abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66196894
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef Khadgar het volgende:
Maar gewoon je KPN modempje terughangen en dan maar met 1.5mb internetten is geen optie?
Dan zou ik eerst ook nog een wireless router moet kopen en daar op aansluiten.
En dan moet ik een 1.5 Mb verbinding delen met 3 personen.

Ik internet nu met m'n telefoon als modem, die haalt zo'n 120kb, dus dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog sneller zijn én dan hoef ik geen router te kopen.

Op zich red ik mezelf dus wel, maar ik vind het simpelweg te belachelijk voor woorden dat KPN ongevraagd mijn verbinding kaapt en dan echt geen énkele medewerking wenst te verlenen om het probleem ook weer op te lossen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66219055
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef kastanova het volgende:
En weer een update:

Zojuist een brief van Tele2 ontvangen dat mijn verbinding pas de 25e(!!!) Maart opgeleverd wordt.

Oftewel: 1,5 maand(!) nadat bekend is geworden dat KPN de lijn heeft gekaapt.
1,5 maand zonder internet omdat KPN in al haar arrogantie de lijn gekaapt heeft en weigert om de zooi die ze veroorzaakt hebben ongedaan te maken .
Doe nou gewoon wat ik je gezegd heb en mail direct naar een van de directeuren. Grote kans dat je de dag erna al met duizendeneen excuses wordt teruggebeld door een persoon die wel deskundig is en het binnen een week opgelost wordt.
pi_66220479
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Net of een business dealer op een probleem met iemand z'n adsllijn thuis zit te wachten
Ze zien je aankomen Het zijn geen filantropen hoor!
Als je maar betaalt

Tevens had je dan geen consumenten adsllijn gehad, maar gewoon degelijk zakelijk adsl. Als je zoiets vanaf aanvraag tot oplevering door een BD laat regelen is er geen vuiltje aan de lucht.
Hoi mam..
pi_66220825
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef hara_kiwi het volgende:

[..]

Doe nou gewoon wat ik je gezegd heb en mail direct naar een van de directeuren. Grote kans dat je de dag erna al met duizendeneen excuses wordt teruggebeld door een persoon die wel deskundig is en het binnen een week opgelost wordt.
Zo, dit zijn de adressen die ik kon bedenken:
ed.vermeulen@kpn.com;albert.balvers@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@kpn.com;Gerard.Overmars@kpn.com;boukje.Bugels-Gabreels@hetnet.nl;bert.van.dam@kpn.com;Jacob.middeldorp@kpn.com;marco.visser@kpn.com

En direct ook maar even de mail gestuurd:
quote:
Beste heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heb ik Tele2 aangevraagd waar op dat moment nog een KPN verbinding (HetNet) op zat.
De oplevering ging geheel goed en ik heb zowaar enige tijd van m'n goedkopere en snellere Tele2 abonnement mogen genieten.
Totdat plotseling bleek dat de verbinding niet meer bleek te werken.
Na een gesprek met Tele2 bleek KPN / HetNet de lijn (ongevraagd) gekaapt te hebben.
Maar liefst 1,5 uur tig keer bellen later, waarbij de lijn onder andere door de klantenservicemedewerker verbroken werd, ik meerdere keren doorverbonden werd door naar een afdeling die niets voor me kon betekenen, etc. etc.
Uiteindelijk, na voor een kapitaal aan de lijn gehangen te hebben en meerdere keren opnieuw het verhaal uitgelegd te hebben bleek men me simpelweg niet te kúnnen helpen.
De enige optie was een aangetekende brief of desnoods een email naar het standaard klachten-emailadres waarna het, en ik citeer, "Nog wel minimaal 4 weken zou duren voordat het uberhaupt in behandeling genomen zou worden."
Niet dat de medewerker er dan ook maar énige vertrouwen dat het vervolgens wél opgelost zou worden, maar meer opties waren er niet.

Nu vraag ik u; is het normaal voor uw bedrijf om ongevraagd een lijn te kapen waardoor een voormalig trouwe klant 1,5 maand zonder internet-verbinding komt te zitten.
En dat deze, zelf naar een oplossing zoekende, simpelweg niet geholpen wordt door datzelfde bedrijf?

Ik kan u melden dat ik het een ronduit schandelijke gang van zaken vind en hoop dan ook dat ú me wel verder wilt/kunt helpen.
Zo niet, dan ben ik helaas genoodzaakt een oplossing via de consumentenbond te zoeken en/of de publiciteit te zoeken.

Voor verdere informatie en een aanvullende sfeerimpressie zou ik u willen verwijzen naar: KPN: Grootste provider én meest incompetente bedrijf te NL

M.v.g.

Martin Blokhuis
************ 21
************ Nijmegen
Telefoonnr. ************
Ben benieuwd of hier iets uit komt .
I was an atheist until I realized I was God
pi_66222115
En dan vond ik Telenet hier in België al schandalig, mening maar even bijschroeven
graag verwijderen
pi_66222354
Prachtig verhaal, ik heb nog net niet gehuild maar wel hard op gelachen. Prachtig.

Soortgelijks had ik aan de hand bij @home (toen). Na anderhalf uur, wachten, drie telefoontjes en 2 keer dat er opgehangen werd van hun kant kreeg ik ineens een bandje te horen na 3 keer doorverbonden te zijn "blablabla te druk kunnen u niet helpen bla verbinding wordt nu verbroken...
Moi ah nee niet alweer houd je bek kankerhoer
bandje: pardon?!
moi
tuut tuut tuut

pi_66222402
Hier kan ik over meepraten, al is het bij Ziggo niet veel meer soeps tegenwoordig.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  donderdag 19 februari 2009 @ 01:32:50 #33
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_66222671
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb van ellende de hele KPN santekraam opgezegd en heb kabel internet en telefonie genomen.
Dat heb ik een tijd terug ook gedaan. Ik werd helemaal gestoord van de ellende die ze me bezorgden en van het feit dat er werkelijk niemand was die me kon of wilde helpen. Mensen klaagden veel over UPC, maar ik vind ze een geschenk uit de hemel.

Overigens moet ik op mijn werkplek nu ook internet hebben. Kabel is niet mogelijk, dus maar weer in zee met HetNet... Benieuwd wat dat wordt...
pi_66225516
Zo! Dat ging vlot!

Zojuist stipt om 9:00 gebeld .

KPN: Met KPN, ik heb uw case in behandeling, met hoeveel bewoners zit u in de betreffende woning?
Kasta: 3, waarvan het KPN abo op naam van mevrouw *naam onderbuurvrouw* staat.
KPN: Okay, weet ik voorlopig genoeg.
Kasta: Euh, en nu, bellen jullie mij terug?
KPN: Doen we!

Oftewel, zelden zo'n kort gesprek meegemaakt, maar zowaar hoop op een oplossing.
En aangezien de betreffende medewerker waarschijnlijk ook gewoon meeleest: Succes Tim! (als ik het goed verstond tenminste)
I was an atheist until I realized I was God
pi_66225824
Wahahahaha...fantastisch om te lezen dat die tip dus echt geholpen heeft!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:25:42 #36
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_66226024
Indd! Dat gaan we dus onthouden
Frysk bloed tsjoch op!
pi_66228511
Kennelijk zijn ze er nu ook daadwerkelijk non-stop mee bezig: Zojuist weer een telefoontje waaruit bleek dat ze de naam van de abonnementhouder (mijn vriendin) inmiddels ook al achterhaald hebben.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66230052
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha...fantastisch om te lezen dat die tip dus echt geholpen heeft!
Nee, das niet fantastisch maar te triest voor woorden. Kennelijk moet je allemaal rare bokkesprongen maken bij de KPN (of welke provider dan ook, dit is niet eens heel uitzonderlijk) om een beetje service te krijgen. Op de normale manier kunnen/willen ze je niet helpen maar als je random wat lui gaat mailen kan ineens alles. Met wat voor serviceproviders hebben we in godsnaam te maken?
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:30:57 #39
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66230401
Allemaal ellende die ISP's
pi_66230975
schaamteloze tvp
pi_66233198
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef kastanova het volgende:
En weer een update:

Zojuist een brief van Tele2 ontvangen dat mijn verbinding pas de 25e(!!!) Maart opgeleverd wordt.

Oftewel: 1,5 maand(!) nadat bekend is geworden dat KPN de lijn heeft gekaapt.
1,5 maand zonder internet omdat KPN in al haar arrogantie de lijn gekaapt heeft en weigert om de zooi die ze veroorzaakt hebben ongedaan te maken .
laat ze daar bij tele2 maar eens een WSD inschieten, binnen een dag of 5 maximaal heb jij weer internet my man
pi_66233324
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef larzzzman het volgende:

[..]

laat ze daar bij tele2 maar eens een WSD inschieten, binnen een dag of 5 maximaal heb jij weer internet my man
Yeah, I know, maar ze bij Tele2 ook daadwerkelijk zover krijgen is het probleem.
De gehele VIP-afdeling is kennelijk opgeheven sinds de verhuizing naar Transcom, dus verder dan de 2e lijn kom je kennelijk niet meer... En WSD zei die mensen verdomd weinig, laat staan dat ze weten hoe ze hem inschieten .

En ach ja, dan had KPN waarschijnlijk de lijn even later toch wel weer gekaapt .
I was an atheist until I realized I was God
pi_66233842
KPN is echt droevig qua klantenservice. Ik moest wat lijnen omgezet hebben in een patchkast. Daar snap ik geen klote van, en daar wil ik ook geen klote van snappen. Ik heb werkelijk waar 3,5 aan de telefoon gezeten in de wacht omdat met onderling niet kon kortsluiten of dit nu een storing was, een nieuwe aanleg of voor de afdeling Vox Novo. Met heeft het iig gepresteerd om na 3,5 uur nog geen monteurs afspraak te maken om wat draadjes betaald om te hangen.

Zelfs UPC is niet zo droevig slecht.
pi_66236155
Godsetering... Blijkt nu dat de onderbuurvrouw telkens nieuwe abonnementen bij KPN blijft aanvragen.

Kasta: Buurvrouw, zullen we op Tele2 overstappen, is goedkoper en sneller!
Buurvrouw: Helemaal top! Gaan we doen!

Ben notabene nog bij dat mens geweest om de KPN modem voor de Tele2 modem om te wisselen.
Onderbuurvrouw: Oeh, het is inderdaad veel sneller! En dat draadloze is ook ideaal!

Tijdens de storing:
Buurvrouw: Wat is er aan de hand?!
Kasta: KPN schijnt de lijn overgenomen te hebben... U heeft toch geen verkeerde dingen gezegd bij KPN hé?
Buurvrouw: Nee hoor, maar ik wil m'n internet terug!
Kasta: Moet ik even achter KPN aan bellen, u hoort zo snel mogelijk meer.
Buurvrouw: Ik heb altijd al problemen met KPN gehad, ik zou blij zijn als ik er vanaf ben.

Bleek KPN dus te beweren dat de buurvrouw een nieuwe aanvraag ingediend te hebben.
Kasta: Buurvrouw, ik begreep dat u een nieuwe KPN aanvraag in had gediend?!
Buurvrouw: Huh?! Nee! Ik had alleen geinformeerd hoe het met m'n abonnement zat!? Tele2 bevalt me uitstekend.

Schijnt ze dus vanochtend keihard beweerd te hebben tegen de jongeman die de zooi op zou lossen, dat ze niet alleen weer gewoon een KPN wil, maar ook nog eens een upgrade aan het einde van het contract.

Kan ik vanavond weer bij haar langs om uit te zoeken of ze het uberhaupt wel begrijpt, KPN de feiten enigszins verdraaid of dat zij dementerend is...

Oh, beste KPN medewerker (Jean-Paul), zou je het 06-nummer dat je me gaf nog even naar martinbl@home.nl willen mailen, een overijverige schoonmaker sloot m'n systeem af.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66237199


Woon je in een verzorgingstehuis?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:31:23 #46
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66237746
Triest Koop dan 'n huis oid
pi_66238143
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:05 schreef kastanova het volgende:
Zo! Dat ging vlot!

Zojuist stipt om 9:00 gebeld .

KPN: Met KPN, ik heb uw case in behandeling, met hoeveel bewoners zit u in de betreffende woning?
Kasta: 3, waarvan het KPN abo op naam van mevrouw *naam onderbuurvrouw* staat.
KPN: Okay, weet ik voorlopig genoeg.
Kasta: Euh, en nu, bellen jullie mij terug?
KPN: Doen we!

Oftewel, zelden zo'n kort gesprek meegemaakt, maar zowaar hoop op een oplossing.
En aangezien de betreffende medewerker waarschijnlijk ook gewoon meeleest: Succes Tim! (als ik het goed verstond tenminste)
Zo gaat dat De directeuren willen echt wel dat je geholpen wordt, en sturen een simpele opdracht naar beneden met de melding "probleem NU oplossen en klant naar TEVREDENHEID helpen", hetgeen vaak genoeg is om het balletje te laten rollen zoals het eigenlijk hoort. Triest dat het zo moet eigenlijk, omdat je via de reguliere kanalen niet geholpen wordt.

Dat krijg je ook met die ingehuurde callcenters waarin je zonder fatsoenlijke training meteen achter de telefoon wordt gezet en waar de mensen nog sneller weglopen dan dat ze er binnen komen. Het mag toch allemaal niets meer kosten? Service kost nu eenmaal geld, maar dat willen ze niet horen daar.
pi_66238273
Duidelijk dus. Het probleem dat jij toeschreef aan KPN is dus eigenlijk de schuld van je buurvrouw.
pi_66241281
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Duidelijk dus. Het probleem dat jij toeschreef aan KPN is dus eigenlijk de schuld van je buurvrouw.
Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66241673
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.
Klopt zeer zeker, maar dat lijkt jou niet te maken hebben met de onduidelijkheid die je buurvouw gecrëeerd heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')