Dan zou ik eerst ook nog een wireless router moet kopen en daar op aansluiten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef Khadgar het volgende:
Maar gewoon je KPN modempje terughangen en dan maar met 1.5mb internetten is geen optie?
Doe nou gewoon wat ik je gezegd heb en mail direct naar een van de directeuren. Grote kans dat je de dag erna al met duizendeneen excuses wordt teruggebeld door een persoon die wel deskundig is en het binnen een week opgelost wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef kastanova het volgende:
En weer een update:
Zojuist een brief van Tele2 ontvangen dat mijn verbinding pas de 25e(!!!) Maart opgeleverd wordt.
Oftewel: 1,5 maand(!) nadat bekend is geworden dat KPN de lijn heeft gekaapt.
1,5 maand zonder internet omdat KPN in al haar arrogantie de lijn gekaapt heeft en weigert om de zooi die ze veroorzaakt hebben ongedaan te maken.
Als je maar betaaltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Net of een business dealer op een probleem met iemand z'n adsllijn thuis zit te wachten![]()
Ze zien je aankomenHet zijn geen filantropen hoor!
Zo, dit zijn de adressen die ik kon bedenken:quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef hara_kiwi het volgende:
[..]
Doe nou gewoon wat ik je gezegd heb en mail direct naar een van de directeuren. Grote kans dat je de dag erna al met duizendeneen excuses wordt teruggebeld door een persoon die wel deskundig is en het binnen een week opgelost wordt.
Ben benieuwd of hier iets uit komtquote:Beste heer/mevrouw,
Enige tijd geleden heb ik Tele2 aangevraagd waar op dat moment nog een KPN verbinding (HetNet) op zat.
De oplevering ging geheel goed en ik heb zowaar enige tijd van m'n goedkopere en snellere Tele2 abonnement mogen genieten.
Totdat plotseling bleek dat de verbinding niet meer bleek te werken.
Na een gesprek met Tele2 bleek KPN / HetNet de lijn (ongevraagd) gekaapt te hebben.
Maar liefst 1,5 uur tig keer bellen later, waarbij de lijn onder andere door de klantenservicemedewerker verbroken werd, ik meerdere keren doorverbonden werd door naar een afdeling die niets voor me kon betekenen, etc. etc.
Uiteindelijk, na voor een kapitaal aan de lijn gehangen te hebben en meerdere keren opnieuw het verhaal uitgelegd te hebben bleek men me simpelweg niet te kúnnen helpen.
De enige optie was een aangetekende brief of desnoods een email naar het standaard klachten-emailadres waarna het, en ik citeer, "Nog wel minimaal 4 weken zou duren voordat het uberhaupt in behandeling genomen zou worden."
Niet dat de medewerker er dan ook maar énige vertrouwen dat het vervolgens wél opgelost zou worden, maar meer opties waren er niet.
Nu vraag ik u; is het normaal voor uw bedrijf om ongevraagd een lijn te kapen waardoor een voormalig trouwe klant 1,5 maand zonder internet-verbinding komt te zitten.
En dat deze, zelf naar een oplossing zoekende, simpelweg niet geholpen wordt door datzelfde bedrijf?
Ik kan u melden dat ik het een ronduit schandelijke gang van zaken vind en hoop dan ook dat ú me wel verder wilt/kunt helpen.
Zo niet, dan ben ik helaas genoodzaakt een oplossing via de consumentenbond te zoeken en/of de publiciteit te zoeken.
Voor verdere informatie en een aanvullende sfeerimpressie zou ik u willen verwijzen naar: KPN: Grootste provider én meest incompetente bedrijf te NL
M.v.g.
Martin Blokhuis
************ 21
************ Nijmegen
Telefoonnr. ************
Dat heb ik een tijd terug ook gedaan. Ik werd helemaal gestoord van de ellende die ze me bezorgden en van het feit dat er werkelijk niemand was die me kon of wilde helpen. Mensen klaagden veel over UPC, maar ik vind ze een geschenk uit de hemel.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb van ellende de hele KPN santekraam opgezegd en heb kabel internet en telefonie genomen.
Nee, das niet fantastisch maar te triest voor woorden. Kennelijk moet je allemaal rare bokkesprongen maken bij de KPN (of welke provider dan ook, dit is niet eens heel uitzonderlijk) om een beetje service te krijgen. Op de normale manier kunnen/willen ze je niet helpen maar als je random wat lui gaat mailen kan ineens alles. Met wat voor serviceproviders hebben we in godsnaam te maken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha...fantastisch om te lezen dat die tip dus echt geholpen heeft!![]()
![]()
laat ze daar bij tele2 maar eens een WSD inschieten, binnen een dag of 5 maximaal heb jij weer internet my manquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef kastanova het volgende:
En weer een update:
Zojuist een brief van Tele2 ontvangen dat mijn verbinding pas de 25e(!!!) Maart opgeleverd wordt.
Oftewel: 1,5 maand(!) nadat bekend is geworden dat KPN de lijn heeft gekaapt.
1,5 maand zonder internet omdat KPN in al haar arrogantie de lijn gekaapt heeft en weigert om de zooi die ze veroorzaakt hebben ongedaan te maken.
Yeah, I know, maar ze bij Tele2 ook daadwerkelijk zover krijgen is het probleem.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef larzzzman het volgende:
[..]
laat ze daar bij tele2 maar eens een WSD inschieten, binnen een dag of 5 maximaal heb jij weer internet my man
Zo gaat datquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:05 schreef kastanova het volgende:
Zo! Dat ging vlot!
Zojuist stipt om 9:00 gebeld.
KPN: Met KPN, ik heb uw case in behandeling, met hoeveel bewoners zit u in de betreffende woning?
Kasta: 3, waarvan het KPN abo op naam van mevrouw *naam onderbuurvrouw* staat.
KPN: Okay, weet ik voorlopig genoeg.
Kasta: Euh, en nu, bellen jullie mij terug?
KPN: Doen we!
Oftewel, zelden zo'n kort gesprek meegemaakt, maar zowaar hoop op een oplossing.
En aangezien de betreffende medewerker waarschijnlijk ook gewoon meeleest: Succes Tim! (als ik het goed verstond tenminste)
Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Duidelijk dus. Het probleem dat jij toeschreef aan KPN is dus eigenlijk de schuld van je buurvrouw.
Klopt zeer zeker, maar dat lijkt jou niet te maken hebben met de onduidelijkheid die je buurvouw gecrëeerd heeft?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |