Naja, al die tijd geen zin gehad om nogmaals te bellen...
Zoals hierboven al aangegeven dat ik het nogal ridicuul vond dat ík contact op moest nemen met hen in verband met de klacht dat ik veel te vaak met ze moest bellen en dat ze fraude gepleegd hadden.
Dat ze geprobeerd hadden contact met mij op te nemen was namelijk volledig bullshit; ik had het nog even nagezocht: 0 gemiste oproepen in een periode van die 3 weken.
En daarnaast, na al die beláchelijke ervaringen met de KPN klantenservice wist ik natuurlijk al wel dat bellen geen enkel resultaat zou bieden.
Maar ja, naar aanleiding van de topickick zojuist toch maar weer even de stoute schoenen aangetrokken

.
*Na uiteraard weer enkele minuten in de wacht gestaan te hebben*
Kasta: Ja hoi, ik had een klacht ingediend en er zou gebeld worden, maar nu kreeg ik na een maand(!!!!) zowaar een brief dat jullie me niet konden bereiken en dat ik zelf contact op moest nemen.
*adresgegevens*
KPN: Ja, ik heb de klacht gevonden en geopend!
Kasta: Mooi, kun je me dan ook direct even vertellen naar welk nummer jullie telkens gebeld hebben? Want aangezien ik geen enkel gesprek gemist heb, móet dat wel een verkeerd nummer zijn

.
KPN: Dan moet ik even de klacht openen meneer.
Kasta: Huh? Die had je toch al ope......
.... Maar *poef* ze was al weg...
Na maar liefst 12(!!!) minuten in de wacht gestaan te hebben (hoe kan het in GODSNAAM 12 minuten duren om een reeds geopende klacht nogmaals te openen (

. ) en een nummer te lezen?
Het vreemde was echter dat ik na die 12 minuten ineens weer "Alle medewerkers zijn op dit moment in gesprek" hoorde.
Wtf? Verbind ze me nu door met een hogere pief ofzo gezien de toch best ernstige klacht?
Zou ze wel even mogen melden dan na 12 minuten niets van zich te laten horen.
En na weer enkele minuten kwam ik er dan achter

.
KPN: Ja hoi.
Kasta: Ja hoi, zou ik mogen vragen met welke afdeling ik nu spreek?
KPN: De afdeling opzeggingen meneer.
Kasta: Jij misschien énig idee waarom ik in godsnaam met de afdeling opzeggingen doorverbonden ben?
KPN: Geen idee meneer, mij is ook niets verteld.
Kasta: Euuh, en nu?
KPN: Welk abonnement wilt u opzeggen meneer?
Kasta: Euuh, géén... Ik héb niet eens een abonnement, ik bel naar aanleiding van een klacht *verhaal uitlegt*
KPN: Ah okay.
*stilte van zo'n halve minuut terwijl de beste man aan het typen is*
Kasta: Euuh, misschien een vreemde vraag, maar wat ben je nu aan het doen?
KPN: Niks meneer.
Kasta: Euuh, ik hoor je typen.
KPN: Ja dat kan, maar dat heeft niets met u te maken.
Kasta: Euuuh okay

. Maar nu?
KPN: Dat weet ik ook niet meneer...
Kasta: Naja, jij werkt bij KPN, niet ik, dus als jij een oplossing zou bedenken zou dat toch wel vrij prettig zijn.
KPN: Ik weet ook niet wat u nu van mij verwacht.
Kasta: Een oplossing misschien

.
KPN: Tja, die heb ik ook niet hoor.
*zucht*

.
Kasta: Nah, weet je wat, verbind me dan maar weer lekker terug met de klachtenafdeling

.
KPN: Dat kan ik niet meneer.
Kasta: Ah, dus zij verbond me alleen maar door zodat het niet meer haar probleem was ofzo

.
KPN: Dat zou zomaar kunnen meneer.
Kasta: Dus nu kan ik weer kansloos gaan terugbellen en een half uur in de wacht staan?!
KPN: Een andere oplossing kan ik u niet bieden meneer.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

.

.
Ik kan me steeds beter voorstellen dat iemand zijn auto in hun hoofdingang parkeert.