abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:45:50 #251
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_67588657
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
slotje
Het rasidioot, als je een topic niet in je AT wilt hebben, moet je er niet in posten.
Mafkees.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:26:40 #252
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67620316
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie? .
Nope, ze wachten tot je terug belt, anders was het kennelijk niet belangrijk genoeg ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67620899
Zowaar weer een brief van KPN!

Dat ze me meerdere keren hebben geprobeerd te bellen, maar me niet te pakken kregen.
Of ik nog even contact met ze op wil nemen .

Een ongelooflijk lulverhaal weer; ze hebben immers alleen mijn mobiele nummer en ik heb geen enkele gemiste oproep gehad en ook geen enkel voicemailbericht.

Kan ik voor de 37e keer bellen en komen ze vast weer met een wachttijd van 2 tot 3 weken .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 22 april 2009 @ 11:29:00 #254
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68265357


[ Bericht 100% gewijzigd door maffemaniak op 24-04-2009 08:35:14 ]
pi_68267509
Wat een crapbrief.
pi_68311081
Naja, al die tijd geen zin gehad om nogmaals te bellen...
Zoals hierboven al aangegeven dat ik het nogal ridicuul vond dat ík contact op moest nemen met hen in verband met de klacht dat ik veel te vaak met ze moest bellen en dat ze fraude gepleegd hadden.
Dat ze geprobeerd hadden contact met mij op te nemen was namelijk volledig bullshit; ik had het nog even nagezocht: 0 gemiste oproepen in een periode van die 3 weken.

En daarnaast, na al die beláchelijke ervaringen met de KPN klantenservice wist ik natuurlijk al wel dat bellen geen enkel resultaat zou bieden.

Maar ja, naar aanleiding van de topickick zojuist toch maar weer even de stoute schoenen aangetrokken .

*Na uiteraard weer enkele minuten in de wacht gestaan te hebben*
Kasta: Ja hoi, ik had een klacht ingediend en er zou gebeld worden, maar nu kreeg ik na een maand(!!!!) zowaar een brief dat jullie me niet konden bereiken en dat ik zelf contact op moest nemen.
*adresgegevens*
KPN: Ja, ik heb de klacht gevonden en geopend!
Kasta: Mooi, kun je me dan ook direct even vertellen naar welk nummer jullie telkens gebeld hebben? Want aangezien ik geen enkel gesprek gemist heb, móet dat wel een verkeerd nummer zijn .
KPN: Dan moet ik even de klacht openen meneer.
Kasta: Huh? Die had je toch al ope......

.... Maar *poef* ze was al weg...
Na maar liefst 12(!!!) minuten in de wacht gestaan te hebben (hoe kan het in GODSNAAM 12 minuten duren om een reeds geopende klacht nogmaals te openen ( . ) en een nummer te lezen?
Het vreemde was echter dat ik na die 12 minuten ineens weer "Alle medewerkers zijn op dit moment in gesprek" hoorde.
Wtf? Verbind ze me nu door met een hogere pief ofzo gezien de toch best ernstige klacht?
Zou ze wel even mogen melden dan na 12 minuten niets van zich te laten horen.

En na weer enkele minuten kwam ik er dan achter .
KPN: Ja hoi.
Kasta: Ja hoi, zou ik mogen vragen met welke afdeling ik nu spreek?
KPN: De afdeling opzeggingen meneer.
Kasta: Jij misschien énig idee waarom ik in godsnaam met de afdeling opzeggingen doorverbonden ben?
KPN: Geen idee meneer, mij is ook niets verteld.
Kasta: Euuh, en nu?
KPN: Welk abonnement wilt u opzeggen meneer?
Kasta: Euuh, géén... Ik héb niet eens een abonnement, ik bel naar aanleiding van een klacht *verhaal uitlegt*
KPN: Ah okay.
*stilte van zo'n halve minuut terwijl de beste man aan het typen is*
Kasta: Euuh, misschien een vreemde vraag, maar wat ben je nu aan het doen?
KPN: Niks meneer.
Kasta: Euuh, ik hoor je typen.
KPN: Ja dat kan, maar dat heeft niets met u te maken.
Kasta: Euuuh okay . Maar nu?
KPN: Dat weet ik ook niet meneer...
Kasta: Naja, jij werkt bij KPN, niet ik, dus als jij een oplossing zou bedenken zou dat toch wel vrij prettig zijn.
KPN: Ik weet ook niet wat u nu van mij verwacht.
Kasta: Een oplossing misschien .
KPN: Tja, die heb ik ook niet hoor.

*zucht* .

Kasta: Nah, weet je wat, verbind me dan maar weer lekker terug met de klachtenafdeling .
KPN: Dat kan ik niet meneer.
Kasta: Ah, dus zij verbond me alleen maar door zodat het niet meer haar probleem was ofzo .
KPN: Dat zou zomaar kunnen meneer.
Kasta: Dus nu kan ik weer kansloos gaan terugbellen en een half uur in de wacht staan?!
KPN: Een andere oplossing kan ik u niet bieden meneer.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! . .
Ik kan me steeds beter voorstellen dat iemand zijn auto in hun hoofdingang parkeert.
I was an atheist until I realized I was God
pi_68311643
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen
pi_68315999
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.

Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2009 @ 21:24:40 #259
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68317590


Don't stop bugging them Kasta
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_68318005
sorry maar deze tvp ik ook ff als ex-kpn medewerker. Het was toen al een grote zooi met de tiscali/wanadoo migratie maar nu nog meer dus. Ik zie het helemaal voor me hoe je word doorverbonden en niemand wat kan doen. Ik had ook collega's vroeger die maar gewoon doorverbonden die de situatie niet aankonden of niet wisten wat er mee te doen. KPN 1 grote zooi, ben blij dat ik er weg ben.
pi_68320389
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Fixers het volgende:
Wauw Kasta, Ik heb me kostelijk vermaakt met je hele relaas.

Maar zou je niet eens je klagerij tillen naar een hoger niveau. Stuur een brief, met desnoods gewoon een print van dit hele topic naar de OPTA, en naar Staatsecretarist Frank Heemskerk (van economische zaken). Vanwege het wanbeleid bij KPN. En een klacht neerleggen bij de NMa en Neelie Smit-Kroes wegens misbruik van de machtspositie. Dan en passant nog even een cctje op het mailadres van Ad S.
Ik heb inmiddels zelfs stómtoevallig viavia het persoonlijke telefoonnummer van Ad (voor de leek: De voorzitter van de Raad van bestuur van KPN) in mijn bezit gekregen...
Maar om hem hier nu persoonlijk over op te bellen, dát gaat me nu net iets te ver...
I was an atheist until I realized I was God
pi_68321427
Opbellen op ene persoonlijk nummer gaat te ver inderdaad. Een e-mail gericht aan zijn directe zakelijke e-mail adres is toch wel de limiet.

Klagen bij de Europese Commissaris voor mededinging is ook wat veel van het goede. Maar er komt duidelijk naar voren uit je verhaal dat de KPN misbruik maakt van een machtpositie als beheerder van het netwerk. Een serieuze klacht richting de opta en de nma vind ik niet ongepast.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:36:20 #263
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68326943
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef Earry het volgende:
@maffemaniak, misschien wil je je rekeningnummer, naam & adres even censureren?
@kasta, als buitenstaander kan ik er alleen maar om lachen, als ik jou was zou ik huilen


Thanx Earry.............
pi_68469030
Nah, toch maar weer eens gebeld en direct ook maar als direct "stok achter de deur"-binnenkomer haar naam gevraagd zodat ik ook direct over haar een klacht in kan dienen mocht ze me weer kansloos doorverbinden.

Kasta: Ja hoi, *klacht bladiebla* Hoe staat het ermee?
KPN: Ja, ik zie dat de klacht afgehandeld is.
Kasta: Ah tof, en wanneer word ik daar van op de hoogte gebracht?
KPN: Niet. De klacht is al afgesloten.
Kasta: Geweldig! En welke oplossing is er dan uitgekomen?
KPN: Ja, geen geloof ik, ik zie alleen dat ie afgesloten is.
Kasta: Nou, het was een klacht van fraude, dus dan zal er toch vast wel een terugkoppeling opgekomen zijn?
KPN: Ze kregen geen gehoor toen ze u probeerden te bellen, dus toen is hij afgesloten.
Kasta: Jongedame, ik heb in die gehele periode geen enkele oproep gemist, dus geen gehoor lijkt me vrij sterk. Welke nummer hebben ze dan in godsnaam gebeld?
KPN: Geen idee meneer, vreemd genoeg zie ik hier geen nummer staan.
Kasta: Dat heb ik toch echt tot twee keer toe opgegeven.
KPN: Ik zie toch echt niets staan meneer.
Kasta: Toch knap dat jullie me dan een brief sturen dat jullie me meerdere keren hebben geprobeerd te bellen, vind je ook niet? .
KPN: Ik snap het ook niet meneer.
Kasta: Ah, da's inderdaad een bekende reactie . Maarreuh, er staat toch vast wel wát de eindconclusie of -oplossing is?
KPN: Nee, alleen dat ze u niet konden bereiken en de klacht gesloten is.
Kasta: Dus ik dien een klacht in, vervolgens wordt er door een werknemer van KPN tot 2 keer toe "vergeten" om mijn telefoonnummer te noteren en vervolgens wordt de klacht zonder ook maar íets te doen afgesloten?!
KPN: Daar lijkt het wel op meneer.
Kasta: En nu?!
KPN: Dan moet ik even een nieuwe klacht over de klachtafhandeling aanmaken meneer en misschien dat ze dan weer contact met u op proberen te nemen.
Kasta: MISSCHIEN?! HOEZO MISSCHIEN?!?!
KPN: Tja, ik werk daar niet, dus ik weet niet hoe ze daar werken.
Kasta: En hoelang gaat het déze keer weer duren?
KPN: 4 weken meneer.
Kasta: Godskollere, de fout ligt toch telkens bij jullie?! Kun je het niet versnellen ofzo?!
KPN: Ik zal er een speciale notitie in zetten meneer.
Kasta: Een notitie lezen ze toch pas als ze de klacht behandelen?!
KPN: Ja, dat wel.
Kasta: Dan heeft het toch geen enkel nut?
KPN: Correct meneer, dus dan zal het nog zo'n 4 weken duren.

Oh. For. Fucks. Sake. .
I was an atheist until I realized I was God
pi_68469158
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
pi_68488032
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet je zeker dat je niet verbonden bent met de sociale werkplaats ofzo
Ik moet ook echt m'n best doen om elke werknemer weer serieus te woord te staan .
I was an atheist until I realized I was God
pi_68492445
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
pi_68499402
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
En je dan ook nog laten betalen voor deze kwalitatieve dienstverlening. Boefjes zijn het.
Dit zijn geen boefjes meer, dit zijn ronduit struikrovers .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 29 april 2009 @ 15:30:29 #269
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68500581
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?

Sick
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_68501281
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef DeeCruise het volgende:
Damn! Je probleem is ontstaan halverwege februari, en je mag dus blij zijn als je klacht eind mei in behandeling wordt genomen?

Sick
Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari .
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, samenvattend:
29 December neemt Tele2 de lijn over en vraagt onderbuurvrouw in de verwarring een nieuw pakket aan.
3 Januari krijgt de onderbuurvrouw de bevestiging van de overname.
5 Januari annuleert ze de nieuwe bestelling (binnen de respijtperiode dus).
De bezorging van de nieuwe modem wordt dan ook geweigerd.
16 Februari krijgt ze óndanks de annulering toch een telefoontje dat ze moet betalen voor het pakket.
16 Februari belt ze nogmaals om de annulering door te geven en krijgt ze hier een bevestiging van. KPN's fout aangezien ze hun administratie niet op orde hebben.
18 Februari krijgt ze dat dan ook dat per post bevestigd.
En in plaats van dat KPN de problemen zo spoedig mogelijk oplost en de verbinding terugzet en zich vervolgens stilletjes in een hoekje gaat zitten schamen vanwege de wanorde en problemen, bellen ze haar 19 Februari op een intimiderende toon op "dat ze onrechtmatig bezig is" en dat ze een nieuw pakket moet nemen.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 29 april 2009 @ 15:59:29 #271
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_68501715
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_68502474
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef elcastel het volgende:
Geen idee of je het al gedaan hebt, maar een keer een Primafoon inlopen ? Heb ik destijds ook gedaan en zodra er mensen achter je staan te wachten is er opeens van alles mogelijk.
Ik ken de organisatiestructuur van KPN enigszins... Primafoon kan ook maar weinig doen in dit geval.
I was an atheist until I realized I was God
pi_68503344
Damn, dat dit nog steeds niet geregeld is. Volgens mij leest er gewoon iemand mee van KPN, wat.. alweer een klacht van de Blokhuis Ik sluit hem gelijk, en zet dat ik 2x geprobeerd heb hem te bereiken

Ik begrijp dat dit uitermate vervelend is, en irritant dat zelfs de klachtenafdeling je gewoon negeert.
  woensdag 29 april 2009 @ 18:06:28 #274
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_68506016
Mijn god, wat een zooitje. Ben blij dat ik helemaal niks meer met dat tuig te maken heb.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 30 april 2009 @ 18:18:24 #275
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68535016
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef kastanova het volgende:


Nou, concreet gezien dus zelfs al begin januari .



Anyway, hier komt vast een deel 2 op, wat weer negatieve reclame opleverd. Ben jij niet direct mee geholpen natuurlijk, maar je brengt in ieder geval wat imagoschade toe..

En terecht!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')