Het rasidioot, als je een topic niet in je AT wilt hebben, moet je er niet in posten.quote:
Nope, ze wachten tot je terug belt, anders was het kennelijk niet belangrijk genoeg ...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie?.
Ik heb inmiddels zelfs stómtoevallig viavia het persoonlijke telefoonnummer van Ad (voor de leek: De voorzitter van de Raad van bestuur van KPN) in mijn bezit gekregen...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Fixers het volgende:
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.
Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef Earry het volgende:
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen
Ik moet ook echt m'n best doen om elke werknemer weer serieus te woord te staanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
Dit zijn geen boefjes meer, dit zijn ronduit struikroversquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januariquote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef DeeCruise het volgende:
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?
Sick
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, samenvattend:
29 December neemt Tele2 de lijn over en vraagt onderbuurvrouw in de verwarring een nieuw pakket aan.
3 Januari krijgt de onderbuurvrouw de bevestiging van de overname.
5 Januari annuleert ze de nieuwe bestelling (binnen de respijtperiode dus).
De bezorging van de nieuwe modem wordt dan ook geweigerd.
16 Februari krijgt ze óndanks de annulering toch een telefoontje dat ze moet betalen voor het pakket.
16 Februari belt ze nogmaals om de annulering door te geven en krijgt ze hier een bevestiging van. KPN's fout aangezien ze hun administratie niet op orde hebben.
18 Februari krijgt ze dat dan ook dat per post bevestigd.
En in plaats van dat KPN de problemen zo spoedig mogelijk oplost en de verbinding terugzet en zich vervolgens stilletjes in een hoekje gaat zitten schamen vanwege de wanorde en problemen, bellen ze haar 19 Februari op een intimiderende toon op "dat ze onrechtmatig bezig is" en dat ze een nieuw pakket moet nemen.
Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef elcastel het volgende:
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef kastanova het volgende:
Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari.
20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Xebber het volgende:
Wat ben je ongeveer werkelijk kwijtgeraakt aan telefoonkosten?
Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:10 schreef kastanova het volgende:
*de zoveelste dieptrieste conversatie met de Koninklijke communicatielutsers*
Zulke systemen bestaan en zijn bedoeld voor, jawel, klanten!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:11 schreef Henno het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen systeem waar ze jouw naam in rammen en je hele dossier terugkomt? Met de middelen waar een bedrijf als KPN beschikking over heeft?
Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
20 minuten (in werkelijkheid waarschijnlijk meer, maar soit) x 45 telefoontje is 900 minuten.
30 cent (20 cent mobiel bellen + 10 cent klantenservice kosten) per minuut x 900 = 270 euro.
Krijg ik dus maar liefst 19% vergoed van mijn totale kosten omdat zij fraude plegen en de boel chronisch verneuken! Volkomen redelijk natuurlijk!.
Ja inderdaad, als het gedurende die 15 uur continu exact hetzelfde probleem zou zijn geweest...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:39 schreef Earry het volgende:
[..]
Sorry maar als jij 15 (!) uur met ze aan de lijn hebt gehangen ben je een nog grotere josti dan die hele KPN bende bij elkaar. Brief met kopie naar de bekende consumenten-organisaties doet vaak wonderen, dat zou je moeten weten, je hebt zelf de procedures geschreven. En je weet wat 1 postzegel kost (of eventueel het aangetekend versturen wat wel aan te raden is).
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo, dit zijn de adressen die ik kon bedenken:
ed.vermeulen@kpn.com;albert.balvers@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@kpn.com;Gerard.Overmars@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@hetnet.nl;bert.van.dam@kpn.com;Jacob.middeldorp@kpn.com;marco.visser@kpn.com
En direct ook maar even de mail gestuurd:
[..]
Ben benieuwd of hier iets uit komt.
quote:Pak hem weg 4 weken geleden heb ik op een vrijdag een LG cookie bij de phonehouse gekocht. Die kerel probeerde me er een abo bij aan te smeren, maar toen ik aangaf dat ik al een sim only had, hield hij op.
Alhoewel ook niet helemaal
Meneer maakte me wijs (ik ben soms naïef ) dat ik mijn abo MOEST verlengen. Want dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voordeliger. Want als er dan ooit een wijziging zou worden doorgevoerd, dan zou ik iig een contract hebben. Nou, oke. Is goed. Ik wilde toch niet van mn hi studenten 25 abo af, dus liet hem verlengen.
Ik heb hem 25x op het hart gedrukt dat ik HETZELFDE abo wilde houden. Ja, kwam goed.
Afijn, niet dus. Er staat op het contract iets in de trant van "van hi studenten 25 sim only, naar hi 20 sim only verlenging" hij hield bij hoog en bij laag vol dat dat hetzelfde abo was. Zelfs zn collega's zeiden dat.
Afijn, eenmaal thuis gekomen HI maar eens gebeld. Dikke bullshit, hij had me een totaal ander abo gedaan 1 waarvoor ik wel hetzelfde maandbedrag betaal, maar veel minder belminuten heb.
Hi nam uit coulance de schuld op zich (die man die ik aan de foon had iig. Die had melding gemaakt dat HIJ het fout had gedaan) en het zou (Was net voor pasen) die dinsdag erop weer terug gezet worden naar de oude staat. Niet dus. Ik heb nu onderhand 3x 4 x gebeld, en telkens is het van "jajajaja vertraging, nog een x aantal werkdagen)
ik ben godver inmiddels 4 bijna 5 weken verder, en heb nog steeds mn oude abo niet terug.
Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond wegquote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
KPN![]()
![]()
wát een incompetente KUTbende.
Ik ; Hoi, om de 1 of andere reden flikkert telkens mn internet eruit inclusief telefoon. Als ik de experiabox reset doet alles weer.
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik; kan niet, ik heb 3 verschillende telefoon geprobeerd omdat ik dat idd in de eerste instantie ook dacht
Kpn ; Dat ligt aan uw telefoon!
Ik ; hoorde je uberhaupt wat ik zonet zei?
Kpn ; Ja! Klopt! Ik zie ook dat uw u snelheid van het internet niet haalt, u krijgt compensatie!
Ik ; das mooiHoeveel?
Kpn ; u krijgt de helft van het abo geld terug van de maanden dat uw u snelheid niet haalde. +- 4 maanden dus
Ik ; das dus iets meer als 100 euro?
Kpn ; correct
Kpn ; nou, dan is het probleem nu opgelost
Ik ; huh? Mn internet klapt er nog steeds uit hoor.
Kpn ; ja dat lag toch aan uw telefoon?
ik ; *zucht*
kpn; ooh nee wacht........
kpn ; ik stuur een monteur langs. Waarschijnlijk hebben WIJ dan een verkeerde stekkerdoos in uw huisgeleverd.
ik ; kost dat wat?
kpn ; nee mevrouw! is kostenloos! Bent u zo thuis?
ik; ja hoor
kpn ; monteur komt om 14u.
Afijn, monteur er, alles doormeten, idd, snelheid kut. Hij gaat prutten en vervangt dat ding. Zegt ie zo ; ja hoe kun je in godsnaam zo'n ding erin zetten! Je weet toch dat je die zooi niet zelf mag vervangen?
Ik ; pardon? Ik heb die troep er niet in gezet. KPN zij zelfs dat het JULLIE schuld was. Toen wij dit huis kochten zat die zooi er al in
Hij ; ja en!? dan had je gelijk moeten kijken!
Ik ; wtf. Dus als jij een huis koopt, sloop je heel de stekkerdoos van de telefoonaansluiting open om te kijken wat voor bagger erin zit?
Hij ; Nee! *loopt naar auto*
ik ;*leest papieren van monteur die hij op tafel heeft laten liggen* *ziet staan ; klant wordt GEEN kosten in rekening gebracht. Kosten VOOR EIGEN REKENING VAN KPN*
*monteur komt terug en zet een juiste stekkerdoos wand contact ding what so ever erin*
Monteur ; Zo, snelheid ff meten. Ja! Je hebt weer goeie snelheid. Dit ding is veel beter dan zo'n splittercontactwandoosding in een wat je er nooit had moeten inzetten! Ik mats je nu, maar ik moet je eigenlijk laten betalen
Ik ; wtf. KPN klantenservice zei dat het KOSTENLOOS was.
Monteur ; bullshit, hun kunnen wel meer zeggen. En als je zo gaat doen zal ik gelijk even een rekening maken
*grist papiertje van monteur van tafel*
Ik ; kun je niet lezen wat hier staat? KOSTEN VOOR KPN! KLANT KOSTENLOOS GESTELD.
Hij ; daar heb ik niks mee te maken. Hier is je rekening
Ik ; prima, schrijf die rekening maar. Ik hou dit papiertje en sleep je voor de rechter. Je weet immers dat een schriftelijke overeenkomst rechtsgeldig is en je geen poot hebt om op te staan voor de rechter he?
Hij ; nou, dan mats ik je. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit ; ooh ja. En abo geld kreeg ik NIET terug. Dankzij de monteur die zei dat ik het er zelf had ingepropt
Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broekquote:Op maandag 11 mei 2009 08:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iemand die mij zo behandeld gaat met een tandloze mond weg
Dat nemen we maar voor liefquote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Earry het volgende:
[..]
Iemand die een monteur zo behandeld wordt de diensten ontzegd voor de rest van zijn leven + krijgt een proces aan z'n broek
Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.
service is Fons veel waardquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mag er wel gratis bellen met de klantenservice. Scheelt je toch snel 270 euro.
Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
"Ja nee, de collega die u nodig heeft is met lunch pauze. Zij belt u gelijk terug zodra ze er is"
Ik wacht al 24 u
Nog mooier ;quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boooh ik moet ook bij KPN aan de slag dan, goeie pauze-tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |