Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De mobiele afdeling is heel anders dan de divisie vast, gelukkig.
Ja echt he. Tegen mij zeiden ze dus dat ik een huurtuner had ipv een kooptuner bij digitale tv. Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat het een kooptuner was. Gewoon vol er tegenin gaan. Goed voor je klantenbestand. Op zoiets moet je ook gewoon standaard reageren met dat je het nog 1x uitlegt en wanneer ze er dan weer tegenin gaan dat je het ziet alsof ze zeggen dat je liegt en dat je daarvoor een klacht in zult dienen. Niet dat ze daarvan schrikken ofzo, maar dan word je meestal tenminste wel eindelijk eens geholpen en word je klacht fatsoenlijk gelezenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Godallemachtig
'Ja dit en dat'
'Maar dat kan niet. ik heb hier een brief met zus enzo'
'Nee hoor dat is onmogelijk'![]()
Jeutje
Nou, in mijn ervaring toch een stuk minder bureaucratisch en minder professioneel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, ook een stel zwakzinnigen bij elkaar.
Volgens mij heb je het topic niet helemaal gelezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen?Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?
Als ik dit allemaal lees dan zou ik KPN het er al lang zitten (24x bellen, waar haal je de tijd vandaan?).
Dus of gewoon voor KPN Internet kiezen (klote, maar dan heb je ten minste internet) daarna zsm overstappen, of gewoon via de kabel als dat beschikbaar is. Overigens begrijp ik de beneden buurvrouw wel, als je al 26 jaar alles zelfstandig hebt en het gaat gewoon goed, waarom dan internet gaan delen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt zelf bij een provider gewerkt en je kan dit niet geregeld krijgen?Je moet dan toch nog wel wat oud collega's kennen die dit voor je kunnen regelen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels dan toch maar m'n vrienden bij het hoofdkantoor @ Tele2 benaderd voor een voorkeursbehandeling en werd direct vandaag al gebeld door Ordermanagement.
Wederom de bevestiging dat KPN niet mee wilde werken, maar dat hij inmiddels toch had kunnen achterhalen dat het ISRA-punt zich in de kelder van het huis bevond.
Lastig karweitje dus maar binnen 2 weken zal het op het tweede aderpaar opgeleverd worden.
Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
KPN, al sinds de privatisering komt het mij de strot uit. Libertel was het eerste alternatief, sindsdien nooit meer iets van KPN genomen.
En hier blijkt ook maar weer uit dat het een verstandige keuze van me is geweest.
Hulde voor Kasta en zijn geduld en voor KPN een dikgedrukte notering op de zwarte lijst.
In die tijd was de handelsbenaming nog Libertel natuurlijk. Het was in elk geval de concurrent van KPN en dat vond ik een geruststellende gedachte.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Libertel = Vodafone (Vodafone was al deels eigenaar bij de oprichting van Libertel).
Dankzij m'n contacten bij Tele2 heb ik zowaar sinds gisteren een internet-verbinding.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kasta? Hoe staat het bij jou er voor nu?
Wij hebben inmiddels, na 6 weken gezever, opgezegd bij de KPN en ander internet genomen. Die status staat nu op " Aanvraag lijnomzetting naar KPN verstuurd "
Ik ben benieuwd
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef kastanova het volgende:
De klachtafhandeling kon echter nog wel iets langer duren, met geluk 2 tot 3 weken.
Geen idee, maar uit ervaring in de zakelijke markt kan ik je vertellen dat ze met gemak een derde partij (Tele2) zo van een aderpaar drukken omdat ze anders een aderpaar te kort komen....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap er niks van.
Waaom gaat KPN het signaal van hun lijnen afhalen terwijl je een abbo bij Tele2 wilt/hebt/had/hebt?
Doorlooptijd van 4 weken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo, da's inmiddels ook al 2 tot 3 weken geleden... Ga ik hier ooit nog iets van horen denken jullie?.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Je zal dit vast wel weten, maar KPN mag de lijn niet eens gijzelen. Jij (huiseigenaar/buurvrouw) betaalt gewoon voor de oude lijn tot eind contract en hebt een nieuw signaal van Tele2 aangevraagd. Het lijkt een beetje op omgekeerde slamming van KPN. Zij dienen de lijn vrij te geven nadat een provider het signaal op de lijn wil zetten.
Maar goed, daar heb je geen ene fuck aan. Regeltjes geven nog geen signaal.
Je zou je vertrouwen bij Tele2 neer moeten leggen en vragen of de nieuwe aanmelding snel willen doorvoeren zonder bedenkperiode etc. Maar die kennis heb je zelf al in huis.
Ik zou de gasten van KPN trouwens kapot faxen en mailen. Onlangs een akkefietje gehad met KPN HetNet en ben gewoon flink aan het faxen geslagen. Binnen een week had ik antwoord, maar een week zonder internet is lang zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |