ik dat wel heel stellig ontkende "had zijn collega het vreemd genoeg via internet aangevraagd."
Waarom in godsnaam?
"Omdat ze weleens storingen in het systeem hadden en dan gebruikten ze dat als omweg."
Waarschijnlijk dus niet meer te achterhalen wie het was .
Huh??

Laatste keer dat ik met KPN te maken had werd mij rechtstreeks geadviseerd om de aanvraag via internet te doen want dat deden zij ook. Omdat ik hem aan de telefoon had heeft ie het toen ingeklopt en was de aanvraag klaar. Verder nooit problemen gehad.

In een andere situatie (energie leverancier) ging ik naar de winkel o.i.d. in ieder geval een plek waar mensen waren. En dan maakte ik de opmerking "ik ga niet eerder weg dan het opgelost is".

Dan zie je inenen gezichten verschieten en grote ogen In mijn geval werkte het dan weer wel...
Neerkomen wel!
pi_66828800
Hee, leuk topic even geen tijd om alles door te lezen, maar alvast mijn ervaring:

Had 2 digitenne boxes, op twee locaties dus ook. Eentje daarvan moest terug en de andere zou ik houden. Opgebeld, leek in eerste instantie allemaal geregeld. Ik zou een formulier thuis krijgen waarmee ik mijn 90 euro (mediamarkt pakket) terug kon krijgen en dan was het opgelost. Na 2 weken nog steeds geen formulier. Mail gestuurd, want ik was vorige keer al 7 euro kwijt omdat het allemaal zo belachelijk lang duurde aan de telefoon.
Krijg ik vervolgens een reactie dat ik helemaal geen recht heb op 90 euro terug omdat ik een huurtuner zou hebben. Meteen weer teruggemaild, meneer de helpdesk medewerker had duidelijk niet in de gaten dat ik 2 tuners in bezit had waarvan 1 huurtuner en 1 kooptuner die terug zou gaan. BIjna een week later eindelijk een reactie met excuses voor de late reactie en het feit dat er iets verkeerd was gegaan de vorige keer. Vragen vervolgens mijn informatie die ik allang had gegeven. Ik dus weer enigszins geďrriteerd teruggemaild. Vervolgens krijg ik een reactie met 'bedankt voor het aanvullen van de informatie blablabla, we zullen contact met u opnemen op 25 maart'. Ik dacht: 25 maart!! omg? hoezo pas over 3,5 week?? Meteen weer teruggemaild wat dat voor iets belachelijks was en of ze zoveel klachten kregen dat het zo lang moest duren. Vervolgens niets meer gehoord. Wat een *piep* bedrijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2009 16:14:02 ]
pi_66848133
Gemaakte (telefoon)kosten claimen.
pi_66911000
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde .

Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn? .
Was het maar zo'n feest.

Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen .
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?

"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!



En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk .
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.

Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.

Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:53:55 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66911361
Hihi. Ik ben vandaag ook weer door KPN gebeld en er was iemand bezig om onze aanvraag opnieuw te doen (vier weken nadat we definitief geen internet meer hadden). Het bleek echter dat het mannetje het abo nu gaat leveren op hetzelfde aansluitpunt als waar ons nieuwe internet al geleverd was, terwijl ze het moeten leveren op het punt waar ons telefoonabonnement binnenkomt.

Dat de beste man geen signaal kreeg van ons modem vond hij inderdaad gek, maar mij geloven als ik zeg dat het nu weer verkeerd gaat doet hij niet Komend weekend 'zou het moeten werken'. Yeah right.

Aanstaande maandag ga ik mijn huisgenoten pushen om maar gewoon over te stappen op Ziggo. Het is dan vijf weken dat we KPN de mogelijkheid hebben gegeven om het op te lossen, maar er is dan nog niets gebeurd. Ik voel met je mee Kasta, ik weet hoe KPN is nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_66911487
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef kastanova het volgende:
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde .

Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn? .
Was het maar zo'n feest.

Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen .
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?

"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!

[ afbeelding ]

En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk .
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.

Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.

Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen .
Eigenlijk mag je zoiets nooit zomaar zeggen, maar als ik zo'n handtekening op een brief zou zien, dan zou ik het idee hebben dat de afzender 's avonds zwart werkt bij de Jostiband.
Maar goed, toch mooi dat de wijziging in het niet bestaande pakket wordt doorgevoerd. Stel je voor, straks zit je met een aansluiting die je niet hebben wilt maar toch nog gewijzigd is. Dat moet de denkwijze van de medewerker zijn geweest, denk ik. Of zoiets.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:03:02 #210
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66911809
Het kan niet anders dan dat dit een reeks gaat worden
pi_66915363
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:47 schreef eleusis het volgende:
Tot overmaat van rage sprak ik laatst een Telfort (wat Tiscaliwholesale was) dude en die zei dat die migratie helemaal niet per se had gehoeven, KPN zet graag klanten over maar je had de keus kunnen krijgen. Dus we hadden nog steeds op dat dope netwerk kunnen zitten als ik dat contact maar eerder had gehad.
Einz. Ik was erbij oen het mis ging. Ook ik heb me afgevraagd waarom ze in hemelsnaam alles van Tiscali uit elkaar moesten trekken, ADSL apart, VAS apart, personeel eruit gegooid en taken overgezet naar een helpdesk die daar totaal niet op voorbereid was. Alles, maar dan ook echt alles is fout gegaan met dat project. Gewoon omdat ze zich totaal niet verdiept hebben in wat er eigenlijk overgenomen werd.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:17:42 #212
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66915470
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef zool22 het volgende:

[..]

Einz. Ik was erbij oen het mis ging. Ook ik heb me afgevraagd waarom ze in hemelsnaam alles van Tiscali uit elkaar moesten trekken, ADSL apart, VAS apart, personeel eruit gegooid en taken overgezet naar een helpdesk die daar totaal niet op voorbereid was. Alles, maar dan ook echt alles is fout gegaan met dat project. Gewoon omdat ze zich totaal niet verdiept hebben in wat er eigenlijk overgenomen werd.
Het "we doen maar wat en kloten wat aan" lijkt kenmerkend te zijn voor de afgelopen jaren bij bedrijven. Alleen schrijnend om te zien dat andere bedrijven wel hun conclusies hebben getrokken en dat KPN nog z'n eigen stal aan het onderschijten is.
pi_66915505
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef kastanova het volgende:
En KPN's parodie op een Internet Service Provider loopt nog lange niet ten einde .

Vandaag dan weer een brief van KPN; zal het dan daadwerkelijk de annuleringsbevestiging zijn? .
Was het maar zo'n feest.

Is de annulering namelijk nu eindelijk doorgevoerd?
Nou nee, KPN weet er toch zowaar weer een kansloze mouw aan te passen .
Ik heb namelijk niet mijn (voor de duidelijkheid: Nooit aangevraagde) pakket geannuleerd?
Nee nee, was het maar zo logisch!
Ik heb namelijk mijn pakketwijziging geannuleerd?

"Maar Kasta, als je geen pakket hebt, dan kun je hem toch ook niet wijzigen, laat staan die wijziging annuleren?!!?"
Tja kinders, dat weet ome Kasta, dat weten jullie, de enige die het niet snapt is KPN die er, hoe dieptriest het ook is, voor verantwoordelijk is.
En alsof dat nog niet voldoende is, wenst KPN me ook nog veel plezier toe met m'n bestaande pakket!

[ afbeelding ]

En dit is dan ook het moment waarop ik het op ga geven...
Maar Kasta, bél toch gewoon even om alles weer te verduidelijken!
Mensen, ik heb inmiddels minimaal 24(!) keer gebeld met KPN en nog geen énkele keer heb ik er ook maar ene reet gehad.
Tenzij je een frauduleus verzonnen order meetelt als er iets aan hebben natuurlijk .
Wat ben ik er dan wel mee opgeschoten? Tig keer kansloos doorverbonden worden, een geintimideerde buurvrouw, op geen enkele vraag een daadwerkelijk antwoord, uren in de wachtrij en fout die op fout gestapeld wordt.
Heb ik dus nog vertrouwen in dat het de 25e keer wél goed zal gaan? Tuurlijk niet.

Ik wacht wel gewoon af tot KPN opgevraagd iets levert en een incassobureau inschakelt wanneer ik niet betaal... En dan knal ik vol de rechtzaak in, incl. publiciteit en zullen we eens zien wat er te halen valt als tegemoetkoming.

Serieus, ik ben echt nog nérgens zo'n verzameling incompetente broodmongolen tegengekomen .
Heb je ge'pmd.
pi_66916224
Sterker nog. Het is bij online bestellingen van software online van KPN mogelijk om een fake naam in te voeren, een fake adres, een fake rekeningnummer... en je krijgt toch gewoon je bestelling. Alleen maar een spammail adres nodig waarop je de bestelling bevestigt

Maar wat erger is, je kunt dus gewoon iets bestellen op naam en kosten van iemand anders. Geen haan die er naar kraait. Je hebt alleen maar een email adres nodig, en dat kan willekeurig welk adres zijn.

En KPN houdt dan bij hoog en bij laag vol, dat jij het bestelt hebt. Natuurlijk geldt de wet koop op afstand, maar dan moet je dus wel binnen 8 dagen in de gaten hebben dat iemand anders vrolijk op jouw naam en rekeningnummer zit te bestellen. En als je een bedrijf hebt ben je helemaal de sjaak, omdat dan de wet koop op afstand niet geldt en je dus vast zit aan een abonnement van minimaal een jaar.

Tip: incassobeheer van KPN in Zwolle doet niets met aanmaningen enz. Ze sturen echt geen deurwaarder op je dak, hooguit een leverbeperkingsverzoek naar de afdeling waar het product van is. Nadeel is wel dat je dan als wanbetaler geregistreerd staat. Niet op reageren dus.
pi_66916326
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Het "we doen maar wat en kloten wat aan" lijkt kenmerkend te zijn voor de afgelopen jaren bij bedrijven. Alleen schrijnend om te zien dat andere bedrijven wel hun conclusies hebben getrokken en dat KPN nog z'n eigen stal aan het onderschijten is.
Ingehuurde callcenters waar het verloop nog groter is dan de aanname van personeel. Het mag allemaal niets meer kosten.
pi_66916652
Van de site van KPN:
quote:
Computerhulp van
KPN

* Direct professionele hulp bij uw ICT-problemen
pi_66917233
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef zool22 het volgende:
Sterker nog. Het is bij online bestellingen van software online van KPN mogelijk om een fake naam in te voeren, een fake adres, een fake rekeningnummer... en je krijgt toch gewoon je bestelling. Alleen maar een spammail adres nodig waarop je de bestelling bevestigt

Maar wat erger is, je kunt dus gewoon iets bestellen op naam en kosten van iemand anders. Geen haan die er naar kraait. Je hebt alleen maar een email adres nodig, en dat kan willekeurig welk adres zijn.

En KPN houdt dan bij hoog en bij laag vol, dat jij het bestelt hebt. Natuurlijk geldt de wet koop op afstand, maar dan moet je dus wel binnen 8 dagen in de gaten hebben dat iemand anders vrolijk op jouw naam en rekeningnummer zit te bestellen. En als je een bedrijf hebt ben je helemaal de sjaak, omdat dan de wet koop op afstand niet geldt en je dus vast zit aan een abonnement van minimaal een jaar.

Tip: incassobeheer van KPN in Zwolle doet niets met aanmaningen enz. Ze sturen echt geen deurwaarder op je dak, hooguit een leverbeperkingsverzoek naar de afdeling waar het product van is. Nadeel is wel dat je dan als wanbetaler geregistreerd staat. Niet op reageren dus.
Ben jij de briefschrijver Middeldorp?
Oh, debiteurenbeheerder in Zwolle hoeft dus geen rapportages in te leveren? Niets doen met aanmaningen en geen deurwaarders sturen naar een wanbetaler, dus anders als TS, lijkt me het failliet van een bedrijf met zo'n klantenbestand. Of ze maken te veel winst op wel goed opgeleverde lijnen.
pi_66917721
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ben jij de briefschrijver Middeldorp?
Oh, debiteurenbeheerder in Zwolle hoeft dus geen rapportages in te leveren? Niets doen met aanmaningen en geen deurwaarders sturen naar een wanbetaler, dus anders als TS, lijkt me het failliet van een bedrijf met zo'n klantenbestand. Of ze maken te veel winst op wel goed opgeleverde lijnen.
Ik heb er gewerkt. Ik moest ondermeer de leverbeperkingen doorvoeren. En nee, er was geen sprake van debiteurentrajecten in de zin van uitbesteden aan deurwaarders. Dat was allemaal veel te duur. Na een drietal waarschuwingen houdt het op. Vaak hebben mensen dan alsnog betaald, en degenen die dan niet betalen komen goed weg.

Ze maken op nog veel meer dingen winst, de dingen die fout gaan zijn een verliespost maar die is bij lange na niet zo groot.

En nee, ik heb verder niets met Jacob Middeldorp (directeur).
pi_66922299
Op zich wel weer knap; net als het lijkt dat het écht niet meer erger kan, tovert KPN toch weer iets uit de kanslozenhoed.
Sprak zojuist m'n vriendin en ze schijnt dus vandaag gebeld te zijn door KPN.

Nou, jullie mogen raden, álles is immers mogelijk!
Krijgen we een draaimolen van KPN?
Willen ze m'n huis opkopen?
Hebben ze een hondje in de aanbieding die een baasje zoekt?

Nee, wederom maken ze het nog gekker dan dat
M'n vriendin kreeg namelijk een dame aan de telefoon die ons rekeningnummer wilde weten zodat de order doorgevoerd kon worden.
Vriendin: What. The. Fuck. We hebben die order geannuleerd! En we hebben wachten juist op de annuleringsbevestiging!
KPN: Nee nee, er kan niets geannuleerd zijn, die order is namelijk nooit doorgevoerd in het systeem .
Vriendin: Ik heb vorige notabene de bevestigingsbrief gekregen van die order!!!!!
KPN: Nee hoor, dat kan toch echt niet!
Vriendin: Ik heb de brief hier liggen!
KPN: Nou nee mevrouw, orders met een vals rekeningnummer worden namelijk niet eens doorgevoerd in het systeem.
Vriendin: Okay. Even een vraag dan. HOE KAN IK HIER EEN BRIEF HEBBEN LIGGEN MET DATZELFDE NEPREKENINGNUMMER ER OP TERWIJL DIE ORDER NOOIT IETS DOORGEVOERD?!?!?!?
KPN: Ja, dat weet ik ook niet, dat kan namelijk niet. Maar ik zal de order maar annuleren dan .
Vriendin: DIE IS AL GEANNULEERD!
KPN: Nou nee, anders was ik immers niet met het corrigeren van de gegevens bezig geweest.

*piep*kraak*krrrgh* Kortsluiting in de hersenen...

Ik zit echt te wachten tot Fransje Bauer in een bananepak een KPN modem komt bezorgen, een dergelijke stupiditeit, onkunde en chaos binnen een bedrijf kán simpelweg niet.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66922463
Tvp voor dit fucking goede topic .
pi_66923446
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 01:40 schreef kastanova het volgende:
Op zich wel weer knap; net als het lijkt dat het écht niet meer erger kan, tovert KPN toch weer iets uit de kanslozenhoed.
Sprak zojuist m'n vriendin en ze schijnt dus vandaag gebeld te zijn door KPN.

Nou, jullie mogen raden, álles is immers mogelijk!
Krijgen we een draaimolen van KPN?
Willen ze m'n huis opkopen?
Hebben ze een hondje in de aanbieding die een baasje zoekt?

Nee, wederom maken ze het nog gekker dan dat
M'n vriendin kreeg namelijk een dame aan de telefoon die ons rekeningnummer wilde weten zodat de order doorgevoerd kon worden.
Vriendin: What. The. Fuck. We hebben die order geannuleerd! En we hebben wachten juist op de annuleringsbevestiging!
KPN: Nee nee, er kan niets geannuleerd zijn, die order is namelijk nooit doorgevoerd in het systeem .
Vriendin: Ik heb vorige notabene de bevestigingsbrief gekregen van die order!!!!!
KPN: Nee hoor, dat kan toch echt niet!
Vriendin: Ik heb de brief hier liggen!
KPN: Nou nee mevrouw, orders met een vals rekeningnummer worden namelijk niet eens doorgevoerd in het systeem.
Vriendin: Okay. Even een vraag dan. HOE KAN IK HIER EEN BRIEF HEBBEN LIGGEN MET DATZELFDE NEPREKENINGNUMMER ER OP TERWIJL DIE ORDER NOOIT IETS DOORGEVOERD?!?!?!?
KPN: Ja, dat weet ik ook niet, dat kan namelijk niet. Maar ik zal de order maar annuleren dan .
Vriendin: DIE IS AL GEANNULEERD!
KPN: Nou nee, anders was ik immers niet met het corrigeren van de gegevens bezig geweest.

*piep*kraak*krrrgh* Kortsluiting in de hersenen...

Ik zit echt te wachten tot Fransje Bauer in een bananepak een KPN modem komt bezorgen, een dergelijke stupiditeit, onkunde en chaos binnen een bedrijf kán simpelweg niet.
Ik heb het idee dat elke medewerker daar gewoon 's ochtends in zijn eigen isoleercelletje stapt en daar pas om 5u op zijn vroegst weer uit komt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 07:57:43 #222
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_66923576
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 07:38 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat elke medewerker daar gewoon 's ochtends in zijn eigen isoleercelletje stapt en daar pas om 5u op zijn vroegst weer uit komt.
Als ze dan ook het bijbehorende witte jasje met van die te lange mouwen kregenaangetrokken, zou het probleem vanzelf opgelost moeten worden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 11 maart 2009 @ 08:20:25 #223
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_66923848
Oh mijn hemel wat een bedrijf. Ik ga deze week mijn GSM abonnement opzeggen. Moet 4 maanden voor 23-7 anders wordt het stilzwijgend 4 maanden verlengd. Wish me luck!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66924503
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Oh mijn hemel wat een bedrijf. Ik ga deze week mijn GSM abonnement opzeggen. Moet 4 maanden voor 23-7 anders wordt het stilzwijgend 4 maanden verlengd. Wish me luck!
De mobiele afdeling is heel anders dan de divisie vast, gelukkig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Frontpage woensdag 11 maart 2009 @ 11:23:21 #225
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66928657
Godallemachtig
'Ja dit en dat'
'Maar dat kan niet. ik heb hier een brief met zus enzo'
'Nee hoor dat is onmogelijk'

Jeutje
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')