quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Dat was ook de grap naar aanleiding van deze post:quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat mannen die in Delft wonen TU studenten zijn (of zijn geweest)
En ik had niet gezien dat ik de laatste post had gedaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Wie het topic sluit, maakt ook weer een nieuwe
Deze regel over het hoofd gezien. Solly.
Heb je net een schitterend programma geschreven, dat ook gewoon werkt; accepteert dat klote CPM het niet.quote:Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 0 at Ex2V3.main(Ex2V3.java:64)
Kan er niet om lachen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat was ook de grap naar aanleiding van deze post:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan er niet om lachen.
Dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bug is nu dan toch gefixed, dus ik kan m'n lol al niet op.
EDIT: Toch niet gefixed.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door TheAgent op 16-02-2009 22:15:26 ]
Gaat het in jouw programma fout?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Heb je net een schitterend programma geschreven, dat ook gewoon werkt; accepteert dat klote CPM het niet.
Snap ik, maar in Eclipse doet ie het wel. Ik heb wel een vermoeden, even testen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gaat het in jouw programma fout?
Je mag ook heul niet buiten je Array komen van Java, vind ie niet lief..
Alfa meisje kan er niet mee omgaanquote:
Nee, ik krijg het er helemaal warm vanquote:Op maandag 16 februari 2009 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alfa meisje kan er niet mee omgaan
Dan heb je vast wel zin in ijsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het er helemaal warm van
Ik heb altijd zin om te schaatsenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel zin in ijs
Zullen we dan saampjes naar de Uithof gaan, lekker schaatsen in het felle witte licht van de tl-balkenquote:
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zullen we dan saampjes naar de Uithof gaan, lekker schaatsen in het felle witte licht van de tl-balken![]()
Ik wil niet door jou versiert worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:07 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaag lukt niet? Andere dag misschien?
Heb je wat goed te maken ofzo?quote:
Mooi!quote:
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef TheAgent het volgende:
Tijdelijke oplossing: Met het OVnaar de TU.
Permanente oplossing: Dat vreemde slot doorknippen Erachter komen dat dat vreemde slot alleen om m'n eigen kettingslot hangt en ik m'n fiets gewoon zo had kunnen gebruiken.![]()
Ik heb niks doorgeknipt, want ik kwam er dus op tijd achter dat ik m'n fiets nu zo kan gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, dat is gemeen!
![]()
Of heb je dat andere slot wel heel gelaten?![]()
Dus je bent nu werkeloos?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef Bravebart het volgende:
Postbode brengt wekenlang geen post in Delft
Nee, want ik ben baas.quote:
Baas van de club, jwt.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
Zo is het leven
We zwoegen en we zwijgen, om aan het end allemaal dood te gaan en dan zijn we net zo ver als eerst
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
Zo is het leven
We zwoegen en we zwijgen, om aan het end allemaal dood te gaan en dan zijn we net zo ver als eerst
Neeeeequote:
Nou reuzequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:50 schreef warrel het volgende:
Het leven is een feest, sjaaaa la la lala!! HE!
quote:
Vond je 't wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef warrel het volgende:
Ik heb ook de hele avond voetbal gekeken
Met voetbal, jeweets. Die dikke moves die ze maken.quote:
Puick jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, die moves. Dan moet je bij Elia zijn
Die 1-1 goal van Heerenveen was wel vet mooi
Uuuh, 1 juli 2009 is nu de datum waarop we er uit gegooid gaan wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Kickerdekick!
Bartie, hoe lang morgen jullie nog wonen op de VLS?
Ziet er steeds dichtgetimmerder uit om jullie heen![]()
Dadelijk worden jullie nog ingemetseld?
Gaat idd erg hard nu zeg! Ook het andere blok is al behoorlijk dichtgetimmerd aan het worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, 1 juli 2009 is nu de datum waarop we er uit gegooid gaan wordenEn de kans is klein dat het nu uitgesteld gaat worden, dus we zullen er waarschijnlijk aan moeten gaan geloven
Ja, je zou het bijna denkenOf ons huis wordt ook alvast blauw geschilderd
Klopt, het wordt echt een pauperstraat nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gaat idd erg hard nu zeg! Ook het andere blok is al behoorlijk dichtgetimmerd aan het worden.
Hebben jullie al enig uitzicht op andere woonruimte?
*Twijfelt*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef m-kay het volgende:
Ja hallo! Morgenavond allemaal om 22.00 naar Lorre komen, want dan sta ik daar plaatjes te draaien voordat die kale mafkees van een Mental Theo aan de beurt is.
http://ch.tudelft.nl/index.php?page=agenda&id=725
House morgenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:54 schreef TheAgent het volgende:
[..]
*Twijfelt*
Mental Theo![]()
Lorre
(M-kay's) minimal![]()
Dat verandert de zaak met een microscopisch kleine positieve factor. Misschien drop ik wel ff by, 't blijft toch het einde van de Dies.quote:
DSCquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die discotheek onder het DSC..
http://www.lorre.nl/
Delfts Senioren Cabaret.quote:
En natuurlijk knettergeile hiphop en rappe beats van onze vriendelijke negerts van De Jeugd en Hamstertje West. En wat Bjorkinthemixshit toch? En een beetje Andre 3000 met John Legendarisch en wat gepiep van Lykke Li samen met Santagoud? En nog even gek gaan met onze tektonicvrienden YELLE en nog even nog gekker gaan op Ladyhawke en De Ding Dingesen? En extravagante danspasjes met Moloko en Rozijntje Murphy Oeffffquote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef warrel het volgende:
[..]
En natuurlijk knettergeile hiphop en rappe beats van onze vriendelijke negerts van De Jeugd en Hamstertje West. En wat Bjorkinthemixshit toch? En een beetje Andre 3000 met John Legendarisch en wat gepiep van Lykke Li samen met Santagoud?
Misschien. Bijvoorbeeld. Hoop ik. Tenzij je natuurlijk nog leuker draait![]()
Weet ik veelquote:
Nee joh, kerel! Gekkie! Ik zit op de universiteieieieieitt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelMoet je maar ff op youtube kijken
So?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee joh, kerel! Gekkie! Ik zit op de universiteieieieieitt!
Heb je een zonnesteek ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee joh, kerel! Gekkie! Ik zit op de universiteieieieieitt!
Welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Quoi het volgende:
Hey Delftenaren!![]()
Mijn stadje op Fok! Aangenaam, Quoi (in het dagelijks leven onder een pseudoniem uiteraard), 29 jaar, waarvan 18 jaar in Delft en nu sinds een jaartje weer helemaal terug. Werk in A'dam en hobbel elke dag heen en weer met de trein.
Delft is leuk vanwege
gezellige studenten gedoe
veel gezellige kroegjes
Ernesto met zijn olijfolie
Restaurant LEF!
Babbel graag een beetje mee. Ok?
Ja?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Quoi het volgende:
Nopes.....volle bak daar!
Bij La Bocca (voorheen: Helder) beland op de beestenmarkt. Is leuk geworden met nieuwe eigenaar!
ff de OP lezen waar en wat jullie uitspoken
Helder was kut. Soms lang wachten op bestelling :\. Vlaanderen is top, en the gallery is ook okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Quoi het volgende:
Nopes.....volle bak daar!
Bij La Bocca (voorheen: Helder) beland op de beestenmarkt. Is leuk geworden met nieuwe eigenaar!
ff de OP lezen waar en wat jullie uitspoken
Welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Quoi het volgende:
Hey Delftenaren!![]()
Babbel graag een beetje mee. Ok?
The Gallery ook ok jah? Ziet er wel vaak rustig uit...... Maar alles proberen, is mijn motto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
Helder was kut. Soms lang wachten op bestelling :\. Vlaanderen is top, en the gallery is ook ok
Pizza uit de diepvries?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
The Gallery ook ok jah? Ziet er wel vaak rustig uit...... Maar alles proberen, is mijn motto.
Hou het vanavond bij een eigenkeuks culinair hoogtepunt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Quoi het volgende:
Hey wat een rust hier. Druk weekend aan het houden, denk ik dan maar?
Relaxt. Ik ben vrijdagavond naar de Mustsee gegaan in m'n eentje, heb zo'n kaart gehaald dat je per maand onbeperkt naar de film kan voor maar 18 euro. En vandaag hardlopenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Quoi het volgende:
Hier een beetje bijkomen van wederom een "cater-"weekend, ofwel: borrelen, uit eten, lunchen, terras pakken en dan nog een keer.... Pfff vermoeiend (en heerlijk ;-))
En welke film? Aanrader?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Relaxt. Ik ben vrijdagavond naar de Mustsee gegaan in m'n eentje, heb zo'n kaart gehaald dat je per maand onbeperkt naar de film kan voor maar 18 euro. En vandaag hardlopen
Life Science & Technologyquote:Op zondag 22 maart 2009 20:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
En welke film? Aanrader?
Tentamenweken! Lekker... Succes dan maar. Welke studie doen jullie?
Watchmen is vet jaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Watchmen, duurt wel lang maar t is het waard. Verwacht geen spiderman of x-men
Ik zit nu Herman Brusselmans te lezen, wat kan die kerel lullen
Je valt gewoon in slaap.
Hey, dat lijkt me een erg interessante studie!! Mooie combiquote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Life Science & TechnologyEn wat heb jij voor opleiding gedaan?
googlet op watchmenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Watchmen, duurt wel lang maar t is het waard. Verwacht geen spiderman of x-men
Ik zit nu Herman Brusselmans te lezen, wat kan die kerel lullen
Je valt gewoon in slaap.
Joah, het is wel tofquote:Op zondag 22 maart 2009 21:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt me een erg interessante studie!! Mooie combi
Geneeskunde & Health Sciences master gedaan met tussenpozen. Nu anderhalf jaar aan t werk. Verlang best wel naar de good old tentamenweken.........
Kon de universiteit toch niet missen, dus aan het promoveren bij ziekenhuis/uni in A'dam...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, het is wel tof
Waar of bij wat voor bedrijf werk je nu dan?
Computer Science.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:50 schreef Quoi het volgende:
Tentamenweken! Lekker... Succes dan maar. Welke studie doen jullie?
Net een CTscan en bloedcontrole gehad.....ben ik er weer een maand of 3 vanaf gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Quoi het volgende:
Hier een beetje bijkomen van wederom een "cater-"weekend, ofwel: borrelen, uit eten, lunchen, terras pakken en dan nog een keer.... Pfff vermoeiend (en heerlijk ;-))
Een wat minder leuk programma dus. Zit er weer op dus? En hopelijk niet claustrofobisch aangelegd?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:49 schreef mirelia het volgende:
[..]
Net een CTscan en bloedcontrole gehad.....ben ik er weer een maand of 3 vanaf gelukkig.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Computer Science.
En wat is je promotieonderwerp?
Nog een poging (zit te frutten op mijn mobiel in de trein).quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Computer Science.
En wat is je promotieonderwerp?
In een notendop worden we opgeleid om software te ontwerpen en te programmeren voor de meest uiteenlopende complexe systemen, bijvoorbeeld voor hartmonitoren en magnetrons (bijvoorbeeld: wat moet er gebeuren als je op de AAN-knop drukt en hoe programmeer je dat zodanig dat het weinig tijd en geheugen kost?).quote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef Quoi het volgende:
Computer Sciende: Noem es een probleemstelling waar je te maken zou kunnen hebben, in een poging mij te doen snappen wat dat concreet inhoudt?
Tofquote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kon de universiteit toch niet missen, dus aan het promoveren bij ziekenhuis/uni in A'dam...
www.duwo.nlquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:32 schreef Jac0bus het volgende:
Even een vraagje: volgend jaar kom ik ook in Delft studeren, dus moet ik ook een kamertje zoeken. Welke kamersite heeft in Delft de beste keuze aan kamers?
Hopelijk 14.30 tot 21 op de Beestenmarktquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef Quoi het volgende:
Thuis Werk Dag!
waar is nu dat terrasjesweer?
Want dan ben jij daar aan t werk? Of een paar uur aan het consumeren?quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Hopelijk 14.30 tot 21 op de Beestenmarkt
Het ziet er niet uit dat het dat gaat wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Hopelijk 14.30 tot 21 op de Beestenmarkt
Ik was aan het werk. En het weer wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Want dan ben jij daar aan t werk? Of een paar uur aan het consumeren?
Ik help je mee hopen...
Ik zit verdikkeme nog steeds in de trein... Vertragingen etc.. Ik durf niet eens meer aan te komen op mijn werk.
In Den Haag was het ook niet veel beter.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik was aan het werk. En het weer wasMaar het werken gezellig
25% discount op een biertje voor Fok!ers bij jou? ;-)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik was aan het werk. En het weer wasMaar het werken gezellig
Als ik bij The Galaxy zou werken, dan zou ik dat doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
25% discount op een biertje voor Fok!ers bij jou? ;-)
waar loop je?
Verderopquote:Op maandag 30 maart 2009 12:35 schreef Quoi het volgende:
The Galaxy? Wiewatwaar?
Dit weekend eens bij Verderop geweest. Aparte ervaring, moet ik zeggen. Moodz ook weer verblijd met een borrel-bezoekje.
Nu ff bijkomen op werk. Dat uur ook!!!
We moesten er vanmorgen zelfs voor thuisbijven, omdat ze zo nodig de binnenrandjes van de deur (die niemand van buiten ziet nota bene!) wilden schilderenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Jahhh Bartie en MKay zijn blauw geschilderdNog even en ze zijn dichtgetimmerd
Dat meen je niet, hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We moesten er vanmorgen zelfs voor thuisbijven, omdat ze zo nodig de binnenrandjes van de deur (die niemand van buiten ziet nota bene!) wilden schilderen
Jawelquote:
Arme julliequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelZe zouden om half 9 komen, maar ze waren er om 10 voor 9 pas ofso
En morgen gaan ze de tweede laag doen, om half 9
Mja ach, toch tentamentijd, dus vroeg uit de verenquote:
Nee, alles gaat platquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef Quoi het volgende:
Mmmm.......ten hoogte van de tramhalte?
Kom daar rond kwart voor negen altijd langs...... Blauw=sloop toch?
quote:De panden aan de Van Leeuwenhoeksingel 47 tot en met 64 ondergaan vanaf maandag 23 maart een ware metamorfose. Ze worden blauw geschilderd in het kader van het project ‘Delfts Blauwe Panden’, dat gevels van Delftse panden inzet als kunstobject.
Het project is een initiatief van Werkplaats Spoorzone Delft, naar een idee van Lotti Hesper projectontwikkeling.
‘Als proef is het pand aan de Van Leeuwenhoek-singel 58 in februari onder handen genomen. Het werd Delfts Blauw geschilderd en er werd een tegelmotief aangebracht, ontworpen door de Delftse kunstenaar Chris Dagradi. De schilders werkten hierbij samen met vrijwilligers van Stichting Stunt.
De reacties waren zo positief, dat is besloten vanaf volgende week ook andere panden in het rijtje blauw te schilderen en te voorzien van kunst.
Uuhquote:Beste bewoners,
maandag 6 april begin ik met een schildering op jullie voordeur.
Met vriendelijke groet,
Rolina Nell
Als ze maar niet denken dat we dan uren onze deur niet uit kunnen, want dat kunnen ze mooi vergetenquote:Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Whehehe...ben benieuwd naar het resultaat
overdag zitten jullie toch op college?quote:Op zondag 5 april 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ze maar niet denken dat we dan uren onze deur niet uit kunnen, want dat kunnen ze mooi vergeten
quote:Op zondag 5 april 2009 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
overdag zitten jullie toch op college?
Is dat verplicht danquote:Op zondag 5 april 2009 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
overdag zitten jullie toch op college?
Nouquote:Op woensdag 8 april 2009 02:28 schreef warrel het volgende:
Een schadeloket!M-kay! Speciaal voor je jas!
En voor mij, omdat de TBS weggaat, was weer genieten he, Bravebartjelief!![]()
Wat is een tuutje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Quoi het volgende:
Ben ik ff blij dat ik binnenkort een tuutje aanschaf. Hoef ik die gehele spoorchaos-zone niet mee te maken.
Hoe is het in smurfenland Bravebart, alles nu een mooi kleurtje? Vind het er erg gezellig uitzien.....mag overal en altijd wel...
Een tuutje is zo'n een huisvrouwenbak. Die lekker makkelijk te parkeren is, en van die lekker hippe vrolijke kleurtjes hebben. Want dat past dan zo leuk bij je vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijndequote:Op woensdag 8 april 2009 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is een tuutje?
Ja prima hoor, ze zijn lekker aan het kliederen hierAl een aantal keer blauwe vingers opgeleverd
Zoiets als een Nissan Micra, Mini Cooper of dare I say it: Ford Ka ?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Een tuutje is zo'n een huisvrouwenbak. Die lekker makkelijk te parkeren is, en van die lekker hippe vrolijke kleurtjes hebben. Want dat past dan zo leuk bij je vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijnde![]()
Hihihiihihihihi
![]()
Of werd er iets anders met tuutje bedoeld? Tuutjes zitten ook wel aan tubes namelijk
Thanks voor de uitleg Warrelquote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Een tuutje is zo'n een huisvrouwenbak. Die lekker makkelijk te parkeren is, en van die lekker hippe vrolijke kleurtjes hebben. Want dat past dan zo leuk bij je vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijnde![]()
Hihihiihihihihi
![]()
Of werd er iets anders met tuutje bedoeld? Tuutjes zitten ook wel aan tubes namelijk
Nou vertel, welke wil je gaan kopenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg Warrel![]()
Een auto inderdaad, maar....
huisvrouwenbak![]()
hippe vrolijke kleurtjes![]()
vlotte kortgeknipte kapsel als huisvrouw zijnde![]()
Mijn ultieme auto: een 2cv.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou vertel, welke wil je gaan kopen
Fortjes Kaas zijn helemaal niet zo stom, zeker niet als ik er in rijdquote:Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Zoiets als een Nissan Micra, Mini Cooper of dare I say it: Ford Ka ?
Welles.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Fortjes Kaas zijn helemaal niet zo stom, zeker niet als ik er in rijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damzzz wat ziet het eruit zeg bij jullie M en B![]()
Feli met je karretjequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef Quoi het volgende:
Vandaag dus auto gekocht, yeeeee! Morgen overschrijven en dan lekker scheuren...
En wat een weertje, vandaag was met recht een goede vrijdag!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef Quoi het volgende:
Vandaag dus auto gekocht, yeeeee! Morgen overschrijven en dan lekker scheuren...
En wat een weertje, vandaag was met recht een goede vrijdag!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaaaaaaaag issssssss blauwwwwwwwwwww, de kleur van jouwwwwwwwwwww ogennnnn
Ja echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damzzz wat ziet het eruit zeg bij jullie M en BIk vind het steeds lelijker worden
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ah BalPol, wanneer ga je weg?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Hej hallo!
Delftenaar meldt.
Woon aan de balthasar van der polweg in een mooie studentenflat.
Ben 25 jaar trouwens, en studeer werktuigbouwkunde. Al veel te lang.
Anything i need to know?
ergens halverwege. 6 jaars.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah BalPol, wanneer ga je weg?
Nee welkomHoe ver ben je met je studie?
heb nog 3 jaar nodig oid.quote:
Je gaat 9 jaar over je studie doen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
heb nog 3 jaar nodig oid.
heb balpol kamer trouwens van een open instemming. 1e keer instemming na 3 jaar op zelfde plek te hebben gezeten, en dan binnen 5 min een kamer hebben op de balpol
kweenie. ik maak bachelor af dit jaar. En dan master kiezen. Misschein wel iets heel anders als master. Vind er namelijk geen ene flikker meer aanquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je gaat 9 jaar over je studie doen?![]()
Puick gedaan welKomt er nog wat vrij op de BalPol, de komende tijd, weet jij dat toevallig?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
kweenie. ik maak bachelor af dit jaar. En dan master kiezen. Misschein wel iets heel anders als master. Vind er namelijk geen ene flikker meer aan
Naar beneden via de trap neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef Mr.G het volgende:
Ik was vandaag in Delft. Wilde iemand van de kerk afspringen op de markt. Ik was net daar aan het lunchen![]()
Hele heisa meteen natuurlijk. Toen ze op een gegeven moment haar benen over de rand sloeg en gevaarlijk bungelend op de rand ging zitten had ik het wel gezien en ging wat afstand opzoeken. Ze is uiteindelijk wel naar beneden gepraat door de politie.
jammerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef Mr.G het volgende:
Ik was vandaag in Delft. Wilde iemand van de kerk afspringen op de markt. Ik was net daar aan het lunchen![]()
Hele heisa meteen natuurlijk. Toen ze op een gegeven moment haar benen over de rand sloeg en gevaarlijk bungelend op de rand ging zitten had ik het wel gezien en ging wat afstand opzoeken. Ze is uiteindelijk wel naar beneden gepraat door de politie.
Als ik het had geweten was ik ook wel ff komen kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef Mr.G het volgende:
Jaja met de trap uiteraard.![]()
Heel apart om mee te maken...
Verder vond ik het wel een leuk stadje
Iddquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik het had geweten was ik ook wel ff komen kijken![]()
quote:
We mogen de douche niet onderhuren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef warrel het volgende:
[..]Ik kom voortaan altijd bij jullie douchen! Olé olé!!
![]()
![]()
Behalve aan minderjarige meisjes toch?quote:
BalPol.quote:
In jaren of in mensenlevens?quote:
Nee, we weten al jaren dat we er ooit uitmoeten en dat we er 5 juli uit moeten weten we al een jaar ofso, dus het valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie wel de tijd gehad om een woonruimte te zoeken dan? Als je pas 2 weken vantevoren te horen krijgt dat je weg moet....
Uit de regionale krant:quote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga morgen naar Delft, is er iets te doen?
Ben uitgenodigd, vandaar.
Same here, maar dan van 8.30 tot 17quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet morgenochtend helaasch werken
Horeca, wat denk je zelfquote:Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef DeHovenier het volgende:
Krijg je dubbel betaald? Ik hoefde alleen maar een ochtendje, zo ff de stad in, wat rondlopen en dan weer naar huis
Werk je bij Kobus? Dan heb ik je waarschijnlijk weleens zien lopen!quote:
Ieuw, nee!quote:
bravebart en ik hebben vanaf 5 mei een balpol crib ja!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:44 schreef Holy_Goat het volgende:
he mededelftenaren
ben ik weerbravebart, al een balpol crib gevonden?
ennem: heeft een delftenaar op dit forum mss zelda twilight princess voor de wii te leen (1 dagje)
Hij heeft het balkon.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef warrel het volgende:
M-kaytje, ben je nu weer afgescheept met het allerkleinste kamertje, drolliebollie![]()
Verder: ben benieeuuuwwd!!
Dan had je gewoon de Panga Bali moeten nemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:57 schreef jemoeder125 het volgende:
Jongens, wtf hapened met de Daily Wok?
De chicks waren matig, en de teriakki-beef is flauw
Bijna 3 jaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:13 schreef Waffle het volgende:
Hoe lang stonden jullie ingeschreven bij de duwo voor de balpol? Ik wil er namelijk ook erg graag heen. Ik hoorde van een vriend van me die er al woont met helaas een huisgenoot die de eerste tijd helaas ook niet weggaat, dat er een derde toren gepland staat. Is het al bekend wanneer die ongeveer klaar moet zijn?
Ik denk dat deze het goedkoopst is; 52 euro per nacht en iets van 200 meter lopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo Delftenaren.
Even een vraag.
Ik ben het weekend van 23 mei van vrijdag tot zondag in Delft. Zaterdag ga ik naar een festivalletje toe in de Korenbeurs ( Koornbeurs? ) en ik zoek eigenlijk een slaapplek. Heeft iemand tips voor een slaapplek die lopend te doen is vanaf de Korenbeurs? Hoeft niet extreem goedkoop te zijn maar ook niet duur.
Volgens mij ben ik de enige die op loop kruip pisafstand woont, maar ik ben er niet dat weekend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo Delftenaren.
Even een vraag.
Ik ben het weekend van 23 mei van vrijdag tot zondag in Delft. Zaterdag ga ik naar een festivalletje toe in de Korenbeurs ( Koornbeurs? ) en ik zoek eigenlijk een slaapplek. Heeft iemand tips voor een slaapplek die lopend te doen is vanaf de Korenbeurs? Hoeft niet extreem goedkoop te zijn maar ook niet duur.
Dat is toch juist een pre?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die op loopafstand woont, maar ik ben er niet dat weekend.
Dat is waar! Naja ons oude crib op de VLS is dan ook nog wel leeg enzo, maar dat lijkt me wat pijnlijk slapenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef jemoeder125 het volgende:
sja da's dan weer het nadeel van bij een hospita wonen... kan niet zomaar vreemden de sleutel geven!
Wanneer gaan ze eigenlijk met de sloop beginnen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is waar! Naja ons oude crib op de VLS is dan ook nog wel leeg enzo, maar dat lijkt me wat pijnlijk slapen
Half juli is de planning.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze eigenlijk met de sloop beginnen?
Primaquote:
En ga je je nog vastketenen ofzo?quote:
Neuh, we hebben die Chineesjes gewoon op de VLS achtergelatenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
En ga je je nog vastketenen ofzo?
(ik neem aan dat je op de BalPol geen ruimte hebt voor die chineesjes)
Daar hebben we een dakgoot voorquote:
Dat willen we allemaal wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:13 schreef Waffle het volgende:
Hoe lang stonden jullie ingeschreven bij de duwo voor de balpol? Ik wil er namelijk ook erg graag heen.
pas je wel op dat ze niet groen worden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 @ 13:41 schreef Bravebart het volgende:
Ach ja, in China drinken ze geel water, dus ze zijn wel wat gewend.
Och zo gek is dat niet; ik ging in het begin ook elk weekend naar mn ouders, 3,5 uur verderopquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Waffle het volgende:
Tsja ik weet dat iedereen daar graag heen wil. Ik sta nu meer dan een jaartje ingeschreven. Misschien over een half jaartje maar weer eens bij de Duwo proberen. Als er mensen voor die appartementen in de balpol gaan die al 3 jaar ingeschreven staan, hoef ik het niet eens te proberenMaar ik heb overigens ook niet echt haast. Binnenkort tentamens en dan ben ik pas weer in september in Delft.
Balpol is overigens wel superdicht bij stationzuid. Maarja daar woon ik nu ook zo ongeveer tegen aan. Ik ben overigens alleen doordeweek in Delft, dus ik heb ook alleen maar een kamer om te slapen. 's Avonds kijk ik filmpje in onze GR en elk weekend vertrek ik weer naar Friesland. De meeste mensen verklaren me voor gek om elke vrijdag en zondag 4 uren in de trein te gaan zitten, maar ja.![]()
Je bent niet de enige die veel moet reizen. Zolang je maar wat te lezen en te luisteren hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Waffle het volgende:
De meeste mensen verklaren me voor gek om elke vrijdag en zondag 4 uren in de trein te gaan zitten, maar ja.![]()
Niet geschoten altijd mis hehquote:Op donderdag 14 mei 2009 @ 20:19 schreef Waffle het volgende:
Kan je dat dan gewoon opvragen bij de duwo dan? Want ik heb er wel eens op gereageerd, maar dan krijg ik er later nooit meer wat van te horen. Overigens zijn veel balpol/korvezeestraat/westplantsoen allemaal minimale inschrijfduur van 18 maanden, dus ik moet denk ik sowieso nog wel een flinke tijd wachten.
Je krijgt sowieso alleen wat te horen als je bij de eerste 3 op de lijst bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef Waffle het volgende:
Kan je dat dan gewoon opvragen bij de duwo dan? Want ik heb er wel eens op gereageerd, maar dan krijg ik er later nooit meer wat van te horen. Overigens zijn veel balpol/korvezeestraat/westplantsoen allemaal minimale inschrijfduur van 18 maanden, dus ik moet denk ik sowieso nog wel een flinke tijd wachten.
Ik heb het ook gekeken! We waren verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Quoi het volgende:
Huisje aan Balth vd Pol ziet er puik uit heren!!
* Quoi nestelt zich op de bank voor het songfestival
Nee, wat is dat festival toch verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb het ook gekeken! We waren verschrikkelijk![]()
Goh, wat een verrassingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb het ook gekeken! We waren verschrikkelijk![]()
We kunnen volgend jaar beter jou en je hond sturen als 'Bartie en zijn hondenbroertje' met allemaal schaars geklede dansers er omheen. Én een toffe hiphopperd!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef warrel het volgende:
[..]
We kunnen volgend jaar beter jou en je hond sturen als 'Bartie en zijn hondenbroertje' met allemaal schaars geklede dansers er omheen. �n een toffe hiphopperd!
Yeah bitch, kijk ons shinen!! Wij zijn die ow zo ow zo dope rappers uit de buurt! Niemand hier die kan tippen aan de swagger die wij hebben. Ayeeeeeeee!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]_
Doe maar Anna en Marco, die zijn echt dope met zn tweeën
Wie?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]_
Doe maar Anna en Marco, die zijn echt dope met zn tweeën
ik vond eigenlijk dat we vergeleken een aantal van die oostbloklanden (met name die hoer ergens met die bruine apen in romeinse pakjes) toch een stuk beter waren, als je puur naar het songfestival gehalte (wat er van over is) kijkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, wat is dat festival toch verschrikkelijk!en toch kijken
Vandaag een dagje thuiswerken. Vanavond feestje Leiden!! Relakst
En dit is relevant in het Delfttopic omdat...quote:Op zondag 17 mei 2009 23:47 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik vond eigenlijk dat we vergeleken een aantal van die oostbloklanden (met name die hoer ergens met die bruine apen in romeinse pakjes) toch een stuk beter waren, als je puur naar het songfestival gehalte (wat er van over is) kijkt.
Maargoed, er publiekelijk voor uit komen dat je de toppers daar wel oké vond is not done natuurlijkzeker niet de winnaars, maar ergens middenmoot imho. Totaal laatst is eigenlijk absurd, maarja, oostblok landen enzo
wanneer wordt het SF weer gewoon 'normaal' met 'mooie liedjes' en liefst in eigen taal
Nou, dan vertel jij toch gewoon iets leuks over Delft ofzo?! Sjongejonge..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dit is relevant in het Delfttopic omdat...
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Nou, dan vertel jij toch gewoon iets leuks over Delft ofzo?! Sjongejonge..
Het is toch een discussie van de Delftse populatie over het Songfestival enzulks jeweetsz
Nou, I'm impressedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen de geschiedenis van Nederland is Delft vooral bekend doordat Willem van Oranje er vanaf 1572 heeft geresideerd en er in 1584 werd vermoord. De Oranjes worden sindsdien traditioneel in Delft bijgezet. De bijnaam van Delft is de Prinsenstad.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Nou, dan vertel jij toch gewoon iets leuks over Delft ofzo?! Sjongejonge..
Het is toch een discussie van de Delftse populatie over het Songfestival enzulks jeweetsz
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Binnen de geschiedenis van Nederland is Delft vooral bekend doordat Willem van Oranje er vanaf 1572 heeft geresideerd en er in 1584 werd vermoord. De Oranjes worden sindsdien traditioneel in Delft bijgezet. De bijnaam van Delft is de Prinsenstad.
bron: wikipedia
Zoiets![]()
Zo, is en blijft toch een beetje een Delft-topic.
In the name of the father, the son and the holy....goat
Warrel, wat heb jij van dat geld gezien?quote:25-05-09 12:57
DELFT - De Nacht van de Fooi heeft een totaalbedrag van 120.000 euro opgebracht. Dit weekend schonken horecagelegenheden in negen Nederlandse steden hun fooienpot aan een goed doel.
Een van de deelnemende steden was Delft. Ontwikkelingsorganisatie Impulsis verdubbelt de opbrengst.
De totale opbrengst ligt 10.000 euro hoger dan vorig jaar. Het geld gaat naar acht kleinschalige goede doelen in Zimbabwe, Guatemala en Senegal.
ohquote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Delft is best leuk. Wel kut personeel bij de Subway. Maargoed. Hoi!
14 euroquote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Warrel, wat heb jij van dat geld gezien?
Mja de broodjes zijn wel prima, maar dat personeel konden ze net zo goed vervangen door een robot wat mij betreft. Sterker nog, het zou er gezelliger van worden!quote:Op maandag 25 mei 2009 @ 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Delft is best leuk. Wel kut personeel bij de Subway. Maargoed. Hoi!
Klopt ja, met een vliegtuigje. Ik zag hem een aantal dagen geleden nog online...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:45 schreef jemoeder125 het volgende:
Ohja waar ik eigenlijk voor kwam... Weet iemand of Jarno nog leeft?Schijnt een ongelukje gebeurd te zijn op zijn club....
Ik zal eens kijken wat ik op de TU kan regelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:44 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Mja de broodjes zijn wel prima, maar dat personeel konden ze net zo goed vervangen door een robot wat mij betreft. Sterker nog, het zou er gezelliger van worden!
Goede broodjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:44 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Mja de broodjes zijn wel prima, maar dat personeel konden ze net zo goed vervangen door een robot wat mij betreft. Sterker nog, het zou er gezelliger van worden!
Als je voor het personeel gaat, moet je naar de Daily wok
Hoewel, de laatste keer dat ik er was waren de dames wat minder appetijtelijk dan vroeger, maar nog altijd ruim voldoende
Wie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Goede broodjes
Natuurlijk gaat het mis als je sik in de propeller vast komt te zitten
Trouwens: McDavid
Welke propeller?quote:Op donderdag 28 mei 2009 @ 21:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Goede broodjes
Natuurlijk gaat het mis als je sik in de propeller vast komt te zitten
Trouwens: McDavid
Hebben jullie de kaartjes nou al? *Maakt grote ogenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:26 schreef Bravebart het volgende:
Hebben zweefvliegtuigen dan geen propeller?
Zeur eens niet zo miep, anders ga je ze zelf maar halen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef warrel het volgende:
[..]
Hebben jullie de kaartjes nou al? *Maakt grote ogen![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zeur eens niet zo miep, anders ga je ze zelf maar halen.
!!cosmoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:02 schreef jampot het volgende:
Hebben jullie tips voor een goede kapper in Delft? Mn haar hier nog nooit laten knippen, maar het is flink nodig. Moet wel een beetje kwaliteit zijn, heb geen coupe milimeter, maar ook niet te duur...
m-kay, warrel en ik iigquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
!!cosmomaar die is wel duurder.
trouwens, wie gaat er naar t zomerfestival?
fixedquote:
Heb je nog suggesties voor waarop?quote:Op donderdag 4 juni 2009 @ 12:50 schreef TheAgent het volgende:
Niet vergeten te gaan stemmen vandaag.
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Heb je nog suggesties voor waarop?
Dat moet je zelf weten. Je hebt nog ruim een kwartier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Heb je nog suggesties voor waarop?
Bij het sportcentrum is volgens mij dat festival. Ik ga er helaas niet heen, want ik moet zaterdagochtend alweer werken..quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
Kaartjes? Zomerfestival?
[..]
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/
http://site.snc.tudelft.nl/zomerfestival/?language=en#_menuid=39quote:Friday 5 June is the date of the 2009 ZOMERfestival! And for the fourth time this year, the ZOMERfestival will be held in the grounds of the TU Delft Sport and Culture Division. The festival is meant for the students, former students and staff of TU Delft, their partners and children, as well as students from other university and HBO institutions.
Between four o’clock in the afternoon and four oâclock the following morning, there will be a diverse array of activities and entertainment for families and students. Highlights include five indoor stages and four outdoor stages, a range of famous Dutch bands and DJs, food from around the world, street theatre, dancing, a number of lounge areas, spectacular decoration and lighting effects, the sporting finals of ‘50 years of sport’ and special children’s events.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |