abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:45:50 #251
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_67588657
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
slotje
Het rasidioot, als je een topic niet in je AT wilt hebben, moet je er niet in posten.
Mafkees.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:26:40 #252
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67620316
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie? .
Nope, ze wachten tot je terug belt, anders was het kennelijk niet belangrijk genoeg ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67620899
Zowaar weer een brief van KPN!

Dat ze me meerdere keren hebben geprobeerd te bellen, maar me niet te pakken kregen.
Of ik nog even contact met ze op wil nemen .

Een ongelooflijk lulverhaal weer; ze hebben immers alleen mijn mobiele nummer en ik heb geen enkele gemiste oproep gehad en ook geen enkel voicemailbericht.

Kan ik voor de 37e keer bellen en komen ze vast weer met een wachttijd van 2 tot 3 weken .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 22 april 2009 @ 11:29:00 #254
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68265357

[ Bericht 100% gewijzigd door maffemaniak op 24-04-2009 08:35:14 ]
pi_68267509
Wat een crapbrief.
pi_68311081
Naja, al die tijd geen zin gehad om nogmaals te bellen...
Zoals hierboven al aangegeven dat ik het nogal ridicuul vond dat ík contact op moest nemen met hen in verband met de klacht dat ik veel te vaak met ze moest bellen en dat ze fraude gepleegd hadden.
Dat ze geprobeerd hadden contact met mij op te nemen was namelijk volledig bullshit; ik had het nog even nagezocht: 0 gemiste oproepen in een periode van die 3 weken.

En daarnaast, na al die beláchelijke ervaringen met de KPN klantenservice wist ik natuurlijk al wel dat bellen geen enkel resultaat zou bieden.

Maar ja, naar aanleiding van de topickick zojuist toch maar weer even de stoute schoenen aangetrokken .

*Na uiteraard weer enkele minuten in de wacht gestaan te hebben*
Kasta: Ja hoi, ik had een klacht ingediend en er zou gebeld worden, maar nu kreeg ik na een maand(!!!!) zowaar een brief dat jullie me niet konden bereiken en dat ik zelf contact op moest nemen.
*adresgegevens*
KPN: Ja, ik heb de klacht gevonden en geopend!
Kasta: Mooi, kun je me dan ook direct even vertellen naar welk nummer jullie telkens gebeld hebben? Want aangezien ik geen enkel gesprek gemist heb, móet dat wel een verkeerd nummer zijn .
KPN: Dan moet ik even de klacht openen meneer.
Kasta: Huh? Die had je toch al ope......

.... Maar *poef* ze was al weg...
Na maar liefst 12(!!!) minuten in de wacht gestaan te hebben (hoe kan het in GODSNAAM 12 minuten duren om een reeds geopende klacht nogmaals te openen ( . ) en een nummer te lezen?
Het vreemde was echter dat ik na die 12 minuten ineens weer "Alle medewerkers zijn op dit moment in gesprek" hoorde.
Wtf? Verbind ze me nu door met een hogere pief ofzo gezien de toch best ernstige klacht?
Zou ze wel even mogen melden dan na 12 minuten niets van zich te laten horen.

En na weer enkele minuten kwam ik er dan achter .
KPN: Ja hoi.
Kasta: Ja hoi, zou ik mogen vragen met welke afdeling ik nu spreek?
KPN: De afdeling opzeggingen meneer.
Kasta: Jij misschien énig idee waarom ik in godsnaam met de afdeling opzeggingen doorverbonden ben?
KPN: Geen idee meneer, mij is ook niets verteld.
Kasta: Euuh, en nu?
KPN: Welk abonnement wilt u opzeggen meneer?
Kasta: Euuh, géén... Ik héb niet eens een abonnement, ik bel naar aanleiding van een klacht *verhaal uitlegt*
KPN: Ah okay.
*stilte van zo'n halve minuut terwijl de beste man aan het typen is*
Kasta: Euuh, misschien een vreemde vraag, maar wat ben je nu aan het doen?
KPN: Niks meneer.
Kasta: Euuh, ik hoor je typen.
KPN: Ja dat kan, maar dat heeft niets met u te maken.
Kasta: Euuuh okay . Maar nu?
KPN: Dat weet ik ook niet meneer...
Kasta: Naja, jij werkt bij KPN, niet ik, dus als jij een oplossing zou bedenken zou dat toch wel vrij prettig zijn.
KPN: Ik weet ook niet wat u nu van mij verwacht.
Kasta: Een oplossing misschien .
KPN: Tja, die heb ik ook niet hoor.

*zucht* .

Kasta: Nah, weet je wat, verbind me dan maar weer lekker terug met de klachtenafdeling .
KPN: Dat kan ik niet meneer.
Kasta: Ah, dus zij verbond me alleen maar door zodat het niet meer haar probleem was ofzo .
KPN: Dat zou zomaar kunnen meneer.
Kasta: Dus nu kan ik weer kansloos gaan terugbellen en een half uur in de wacht staan?!
KPN: Een andere oplossing kan ik u niet bieden meneer.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! . .
Ik kan me steeds beter voorstellen dat iemand zijn auto in hun hoofdingang parkeert.
pi_68311643
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen
pi_68315999
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.

Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2009 @ 21:24:40 #259
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68317590

Don't stop bugging them Kasta
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_68318005
sorry maar deze tvp ik ook ff als ex-kpn medewerker. Het was toen al een grote zooi met de tiscali/wanadoo migratie maar nu nog meer dus. Ik zie het helemaal voor me hoe je word doorverbonden en niemand wat kan doen. Ik had ook collega's vroeger die maar gewoon doorverbonden die de situatie niet aankonden of niet wisten wat er mee te doen. KPN 1 grote zooi, ben blij dat ik er weg ben.
pi_68320389
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Fixers het volgende:
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.

Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
Ik heb inmiddels zelfs stómtoevallig viavia het persoonlijke telefoonnummer van Ad (voor de leek: De voorzitter van de Raad van bestuur van KPN) in mijn bezit gekregen...
Maar om hem hier nu persoonlijk over op te bellen, dát gaat me nu net iets te ver...
pi_68321427
Opbellen op ene persoonlijk nummer gaat te ver inderdaad. Een e-mail gericht aan zijn directe zakelijke e-mail adres is toch wel de limiet.

Klagen bij de Europese Commissaris voor mededinging is ook wat veel van het goede. Maar er komt duidelijk naar voren uit je verhaal dat de KPN misbruik maakt van een machtpositie als beheerder van het netwerk. Een serieuze klacht richting de opta en de nma vind ik niet ongepast.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:36:20 #263
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68326943
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef Earry het volgende:
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen

Thanx Earry.............
pi_68469030
Nah, toch maar weer eens gebeld en direct ook maar als direct "stok achter de deur"-binnenkomer haar naam gevraagd zodat ik ook direct over haar een klacht in kan dienen mocht ze me weer kansloos doorverbinden.

Kasta: Ja hoi, *klacht bladiebla* Hoe staat het ermee?
KPN: Ja, ik zie dat de klacht afgehandeld is.
Kasta: Ah tof, en wanneer word ik daar van op de hoogte gebracht?
KPN: Niet. De klacht is al afgesloten.
Kasta: Geweldig! En welke oplossing is er dan uitgekomen?
KPN: Ja, geen geloof ik, ik zie alleen dat ie afgesloten is.
Kasta: Nou, het was een klacht van fraude, dus dan zal er toch vast wel een terugkoppeling opgekomen zijn?
KPN: Ze kregen geen gehoor toen ze u probeerden te bellen, dus toen is hij afgesloten.
Kasta: Jongedame, ik heb in die gehele periode geen enkele oproep gemist, dus geen gehoor lijkt me vrij sterk. Welke nummer hebben ze dan in godsnaam gebeld?
KPN: Geen idee meneer, vreemd genoeg zie ik hier geen nummer staan.
Kasta: Dat heb ik toch echt tot twee keer toe opgegeven.
KPN: Ik zie toch echt niets staan meneer.
Kasta: Toch knap dat jullie me dan een brief sturen dat jullie me meerdere keren hebben geprobeerd te bellen, vind je ook niet? .
KPN: Ik snap het ook niet meneer.
Kasta: Ah, da's inderdaad een bekende reactie . Maarreuh, er staat toch vast wel wát de eindconclusie of -oplossing is?
KPN: Nee, alleen dat ze u niet konden bereiken en de klacht gesloten is.
Kasta: Dus ik dien een klacht in, vervolgens wordt er door een werknemer van KPN tot 2 keer toe "vergeten" om mijn telefoonnummer te noteren en vervolgens wordt de klacht zonder ook maar íets te doen afgesloten?!
KPN: Daar lijkt het wel op meneer.
Kasta: En nu?!
KPN: Dan moet ik even een nieuwe klacht over de klachtafhandeling aanmaken meneer en misschien dat ze dan weer contact met u op proberen te nemen.
Kasta: MISSCHIEN?! HOEZO MISSCHIEN?!?!
KPN: Tja, ik werk daar niet, dus ik weet niet hoe ze daar werken.
Kasta: En hoelang gaat het déze keer weer duren?
KPN: 4 weken meneer.
Kasta: Godskollere, de fout ligt toch telkens bij jullie?! Kun je het niet versnellen ofzo?!
KPN: Ik zal er een speciale notitie in zetten meneer.
Kasta: Een notitie lezen ze toch pas als ze de klacht behandelen?!
KPN: Ja, dat wel.
Kasta: Dan heeft het toch geen enkel nut?
KPN: Correct meneer, dus dan zal het nog zo'n 4 weken duren.

Oh. For. Fucks. Sake. .
pi_68469158
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
pi_68488032
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
Ik moet ook echt m'n best doen om elke werknemer weer serieus te woord te staan .
pi_68492445
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
pi_68499402
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
Dit zijn geen boefjes meer, dit zijn ronduit struikrovers .
  woensdag 29 april 2009 @ 15:30:29 #269
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68500581
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?

Sick
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_68501281
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef DeeCruise het volgende:
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?

Sick
Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari .
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, samenvattend:
29 December neemt Tele2 de lijn over en vraagt onderbuurvrouw in de verwarring een nieuw pakket aan.
3 Januari krijgt de onderbuurvrouw de bevestiging van de overname.
5 Januari annuleert ze de nieuwe bestelling (binnen de respijtperiode dus).
De bezorging van de nieuwe modem wordt dan ook geweigerd.
16 Februari krijgt ze óndanks de annulering toch een telefoontje dat ze moet betalen voor het pakket.
16 Februari belt ze nogmaals om de annulering door te geven en krijgt ze hier een bevestiging van. KPN's fout aangezien ze hun administratie niet op orde hebben.
18 Februari krijgt ze dat dan ook dat per post bevestigd.
En in plaats van dat KPN de problemen zo spoedig mogelijk oplost en de verbinding terugzet en zich vervolgens stilletjes in een hoekje gaat zitten schamen vanwege de wanorde en problemen, bellen ze haar 19 Februari op een intimiderende toon op "dat ze onrechtmatig bezig is" en dat ze een nieuw pakket moet nemen.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:59:29 #271
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_68501715
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_68502474
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef elcastel het volgende:
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.
pi_68503344
Damn, dat dit nog steeds niet geregeld is. Volgens mij leest er gewoon iemand mee van KPN, wat.. alweer een klacht van de Blokhuis Ik sluit hem gelijk, en zet dat ik 2x geprobeerd heb hem te bereiken

Ik begrijp dat dit uitermate vervelend is, en irritant dat zelfs de klachtenafdeling je gewoon negeert.
  woensdag 29 april 2009 @ 18:06:28 #274
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_68506016
Mijn god, wat een zooitje. Ben blij dat ik helemaal niks meer met dat tuig te maken heb.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 30 april 2009 @ 18:18:24 #275
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68535016
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef kastanova het volgende:

Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari .

Anyway, hier komt vast een deel 2 op, wat weer negatieve reclame opleverd. Ben jij niet direct mee geholpen natuurlijk, maar je brengt in ieder geval wat imagoschade toe..

En terecht!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:10:38 #276
1484 kastanova
Ah mên..
pi_68842520
En we hebben weer een update!

KPN: Ja hoi, u had een klacht?
Kasta: Correct! Dus vertel, hoe is het opgelost?
KPN: Geen idee, ik weet namelijk niet wat de klacht is .
Kasta: Je ziet toch wel welke klacht ik heb ingediend .
KPN: Nou nee, ik zie alleen dat u een klacht heeft ingediend, daar vervolgens een brief over heeft gehad aangezien we beweerden u niet te kunnen bereiken en naar aanleiding daarvan weer een klacht heeft ingediend.
Kasta: Kun je niet even in je klachtgeschiedenis kijken ofzo? Het is inmiddels namelijk een té lang verhaal om nogmaals uit te leggen.
KPN: Nee helaas, we werken hier met allemaal verschillende systemen.
Kasta: Maar ik mag toch hopen dat er slechts 1 klachtensysteem is .
KPN: Nee helaas, er zijn meerdere systemen en tot het andere systeem heb ik geen toegang.
Kasta: .

Dus hop, ik weer een complete uitleg doen waarbij iedere KPN-fuckup opgevolgd werd door een enigszins gemakzuchtig ingestudeerde "Spijtig inderdaad, zou niet moeten gebeuren".

Kasta: ...Dus nu ben ik benieuwd welke maatregelen jullie gaan nemen tegen die frauduleuze medewerker...
KPN: *blabla* Ongelukje, heeft hij vast niet express gedaan.
Kasta: Nou, ik weet niet hoor, maar toevallig weet ik dat jullie normale ordersysteem er die dag uit lag en hij dus speciaal naar de website is gegaan om die order alsnog in te schieten.
KPN: *blabla* KPN doet er alles aan om *blabdiebla* Incidenteel *blabla* per abuis...
Kasta: Per abuis het ordersysteem raadpleggen, vervolgens als dat niet werkt per abuis de website openen om de order alsnog in te schieten en daarna per abuis 123456 als rekeningnummer inschieten bij de order?! Kom op, wat denk je zelf?
KPN: *blabla* spijtig *blabla*
Kasta: Naja, hij heeft het puur gedaan om een frauduleuze sale neer te zetten of om me een oor aan te naaien, dus vertel, welke maatregelen worden er getroffen?
KPN: *blabla* KPN stelt alles in het werk om te voorkomen *blabla*
Kasta: Je kunt simpelweg niet achterhalen wie het was en dus gaat er niets mee gebeuren hé?
KPN: .... .... .... Euh ja, dat is eigenlijk wel waar het op neerkomt ja .

Tot zoverre m'n fraudeklacht... KPN's benadering is kennelijk "Shit happens" of in dit geval "Fraude kan ook gebeuren"

Kasta: Volgende puntje... Hoe gaan jullie me compenseren?
KPN: Nou, aangezien u geen KPN abonnee bent kunnen we u vrij lastig compenseren, er is immers geen abonnementsgeld dat we kunnen vergoeden.
Kasta: Ik denk dat je zelf ook wel snapt waarom ik geen KPN-klant ben hé? Maar de telefoonkosten?
KPN: Welke telefoonkosten?
Kasta: Nou, zoals je in je systeem kunt zien (of niet natuurlijk . ) heb ik zo'n 40 á 50 keer gebeld... Met een mobiel... Hoe gaan jullie dat vergoeden?
KPN: Ik kan u maximaal 50 euro geven meneer.
Kasta: Beste jongeman... Je werkt bij KPN... Je wéét dus hoelang jullie wachttijden zijn... Minimaal 20 minuten per gesprek dus... En dat 40 tot 50 keer... Met een mobiele telefoon aangezien jullie de gehele tijd m'n aansluiting verneuken... 40 á 50 keer met een mobiele telefoon minimaal 20 minuten bellen en daarvan wil je 50 euro vergoeden... You do the math... Dan ga je het met die 50 euro natuurlijk nevernooit redden hé?
KPN: Verder dan 50 euro mag ik niet gaan meneer.
Kasta: Vaker dan 1 of 2 keer wilde ik ook niet bellen jongeman. Dus regel dat maar met je supervisor ofzo.
KPN: 50 euro is sowieso het uiterste bij een niet-klant meneer... Als u nu klant was geweest dan had ik u veel meer kunnen compenseren door abonnementsgeld te vergoeden.
Kasta: Jullie hebben me tot twee keer toe zonder toestemming whatsoever klant proberen te máken en juist dát kostte me die 40 a 50 gesprekken van minimaal 20 minuten!
KPN: Weet ik meneer, maar u bént dus geen klant.
Kasta: Dus ik krijg nu slechts een schijntje van m'n telefoonkosten gecompenseerd omdat júllie de boel verneuken en belazeren?!?!
KPN: Ik kan alleen abonnees meer vergoeden dan 50 euro meneer.
Kasta: Dus nu zou ik, ondanks de gehele voorgeschiedenis, klant van jullie móeten worden om volledig gecompenseerd te worden.
KPN: Daar komt het wel op neer meneer.

Nah, hier viel weinig eer aan te behalen, dus hop, regel maar dan .

Kasta: *geeft rekeningnummer*
KPN: Dan pas ik even het rekeningnummer 123456 aan naar uw daadwerkelijke rekeningnummer.
KPN: Hmmmmz, het lukt niet, het systeem wil het niet accepteren omdat u geen klant bent.
KPN: Ik ga het wel even uitzoeken voor u.
Kasta: Geweldig. En wanneer kun ik het dan op m'n rekeningnummer verwachten?
KPN: Over 6 tot 9 weken meneer.
Kasta: Wtf?! Moet het geld via de postkoets naar m'n bank gereden worden ofzo?
KPN: Dat is de normale procedure meneer. Alhoewel het ook veel sneller al op u rekening kan staan hoor. 3 weken al! Of 4 weken... Of 5, 6, misschien 7.
Kasta: Nah, ik zie het wel verschijnen dan .

Grappig detail: 3 minuten na dit gesprek belde hij alweer terug omdat hij m'n rekeningnummer kwijt was geraakt, dus ik ben benieuwd .
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:15:00 #277
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_68842619
Wat ben je ongeveer werkelijk kwijtgeraakt aan telefoonkosten?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2009 @ 15:15:44 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68842639
Wat een uitzuigers ongelofelijk

Ik zou bijna zeggen dat je dat geld niet te zien krijgt hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:29:08 #279
1484 kastanova
Ah mên..
pi_68842979
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Xebber het volgende:
Wat ben je ongeveer werkelijk kwijtgeraakt aan telefoonkosten?
20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.
30 cent (20 cent mobiel bellen + 10 cent klantenservice kosten) per minuut x 900 = 270 euro .

Krijg ik dus maar liefst 19% vergoed van mijn totale kosten omdat zij fraude plegen en de boel chronisch verneuken! Volkomen redelijk natuurlijk! .
pi_68847013
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:10 schreef kastanova het volgende:
*de zoveelste dieptrieste conversatie met de Koninklijke communicatielutsers*
Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?

Ik snap dat echt niet... alsof het opeens onmogelijk wordt om een centraal systeempje neer te zetten als je bedrijf over een bepaalde grootte heengaat... Natuurlijk wordt het beveiligingsprobleem groter als je organisatie complexer wordt, maar alle supportmedewerkers van een klantenservice moeten toch gewoon bij dezelfde gegevens kunnen?!

Ik vraag me af hoeveel activiteiten in dat bedrijf nou eigenlijk uit nuttig werk bestaan... dus mensen van hun problemen afhelpen i.p.v. informatie rondpompen tussen afdelingen en hopen dat het goed aankomt... En 'informatie vergeten' is ook een aanstelling daar heb ik het idee, welke opleiding zou je moeten hebben om daarvoor te solliciteren?
  zondag 10 mei 2009 @ 17:50:37 #281
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68878080
KPN&Klantenservice...
Ik had in nov 2008 sneller ADSL voor bij ons op de zaak aangevraagd in plaats van Het Net lijntje wat er lag, de aanvraag heeft 4 maanden, een miljoen bel minuten en heel veel frustratie opgelevert met antwoorden varierend van "Ik zie dat U geen ADSL heeft momenteel" waarop ik dan weer antwoorde, "jawel hoor ik google nu op KPN klantenservice+klachten en krijg 8 miljoen resultaten terug" tot een onbeschofte belg die de contractant wilde spreken (vorige eigenaar, is inmiddels overleden) en stug volhield de beste man te willen spreken ondanks dat ik hem vertelde dat die dus dood was, toen hing hij op
Na een ochtend lang met KPN aan de lijn te hebben gehangen, letterlijk 17 keer doorgeschakeld te zijn, waarvan 5 keer opgehangen of van de lijn afgeflikkerd en ik de medewerkers KPN mevrouw 13...14 etc begon te noemen hebben we de ADSL bestelling gecancelled en alles terug gestuurd, een nieuw zakelijk abbonement met installatie monteur aangevraagd en na weken wachten hadden we dan eindelijk sneller internet.....
Elk willekeurig kleiner bedrijf zou na 2 weken falliet en zonder klanten zijn met zo'n klantenservice drama, maar KPN komt er mee weg omdat ze de grootste zijn
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 mei 2009 @ 18:52:10 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_68879719
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:11 schreef Henno het volgende:

[..]

Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?
Zulke systemen bestaan en zijn bedoeld voor, jawel, klanten!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_68881097
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.
30 cent (20 cent mobiel bellen + 10 cent klantenservice kosten) per minuut x 900 = 270 euro .

Krijg ik dus maar liefst 19% vergoed van mijn totale kosten omdat zij fraude plegen en de boel chronisch verneuken! Volkomen redelijk natuurlijk! .
Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).
  zondag 10 mei 2009 @ 20:09:11 #284
1484 kastanova
Ah mên..
pi_68881971
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:39 schreef Earry het volgende:

[..]

Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).
Ja inderdaad, als het gedurende die 15 uur continu exact hetzelfde probleem zou zijn geweest...

Klein detail is echter dat sinds het begin van die 15 uur zich inmiddels zo'n 15 verschillende problemen hebben voorgedaan .
pi_68881998
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zo, dit zijn de adressen die ik kon bedenken:
ed.vermeulen@kpn.com;albert.balvers@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@kpn.com;Gerard.Overmars@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@hetnet.nl;bert.van.dam@kpn.com;Jacob.middeldorp@kpn.com;marco.visser@kpn.com

En direct ook maar even de mail gestuurd:
[..]

Ben benieuwd of hier iets uit komt .

Ik heb deze adressen even getest. Ze zijn niet meer actueel. Maar het leverde wel vrolijke informatie op:

albert.balvers@KPN.com (niet meer werkzaam bij KPN, adres niet in gebruik, er loopt een onderzoek van justitie tegen hem, wegens oplichting!)

boukje.Bugels-Gabreels@kpn.com (niet meer werkzaam bij de KPN, is nu commercieel directeur NS-Reizigers)

Gerard.Overmars@KPN.com (werkt niet meer bij de KPN. Is voor zichzelf begonnen. Op zijn website is te lezen: Mijn sterktes: Ik sta bekend om het behalen van de afgesproken doelstellingen en mijn operationele kracht. Dit gaat bovendien gepaard met zeer tevreden en gemotiveerde medewerkers die onder mijn leiding het beste uit zichzelf weten te halen.)

bert.van.dam@KPN.com (niet meer werkzaam bij de KPN, werkt bij the Phonehouse aan klanttevredenheid...)

marco.visser@KPN.com (directeur kpn mobiel)

ed.vermeulen@KPN.com (was directeur internet, nu directeur glasvezel)

Jacob.middeldorp@kpn.com (directeur klantcontact, op internet staan berichten dat hij dat niet meer zou zijn, maar alle brieven zijn nog steeds ondertekend door hem )
  zondag 10 mei 2009 @ 20:18:48 #286
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 10 mei 2009 @ 23:01:05 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68888698
KPN

wát een incompetente KUTbende.

Ik ; Hoi, om de 1 of andere reden flikkert telkens mn internet eruit inclusief telefoon. Als ik de experiabox reset doet alles weer.
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik; kan niet, ik heb 3 verschillende telefoon geprobeerd omdat ik dat idd in de eerste instantie ook dacht
Ik ; hoorde je uberhaupt wat ik zonet zei?
Kpn ; Ja! Klopt! Ik zie ook dat uw u snelheid van het internet niet haalt, u krijgt compensatie!
Ik ; das mooi Hoeveel?
Kpn ; u krijgt de helft van het abo geld terug van de maanden dat uw u snelheid niet haalde. +- 4 maanden dus
Ik ; das dus iets meer als 100 euro?
Kpn ; correct
Kpn ; nou, dan is het probleem nu opgelost
Ik ; huh? Mn internet klapt er nog steeds uit hoor.
Kpn ; ja dat lag toch aan uw telefoon?
ik ; *zucht*
kpn; ooh nee wacht........
kpn ; ik stuur een monteur langs. Waarschijnlijk hebben WIJ dan een verkeerde stekkerdoos in uw huisgeleverd.
ik ; kost dat wat?
kpn ; nee mevrouw! is kostenloos! Bent u zo thuis?
ik; ja hoor
kpn ; monteur komt om 14u.

Afijn, monteur er, alles doormeten, idd, snelheid kut. Hij gaat prutten en vervangt dat ding. Zegt ie zo ; ja hoe kun je in godsnaam zo'n ding erin zetten! Je weet toch dat je die zooi niet zelf mag vervangen?

Ik ; pardon? Ik heb die troep er niet in gezet. KPN zei zelfs dat het JULLIE schuld was. Toen wij dit huis kochten zat die zooi er al in

Hij ; ja en!? dan had je gelijk moeten kijken!

Ik ; wtf. Dus als jij een huis koopt, sloop je heel de stekkerdoos van de telefoonaansluiting open om te kijken wat voor bagger erin zit?

Hij ; Nee! *loopt naar auto*

ik ; *leest papieren van monteur die hij op tafel heeft laten liggen* *ziet staan ; klant wordt GEEN kosten in rekening gebracht. Kosten VOOR EIGEN REKENING VAN KPN*

*monteur komt terug en zet een juiste stekkerdoos wand contact ding what so ever erin*

Monteur ; Zo, snelheid ff meten. Ja! Je hebt weer goeie snelheid. Dit ding is veel beter dan zo'n splittercontactwandoosding in een wat je er nooit had moeten inzetten! Ik mats je nu, maar ik moet je eigenlijk laten betalen

Ik ; wtf. KPN klantenservice zei dat het KOSTENLOOS was.

Monteur ; bullshit, hun kunnen wel meer zeggen. En als je zo gaat doen zal ik gelijk even een rekening maken

*grist papiertje van monteur van tafel*

Ik ; kun je niet lezen wat hier staat? KOSTEN VOOR KPN! KLANT KOSTENLOOS GESTELD.

Hij ; daar heb ik niks mee te maken. Hier is je rekening

Ik ; prima, schrijf die rekening maar. Ik hou dit papiertje en sleep je voor de rechter. Je weet immers dat een schriftelijke overeenkomst rechtsgeldig is en je geen poot hebt om op te staan voor de rechter he?

Hij ; nou, dan mats ik je. Doei

edit ; ooh ja. En abo geld kreeg ik NIET terug. Dankzij de monteur die zei dat ik het er zelf had ingepropt

[ Bericht 1% gewijzigd door Qwea op 11-05-2009 16:35:03 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 10 mei 2009 @ 23:02:57 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68888773
Ooh en aangezien HI van KPN is ;

hi perikelen
quote:
Pak hem weg 4 weken geleden heb ik op een vrijdag een LG cookie bij de phonehouse gekocht. Die kerel probeerde me er een abo bij aan te smeren, maar toen ik aangaf dat ik al een sim only had, hield hij op.

Alhoewel ook niet helemaal

Meneer maakte me wijs (ik ben soms naïef ) dat ik mijn abo MOEST verlengen. Want dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voordeliger. Want als er dan ooit een wijziging zou worden doorgevoerd, dan zou ik iig een contract hebben. Nou, oke. Is goed. Ik wilde toch niet van mn hi studenten 25 abo af, dus liet hem verlengen.

Ik heb hem 25x op het hart gedrukt dat ik HETZELFDE abo wilde houden. Ja, kwam goed.

Afijn, niet dus. Er staat op het contract iets in de trant van "van hi studenten 25 sim only, naar hi 20 sim only verlenging" hij hield bij hoog en bij laag vol dat dat hetzelfde abo was. Zelfs zn collega's zeiden dat.

Afijn, eenmaal thuis gekomen HI maar eens gebeld. Dikke bullshit, hij had me een totaal ander abo gedaan 1 waarvoor ik wel hetzelfde maandbedrag betaal, maar veel minder belminuten heb.

Hi nam uit coulance de schuld op zich ( die man die ik aan de foon had iig. Die had melding gemaakt dat HIJ het fout had gedaan) en het zou (Was net voor pasen) die dinsdag erop weer terug gezet worden naar de oude staat. Niet dus. Ik heb nu onderhand 3x 4 x gebeld, en telkens is het van "jajajaja vertraging, nog een x aantal werkdagen)

ik ben godver inmiddels 4 bijna 5 weken verder, en heb nog steeds mn oude abo niet terug.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:23:01 #289
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68889534
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 11 mei 2009 @ 08:12:26 #290
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68894235
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
KPN

wát een incompetente KUTbende.

Ik ; Hoi, om de 1 of andere reden flikkert telkens mn internet eruit inclusief telefoon. Als ik de experiabox reset doet alles weer.
Ik; kan niet, ik heb 3 verschillende telefoon geprobeerd omdat ik dat idd in de eerste instantie ook dacht
Ik ; hoorde je uberhaupt wat ik zonet zei?
Kpn ; Ja! Klopt! Ik zie ook dat uw u snelheid van het internet niet haalt, u krijgt compensatie!
Ik ; das mooi Hoeveel?
Kpn ; u krijgt de helft van het abo geld terug van de maanden dat uw u snelheid niet haalde. +- 4 maanden dus
Ik ; das dus iets meer als 100 euro?
Kpn ; correct
Kpn ; nou, dan is het probleem nu opgelost
Ik ; huh? Mn internet klapt er nog steeds uit hoor.
Kpn ; ja dat lag toch aan uw telefoon?
ik ; *zucht*
kpn; ooh nee wacht........
kpn ; ik stuur een monteur langs. Waarschijnlijk hebben WIJ dan een verkeerde stekkerdoos in uw huisgeleverd.
ik ; kost dat wat?
kpn ; nee mevrouw! is kostenloos! Bent u zo thuis?
ik; ja hoor
kpn ; monteur komt om 14u.

Afijn, monteur er, alles doormeten, idd, snelheid kut. Hij gaat prutten en vervangt dat ding. Zegt ie zo ; ja hoe kun je in godsnaam zo'n ding erin zetten! Je weet toch dat je die zooi niet zelf mag vervangen?

Ik ; pardon? Ik heb die troep er niet in gezet. KPN zij zelfs dat het JULLIE schuld was. Toen wij dit huis kochten zat die zooi er al in

Hij ; ja en!? dan had je gelijk moeten kijken!

Ik ; wtf. Dus als jij een huis koopt, sloop je heel de stekkerdoos van de telefoonaansluiting open om te kijken wat voor bagger erin zit?

Hij ; Nee! *loopt naar auto*

ik ; *leest papieren van monteur die hij op tafel heeft laten liggen* *ziet staan ; klant wordt GEEN kosten in rekening gebracht. Kosten VOOR EIGEN REKENING VAN KPN*

*monteur komt terug en zet een juiste stekkerdoos wand contact ding what so ever erin*

Monteur ; Zo, snelheid ff meten. Ja! Je hebt weer goeie snelheid. Dit ding is veel beter dan zo'n splittercontactwandoosding in een wat je er nooit had moeten inzetten! Ik mats je nu, maar ik moet je eigenlijk laten betalen

Ik ; wtf. KPN klantenservice zei dat het KOSTENLOOS was.

Monteur ; bullshit, hun kunnen wel meer zeggen. En als je zo gaat doen zal ik gelijk even een rekening maken

*grist papiertje van monteur van tafel*

Ik ; kun je niet lezen wat hier staat? KOSTEN VOOR KPN! KLANT KOSTENLOOS GESTELD.

Hij ; daar heb ik niks mee te maken. Hier is je rekening

Ik ; prima, schrijf die rekening maar. Ik hou dit papiertje en sleep je voor de rechter. Je weet immers dat een schriftelijke overeenkomst rechtsgeldig is en je geen poot hebt om op te staan voor de rechter he?

Hij ; nou, dan mats ik je. Doei

edit ; ooh ja. En abo geld kreeg ik NIET terug. Dankzij de monteur die zei dat ik het er zelf had ingepropt
Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond weg
  maandag 11 mei 2009 @ 10:09:36 #291
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_68896504
Paar maanden geleden mijn Hi abo opgezegd (ik wil een iPhone). Om me elke avond te bellen en te vragen of ik me niet wil bedenken hebben ze blijkbaar wel tijd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_68907788
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:12 schreef Keltie het volgende:

[..]

Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond weg
Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broek
  maandag 11 mei 2009 @ 21:56:41 #293
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68920488
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Earry het volgende:

[..]

Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broek
Dat nemen we maar voor lief
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:47 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68976727
ik heb een brief van kpn. Dat ik wil verlengen.

Op 11 april had ik daarover een brief geschreven ofzo.

Ik heb al maanden geen brief geschreven. Laat staan aan kpn

Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 10:42:55 #295
70532 loveli
N
pi_69007537
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.
Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.
crap in = crap out
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:34:33 #296
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69013612
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.
service is Fons veel waard
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:55:04 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69014414
"Ja nee, de collega die u nodig heeft is met lunch pauze. Zij belt u gelijk terug zodra ze er is"

Ik wacht al 24 u
pi_69014447
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
"Ja nee, de collega die u nodig heeft is met lunch pauze. Zij belt u gelijk terug zodra ze er is"

Ik wacht al 24 u
Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijden
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:59:15 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69014612
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijden
Nog mooier ;

Ik had vanaf de Hi shop maar even de klantenservice gebeld omdat die kosten gewoon duur zijn. ja nee, abo werdt echt DEZE week terug gedraaid en alles zou bij het oude weer zijn.

Tis morgen einde van de week. Waarom heb ik toch zo'n vermoeden dat het abo maandag nog niet goed is.

Ik kreeg wel een blikje drinken
  maandag 25 mei 2009 @ 10:43:11 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69375591
Nou, hier hebben ze eindelijk contact op genomen met ons, nadat ik 25 april een aangetekende brief heb verstuurd met de declaratie (300+ euro aan internet-abo + telefoonkosten). We krijgen alles terug

Ook de bedragen die ze in de tussentijd waren blijven incasseren, het is wordt nu iets van 400 ofzo totaal. Daar kunnen we dan weer een mooi feestje ofzo van houden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')