abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:47:02 #151
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66712931
Okee dan ga ik ook mijn KPN verhaal dumpen hoor.

Wij hadden – overigens naar volledige tevredenheid – een zakelijke aansluiting bij Tiscali, 2 jaar vooruitbetaald. Toen ze overgenomen werden door kpn moesten we over. Maar dat kon NIET op dezelfde lijn, dus wij moesten een EXTRA lijn erbij nemen. Voor die extra lijn wilden ze ons ook laten bijbetalen (100 euro aansluitkosten als ik me goed herinner). Deden we het niet dan hadden we pech, aansluiting (die nog een jaar vooruitbetaald was) weg.

Na hierover meerdere malen bellen kregen we uiteindelijk van e.o.a medewerker drie nummers. Met het ene nummer moesten we een afspraak maken, de tweede konden we dan op de dag van de aansluiting bellen en de derde zou dan regelen dat we onze oude lijn konden gebruiken. Maar ze konden geen garanties geven dat het goed zou gaan. Tja wat is de kans dat zoiets goed gaat, buiten de systemen om? Minimaal natuurlijk. En met je bedrijf een dag zonder internet is het niet waard. Dus hebben we die tering tweede lijn maar laten aanleggen.

Overigens lag KPN er in de eerste maand na de migratie in totaal 3 volle dagen uit (inclusief die landelijke botched upgrade), plus klapperde de verbinding en moest die teruggezet worden op 12Mbit. Terwijl we focking 2 jaar zonder een focking minuutje downtime 20Mbit van Tiscali hadden, niet overboekt en met een waanzinnig goeie helpdesk.

Tot overmaat van rage sprak ik laatst een Telfort (wat Tiscaliwholesale was) dude en die zei dat die migratie helemaal niet per se had gehoeven, KPN zet graag klanten over maar je had de keus kunnen krijgen. Dus we hadden nog steeds op dat dope netwerk kunnen zitten als ik dat contact maar eerder had gehad.

RAGE!!!!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66740034
Oh for fucks sake .

Met KPN gebeld om een nep-aanvraag in te dienen zodat ze kunnen bevestigen of ik hier inderdaad een tweede ISRA-punt heb.
Kasta: Ja hoi, ik wil een internet-aanvraag indienen, maar graag eerst weten of dat op m'n eigen ISRA-punt mogelijk is.
KPN: Ja, vast wel joh.
Kasta: Maar ik wil het eerst 100% zeker weten.
KPN: Ja, dat kan niet. We vragen het gewoon aan en dan zien we vanzelf wel of het mogelijk is. (zei hij dus echt letterlijk)
Kasta: Dat kan inderdaad. Maar ik wil geen gedoe met de aansluiting van m'n onderbuurvrouw, dus ik wil eerst 100% zeker weten of ik een eigen ISRA-punt heb.
KPN: Dat kan ik niet zien.
Kasta: Welk bedrijf zou het dan wél kunnen zien? KPN toch? Jullie beheren de boel immers.
KPN: *stilte* Ik ga het even voor u nakijken.
Maar liefst 3 minuten stond ik in de wacht... Lekker kansloos met nieuwe "klanten" omgaan.

KPN: Ik weet het niet meneer, dus ik stel voor dat ik de aanvraag gewoon indien. Dan komt u er vanzelf achter.
Kasta: Nou nee, voor hetzelfde geld blijkt er geen extra ISRA-punt te zijn en kom ik daar pas na 2 weken achter en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Dus toch echt eerst gewoon de bevestiging.
KPN: Ik ga het nog even nakijken.

Wederom weer gezellig en langdurig in de wacht gehangen.
KPN: Wat is uw geboortedatum meneer?
Kasta: 9-11-1980
KPN: En uw bankrekeningnummer?
Kasta: Jongeman, wat ben je nu aan het doen?
KPN: De aanvraag aan het afmaken.
Kasta: Ik was toch vrij duidelijk lijkt me. Ik wil simpelweg weten of ik een eigen ISRA-punt heb.
KPN: Daar komen we alleen achter wanneer ik de aanvraag afmaak en indien.
Kasta: *Zucht* En dat wil ik dus niet . Kan ik niet gewoon direct een extra ISRA-punt aanvragen?
KPN: Nee, dat kan alleen bij een nieuwe aanvraag.

Zucht... Toen de moed maar opgegeven. Ze willen simpelweg op geen enkele manier meewerken tenzij ik een compleet abonnement er bij neem. Ze zijn toch notabene verplícht om een ISRA-punt aan te leggen?!?!
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:06:22 #153
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66740200
quote:
Kasta: Jongeman, wat ben je nu aan het doen?
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 maart 2009 @ 13:24:36 #154
39237 crew  H_T
2733
pi_66763706
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

Zondags 8 februari sluiten we hem aan en hup, de KPN vangpagina. Dit betekent dat alles technisch gezien werkt, maar de inlog niet lukt waardoor we geen internet hebben. Na drie keer heen en weer bellen blijkt dat het een probleem is dat ze niet snappen, er wordt een ticket aangemaakt en het duurt drie werkdagen.
Werkt kpn@direct-adsl met wachtwoord kpn ook niet?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_66763819
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef kastanova het volgende:

[..]
Godsetering .
En dat terwijl KPN slechts een kabel-exploitánt is en dus gewoon vollédige medewerking dient te verlenen.
Dáár krijgen ze namelijk netjes voor betaald door alle providers die van hun lijnen gebruik (moeten) maken.
En dat dóen ze ook wel... Tenzij je overstapt naar de concurrent, dan kun je in de stront zakken en wordt elke medewerking geweigerd .
Sorry maar voor iemand die "de procedures voor een grote ISP" zelf heeft geschreven weet je er verrekte weinig vanaf:

- als jij een abo wilt bij Tele2 heb je niets te maken met KPN, jij vraagt het gewoon bij Tele2 na en zij kijken het voor je na, vragen het bij KPN na, etc. Jij hebt als consument niets te maken met KPN maar met Tele2, jouw leverancier. Zij moeten het dan ook voor je uitzoeken en zouden je ook niet door mogen verwijzen.
- iedere dummy weet dat je bij koop op afstand 7 dagen bedenktijd hebt en je kunt dus gewoon bestellen, kijken of het mogelijk is en vervolgens weer netjes afzeggen.

Nee, de procedures zijn niet leuk en nee het kan vaak niet direct opgelost worden maar met een instelling dat 'ze je toch niet kunnen helpen' ga je ook niets bereiken bij de helpdesk.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:51:47 #156
228503 CyCly
Enjoy Life
pi_66767255
Mijn hemel, wat een gedoe.
Is het niet mogelijk om het internet van Tele 2 te laten leveren via een aardepaar? Elk huis heeft namelijk een israpunt en een aardepaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft die onderbuurvrouw volledige beschikking over het israpunt, maar dan ga jij toch gebruik maken van de aardepaar.
Mocht deze nog niet in werking gezet worden of geen signaal kunnen ontvangen, dan zul je KPN het signaal daarop moeten laten herstellen. Waarschijnlijk zal daar dan wel een abonnementje van telefonie aan vast zitten. Maar he, dan kun je via die kabel je modem aansluiten. Immers via een telefoonlijn is internet mogelijk.
After all, tomorrow is another day.
pi_66767473
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:51 schreef CyCly het volgende:
Mijn hemel, wat een gedoe.
Is het niet mogelijk om het internet van Tele 2 te laten leveren via een aardepaar? Elk huis heeft namelijk een israpunt en een aardepaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft die onderbuurvrouw volledige beschikking over het israpunt, maar dan ga jij toch gebruik maken van de aardepaar.
Mocht deze nog niet in werking gezet worden of geen signaal kunnen ontvangen, dan zul je KPN het signaal daarop moeten laten herstellen. Waarschijnlijk zal daar dan wel een abonnementje van telefonie aan vast zitten. Maar he, dan kun je via die kabel je modem aansluiten. Immers via een telefoonlijn is internet mogelijk.
Een wat?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:17:42 #158
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_66768187
Tvp voor verdere verloop...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:31:54 #159
228503 CyCly
Enjoy Life
pi_66768683
haha je weet wel wat ik bedoel.... aderpaar (A)
After all, tomorrow is another day.
pi_66774400
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Earry het volgende:
Sorry maar voor iemand die "de procedures voor een grote ISP" zelf heeft geschreven weet je er verrekte weinig vanaf:

- als jij een abo wilt bij Tele2 heb je niets te maken met KPN, jij vraagt het gewoon bij Tele2 na en zij kijken het voor je na, vragen het bij KPN na, etc. Jij hebt als consument niets te maken met KPN maar met Tele2, jouw leverancier. Zij moeten het dan ook voor je uitzoeken en zouden je ook niet door mogen verwijzen.
KPN heeft de leidingen in beheer. KPN krijgt ook betaald voor dat beheer. KPN dient probleemloos mee te werken bij een lijnaanvraag ongeacht naar welke provider je wilt.
De realiteit: Tele2 krijgt geen (volledige) toegang tot de KPN database en kán dus alleen maar verwijzen naar KPN.
Ik heb inmiddels meerdere contacten met KPN gehad.
OF ik een ISRA-punt heb; willen ze me niet vertellen zonder dat ik een contract aanvraag, oftewel, geen medewerking.
Gisteren m'n vriendin die over de zeik was, wilde een eigen ISRA-punt aanvragen om van het gehele gezeik af te zijn.
Wat kost dat? Zelfs na meerdere keren in de wacht zetten om het na te vragen kon men dat haar niet vertellen.
Of men dan terug kon bellen met het antwoord; konden en/of wilden ze niet.
Of we dan een offerte konden krijgen; ook niet?
Hoe we dan in godsnaam WEL een ISRA-punt konden krijgen?!
Tja, dan moesten we (wederom) maar gewoon een aanvraag doen, dan zou de monteur vanzelf komen en hij wist vast wel hoe duur het zou worden.
"En als het dan veel te duur blijkt te zijn?!"
Dan moesten we hem maar gewoon weer wegsturen. .
"En dan de voorrijkosten betalen zeker?"
Tja, die kans was vrij groot ja.
Kansloos dus .
Uiteindelijk kwam ze zelfs met een heel lulverhaal over aanvragen bij de gemeente, het opengraven van de gehele straat, etc.
Oftewel; ze weten zelf niet eens waar ze het over hebben en hoe het gaat.
quote:
- iedere dummy weet dat je bij koop op afstand 7 dagen bedenktijd hebt en je kunt dus gewoon bestellen, kijken of het mogelijk is en vervolgens weer netjes afzeggen.
Even de feiten op een rijtje hé.
De gehele problematiek is ontstaan omdát KPN de respijt-annulering tot 2 keer toe niet verwerkt hebben en de verbinding dus alsnog opgeleverd is.
En dat willen ze nu dus simpelweg niet meer ongedaan maken.
Denk je dan echt dat ik een dergelijke gok bij zo'n administratief incapabel bedrijf zonder enige serviceverlening ga wagen?
quote:
Nee, de procedures zijn niet leuk en nee het kan vaak niet direct opgelost worden maar met een instelling dat 'ze je toch niet kunnen helpen' ga je ook niets bereiken bij de helpdesk.
Ik ben inmiddels zo'n 3 maanden en 40 telefoontjes verder en heb nog steeds geen verbinding omdat KPN simpelweg niet wíl meewerken en zelfs in staat is om mensen onder dwang abonnementjes in de maag te splitsen.
Al die tijd ben ik uiterst fatsoenlijk en welwillend geweest, ik was zelfs bereid om een extra ISRA-punt aan te vragen wat dan kennelijk niet eens mogelijk blijkt.
Ik ben echter nog geen reet verder met een "goede" instelling, simpelweg omdat KPN een kansloos bedrijf met idem leugenachtige medewerkers is dat simpelweg niet eens enige kennis heeft van een hun eigen producten.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66774547
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:51 schreef CyCly het volgende:
Mijn hemel, wat een gedoe.
Is het niet mogelijk om het internet van Tele 2 te laten leveren via een aardepaar? Elk huis heeft namelijk een israpunt en een aardepaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft die onderbuurvrouw volledige beschikking over het israpunt, maar dan ga jij toch gebruik maken van de aardepaar.
Mocht deze nog niet in werking gezet worden of geen signaal kunnen ontvangen, dan zul je KPN het signaal daarop moeten laten herstellen. Waarschijnlijk zal daar dan wel een abonnementje van telefonie aan vast zitten. Maar he, dan kun je via die kabel je modem aansluiten. Immers via een telefoonlijn is internet mogelijk.
Was ook mijn idee, ware het niet dat dit een dusdanig oud huis is, waarvan men niet eens weet waar het ISRA-punt zít.
Inmiddels dan toch maar m'n vrienden bij het hoofdkantoor @ Tele2 benaderd voor een voorkeursbehandeling en werd direct vandaag al gebeld door Ordermanagement.
Wederom de bevestiging dat KPN niet mee wilde werken, maar dat hij inmiddels toch had kunnen achterhalen dat het ISRA-punt zich in de kelder van het huis bevond.
Lastig karweitje dus maar binnen 2 weken zal het op het tweede aderpaar opgeleverd worden.
Mochten we het dan niet direct werkend krijgen, stuurt hij even een monteur langs.
En mocht ik nog verdere vragen hebben, hij heeft me direct ook maar even zijn nummer gegeven.

Kijk, sociale werkplaatsfiguren bij KPN, zo kan het dus ook wat betreft serviceverlening.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:02:16 #162
223876 TheSilverSpoon
ork, ork, ork
pi_66777679
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Kijk, sociale werkplaatsfiguren bij KPN, zo kan het dus ook wat betreft serviceverlening.
Ook dit is bij KPN mogelijk als je een andere ingang weet, zoals in dit geval een vriendin. Voor de gemiddelde consument is ook Tele2 geen heilige.
pi_66783979
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels dan toch maar m'n vrienden bij het hoofdkantoor @ Tele2 benaderd voor een voorkeursbehandeling en werd direct vandaag al gebeld door Ordermanagement.
Wederom de bevestiging dat KPN niet mee wilde werken, maar dat hij inmiddels toch had kunnen achterhalen dat het ISRA-punt zich in de kelder van het huis bevond.
En zo zie je maar dat Tele2 je vanaf het begin had kunnen helpen.. als ze wilden.
pi_66784031
Word t niet eens tijd dit naar KLB te moven en de TT naar Kasta's KPN dagboek te wijzigen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:30:01 #165
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66784284
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ook dit is bij KPN mogelijk als je een andere ingang weet, zoals in dit geval een vriendin. Voor de gemiddelde consument is ook Tele2 geen heilige.
Ja, maar dit topic gaat over het grafbedrijf KPN dat wat mij betreft zo snel mogelijk verkocht mag worden aan de eerste beste bieder. Echt een bedrijf waar je als Nederlander niet trots op hoeft te zijn
pi_66784298
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:23 schreef Earry het volgende:

[..]

En zo zie je maar dat Tele2 je vanaf het begin had kunnen helpen.. als ze wilden.
Via vrienden op het hoofdkantoor die hun zakenrelaties benaderen ja.
Terwijl het KPN is die fout op fout stapelt, bejaarden intimideert, annuleringen vergeet, lijnen ongevraagd overneemt en een eventuele oplossing op elke mogelijke manier frustreert en zelfs van de zaken die tot hun core-taken behoren simpelweg geen kennis hebben en/of medewerking verlenen.

Jezus kerel, werk je zelf voor KPN ofzo? .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:30:40 #167
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66784311
Trouwens kasta, misschien heb je het al beantwoord, maar wat weerhoudt je voor telefonie, televisie en internet via de kabel?
pi_66784539
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef Bob-B het volgende:
Trouwens kasta, misschien heb je het al beantwoord, maar wat weerhoudt je voor telefonie, televisie en internet via de kabel?
Dat zou dan weer via de woning van de onderbuurvrouw moeten.
En laat ik nou maar verstandig zijn en alles gewoon via een eigen aansluiting doen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_66785058
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef kastanova het volgende:

[..]
Jezus kerel, werk je zelf voor KPN ofzo? .
Nope, voor 1 van hun weinige concurrenten.
pi_66799468
Ah, weer een update... Dit keer namens m'n vriendin op msn:

*vriendin* zegt:
Ik HAAT kpn. was ik eerst nog bereid om een telefoonlijn bij ze te nemen, ben ik ze nu echt helemaal beu!! Zijn de grootste ongeorganiseerde, domme, opdringerige, ongeduldige, onprofessionele, internetleveranciers (en in dit geval zelf kabelbeheerders) die ik ooit heb mee gemaakt!!
*vriendin* zegt:
dit is te belachelijk voor woorden
een abo aansmeren
terwijl niks is toegezegd
hebben ze daar geen voicelogs

Kasta @ Nijmegen zegt:
ik dien ook direct wel even een formele klacht in dan

*vriendin* zegt:
daarnaast ook niet door een "wettelijke echtgenote" laten ontbinden
dat kan gewoon niet
echt onbegrijpelijk
ze zijn zo stom en maken zulke domme fouten dat je bijna gaat denken dat het grappen zijn
is gewoon een lachertje van een bedrijf
ik zag die brief en viel bijna van de trap


Zometeen meer .

[ Bericht 18% gewijzigd door kastanova op 07-03-2009 15:49:32 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_66800783
Here we go:

Inmiddels zit ik weer in m'n eigen woning, maar m'n vriendin belde me zojuist op dat er zowaar post was van KPN!
Wat zal het zijn???
Een excuusbrief waarin ze eindelijk toegeven dat dit een belachelijke gang van zaken is?!
De belofte dat alle problemen uit de wereld geholpen worden?!
Of desnoods zowaar een offerte voor een ISRA-punt? .

Nou nee mensen, niets van dit alles .
Vanaf vandaag ben ik namelijk, zonder ook maar énige toestemming zélf klant geworden van KPN!?!!!
Naar aanleiding van mijn halverwege afgekapte telefoontje waarbij ik alleen wilde uitvinden of ik nu wel of geen eigen ISRA-punt had, ben ik nu ineens klant!

Maar Kasta, dat kan toch niet?! Je hebt niet eens aangegeven wát je wilde?!?
Inderdaad lieve mensen, maar dat hoeft KPN toch niet tegen te houden? .
Oftewel, dan bedénkt KPN toch gewoon ongevraagd een pakket voor me!



En natuurlijk, als ze dan een pakket verzinnen, uiteraard niet eens de goedkoopste .

Maarreuh Kasta?
Ze hebben alleen je postcode, huisnr. en geboortedatum, ze kunnen toch niks zonder bankrekening?!
Ach, dat is toch niet nodig joh? Dan verzínt KPN toch ook gewoon een bankrekeningnummer. En als ze daar dan logischerwijs niet van kunnen incasseren, dan sturen ze gewoon een incassobureau op m'n adres af .



Wat wilt u voor emailadres dan meneer? Oh wacht, u heeft opgehangen omdat u helemaal geen aanvraag wilt? Dan vullen we toch gewoon een dummy-adres in joh .

Zoals jullie hierboven al konden lezen, m'n vriendin totaal over de zeik, dus ik zeg "Geen probleem, gewoon bellen om te annuleren... Vraag echter wel even een schriftelijke bevestiging aangezien ze de neiging hebben om annuleringen tot 2 keer toe te "vergeten" . "

Vriendin: Ja hoi, ik wil het abonnement op adres *bladiebla* annuleren.
KPN: Waarom mevrouw?
Vriendin: Nou, hoofdzakelijk omdat het in zijn geheel nooit aangevraagd is.
KPN: Dat kan niet mevrouw.
Vriendin: ?!?! En waarom kan dat niet?
KPN: U bent niet degene die het aangevraagd heeft, dus u kunt ook niet annuleren.
Vriendin: De aanvragen staat niet eens geregistreerd op dit adres! Wettelijk gezien mág hij een dergelijke aanvraag dus niet doen!
KPN: Tja, dat kan zo zijn, maar u mag de annulering dus niet doen.

Oftewel: Wil je iemand een oor aannaaien, vraag dan gewoon; ook al mag KPN de boel niet eens in behandeling nemen, gewoon een abonnement aan onder een ficitieve naam. Komt de bewoner er nooit meer vanaf simpelweg omdat de enige die het abonnement kan annuleren niet meer bestaat.
Wederom een briljante gang van zaken daar bij KPN.

Naast het vergeten van annuleringen, intimideren van bejaarden, weigeren van medewerking bij de door hun veroorzaakte problemen kunnen we nu dus ook fraude aan het lijstje toevoegen.

Ga nu namelijk bellen om een voicelog van de contractaanvraag op te vragen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66800891
TERECHTE KLACHT.

Als ik zou moet typen dan typ ik echt de hele fok! server vol, dus doe ik het maar even niet.
pi_66800974
Ombudsman of Kassa ofzo maar eens inschakelen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:46:18 #174
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_66801087
TVP.. vindt het gezellig hier
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:47:18 #175
228503 CyCly
Enjoy Life
pi_66801115
Hoewel het vergezocht is zou je er misschien nog daadwerkelijk geld uit kunnen krijgen. Dit kunnen ze simpelweg niet doen. Ombudsman is nog lang zo'n gek idee niet.

Ik zou nogmaals een mail sturen naar de directie en deze foto's erbij voegen. Doe er nog een foto bij met het logo van KPN en taadaa... je klacht en de incompetentie van het bedrijf zijn ook meteen bekend bij de mensen in het pak.
After all, tomorrow is another day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')