abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:15:05 #226
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_66930318
Als het niet zo triest voor jullie zou zijn zou ik ik mijn broek volpissen van het lachen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_66983570
M'n vriendin was toch enigszins ongerust dat we alsnog aan een abo vast zouden zitten, dus ze heeft nog een belpoging gewaagd.
Of er op dit adres nog een abonnement actief was.
Nee hoor, geen enkel abonnement!

Vrij vreemd aangezien de buurvrouw immers nog gewoon een KPN abootje heeft, maar hé, het zal me aan m'n reet roesten of haar abo nu ook opgezegd is.
KPN kennende is die kans immers vrij groot; het abonnement van de verkeerde klant opzeggen zou prima in het straatje passen.
Of we dan alsnog een bevestiging konden krijgen van de annulering van het abonnement.

Nou nee, dat kon niet...
Waarom niet?
...Houd je vast...
ZE STUREN NOOIT EEN ANNULERINGSBEVESTIGING VOLGENS DIE MEDEWERKER.
Ze heeft nog wel geprobeerd uit te leggen dat we er (de wel bevestigde maar nooit daadwerkelijk doorgevoerde van de onderbuurvrouw + onze geanulleerde "abonnementswijziging" terwijl we geen abonnement hebben) maar liefst 2 thuis hebben liggen, maar het mens was niet te vermurwen.
Nee hoor, dat was niet mogelijk. Ook dat we er 2 thuis hadden liggen was onze vergissing.

Of ze daar nog verder op ingegaan is? Natuurlijk niet mensen, die mensen hebben zo'n bord voor de toch al niet al te briljante kop dat het simpelweg geen nut meer heeft.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:52:50 #228
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66983871
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De mobiele afdeling is heel anders dan de divisie vast, gelukkig.
Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.
pi_66992123
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Godallemachtig
'Ja dit en dat'
'Maar dat kan niet. ik heb hier een brief met zus enzo'
'Nee hoor dat is onmogelijk'

Jeutje
Ja echt he. Tegen mij zeiden ze dus dat ik een huurtuner had ipv een kooptuner bij digitale tv. Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat het een kooptuner was. Gewoon vol er tegenin gaan. Goed voor je klantenbestand. Op zoiets moet je ook gewoon standaard reageren met dat je het nog 1x uitlegt en wanneer ze er dan weer tegenin gaan dat je het ziet alsof ze zeggen dat je liegt en dat je daarvoor een klacht in zult dienen. Niet dat ze daarvan schrikken ofzo, maar dan word je meestal tenminste wel eindelijk eens geholpen en word je klacht fatsoenlijk gelezen .
pi_66992129
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.
Nou, in mijn ervaring toch een stuk minder bureaucratisch en minder professioneel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66993999
KPN, al sinds de privatisering komt het mij de strot uit. Libertel was het eerste alternatief, sindsdien nooit meer iets van KPN genomen.

En hier blijkt ook maar weer uit dat het een verstandige keuze van me is geweest.

Hulde voor Kasta en zijn geduld en voor KPN een dikgedrukte notering op de zwarte lijst.
pi_66995004
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen? Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?

Als ik dit allemaal lees dan zou ik KPN het er al lang zitten (24x bellen, waar haal je de tijd vandaan?).

Dus of gewoon voor KPN Internet kiezen (klote, maar dan heb je ten minste internet) daarna zsm overstappen, of gewoon via de kabel als dat beschikbaar is. Overigens begrijp ik de beneden buurvrouw wel, als je al 26 jaar alles zelfstandig hebt en het gaat gewoon goed, waarom dan internet gaan delen?
pi_66995989
Ik zou als ik jou was dit topic nog maar eens onder de aandacht brengen van die KPN dude die je in het begin van het topic gemaild hebt. Die zal grijze haren krijgen van dit verhaal.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 maart 2009 @ 11:25:02 #234
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67002281
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen? Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?

Als ik dit allemaal lees dan zou ik KPN het er al lang zitten (24x bellen, waar haal je de tijd vandaan?).

Dus of gewoon voor KPN Internet kiezen (klote, maar dan heb je ten minste internet) daarna zsm overstappen, of gewoon via de kabel als dat beschikbaar is. Overigens begrijp ik de beneden buurvrouw wel, als je al 26 jaar alles zelfstandig hebt en het gaat gewoon goed, waarom dan internet gaan delen?
Volgens mij heb je het topic niet helemaal gelezen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_67003593
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels dan toch maar m'n vrienden bij het hoofdkantoor @ Tele2 benaderd voor een voorkeursbehandeling en werd direct vandaag al gebeld door Ordermanagement.
Wederom de bevestiging dat KPN niet mee wilde werken, maar dat hij inmiddels toch had kunnen achterhalen dat het ISRA-punt zich in de kelder van het huis bevond.
Lastig karweitje dus maar binnen 2 weken zal het op het tweede aderpaar opgeleverd worden.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:00:58 #236
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_67007505
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
KPN, al sinds de privatisering komt het mij de strot uit. Libertel was het eerste alternatief, sindsdien nooit meer iets van KPN genomen.

En hier blijkt ook maar weer uit dat het een verstandige keuze van me is geweest.

Hulde voor Kasta en zijn geduld en voor KPN een dikgedrukte notering op de zwarte lijst.
Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).
pi_67010347
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).
In die tijd was de handelsbenaming nog Libertel natuurlijk. Het was in elk geval de concurrent van KPN en dat vond ik een geruststellende gedachte.
pi_67012475
hmmm.. Herkenbaar allemaal... Maar je had maar 12 minuten in de wacht gehangen? Ik heb al eens UREN in de wacht gehangen.. Dat je een collega vragt om je telefoon vast te houden omdat je naar de wc moet maar je batterij net aan de lader moet (en je niet met zo'n galm op de achtergrond wilt bellen)

KPN heeft al eens een telefoonlijn kwijt gemaakt ;-) gewoon weg! en via via (mensen in mijn kennissen kring die bij / voor KPN werken) de boel in the nick of time weer in orde gekregen..
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:15:58 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67448512
Kasta? Hoe staat het bij jou er voor nu?

Wij hebben inmiddels, na 6 weken gezever, opgezegd bij de KPN en ander internet genomen. Die status staat nu op " Aanvraag lijnomzetting naar KPN verstuurd "

Ik ben benieuwd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67448776
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kasta? Hoe staat het bij jou er voor nu?

Wij hebben inmiddels, na 6 weken gezever, opgezegd bij de KPN en ander internet genomen. Die status staat nu op " Aanvraag lijnomzetting naar KPN verstuurd "

Ik ben benieuwd
Dankzij m'n contacten bij Tele2 heb ik zowaar sinds gisteren een internet-verbinding.
Op het tweede aderpaar om verder KPN te omzeilen en werkt perfect .

En laat ik nu net een dag later bij werkzaamheden een vrij hoge pief van KPN spreken! .
Serieus, zonder zelf ook maar érgens over te beginnen, ging hij zelf al behoorlijk los over de chaos qua structuur bij KPN .

"35 verschillende klantsystemen, dat gaat toch nergens over", "de starre houding van iedereen die bang is er uit gegooid te worden en zich daarom nog even wil laten zien," "Zelden zo'n inefficiënt bedrijf meegemaakt", etc. etc.
Op een gegeven moment ook anekdotes over nabestaanden die bij de ene afdeling het abonnement opzeggen omdat de klant overleden is en een dag later benaderd worden door een outbound afdeling met de vraag waarom besloten is op te zeggen.

Hij kwam op een gegeven moment zelfs met de bewering dat wanneer KPN énigszins logisch georganiseerd zou worden, de winstcijfers zouden kunnen verdriedubbelen.

Normaal ben ik nooit zo'n meeluller bij zakenrelaties, maar in dit geval kon ik het alleen maar beamen.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:27:01 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67468640
Goed nieuws dus Wij hebben inmiddels ook weer internet, gewoon goed geleverd op het juiste huisnummer enzo. Iets wat de KPN niet lukte, zes weken lang

Nu ff de gemaakte kosten in kaart brengen en een mooie aangetekende brief sturen naar KPN
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_67469341
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef kastanova het volgende:
De klachtafhandeling kon echter nog wel iets langer duren, met geluk 2 tot 3 weken.
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie? .
pi_67471944
Ik werd vandaag gebeld door KPN, JA HAI hoeveel betaal je voor je mobiele telefonie..
ja zoveel euro, ja meneer u betaalt teveel! ja zal wel... ja nee echt! als u nu KPN neemt dan. ik: WAT? Nee fuck off ik wil van jullie af.. ja maar meneer.. NEE leave me alone.

voelt zo goed. Om alleen te weigeren vanwege hun naam, zou best een goede actie zijn en alles maar geen KPN meer voor mij.
pi_67489511
'Vroegah' nooit problemen gehad met KPN, tegenwoordig is het wat moeilijker voor ze:

- ongeschoold personeel
- vele overnames waarbij nog geen systeemconsolidatie heeft plaats gevonden

Eigenlijk jammer want hun telefoniediensten (uitgezonderd de voip variant) zijn wél goed en daar heb je ook nauwelijks ondersteuning bij nodig
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:19:43 #245
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67504196
Ik snap er niks van.

Waaom gaat KPN het signaal van hun lijnen afhalen terwijl je een abbo bij Tele2 wilt/hebt/had/hebt?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:02:48 #246
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_67505621
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap er niks van.

Waaom gaat KPN het signaal van hun lijnen afhalen terwijl je een abbo bij Tele2 wilt/hebt/had/hebt?
Geen idee, maar uit ervaring in de zakelijke markt kan ik je vertellen dat ze met gemak een derde partij (Tele2) zo van een aderpaar drukken omdat ze anders een aderpaar te kort komen....

Daarna duurde het ruim 2 maanden voordat er een extra paar lag, iets met graven en vergunningen.... En daarna werkte de Tele2 verbinding weer....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_67553021
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie? .
Doorlooptijd van 4 weken.
Whoop whoop, politie.
  maandag 30 maart 2009 @ 22:41:43 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67562262
Het lijkt er op dat ze bij ons het ISDN abonnement ook afgesloten hebben, de telefoons doen het sinds zaterdag niet meer.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:23:19 #249
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67582378
Het wordt tijd dat iemand hier een telecombedrijf opricht.
pi_67584832
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Je zal dit vast wel weten, maar KPN mag de lijn niet eens gijzelen. Jij (huiseigenaar/buurvrouw) betaalt gewoon voor de oude lijn tot eind contract en hebt een nieuw signaal van Tele2 aangevraagd. Het lijkt een beetje op omgekeerde slamming van KPN. Zij dienen de lijn vrij te geven nadat een provider het signaal op de lijn wil zetten.
Maar goed, daar heb je geen ene fuck aan. Regeltjes geven nog geen signaal.
Je zou je vertrouwen bij Tele2 neer moeten leggen en vragen of de nieuwe aanmelding snel willen doorvoeren zonder bedenkperiode etc. Maar die kennis heb je zelf al in huis.
Ik zou de gasten van KPN trouwens kapot faxen en mailen. Onlangs een akkefietje gehad met KPN HetNet en ben gewoon flink aan het faxen geslagen. Binnen een week had ik antwoord, maar een week zonder internet is lang zat.

de fop-expert in deze situaties dient zich aan!

al fax je 10000 keer, je krijgt nooit sneller antwoord als dat je één fax zou sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')